Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uitstekend naar mijn zin gehad. Veel bekenden gezien, werd lekker gedraaid en over het algemeen was het geluid ook prima :) .

Hier is mijn verslag:

http://partyflock.nl/report/13060:Loudness
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 00:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Uitstekend naar mijn zin gehad. Veel bekenden gezien, werd lekker gedraaid en over het algemeen was het geluid ook prima :) .

Hier is mijn verslag:

http://partyflock.nl/report/13060:Loudness


Tof verslag weer, lees ze altijd met plezier. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 01:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hyperactive schreef:
flevoboys schreef:
Uitstekend naar mijn zin gehad. Veel bekenden gezien, werd lekker gedraaid en over het algemeen was het geluid ook prima :) .

Hier is mijn verslag:

http://partyflock.nl/report/13060:Loudness


Tof verslag weer, lees ze altijd met plezier. :)


Thnx, goed om te horen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 01:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Uitstekend naar mijn zin gehad. Veel bekenden gezien, werd lekker gedraaid en over het algemeen was het geluid ook prima :) .

Hier is mijn verslag:

http://partyflock.nl/report/13060:Loudness


Welke nummer bedoel je met Victim tijdens B-Front?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 01:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
flevoboys schreef:
Uitstekend naar mijn zin gehad. Veel bekenden gezien, werd lekker gedraaid en over het algemeen was het geluid ook prima :) .

Hier is mijn verslag:

http://partyflock.nl/report/13060:Loudness


Welke nummer bedoel je met Victim tijdens B-Front?


Volgens mij draaide hij Thyron - Victim, correct me if I'm wrong :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 01:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Paultheone schreef:
flevoboys schreef:
Uitstekend naar mijn zin gehad. Veel bekenden gezien, werd lekker gedraaid en over het algemeen was het geluid ook prima :) .

Hier is mijn verslag:

http://partyflock.nl/report/13060:Loudness


Welke nummer bedoel je met Victim tijdens B-Front?


Volgens mij draaide hij Thyron - Victim, correct me if I'm wrong :P


Nee je hebt helemaal gelijk :) alleen heet haunted niet haunted maar tormented hehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Nee je hebt helemaal gelijk :) alleen heet haunted niet haunted maar tormented hehe

?
B-Front & Titan - Haunted

Leuk verslag trouwens weer flevoboys :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 10:16 
 
Artiest

flevoboys schreef:
Paultheone schreef:
flevoboys schreef:
Uitstekend naar mijn zin gehad. Veel bekenden gezien, werd lekker gedraaid en over het algemeen was het geluid ook prima :) .

Hier is mijn verslag:

http://partyflock.nl/report/13060:Loudness


Welke nummer bedoel je met Victim tijdens B-Front?


Volgens mij draaide hij Thyron - Victim, correct me if I'm wrong :P

Godver, was ik toen zeker net naar de wc :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Paultheone schreef:
Nee je hebt helemaal gelijk :) alleen heet haunted niet haunted maar tormented hehe

?
B-Front & Titan - Haunted

Leuk verslag trouwens weer flevoboys :)


Maar die heeft ie niet gedraaid :P

Ik heb nog even gekeken maar hij had niet Victim gedraaid maar een andere plaat van Thyron, ik weet ff niet welke
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 13:01 
 
Hardtraxx Veteran

Loudness 2014 2de editie stond weer voor de deur en had er ontzettend veel zin in. Omdat ik nog nooit in de Maassilo ben geweest was ik ook erg benieuwd naar deze locatie. Ik ben wel van mening dat Maassilo vettere locatie is maar toch overtreft het in het geheel de beuktempel van het zuiden niet. Komt mede ook door het geluid.
We wilden eigenlijk al vanaf het begin bij de set van Artifact zijn maar door omstandigheden waren we er een stukje later.
Artifact
Toen we binnen kwamen snel kluisje gehaald en zoeken naar zaal 3. Ik was een beetje de weg kwijt op het begin omdat ik er nog nooit geweest ben, maar uiteindelijk zaal 3 wel gevonden. Er was aardig wat animo gekomen naar Artifact z'n set en dat verdient hij ook. Hij maakt vette tracks, zijn platen keuze is altijd :thumbup: en hij mixt altijd erg lekker door. Ook het geluid in zaal 3 vond ik erg goed en kon hier zeker van genieten. Was een goede inkomer. We kwamen binnen bij Samara wat altijd lekker blijft om te horen. Verder wat me nog kan herinneren: Cosmic Sin(Artifact remix) The Preacher, Catalyst, Now we're talking die ik echt gruwelijk vet vind zeker live! Be Amazed, Funky shit. Als één na laatste track kwam Sanctum en was ik gruwelijk blij mee dat ik die niet heb gemist. Die intro vind ik echt geweldig!

Digital Mindz & Riiho
Omdat mijn vrienden deze mannen erg kunnen waarderen zijn we hier gebleven. Aan het einde van Artifact z'n set stroomde het hier erg vol voor deze Finse talenten. Ze opende met Resonant, een track die ik wel kan waarderen. Was dus een prima opener. Ik was niet zo te speken van de platenkeuze van deze mannen. Wat me nog kan herinneren tracks die ze speelde: Pitch Black, Hooked, Restart The Party, Beastmode, Annihilation. Hier ben ik nog urbandesigner tegengekomen en even met hem los gegaan. Het was niet heel verkeerd, maar toch vond ik het na half uurtje wel saai worden. Aan het einde eerder weggegaan om nog beetje Exit Mind te zien. We kwamen binnen bij Church Of The Darkside (L) ­ aaaah heeerlijk. Vervolgens nog The Chief, Convictions en The Curse gehoord.

B-Front
De zaal stroomde vol voor de resident van Loudness. Deze plek heeft hij zeker verdiend omdat hij altijd goed draait, goede platenkeuze. Ik had gehoopt dat hij wat oudere eigen platen zou draaien omdat Loudness daar wel een feest voor is. Helaas heb ik tracks zoals, Neophobia, Sleepwalker, Everything Changes, Scary Noises niet gehoord. Maar heb genoten van zn set. Hij opende met Victims Of The Same World. Meteen begonnen met een lekker kickroll nummertje :thumbup: ­. Vervolgens één van zn nieuwe tracks Blackness die echt vet is. Verder kan ik me herinneren dat hij nog kwam met platen zoals: Under Attack, Surge of Power, Undiscovered, I Am Legion, Dark Symphony, Mysterias, Artillery :thumbup: ­, Ghost Town, MF Psycho. Ergens na ongeveer half uurtje/3 kwartier viel het geluid uit voor 5 minuten. B-front had het zelf niet door en keek verontwaardigd na het publiek. We bleven uiteraard staan omdat het wel goed zou komen en dat kwam het ook. Toen ik Back in The Game hoorde werd ik echt blij en wat gaan die kicks hard zeg. The Vision voor mij een zwaar ondergewaardeerde producer, verdient veel meer. Het was een lekker setje van B-front, alleen vond ik het geluid in zaal 1 wel iets te schel en vaak me wel aan gestoord. Gelukkig was ik mijn oordopjes niet vergeten

Crypsis
Net zoals bij B-front hoopte ik bij Crypsis ook wat Statement of Intent platen, helaas kwamen deze ook niet langs. Omdat hij volgende week op Qlimax staat verwachtte ik veel nieuwe tracks en die heb ik ook gehoord. Kwamen veel platen langs die ik nog niet kende. Zijn mixwerk was weer om te smullen en mixte lekker snel door. Tracks die ik nog kan herinneren. Street Regulator, Reign Supreme, Crackin Ur Ribs, Damned, Satana(zatox remix) de rest kan ik nu niet zo snel opkomen

Dark Pact
Omdat ik een kleine blessure aan me rug had opgelopen van de week, wilde ik ook tussendoor even mijn rust pakken zodat ik mijn rug niet forceer. Omdat ik Dark Pact niet heel geweldig vindt ben ik even gaan zitten in de kelder. Hier ben ik Thryon tegengekomen en heb even met hem gesproken. Dit was niet een gesprek dat over producen ging, maar hij en ik kennen een jongen van basketbal die vorig jaar zelfmoord heeft gepleegd. Thryon heeft ook een track voor hem gemaakt Shattered in Dreams. We hebben leuk gesprek over gehad omdat we hem allebei aardig goed kende.
Omdat ik nog wel even wat van Dark Pact wilde meemaken zijn we nog naar boven gegaan. Tracks die ik nog gehoord heb Watch Yourself (L) ­, Black Demon Remix, Exterminate. Born In Darkness,

E-force
Het was tijd voor een half uurtje E-force omdat we daarna meteen door wilde naar Delete, E-force draaide in dat half uur best lekker, heb 2 nieuwe platen voorbij horen komen. Andere platen die ik me kan herinneren Revolution Jack of Sound Remix, The Game, Firestorm

Delete
Dit was een van de namen waar ik echt naar uitkeek. Helaas draaide hij tegelijk met Thera en was het dus verdelen. Stukje Delete en stuk Thera. In zaal 3 was het snikheet terwijl in zaal 1 echt een heerlijk temperatuurtje hing. Dit was echt een genot dat het keer niet heel warm was. Weet niet meer even met welke track Delete opende, maar al snel klapte hij er Formula 2012 edit op. Toen ik Everbody is a Suspect hoorde bereidde ik me even voor op die gruwelijk intro. En daar kwam die alleen in de intro BAM kramp in me been, NEEEE KUT! Hier baalde ik van omdat ik echt helemaal los wilde gaan. Jammer maar helaas, andere tracks die ik nog heb gehoord voordat ik naar Thera ging. Chaos Reign, Loudness tool, Ghetto, Dismissed, Syndrome, Can't Remember A Fucking Thing, Bring It To Them Raw(Delete Remix), The Curse, Red Alert, Satana Zatox remix(Waarom die 2?). Ben daarna naar Thera gegaan

Thera
Ik kwam binnen toen hij Crazy erop gooide. Geweldige binnenkomer! Heerlijk die kickrolls en screeches meedoen. Dit was echt vet en zijn ook vooraan gaan staan tegen de hekken. Thera herkende me ook en stak zn duim naar me op. Ook tijdens Thera kreeg ik beetje kramp in me benen, maar ik ben dit gaan negeren en gewoon door blijven rammen en mijn gewicht op de andere been neerzetten. Daarna knalde hij er Boom Bashin op gevolgd door, Can't Remember, Crazier, Craziest, Breadstick en een hardcore nummer die ik wel vet vindt The Dome :thumbsup: ­ Na zn set kwam hij nog even langs en heeft hij zn zweetbandje gegeven en een hand gegeven. Top gast, heeft heel veel respect voor zn fans en kan menig DJ van leren. Ook is het echt geweldig om hem te zien achter de draaitafels. Een entertainer en top gast en je ziet hoeveel hij van deze muziek houdt, heel zn set stond hij met een Big Smile op z'n gezicht los te gaan.

Main Concern
Omdat ik en me maat iedereen kwijt waren hebben we deze set vooral naar de groep gezocht. Hierdoor niet veel van Main Concern gezien. Aantal tracks die ik wel nog kan herinnerne, Advocating Violence, Sympho, Misbegotten, Time Has Come. Na deze track zijn we naar huis gegaan en hier heb ik achteraf spijt van gehad, omdat 2 nummers later Who I Really Am kwam :(­ Deze track wil ik echt zo graag nog een keer live horen, maar ben te vroeg weg gegaan omdat ik dacht dat die al niet meer kwam.

Heb echt een topfeest gehad en goed vermaakt.
+ Overal goede sets gehoord niks veel tegen
+ Delete begin van zn set
+ Thera Training Session en ook hoe hij achter de tafels staat
+ Temperatuur zaal 1
+ Locatie
+ leuke mensen ontmoet
+ Timmeh. die alsnog kaartje kon regelen

- Temperatuur zaal 3
- geluid zaal 1 niet altijd goed
- muziek 5 minuten weg tijdens B-front
- betalen voor wc
- Flesje mag je niet vullen op de wc
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Paultheone schreef:
Nee je hebt helemaal gelijk :) alleen heet haunted niet haunted maar tormented hehe

?
B-Front & Titan - Haunted

Leuk verslag trouwens weer flevoboys :)


Thx!

Thyron schreef:
Godver, was ik toen zeker net naar de wc :cry:


Dat is dan wel zuur ja xd . Maar ik begin nu ook te twijfelen of het wel Victim was, in ieder geval sowieso een plaat van jou. Ik zal even gaan luisteren naar je albumtracks ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
heeft hij zn zweetbandje gegeven


Die ga je nu nooit meer wassen natuurlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 13:24 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Pipa schreef:
heeft hij zn zweetbandje gegeven


Die ga je nu nooit meer wassen natuurlijk?


Al meteen de was in gegaan haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 18:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was weer een geweldig feest, de sfeer was goed en de setjes die ik heb gehoord waren ook dik in orde. Achter in zaal 1 bovenop de trap blijft toch geweldig met al die lichten :woot: Alhoewel het geluid vooraan in zaal 1 wel beter was.

Erg naar m'n zin gehad dus, maar 1 ding begrijp ik niet.. Wie verzint het om Main Concern in het laatste uur te laten afsluiten, terwijl er geen alternatief meer is?! Het eerste half uur van Main Concern ging nog wel, maar daarna.. die kicks :x Het zal wel een kwestie van smaak zijn, maar ik kan dat haast geen hardstyle meer noemen. Alsof er iemand met een drilboor door ijzerwarenzaak heen ramt, echt niet te houden.. :( Laat de volgende keer alsjeblieft iemand afsluiten met een íets toegankelijkere platenkeuze (Radical Redemption, Delete of iets dergelijks), of zorg voor een behoorlijk alternatief (geen over- en overvol zaal(tje) 4).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 18:37 
 
Hardtraxxer

ik vond het in zaal 4 prima te doen! gewoon even zelf ruimte maken haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 18:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pelkmans schreef:
je had naar zaal 4 kunnen gaan daar sloot jason payne af!


Waar alleen haast geen plek meer was om te staan.. ik begrijp niet dat ze hem dan niet in zaal 3 laten afsluiten, veel meer ruimte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 18:41 
 
Hardtraxxer

kevin-field schreef:
pelkmans schreef:
je had naar zaal 4 kunnen gaan daar sloot jason payne af!


Waar alleen haast geen plek meer was om te staan.. ik begrijp niet dat ze hem dan niet in zaal 3 laten afsluiten, veel meer ruimte!


jaa zaal drie was beter geweest, maar ik vond het daar beneden toch ook wel wat hebben! het was er wel warm..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 19:11 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
duizendpoot schreef:
B-front, Delete, en Main concern waren top! Wat een geweld dat laatste uurtje, zelden zoiets mee gemaakt. Wel eeuwig zonde dat Main Conern zo vroeg who i really am uitdraaide. B-front blijft wel de grootste baas ooit. Wat een performance en gruwelijke producties. Ook leuke woorden van delete aan het einde van z'n set.


wat zei die dan? :)


Van wat ik me kan herinneren zei iets van dat het 2 jaar geleden hier (loudness 2012) allemaal voor hem begonnen is. Vervolgens hier naar toe is verhuisd ed. en dat wij (z'n fans) de reden is waar hij het allemaal voor doet. Klinkt als je het zo leest best wel een beetje cheesy, maar hij zei het zo enthousiast en gemeend dat ik het wel kon waarderen. Zou ook wel kunnen komen, omdat ik delete een held vind, ook als persoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 19:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Econz schreef:
Mind Dimension komt ook naar Loudness.
Niet om te draaien, maar als publiek. :thumbup:

Code:
Mind Dimension
Gisteren
This Saturday i'll fly to Holland! It's time for #Loudness!!
Really can't wait for this party!! Line up looks sooo interesting
Who's coming? Hope to see you all there guys!!


wie? :sleep:


Mind Dimension & Existenze - Double Damage
Mind Dimension - I Want Your Blood

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 19:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kevin-field schreef:
Erg naar m'n zin gehad dus, maar 1 ding begrijp ik niet.. Wie verzint het om Main Concern in het laatste uur te laten afsluiten, terwijl er geen alternatief meer is?! Het eerste half uur van Main Concern ging nog wel, maar daarna.. die kicks :x Het zal wel een kwestie van smaak zijn, maar ik kan dat haast geen hardstyle meer noemen. Alsof er iemand met een drilboor door ijzerwarenzaak heen ramt, echt niet te houden.. :( Laat de volgende keer alsjeblieft iemand afsluiten met een íets toegankelijkere platenkeuze (Radical Redemption, Delete of iets dergelijks), of zorg voor een behoorlijk alternatief (geen over- en overvol zaal(tje) 4).

Zal waarschijnlijk komen omdat het laatste stuk geen hardstyle was.

Ik vond het juist een geweldige afsluiting maar ik snap ook niet waarom ze de andere areas dichtgooien maar 4 nog wel open laten. Had je beter Jason Payne kunnen laten afsluiten op 3 ipv 4.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Main Concern draaide ook nog een gruwelijk trommelnummer, dat was echt bizar vet :D !

