Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoveel zin in B-Front, de rest kan me eigenlijk niet zo veel boeien behalve E-Force misschien nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 17:16 
 
Artiest

Vanavond party machennnnn.

Op het moment wat oude loudnesswaardige plaatjes aan het opzoeken, dus ik kom hier even langs om te vragen of er nog verzoekjes zijn? :)

Tot vanavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Max Enforcer - Loudness!

Maar ook:
Dark Oscillators - Trapped (Solaio Mix)
Machinehead - Headwave (Zatox Mix) (Die 3e Mid-Intro :drool: )
Noisecontrollers - Surge Of Power
Noisecontrollers - Samara
Noisecontrollers - Night After Night
Ran-D Ft. Alpha² - Frightnight
Ran-D& Adaro - Fade To Grey
Bass Modulators vs B-Front - Quarantine
Dozer - In Full Effect (ondergewaardeerd, wow wat knalt die track :D )
Zany Meets The Beholder - Do You Want Heavy


Zo kan ik nog wel even doorgaan maar dit lijkt me wel genoeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 18:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PhutureNoize schreef:
Vanavond party machennnnn.

Op het moment wat oude loudnesswaardige plaatjes aan het opzoeken, dus ik kom hier even langs om te vragen of er nog verzoekjes zijn? :)

Tot vanavond!


Sasha F & Chris One - Drop 2 Your Knees! Als jullie hem draaien graag in het laatste halfuurtje van de set :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 18:47 
 
Hardtraxxer

PhutureNoize schreef:
Vanavond party machennnnn.

Op het moment wat oude loudnesswaardige plaatjes aan het opzoeken, dus ik kom hier even langs om te vragen of er nog verzoekjes zijn? :)

Tot vanavond!


Dutch Master - Motion :clap: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo meteen vertrekken vanuit het verre België. :D
Loudness shirt (geel logo/tekst), grijze jeans, zwarte airmax clasic.

Veel plezier iedereen!. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 20:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sinds Intents 2011 geen hardtraxxers meer gemeet, hopelijk kom ik er nu weer een paar tegen :whistle:

Zwart shirt met witte skyline van stad, spijkerbroek, en zwart/witte airmax. Ben verder te herkennen aan mijn lengte (2 meter)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een drukte overal ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kapot druk inderdaad.. Jammer. Verder wel een topfuif gehad, delete :worship: B-Front :worship: Main concern :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vage maar gave Loudness !
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 13:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een editie weer zeg, super vet om hier gedraaid te mogen hebben, en dan ook nog een redelijk volle area 4. Thanks!

Dit was me tracklist:

1. Noisecontrollers - Thugs (Zany Remix)
2. Gunz For Hire - Evolution Complete
3. Digital Punk & B-Front - Elements
4. Stereotuners - Search And Destroy
5. Audiomedics - TBA 1
6. Project One - The Zero Hour
7. Primefire - Get’Ya
8. The Vision - The Evil Dead
9. B-Front & Frequencerz - Night Colors Black
10. Crypsis - Nackt
11. Sacha F & Chris One - Drop 2 Your Knees
12. Radical Redemption & E-Force - In The House (Unresolved Kick Edit)
13. Chain Reaction - Out With A Bang
14. High Voltage & D-Block & S-Te-Fan - Shiverz
15. Ran-D & Adaro - Under Attack
16. Phrantic - Become One (Bouncing Ball Loudness Vocal Edit)
17. High Voltage & B-Front - Everything Changes
18. Southstylers - Pounding Senses (Fusion Mashup)
19. Revocate - Let’s Get Dirty
20. VA - Bouncing Ball Loudness Mash-Up
21. Plasmaravers - Bust A Move (The R3belz Remix)
22. Solutio & The I’s - 2.17
23. Bad Elements - DJ Revolution (Kayem Remix)
24. Artifact - Now We’re Talking
25. Deetox - Black Magic
26. Warface - Total War
27. Mind Dimension & Existenze - Double Damage
28. Bouncing Ball & FireHaze - Church Power
29. Bouncing Ball ft. MC Livid - Born In The Darkness (Loudness DJ Tool)
30. Jack Overdose - Octavius August
31. Chris One - Killshot
32. Regain - Push It To The Limit
33. Digital Punk & Profyler - Dark Symphony
34. Genox - Black Is…
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 17:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit was mijn 7e Loudness en de laatste denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 17:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Top feestje gehad. B-Front en Delete sets van de avond, Regain had ook een leuke set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 18:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuk feest! het geluid was beter in de hoofdzaal vond ik, zaal 3 was ook prima en zaal 2 was om te janken zoveel bass. gelukkig draaide daar weinig interessante artiesten. B-front en Crypsis waren leuke setjes maar Delete was echt :drool: :drool: Je ziet toch wel dat hij erg populair aan het worden is, het was het drukste moment daar helaas maar wat een sfeer!

++ Delete
++ Verbeterd geluid
+ Sfeer
+ B-front en Crypsis
+ het aantal artiesten die lekker door het publiek lopen en praatjes maken
- Betalen voor de wc's
-- Geluid zaal 2

Weinig nadelen eigenlijk gewoon een prima feestje voor dit bedrag. al die verhalen van de beveiliging heb ik gelukkig niks van gemerkt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 18:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuk feest gehad.
Main Concern :worship: :worship: zoals altijd
Draaide o.a. Who I Really Am :love: en Sympho, set van de avond voor mij.

Delete draaide ook lekker (Red Alert trouwens :huh:?), B-Front was ook tof, Crypsis vond ik tegenvallen, Exit Mind draaide ook leuke platen, leuke binnenkomer. Door de drukte bij B-Front waren we nog even bij The Machine wezen kijken. Oh, en Regain was ook wel leuk. Toen Dark Pact begon maar even wezen eten etc.

Iemand anders trouwens nog een broodje hamburger op hier? Het was echt gewoon een frikandel in hamburger vorm ofzo? :lol: Het drinken was trouwens wel geweldig geregeld hier, vind ik de wat hogere muntprijs dan wel waard. Alle slechte verhalen over de locatie vond ik trouwens reuze meevallen.

++ Main Concern
+ B-Front, Delete, Exit Mind, Thera
+ Drinken

- Drukte
- 3 euro voor wc's
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, aardig bijgekomen van deze nacht. Prima setjes van B-Front en Dark pact vond ik ook zeer vet. Exit mind leuke binnenkomer, maar niet heel veel van meegekregen. Tijdens B-Front en Crypsis viel het geluid wat tegen, maar de rest van de avond prima en tijdens Main Concern stond het gruwelijk goed, wat die set zo episch maakte. Wát een kicks vlogen er om je oren en gruwelijk mixtempo (27 in een uur). Set van de avond :worship: . De set van Delete, heerlijke sfeer in zaaltje 3 en prima geluid, ook een dikke set vond ik. Crypsis vond ik een tegenvaller en E-Force was ook weer standaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 20:14 
 
Hardtraxxer

B-front, Delete, en Main concern waren top! Wat een geweld dat laatste uurtje, zelden zoiets mee gemaakt. Wel eeuwig zonde dat Main Conern zo vroeg who i really am uitdraaide. B-front blijft wel de grootste baas ooit. Wat een performance en gruwelijke producties. Ook leuke woorden van delete aan het einde van z'n set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

duizendpoot schreef:
B-front, Delete, en Main concern waren top! Wat een geweld dat laatste uurtje, zelden zoiets mee gemaakt. Wel eeuwig zonde dat Main Conern zo vroeg who i really am uitdraaide. B-front blijft wel de grootste baas ooit. Wat een performance en gruwelijke producties. Ook leuke woorden van delete aan het einde van z'n set.


wat zei die dan? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Vage maar gave Loudness !
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 21:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Youri schreef:
Wat een editie weer zeg, super vet om hier gedraaid te mogen hebben, en dan ook nog een redelijk volle area 4. Thanks!

Goeie TL zeg, lekker veel variatie. Hulde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was rond 22.10 binenn. Eerste 15-30 minuten beetje rondgelopen inclusief een grote zoektocht om muntjes te kopen. Uiteindelijk maar aan een security gast gevraagd en zat het blijkbaar verstopt achter zaal 4. :D

Over het algemeen goed vermaakt, grotendeels van de avond in zaal 3 gestaan. De eerste uurtjes beetje overal gekeken. Wou oorspronkelijk naar B-Front aangezien het al lang geleden was dat ik hem heb gezien. Na een kwartiertje weer vertrokken omdat het ongelofelijk druk was in zaal 1. Toen maar zaal 3 gegaan voor The Machine live waar het ook drukker was dan verwacht maar nog doenbaar. Daarna de rest van de avond in zaal 3 gebleven. xd


++ Delete, Main Concern
+ The Machine, Phuture Noize, Regain
+ Barbediening


- Muntprijs van 2.75€
- Betalen voor WC's. 3-4x moeten gaan vragen of ze even terug met hun stift wouden krabbelen want het ging altijd weer weg door het zweten.
- Broodje hamburger waarbij de hamburger dubbel zo groot was als het broodje en nog niet eens lekker was.
- Laatste platen van Delete, Seven hoort echt niet op het einde van een set bij Delete.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfffffff
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Was rond 22.10 binenn. Eerste 15-30 minuten beetje rondgelopen inclusief een grote zoektocht om muntjes te kopen. Uiteindelijk maar aan een security gast gevraagd en zat het blijkbaar verstopt achter zaal 4. :D

Over het algemeen goed vermaakt, grotendeels van de avond in zaal 3 gestaan. De eerste uurtjes beetje overal gekeken. Wou oorspronkelijk naar B-Front aangezien het al lang geleden was dat ik hem heb gezien. Na een kwartiertje weer vertrokken omdat het ongelofelijk druk was in zaal 1. Toen maar zaal 3 gegaan voor The Machine live waar het ook drukker was dan verwacht maar nog doenbaar. Daarna de rest van de avond in zaal 3 gebleven. xd


++ Delete, Main Concern
+ The Machine, Phuture Noize, Regain
+ Barbediening


- Muntprijs van 2.75€
- Betalen voor WC's. 3-4x moeten gaan vragen of ze even terug met hun stift wouden krabbelen want het ging altijd weer weg door het zweten.
- Broodje hamburger waarbij de hamburger dubbel zo groot was als het broodje en nog niet eens lekker was.
- Laatste platen van Delete, Seven hoort echt niet op het einde van een set bij Delete.


Zo hoort het toch ook gewoon, alleen jammer dat ie niet te vreten was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 23:06 
 
Hardtraxx Veteran

Was weer een dik feest! :D Waren rond 12u binnen. Na even de area's doorgelopen te zijn, bleven we hangen bij Exit Mind. Dikke ++ voor The Church of The Darkside, ondanks dat hij wat misplaatst was.. Geluid was waar wij stonden (rechtsachter) op dat moment ook drama. Later werd het gelukkig wel beter. B-Front draaide zoals gewoonlijk weer heerlijk, met o.a. Victims of the Same World, Blackness, Dark Symphony en Surge Of Power. Na een tijdje werd het me wel te druk/warm in zaal 1, dus zijn we naar zaal 3 gelopen, waar Phuture Noize net was begonnen. Daar heb ik geen seconde spijt van gehad, want de platenkeuze was echt gruwelijk! :) Goeie afwisseling van recent/eigen spul en ouder werk zoals Loudness, Thugs en Midnight. Daarna even in zaal 2 gekeken, omdat daar bekenden stonden. The Resistance draaide toen we binnenkwamen een mash-up van Scary Noises / Chemical :loving: . Vervolgens weer door naar zaal 1. Tot 4.30 blijven hangen in zaal 1, waar overigens prima gedraaid werd. Om 4.30 naar Delete gegaan, die opende met Fother Mucker Remix, gevolgd door Formula (2012 Edit) en Now We're Talking (L). Delete zette echt een gigantische beukset weg. Afsluiten met Amnesys - Refly is natuurlijk ook baas :D.
Daarna weer terug gegaan naar zaal 1 voor Main Concern. Had verwacht dat het gigantisch druk zou zijn, maar het viel (linksachter) in ieder geval alles mee. Herkende maar een handvol platen, maar mijn god wat gingen die kicks hard zeg :worship: . Advocating Violence was voor mij 't hoogtepunt van hun set. Rond 6.50 naar beneden gelopen om de ergste drukte voor te zijn.
Al met al dus weer een prima feest gehad.
Minpuntje was echter wel het aantal dubbel gedraaide tracks, heb Hollow en Revolution Remix 3x gehoord, en nog een shitload aan platen die ik 2x gehoord heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb United From The Start echt 4 keer gehoord ofzo. Maar dat was altijd nog beter dan al die screech platen van Regain bijv. Wat een eenheidsworstset was dat zeg, m.u.v. wat plaatjes. Delete had de set van de avond. Verder niet veel boeiends gehoord, maar kon ook minimaal genieten omdat ik al moe was voordat ik binnen was.
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten