Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 21:40 
 
Hardtraxx Veteran

Zal bijna wel de hele avond bij de main te vinden zijn, afgezien van Delete en Artifact draaien er op de andere stages ook geen dj's waar ik echt warm voor loop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 12:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Trouwens heerlijk dat Main Concern de main afsluit, verwacht dat er veel ruimte gaat ontstaan. Zullen ook wel genoeg mensen die het niks vinden richting Jason Payne gaan. Ideaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 20:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lang geleden dat ik echt weer eens zin heb in een feestje. Line up is niet helemaal geweldig maar ik ga mij wel vermaken. Met een mannetje of 100 wederom vanuit Delft met twee bussen erheen. Alweer met 10e editie van Loudness. Nog geen enkele heeft de eerste in Factory010 kunnen overtreffen. Wat was dat gezellig, en wat een Hardtraxx meeting was daar zeg! (L) Vroegâh
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan me niet herinneren hoe het vorig jaar was, maar muntjes zijn €2,75.
Aanrader dus om met cash te betalen voor Theracords merchandise, of de CD als je die gepre-ordered hebt en ervoor gekozen hebt om 'm op Loudness op te halen en te betalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 20:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mind Dimension komt ook naar Loudness.
Niet om te draaien, maar als publiek. :thumbup:

Code:
Mind Dimension
Gisteren
This Saturday i'll fly to Holland! It's time for #Loudness!!
Really can't wait for this party!! Line up looks sooo interesting
Who's coming? Hope to see you all there guys!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 20:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Econz schreef:
Mind Dimension komt ook naar Loudness.
Niet om te draaien, maar als publiek. :thumbup:

Code:
Mind Dimension
Gisteren
This Saturday i'll fly to Holland! It's time for #Loudness!!
Really can't wait for this party!! Line up looks sooo interesting
Who's coming? Hope to see you all there guys!!


wie? :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 20:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Kan me niet herinneren hoe het vorig jaar was, maar muntjes zijn €2,75.
Aanrader dus om met cash te betalen voor Theracords merchandise, of de CD als je die gepre-ordered hebt en ervoor gekozen hebt om 'm op Loudness op te halen en te betalen.


Was vorig jaar gewoon 2,50 ;)

Hopelijk is de security beter dit jaar. Security heeft altijd een grote invloed op de sfeer van het feest. Mijn ervaring in de Maassilo is altijd zwaar kut. Security (meeste allochtoon) denken volgens mij dat iedereen een racist is en is duidelijk op zoek naar drugsgebruikers, rokers en mensen die hun shirt uit hebben. Zijn teveel aanwezig vind ik persoonlijk. Heb vorige jaar een brief gestuurd erover richting B2S maar nooit respons op gekregen. Ergste vind ik altijd dat ze staan te bedelen om fooi aan het einde. Flesje water mee naar buiten nemen mag niet behalve als de bewaking 2 euro geeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 20:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Econz schreef:
Mind Dimension komt ook naar Loudness.
Niet om te draaien, maar als publiek. :thumbup:

Code:
Mind Dimension
Gisteren
This Saturday i'll fly to Holland! It's time for #Loudness!!
Really can't wait for this party!! Line up looks sooo interesting
Who's coming? Hope to see you all there guys!!


wie? :sleep:

Dimension Mindz en Digital Riihoo

Zelfs alle namen lijken op elkaar tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Econz schreef:
Mind Dimension komt ook naar Loudness.
Niet om te draaien, maar als publiek. :thumbup:

Code:
Mind Dimension
Gisteren
This Saturday i'll fly to Holland! It's time for #Loudness!!
Really can't wait for this party!! Line up looks sooo interesting
Who's coming? Hope to see you all there guys!!


wie? :sleep:


Heeft een track genaamd Phrantic
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Delt-A schreef:
Kan me niet herinneren hoe het vorig jaar was, maar muntjes zijn €2,75.
Aanrader dus om met cash te betalen voor Theracords merchandise, of de CD als je die gepre-ordered hebt en ervoor gekozen hebt om 'm op Loudness op te halen en te betalen.


Was vorig jaar gewoon 2,50 ;)

Hopelijk is de security beter dit jaar. Security heeft altijd een grote invloed op de sfeer van het feest. Mijn ervaring in de Maassilo is altijd zwaar kut. Security (meeste allochtoon) denken volgens mij dat iedereen een racist is en is duidelijk op zoek naar drugsgebruikers, rokers en mensen die hun shirt uit hebben. Zijn teveel aanwezig vind ik persoonlijk. Heb vorige jaar een brief gestuurd erover richting B2S maar nooit respons op gekregen. Ergste vind ik altijd dat ze staan te bedelen om fooi aan het einde. Flesje water mee naar buiten nemen mag niet behalve als de bewaking 2 euro geeft.


Vreselijk die bewakers inderdaad, vooral dat gebedel als je wegloopt, terwijl ze de hele avond zo achterlijk nadrukkelijk aanwezig proberen te zijn. En de muntjes zijn overigens nu €2,75,- in maassilo inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik blijf het vaag vinden dat ik me totaal niet kan herkennen in de beveiligingsverhalen, ben nu 3 keer Maassilo en 3 keer Factory 010 geweest (5 keer PRSPCT, 1 keer Refuse wat ook B2S is) en ik heb nog nooit 'last' gehad van de beveiliging daar. Daarnaast ook nog nooit gebedel gezien daar. Lijkt me dat iig die keer Refuse hetzelfde agentschap was..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 21:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zelf ook nog nooit problemen gehad in de Maassilo, maar goed dat zegt verder vrij weinig. Lees namelijk wel vaak dit soort verhalen. Bovendien staan ze áltijd vrij dwingend aan de deur. Oh en dat fenomeen bij die WC's altijd bij de grote zaal. Zo'n halve bouwkeet, en dan geld vragen en flesjes achterlaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Oh en dat fenomeen bij die WC's altijd bij de grote zaal. Zo'n halve bouwkeet, en dan geld vragen en flesjes achterlaten.

Hier ben ik het dan wel mee eens. Vooral dat hok tussen area 2 en 3 van Factory 010, wat een schijthok is dat zeg...boven bij de main daar en Maassilo achterin zijn wel een stuk beter geregeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
TiMOTHYb schreef:
Oh en dat fenomeen bij die WC's

wat een schijthok is dat zeg...

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 17:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Econz schreef:
Mind Dimension komt ook naar Loudness.
Niet om te draaien, maar als publiek. :thumbup:

Code:
Mind Dimension
Gisteren
This Saturday i'll fly to Holland! It's time for #Loudness!!
Really can't wait for this party!! Line up looks sooo interesting
Who's coming? Hope to see you all there guys!!

Nou en
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Econz schreef:
Mind Dimension komt ook naar Loudness.
Niet om te draaien, maar als publiek. :thumbup:

Ik kom ook! niet om te draaien.. maar ook als publiek!
ik hoorde dat er nog meer mensen van dit forum als publiek kwamen, maar dat weet ik niet zeker
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 18:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Iemand die nog interesse heeft om met de partybus mee te gaan vanuit Delft richting Maassilo en weer terug om 7:30? 22:00 vanaf Delft CS. Kosten 12euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 18:07 
 
Artiest

Tot morgen! :D :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 18:48 
 
Hardtraxx Veteran

Thyron schreef:
Tot morgen! :D :beer:


:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin innnnn. Main Concern die de main afsluit, heerlijk :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 19:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zin in Delete! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch nog ticket kunnen vastkrijgen. Zin in! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik begin vanavond sowieso bij Artifact, en ben van plan de sets van B-Front, half uurtje Bouncing Ball, Sub Sonik, Thera, en Jason Payne mee te pakken. Voor de rest beslis ik het ter plekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 13:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb er zin in.

Zal vooral in zaal 1 te vinden enige uitstapje dat vaststaat is Delete
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 14:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog steeds geen kaartje kunnen bemachtigen, dus als iemand nog iets te koop heeft laat het even weten.
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten