Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 16:32 
 
Hardtraxxer

Wow, wat een matige line-up voor Loudness in z'n geheel. Natuurlijk kun je je met goed kiezen heerlijk vermaken, maar best veel opvulling aan artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 17:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Zojuist op Facebook gelezen dat Thera zijn live act van 5.00 tot 5.45 doet, dus er klopt toch nog iets niet helemaal aan die timetable


Ik had ook gehoord dat Delete eerder zou draaien, rond een uur of 3 in zaal 3. Afwachten dan maar op een officieel bericht van b2s.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 18:26 
 
Hardtraxx Veteran

Gepronk allemaal met timetables. Stoer hoor. Wacht het gewoon rustig af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 18:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Gepronk allemaal met timetables. Stoer hoor. Wacht het gewoon rustig af.

wie pronkt er dan , andré zeker
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 18:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 18:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarom duurt dit überhaupt zo lang? b2s was toch altijd vrij snel met TT's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 00:37 
 
Hardtraxx Veteran

Ik hoop eerlijk gezegd niet dat het de timetable is
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 01:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar komt deze vandaan dan?
wat een kut TT
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 08:51 
 
Hardtraxx Veteran

Ventrue schreef:
Zojuist op Facebook gelezen dat Thera zijn live act van 5.00 tot 5.45 doet, dus er klopt toch nog iets niet helemaal aan die timetable

Onder de video van de laatste nieuwe Behind The Training Sessions staat dit:
Citaat:
Hope to see you all at LOUDNESS this Saturday! I will perform my live act from 5.15 - 6.00 in the main area and you can buy my album exclusively at the Theracords stand at Loudness! I will be there signing cd's from 2.00 till 4.00!

Terwijl ie in de video ook 5.00-5.45 zegt. :P Ik weet het niet meer hoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Waarom duurt dit überhaupt zo lang? b2s was toch altijd vrij snel met TT's?


Denk vanwege de line-up release van Hardbass, dat ze er daarom nog 2 dagen mee wachten.

Wel chill dat die signing nu van 2 tot 4 is, eerst zou het, met deze timetable, samenvallen met B-Front en een deel Crypsis. Nu kan ik er tijdens Dark Pact heen want die hoef ik niet per se te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 10:37 
 
Hardtraxxer

Timetable klopt wel gewoon, bron: http://www.b2s.nl/news/65818/loudness-l ... GMbtGcYrpc

Loudness – latest info

Over een paar dagen is het zo ver: de hele nacht losgaan op alleen de allerbeste Raw Hardstyle in de Rotterdamse Maassilo! Echte liefhebbers van deze specifieke muziekstijl weten als geen ander dat je dit evenement niet mag missen en alle tickets waren dan ook ruim van te voren uitverkocht. b2s heeft nog een everassing voor diegenen die een ticket hebben weten te bemachtigen, want er is zaterdag namelijk een vierde area aanwezig in de kelder van de Maassilo. De organisatie is er meer dan klaar voor om hier samen met jullie een feestje te bouwen, maar er zijn nog wel een aantal belangrijke zaken die je als bezoeker dient te weten. Deze vind je, inclusief de time table, in dit bericht. Tot zaterdag!

Time table
STAGE 01
22:00 – 23:30 Shellshock
23:30 – 00:45 Exit Mind
00:45 – 02:00 B-Front
02:00 – 03:00 Crypsis
03:00 – 04:00 Dark Pact
04:00 – 05:15 E-Force
05:15 – 06:00 Thera’s Training Session – live
06:00 – 07:00 Main Concern
Hosted by Nolz

STAGE 02
22:00 – 23:30 Primefire
23:30 – 00:30 Brutality
00:30 – 02:00 Act of Rage
02:00 – 03:30 The Resistance
03:30 – 05:00 Sub Sonik
05:00 – 06:00 Thoqy
Hosted by Tellem

STAGE 03
22:00 – 23:30 Artifact
23:30 – 01:00 Digital Mindz & Riiho
01:00 – 01:30 The Machine – live
01:30 – 03:00 Phuture Noize
03:00 – 04:30 Regain
04:30 – 06:00 Delete
Hosted by Livid

STAGE 04
22:00 – 23:30 Sick Sense
23:30 – 01:00 Bass Chaserz
01:00 – 02:30 Bouncing Ball
02:30 – 04:00 Fanteria
04:00 – 05:30 Project Exile
05:30 – 07:00 Jason Payne
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 11:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

robin92 schreef:
STAGE 01
05:15 – 06:00 Thera’s Training Session – live

STAGE 03
04:30 – 06:00 Delete


Gvd, klerezooi. Waarom nou weer 2 acts van hetzelfde label tegelijk. :list: :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roan schreef:
robin92 schreef:
STAGE 01
05:15 – 06:00 Thera’s Training Session – live

STAGE 03
04:30 – 06:00 Delete


Gvd, klerezooi. Waarom nou weer 2 acts van hetzelfde label tegelijk. :list: :mad:


Psst, om je eigen voorkeuren te verbergen, zou ik Project Exile gevolgd door Jason Payne, of Regain en Dark Pact ook in die quote stoppen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 11:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Roan schreef:
robin92 schreef:
STAGE 01
05:15 – 06:00 Thera’s Training Session – live

STAGE 03
04:30 – 06:00 Delete


Gvd, klerezooi. Waarom nou weer 2 acts van hetzelfde label tegelijk. :list: :mad:


Psst, om je eigen voorkeuren te verbergen, zou ik Project Exile gevolgd door Jason Payne, of Regain en Dark Pact ook in die quote stoppen :thumbup:


Daar ga ik toch niet heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roan schreef:
Daar ga ik toch niet heen.


Breng je bericht dan niet als "noez doe eens niet zelfde label tegelijk"maar gewoon "kut, die wou ik beide graag zien".
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetables voor je telefoon/iPod:

Voorbeeldje:
Afbeelding

Alle Area's en verschillende formaten:
iPhone 6: http://imgur.com/a/84qNT#3

iPhone 6s: http://imgur.com/a/YOMeo

iPod: http://imgur.com/a/UibNh

(Gebruik rechtermuisknop > Link openen in nieuw tabblad)
Werkt uiteraard ook op andere telefoons, heb deze modellen even aangehouden voor de verhoudingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 11:45 
 
Hardtraxx Veteran

Pete schreef:
Duruz schreef:
Gepronk allemaal met timetables. Stoer hoor. Wacht het gewoon rustig af.

wie pronkt er dan , andré zeker


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er nog best aardig uit zo. Alleen van 3:00 tot 4:30 niet zoveel te doen. Als dit in het klokgebouw was geweest, had ik nog wel ff mn best gedaan om een kaartje te scoren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 14:23 
 
Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
Ziet er nog best aardig uit zo. Alleen van 3:00 tot 4:30 niet zoveel te doen. Als dit in het klokgebouw was geweest, had ik nog wel ff mn best gedaan om een kaartje te scoren :)

Dark Pact zet wel leuke setjes neer. Ook lekker energiek achter de decks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 14:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Van 3 tot half 5 mooi ff eten en wat energie pakken voor Delete :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 14:43 
 
Hardtraxx Veteran

Ja wel erg opvallend hoeveel jongens van zelfde label elkaar allemaal overlappen op de TimeTafel
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 16:02 
 
Hardtraxx Veteran

22:00-23:30 Artifact
23:30-00:15 Digital Mindz vs Riiho(willen al me vrienden heen)
00:15-00:15 Huilend wegrennen
00:15-00:45 Exit Mind
00:45-02:00 Bfront
02:00-03:00 Crypsis
03:00-04:00 Dark Pact/Regain/Rondje lopen
04:00-04:30 E-Force
04:30-06:00 Delete
06:00-07:00 Main Concern

Wie kom ik tegen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 16:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
23:30-00:15 Digital Mindz vs Riiho(willen al me vrienden heen)

Ga je toch zelf naar een andere zaal? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 16:37 
 
Hardtraxx Veteran

Magnetron schreef:
Pipa schreef:
23:30-00:15 Digital Mindz vs Riiho(willen al me vrienden heen)

Ga je toch zelf naar een andere zaal? :P


Ja maar in een andere zaal staat ook niet iemand heel interessants. En anders ben ik me vrienden weer kwijt. Waarschijnlijk wel even rondje lopen kijken voor bekende tijdens dit uur. Alleen Resonant wil ik wel horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 18:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeer tevreden met de TT :)
Ga me richten op zoiets:
23:30 Exit mind
0:45 B-front
1:00 The Machine
1:30 B-Front
2:00 Crypsis
3:00 Dark Pact
4:00 Zie wel
4:30 Delete
6:00 Main Concern

Zal uiteindelijk wel iets anders lopen maar iig geen overlap in artiesten die ik wil zien :D
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten