Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Volgende
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/video.php?v=15 ... permPage=1

Primefire is er ook klaar voor
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 18:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol:
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette plaat
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 18:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Vette plaat

:lol:
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 18:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een kwalitatief ver ondermaatse zooi is dit zeg... En dat staat dan op een feest als Loudness. Samen met dat Digital Mindz en Riiho gebeuren de Abductors van de harde kant.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 18:45 
 

wootum schreef:
Wat een kwalitatief ver ondermaatse zooi is dit zeg... En dat staat dan op een feest als Loudness. Samen met dat Digital Mindz en Riiho gebeuren de Abductors van de harde kant.


Kan het niet beter verwoorden :)
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 20:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Wat een kwalitatief ver ondermaatse zooi is dit zeg... En dat staat dan op een feest als Loudness. Samen met dat Digital Mindz en Riiho gebeuren de Abductors van de harde kant.


Lijkt me niet dat het merendeel van de Loudness bezoekers zich daar druk om maakt, kijk maar eens naar die reacties.

De populariteit neemt alleen maar toe terwijl (in mijn ogen) de kwaliteit niet toeneemt. Steeds meer dagjes- en ekte 'raw'mensjes. Niets voor mij.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 22:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kwalitatief onder de maat is het zeker maar dat is helaas het geluid van de Maassilo ook dus ja dan compenseert wel weer lekker :/
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Kwalitatief onder de maat is het zeker maar dat is helaas het geluid van de Maassilo ook dus ja dan compenseert wel weer lekker :/


Ja dan zijn die setjes helemaal niet aan te horen. xd
Bericht Geplaatst op 11 nov 2014 00:05 
 
Hardtraxx Veteran

Stage 1
22’00 – 23’30 Shellshock
23’30 – 00’45 Exit Mind
00’45 – 02’00 B-Front
02’00 – 03’00 Crypsis
03’00 – 04’00 Dark Pact
04’00 – 05’15 E-Force
05’15 – 06'00 Thera’s Training Session – live
06’00 – 07’00 Main Concern
MC Nolz

Stage 2
22’00 – 23’30 Primefire
23’30 – 00’30 Brutality
00’30 – 02’00 Act of Rage
02’00 – 03’30 The Resistance
03’30 – 05’00 Sub Sonik
05’00 – 06’00 Thoqy
MC Tellem

Stage 3
22’00 – 23’30 Artifact
23’30 – 01’00 Digital Mindz & Riiho
01’00 – 01’30 The Machine – live
01’30 – 03’00 Phuture Noize
03’00 – 04’30 Regain
04’30 – 06’00 Delete
MC Livid

Stage 4
22’00 – 23’30 Sick Sense
23’30 – 01’00 Bass Chaserz
01’00 – 02’30 Bouncing Ball
02’30 – 04’00 Fanteria
04’00 – 05’30 Project Exile
05’30 – 07’00 Jason Payne

Stond op PF. Is nog niet bevestigd
Bericht Geplaatst op 11 nov 2014 00:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is er uberhaupt een 4e stage?
Bericht Geplaatst op 11 nov 2014 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Is er uberhaupt een 4e stage?


:yes:
Bericht Geplaatst op 11 nov 2014 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens Thyron in de shoutbox is de timetable juist :thumbup:
Bericht Geplaatst op 11 nov 2014 00:24 
 
Hardtraxx Veteran

Flink kut dan, Thera draait tegelijk met Delete
Bericht Geplaatst op 11 nov 2014 00:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer dat delete in zaal 3 draait. Delete is best populair geworden. Hoe groot is die derde zaal want ben bang dat het erg druk wordt als die derde zaal erg klein is?
Bericht Geplaatst op 11 nov 2014 00:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind het eigenlijk fijner dat Delete daar draait, meer ruimte en het geluid is daar beter imo.
Bericht Geplaatst op 11 nov 2014 00:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb helemaal niets met Main Concern, trekt me totaal niet.. hoop dus niet dat de timetable klopt anders maar een uurtje eerder naar huis denk ik
Bericht Geplaatst op 11 nov 2014 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Ik vind het eigenlijk fijner dat Delete daar draait, meer ruimte en het geluid is daar beter imo.

En misschien nog wel 't belangrijkste (in mijn ogen) meer liefhebbers :)
Bericht Geplaatst op 11 nov 2014 01:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Ventrue schreef:
Ik vind het eigenlijk fijner dat Delete daar draait, meer ruimte en het geluid is daar beter imo.

En misschien nog wel 't belangrijkste (in mijn ogen) meer liefhebbers :)

:thumbup:
Bericht Geplaatst op 11 nov 2014 01:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete in zaal drie is prima en ook nog eens anderhalfuur, hopelijk weer iets in de richting van zijn gouden set in 2012. Geluid is daar dik in orde. Jammer dat ie tegelijk met Thera draait, maar gelukkig geen Delete en Main Concern tegelijk :) . Overigens wel opvallend dat Dark Pact primetime heeft op de main.
Bericht Geplaatst op 11 nov 2014 01:05 
 
Hardtraxx Elite

Ventrue schreef:
Ik vind het eigenlijk fijner dat Delete daar draait, meer ruimte en het geluid is daar beter imo.

Dit dus. En tegelijk met Thera, en denk ook dat veel mensen daar heen willen. Dus meer ruimte :D
Bericht Geplaatst op 11 nov 2014 12:02 
 
Hardtraxx Veteran

ramon038 schreef:
Ventrue schreef:
Ik vind het eigenlijk fijner dat Delete daar draait, meer ruimte en het geluid is daar beter imo.

Dit dus. En tegelijk met Thera, en denk ook dat veel mensen daar heen willen. Dus meer ruimte :D


Ja daar baal ik best hard van dat ze tegelijk draaien. Dat waren echt 2 namen die ik graag wilde zien. Timetable verder had beter gekund. Dark Pact loop ik niet helemaal warm voor en Regain ook niet echt. 22:00 aanwezig voor Artifact!
Bericht Geplaatst op 11 nov 2014 12:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Betwijfel of dit wel de echte time table is hoor.
Bericht Geplaatst op 11 nov 2014 12:57 
 
Hardtraxx Veteran

Roan schreef:
Betwijfel of dit wel de echte time table is hoor.

SL8492 schreef:
Volgens Thyron in de shoutbox is de timetable juist :thumbup:
Bericht Geplaatst op 11 nov 2014 15:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zojuist op Facebook gelezen dat Thera zijn live act van 5.00 tot 5.45 doet, dus er klopt toch nog iets niet helemaal aan die timetable
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten