Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 12:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yowan schreef:
je weet op wat voor forum je zit he? de mensen die er in geinteresseerd zouden zijn zouden het allang weten


Ja, hoe durven mensen hier iets te delen met andere liefhebbers. Ik weet ook alles al. Absoluut. Wat een schurk.

Kom, gaan we nu weer terug naar Loudness - nee - haten op iemand die grammaticaal een incorrecte zin heeft neergezet, en het liefst doen we dat zonder leestekens te gebruiken ^^

Ik ben blij met je toevoegingen, Yowan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 17:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zullen we dit topic maar sluiten? De echte liefhebber weet toch wel wanneer Loudness is
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 18:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

spookie schreef:
Zullen we dit topic maar sluiten? De echte liefhebber weet toch wel wanneer Loudness is

:P :P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenprei schreef:
yowan schreef:
je weet op wat voor forum je zit he? de mensen die er in geinteresseerd zouden zijn zouden het allang weten


Ja, hoe durven mensen hier iets te delen met andere liefhebbers. Ik weet ook alles al. Absoluut. Wat een schurk.

Kom, gaan we nu weer terug naar Loudness - nee - haten op iemand die grammaticaal een incorrecte zin heeft neergezet, en het liefst doen we dat zonder leestekens te gebruiken ^^

Ik ben blij met je toevoegingen, Yowan.

wat heeft een of andere sample van shellshock te maken met dit feest?

In dat geval heb ik nog een mooie foto van rotterdam.. want daar is het toch? misschien is het niet gek om te laten zien wat we kunnen verwachten
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 20:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
wat heeft een of andere sample van shellshock te maken met dit feest?

In dat geval heb ik nog een mooie foto van rotterdam.. want daar is het toch? misschien is het niet gek om te laten zien wat we kunnen verwachten

sukkel
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 00:13 
 
Hardtraxxer

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 02:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
sukkel

Wat sukkel? Als je het er niet mee eens bent maar verder niks toe te voegen hebt hou dan gewoon je bek dicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oké. Genoeg gelachen en getrolld. Terug ontopic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 11:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De Loudness topics zijn ook niet meer wat het geweest is zie ik. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
De Loudness topics zijn ook niet meer wat het geweest is zie ik. :lol:


Mooie weerspiegeling wat er ook met de muziek/bezoekers gebeurt is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
TiMOTHYb schreef:
De Loudness topics zijn ook niet meer wat het geweest is zie ik. :lol:


Mooie weerspiegeling wat er ook met de muziek/bezoekers gebeurt is.

En misschien ook wel een beetje met het forum.
Loudness eind 2012 topic van 49 pagina's. Ziek verschil :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat komt natuurlijk ook omdat dat toen ongeveer het enige grote 'raw' feest was.

Deze keer helaas niet bij, line-up en datum zijn beide klote. Klokgebouw hopelijk weer er bij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was een beetje kort door de bocht @HJ, maar bedoelde meer bezoekers van ondere hier hardtraxx. "Bekende" mensen. Mis dat ergens toch wel hoor. Beetje door publiek zwerven en om de 5 meter een (oude) bekende tegenkomen.




for the record, was hier niet bij maar beetje dit idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 17:39 
 
Hardtraxxer

Gewoon weer aanwezig :D

Wordt volgens mij alweer de 4de of 5de keer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 21:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Dat komt natuurlijk ook omdat dat toen ongeveer het enige grote 'raw' feest was.

Deze keer helaas niet bij, line-up en datum zijn beide klote. Klokgebouw hopelijk weer er bij :)

Loudness topic eind 2010, 53 pagina's en toen was zo ongeveer dit hele forum 10 procent van het totale aantal bezoekers op het hele feest. Kan me geen ander feest meer herinneren waarop ik zoveel bekenden ben tegen gekomen.

Dat waren de leukste tijden, tussen 2010 en 2011 :D Weinig aanbod voor een kleine hechte groep die op iedere kleine gelegenheid vanuit het hele land weer massaal aanwezig was. Ondanks dat het niet bepaald de meest gevarieerde feesten waren qua muziek (je moest er wel rekening mee houden dat een aantal nummers minstens 2/3 keer langs kwamen door het smalle aanbod aan 'raw' toen) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 21:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

De tijd van al die grote HT-meetings
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat toen ook veel hardtraxxers nog allemaal hardstyle luisterden. Tegenwoordig is de groep zeer uitgedund doordat men andere muziek aan het ontdekken is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 11:22 
 
Hardtraxx Newbie

Bij deze wist ik al langer wanneer Londens was maar vrienden van mij twijfelde nog. Uiteindelijk hebben zij hun ticket besteld als ik in het buitenland was en probeerde ik meteen de dag na mijn vakantie. Jammer genoeg net sold out.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
De tijd van al die grote HT-meetings


Die meeting op Fusion TNL in 2010 :surrender: Daarna nooit meer zo'n grote meeting gezien helaas :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fneke_Mf schreef:
Bij deze wist ik al langer wanneer Londens was maar vrienden van mij twijfelde nog. Uiteindelijk hebben zij hun ticket besteld als ik in het buitenland was en probeerde ik meteen de dag na mijn vakantie. Jammer genoeg net sold out.

Lekkere vrienden heb je dan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 15:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Machine live :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Ondanks dat ik de laatste tijd echt een schijt hekel heb gekregen aan deze terring herrie, ga ik deze avond even me knop omzetten want ben eigenlijk wel benieuwd hoe dit klinkt live
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 16:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

fneke_Mf schreef:
Bij deze wist ik al langer wanneer Londens was maar vrienden van mij twijfelde nog. Uiteindelijk hebben zij hun ticket besteld als ik in het buitenland was en probeerde ik meteen de dag na mijn vakantie. Jammer genoeg net sold out.


Wat een eikels...
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten