Was weer een dik feest!

Waren rond 12u binnen. Na even de area's doorgelopen te zijn, bleven we hangen bij Exit Mind. Dikke ++ voor The Church of The Darkside, ondanks dat hij wat misplaatst was.. Geluid was waar wij stonden (rechtsachter) op dat moment ook drama. Later werd het gelukkig wel beter. B-Front draaide zoals gewoonlijk weer heerlijk, met o.a. Victims of the Same World, Blackness, Dark Symphony en Surge Of Power. Na een tijdje werd het me wel te druk/warm in zaal 1, dus zijn we naar zaal 3 gelopen, waar Phuture Noize net was begonnen. Daar heb ik geen seconde spijt van gehad, want de platenkeuze was echt gruwelijk!

Goeie afwisseling van recent/eigen spul en ouder werk zoals Loudness, Thugs en Midnight. Daarna even in zaal 2 gekeken, omdat daar bekenden stonden. The Resistance draaide toen we binnenkwamen een mash-up van Scary Noises / Chemical

. Vervolgens weer door naar zaal 1. Tot 4.30 blijven hangen in zaal 1, waar overigens prima gedraaid werd. Om 4.30 naar Delete gegaan, die opende met Fother Mucker Remix, gevolgd door Formula (2012 Edit) en Now We're Talking

. Delete zette echt een gigantische beukset weg. Afsluiten met Amnesys - Refly is natuurlijk ook baas

.
Daarna weer terug gegaan naar zaal 1 voor Main Concern. Had verwacht dat het gigantisch druk zou zijn, maar het viel (linksachter) in ieder geval alles mee. Herkende maar een handvol platen, maar mijn god wat gingen die kicks hard zeg

. Advocating Violence was voor mij 't hoogtepunt van hun set. Rond 6.50 naar beneden gelopen om de ergste drukte voor te zijn.
Al met al dus weer een prima feest gehad.
Minpuntje was echter wel het aantal dubbel gedraaide tracks, heb Hollow en Revolution Remix 3x gehoord, en nog een shitload aan platen die ik 2x gehoord heb.