Iemand nog wat meegekregen van de chaos op de roltrap, het metroperron op ?

Roltrap met mensen er op bleef doorrollen, terwijl het perron volstond... Was nog even wat paniek...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerst Exit mind, werd steeds drukker, toen met b-front was het niet normaal waar we stonden konden niet eens losgaan en er werd overal geduwd en doorheen gelopen.

Tussendoor even the machine, was leuk wat we hoorden. Terug naar B-front en Crypsis, Cracking your ribs is live wel vet, die kicks gaan hard, verder was de set wel oke.

Hierna gaan eten. Toen naar Regain, einde van de set, was leuk, ook lekker rustig in de zaal.
Begin van delete tot Thera, leuke tracks, werd drukker en heter. Alleen de zatox track tussendoor, pas er totaal niet tussen. Maar formula 2012, wat een track!

Weer naar de main, voor Thera, wat een set jammer geen strong maar wel the dome. Erg leuke set en wat een energie heeft Thera.
Hierna main concern, wat een tracks :thumbsup: Vazard - who i really am :worship: In het begin rustig, toen druk en later weer lekker rustig.

+ Overal goede sets gehoord niks veel tegen
+ Delete begin van zn set, maar waarom zatox red alert?
+ Thera, wat een set wat een energie :worship:
+ Locatie, leuk ingedeeld

- Geluid in alle zalen wat minder, maar komt denk ik vanwege waar we stonden.
- muziek 5 minuten weg tijdens B-front
- betalen voor wc
- Drukte in het algemeen. Bij het weggaan, over die trap, waar je binnen moest, wtf :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 20:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beste setjes waren naar mijn mening van regain en delete en de allerbeste van main concern :D

Af en toe wel versteld gestaan hoeveel mensen er stil kunnen staan, ook gewoon vooraan in zaal 1 en 3 :/ terwijl op het andere moment heel de zaal weer uit zn plaatje ging :thumbup:

Vond die zaal 4 een goeie toevoeging, leuke sfeer!

Ontzettend veel bekende gezien en op muziekaal gebied vond ik het ook top.
Nu al zin in de klokgebouw editie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed feestje gehad, alleen jammer dat ik heel moe was van 03:00 tot ongeveer 05:00. Ik wilde zelf heel graag wakker blijven, was lichamelijk ook niet uitgeput, maar ik viel af en toe bijna staand in slaap. Net iets over 5 naar Thera gegaan en toen was ik gelukkig over m'n slaap heen. Main Concern live wel leuker dan thuis, maar vond nog steeds het merendeel van de nummers gewoon niets pakkends hebben.
Ik moet ook zeggen dat ik bij B-Front een beetje de speciale nummers mistte, de wat oudere en/of minder bekende tracks die hij op Loudness altijd draait. Normaal heeft B-Front voor mij altijd de set van de avond, deze keer was dat Thera.

Volgende keer de dagen van tevoren m'n slaapritme aanpassen of 's middags voor het feest bijslapen, want dit was gewoon zonde van m'n feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 21:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk om nabij station Ede - Wageningen te horen dat er in de buurt van Bunnik een verdacht pakketje werd aangetroffen, waardoor die verdomde reis vanuit Arnhem nu 4(!) uur duurde ipv 2 uur. :thumbdown:

Flink wat energie kwijt door die benauwde bus, vanuit Driebergen naar Utrecht met een tjokvolle bus, nee bedankt :yawn:

Jammer dat hierdoor mijn benen al zo goed als dood waren voordat ik uberhaupt aankwam, maargoed.
Sets van Bouncing Ball, Regain, eerste 5 platen van Delete :thumbsup: Maar man o man, Main Concern :surrender: :surrender: :surrender: Wat een belachelijke set weer. Weet nog goed dat ik na vorige Klokgebouw editie zei dat hun set toch wel in mijn top 5 kwam, nou deze kan er ook weer bij hoor :worship:

Leuk ook trouwens het groepie vooraan tijdens Main Concern, Man wat ging dat los, en alle Anabolen lekker raar om zich heen kijken :lol:

Al met al wel aardig vermaakt, de hierboven genoemde sets hebben veel goedgemaakt t.o.v. de reis
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten