Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 16:43 
 
Hardtraxx Newbie

Ik zoek 5 kaartjes voor loudness!
Kan iemand mij hieraan helpen= :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 17:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:


Ondanks dat ik de laatste tijd echt een schijt hekel heb gekregen aan deze terring herrie, ga ik deze avond even me knop omzetten want ben eigenlijk wel benieuwd hoe dit klinkt live

Als ik zou moeten schatten hoeveel platen dit zijn zou ik serieus geen geld durven zetten op m'n antwoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:

Man man als je dit als producer allemaal achter elkaar zet dan hoor je toch zelf ook wel dat het ongeïnspireerde bagger is? Wat een meuk zeg, dit is de exacte definitie van 13/12.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 19:45 
 
Hardtraxxer

pim0412 schreef:
Paultheone schreef:

Man man als je dit als producer allemaal achter elkaar zet dan hoor je toch zelf ook wel dat het ongeïnspireerde bagger is? Wat een meuk zeg, dit is de exacte definitie van 13/12.


En toch ga ik wel even kijken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha jezus die teaser gaat de boeken in voor mij.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 20:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een troep zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hebben ze nu echt die Harderstate screechtool gehoord en gedacht: dat kunnen wij beter? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk draait Crypsis weer eens wat dik oud spul van hem en laat ie Damned/Trapped etc. thuis liggen, want die kots je ondertussen ook uit. Al geldt het oude spul draaien eigenlijk niet alleen voor Crypsis :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 13:14 
 
Hardtraxx Elite

JEZUS CHRISTUS :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 13:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 14:59 
 
Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Hopelijk draait Crypsis weer eens wat dik oud spul van hem en laat ie Damned/Trapped etc. thuis liggen, want die kots je ondertussen ook uit. Al geldt het oude spul draaien eigenlijk niet alleen voor Crypsis :P .

Damned en trapped kan ik nog wel horen. You know vind ik echt helemaal kut geworden. Van dat album mag hij ng wel lost in the mist en universe draaien. Voor de rest st8ment of intent graag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 14:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel erg benieuwd naar de Timetable, iemand die hier toevallig als iets vanaf weet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Heel erg benieuwd naar de Timetable, iemand die hier toevallig als iets vanaf weet?

Zal denk ik pas de maandag voor 't feest bekend worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 16:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb niet het idee dat men hier fan is van Digital Mindz & Rihoo :lol: Sta zelf voor een hoop open, maar dit is inderdaad wel héél erg ongeïnspireerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kevin-field schreef:
Ik heb niet het idee dat men hier fan is van Digital Mindz & Rihoo :lol: Sta zelf voor een hoop open, maar dit is inderdaad wel héél erg ongeïnspireerd.

En toch ga ik een kijkje nemen bij ze :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 20:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
kevin-field schreef:
Ik heb niet het idee dat men hier fan is van Digital Mindz & Rihoo :lol: Sta zelf voor een hoop open, maar dit is inderdaad wel héél erg ongeïnspireerd.

En toch ga ik een kijkje nemen bij ze :P


Dat mag :P Ik kies voor wat anders op dat tijdstip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 22:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ga liever even een broodje eten en bij die gekke machines van de Maassilo kijken dan dat ik naar DM en Riiho ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 10:26 
 
Hardtraxx Elite

Ventrue schreef:
Ik ga liever even een broodje eten en bij die gekke machines van de Maassilo kijken dan dat ik naar DM en Riiho ga.

Hahaha ik doe met je mee :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 10:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha die teaser... Toch zijn sommige plaatjes wel geinig. Al is dit wel erg makkelijk scoren. Toch denk ik dat ze goed bezocht worden de 15de...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 19:36 
 
Hardtraxxer

Op zoek naar een kaartje! Als er iemand is die graag van zijn kaartje af wilt graag een p.b'tje sturen! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 15:03 
 
Hardtraxx Elite

Convexa - Loudness 2014 Warmup Mix:


Tracklist:
00. Loudness Intro (Delete - Loudness Tool 2014)
01. Donkey Rollers - We Are One
02. Artic - Fuck The Fake Shit
03. Adaro - The Haunter Of The Dark
04. Phrantic - Loudness DJ Tool
05. Chris One - Advocating Violence
06. Chris One & The Machine - A Different Kind Of Therapy (Different Mix)
07. DJ Thera & Phrantic - Violence
08. Degos & Re-Done - Dark Times
09. Solutio & The I's - Immortal
10. Sasha F - New System (Melody Mix)
11. Nutty T - Nacho (Delete Remix)
12. Main Concern & Zirkum ft. Yuna-X - Voyager 2
13. Artifact - Now We're Talking
14. Malice - Incoming
15. Delete - Advanced Technology
16. Warface - Catalyst
17. Vazard - Misbegotten
18. Main Concern - Infected
19. Wavolizer - Excitement Initiated
20. Sei2ure - Informer
21. Sinister Souls vs. The Outside Agency - Perfect Organism
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 15:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Youri schreef:
Haha die teaser... Toch zijn sommige plaatjes wel geinig. Al is dit wel erg makkelijk scoren. Toch denk ik dat ze goed bezocht worden de 15de...

Ze lijken inderdaad op de een of andere manier toch mateloos populair. Ik heb ze nog nooit live gezien verder, of langer dan 20 seconden naar een plaat geluisterd (op die remix na), maar als ik die teaser luister heb ik nou niet het idee dat daar verandering in moet komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat de timetable maar komen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 12:08 
 
Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
Laat de timetable maar komen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 12:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
stefan_helmond schreef:
Laat de timetable maar komen! :)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten