Ik zoek 5 kaartjes voor loudness!
Kan iemand mij hieraan helpen=
Kan iemand mij hieraan helpen=
Als ik zou moeten schatten hoeveel platen dit zijn zou ik serieus geen geld durven zetten op m'n antwoord.wrote:View on SoundCloud
Ondanks dat ik de laatste tijd echt een schijt hekel heb gekregen aan deze terring herrie, ga ik deze avond even me knop omzetten want ben eigenlijk wel benieuwd hoe dit klinkt live
Man man als je dit als producer allemaal achter elkaar zet dan hoor je toch zelf ook wel dat het ongeïnspireerde bagger is? Wat een meuk zeg, dit is de exacte definitie van 13/12.wrote:View on SoundCloud
En toch ga ik wel even kijkenwrote:Man man als je dit als producer allemaal achter elkaar zet dan hoor je toch zelf ook wel dat het ongeïnspireerde bagger is? Wat een meuk zeg, dit is de exacte definitie van 13/12.wrote:View on SoundCloud
Damned en trapped kan ik nog wel horen. You know vind ik echt helemaal kut geworden. Van dat album mag hij ng wel lost in the mist en universe draaien. Voor de rest st8ment of intent graag!wrote:Hopelijk draait Crypsis weer eens wat dik oud spul van hem en laat ie Damned/Trapped etc. thuis liggen, want die kots je ondertussen ook uit. Al geldt het oude spul draaien eigenlijk niet alleen voor Crypsis.
Zal denk ik pas de maandag voor 't feest bekend worden.wrote:Heel erg benieuwd naar de Timetable, iemand die hier toevallig als iets vanaf weet?
En toch ga ik een kijkje nemen bij zewrote:Ik heb niet het idee dat men hier fan is van Digital Mindz & RihooSta zelf voor een hoop open, maar dit is inderdaad wel héél erg ongeïnspireerd.
Dat magwrote:En toch ga ik een kijkje nemen bij zewrote:Ik heb niet het idee dat men hier fan is van Digital Mindz & RihooSta zelf voor een hoop open, maar dit is inderdaad wel héél erg ongeïnspireerd.
Hahaha ik doe met je meewrote:Ik ga liever even een broodje eten en bij die gekke machines van de Maassilo kijken dan dat ik naar DM en Riiho ga.
Ze lijken inderdaad op de een of andere manier toch mateloos populair. Ik heb ze nog nooit live gezien verder, of langer dan 20 seconden naar een plaat geluisterd (op die remix na), maar als ik die teaser luister heb ik nou niet het idee dat daar verandering in moet komen.wrote:Haha die teaser... Toch zijn sommige plaatjes wel geinig. Al is dit wel erg makkelijk scoren. Toch denk ik dat ze goed bezocht worden de 15de...
wrote:Laat de timetable maar komen!