Poster: Loudness
Past

Loudness

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
101 posts member since 2013
last seen Apr 2015
yowan wrote: je weet op wat voor forum je zit he? de mensen die er in geinteresseerd zouden zijn zouden het allang weten
Ja, hoe durven mensen hier iets te delen met andere liefhebbers. Ik weet ook alles al. Absoluut. Wat een schurk.

Kom, gaan we nu weer terug naar Loudness - nee - haten op iemand die grammaticaal een incorrecte zin heeft neergezet, en het liefst doen we dat zonder leestekens te gebruiken ^^

Ik ben blij met je toevoegingen, Yowan.
Hardtraxxer
107 posts member since 2012
last seen Nov 2016
Zullen we dit topic maar sluiten? De echte liefhebber weet toch wel wanneer Loudness is
Hardtraxxer
948 posts member since 2014
last seen Aug 2017
spookie wrote:Zullen we dit topic maar sluiten? De echte liefhebber weet toch wel wanneer Loudness is
:P :P :P
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 29 days ago
Goldenprei wrote:
yowan wrote: je weet op wat voor forum je zit he? de mensen die er in geinteresseerd zouden zijn zouden het allang weten
Ja, hoe durven mensen hier iets te delen met andere liefhebbers. Ik weet ook alles al. Absoluut. Wat een schurk.

Kom, gaan we nu weer terug naar Loudness - nee - haten op iemand die grammaticaal een incorrecte zin heeft neergezet, en het liefst doen we dat zonder leestekens te gebruiken ^^

Ik ben blij met je toevoegingen, Yowan.
wat heeft een of andere sample van shellshock te maken met dit feest?

In dat geval heb ik nog een mooie foto van rotterdam.. want daar is het toch? misschien is het niet gek om te laten zien wat we kunnen verwachten
Loudness (15-11-2014, Maassilo Rotterdam)
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 29 days ago
:lol:
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
yowan wrote: wat heeft een of andere sample van shellshock te maken met dit feest?

In dat geval heb ik nog een mooie foto van rotterdam.. want daar is het toch? misschien is het niet gek om te laten zien wat we kunnen verwachten
sukkel
J
Hardtraxxer
235 posts member since 2014
last seen Oct 2017
:lol:
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 29 days ago
Fuzzylogic wrote: sukkel
Wat sukkel? Als je het er niet mee eens bent maar verder niks toe te voegen hebt hou dan gewoon je bek dicht.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Oké. Genoeg gelachen en getrolld. Terug ontopic.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
De Loudness topics zijn ook niet meer wat het geweest is zie ik. :lol:
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
TiMOTHYb wrote:De Loudness topics zijn ook niet meer wat het geweest is zie ik. :lol:
Mooie weerspiegeling wat er ook met de muziek/bezoekers gebeurt is.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Jordi wrote:
TiMOTHYb wrote:De Loudness topics zijn ook niet meer wat het geweest is zie ik. :lol:
Mooie weerspiegeling wat er ook met de muziek/bezoekers gebeurt is.
En misschien ook wel een beetje met het forum.
Loudness eind 2012 topic van 49 pagina's. Ziek verschil :P
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Dat komt natuurlijk ook omdat dat toen ongeveer het enige grote 'raw' feest was.

Deze keer helaas niet bij, line-up en datum zijn beide klote. Klokgebouw hopelijk weer er bij :)
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Het was een beetje kort door de bocht @HJ, maar bedoelde meer bezoekers van ondere hier hardtraxx. "Bekende" mensen. Mis dat ergens toch wel hoor. Beetje door publiek zwerven en om de 5 meter een (oude) bekende tegenkomen.

View on YouTube

for the record, was hier niet bij maar beetje dit idee.
C
Hardtraxxer
233 posts member since 2011
last seen Dec 2019
Gewoon weer aanwezig :D

Wordt volgens mij alweer de 4de of 5de keer ^^
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Daveytl wrote:Dat komt natuurlijk ook omdat dat toen ongeveer het enige grote 'raw' feest was.

Deze keer helaas niet bij, line-up en datum zijn beide klote. Klokgebouw hopelijk weer er bij :)
Loudness topic eind 2010, 53 pagina's en toen was zo ongeveer dit hele forum 10 procent van het totale aantal bezoekers op het hele feest. Kan me geen ander feest meer herinneren waarop ik zoveel bekenden ben tegen gekomen.

Dat waren de leukste tijden, tussen 2010 en 2011 :D Weinig aanbod voor een kleine hechte groep die op iedere kleine gelegenheid vanuit het hele land weer massaal aanwezig was. Ondanks dat het niet bepaald de meest gevarieerde feesten waren qua muziek (je moest er wel rekening mee houden dat een aantal nummers minstens 2/3 keer langs kwamen door het smalle aanbod aan 'raw' toen) :P
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
De tijd van al die grote HT-meetings
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Omdat toen ook veel hardtraxxers nog allemaal hardstyle luisterden. Tegenwoordig is de groep zeer uitgedund doordat men andere muziek aan het ontdekken is.
F
3 posts member since 2014
last seen Nov 2014
Bij deze wist ik al langer wanneer Londens was maar vrienden van mij twijfelde nog. Uiteindelijk hebben zij hun ticket besteld als ik in het buitenland was en probeerde ik meteen de dag na mijn vakantie. Jammer genoeg net sold out.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
wootum wrote:De tijd van al die grote HT-meetings
Die meeting op Fusion TNL in 2010 :surrender: Daarna nooit meer zo'n grote meeting gezien helaas :(
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
fneke_Mf wrote:Bij deze wist ik al langer wanneer Londens was maar vrienden van mij twijfelde nog. Uiteindelijk hebben zij hun ticket besteld als ik in het buitenland was en probeerde ik meteen de dag na mijn vakantie. Jammer genoeg net sold out.
Lekkere vrienden heb je dan :/
Hardtraxxer
405 posts member since 2014
last seen Oct 2018
The Machine live :loving: :loving:
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
View on SoundCloud

Ondanks dat ik de laatste tijd echt een schijt hekel heb gekregen aan deze terring herrie, ga ik deze avond even me knop omzetten want ben eigenlijk wel benieuwd hoe dit klinkt live
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
fneke_Mf wrote:Bij deze wist ik al langer wanneer Londens was maar vrienden van mij twijfelde nog. Uiteindelijk hebben zij hun ticket besteld als ik in het buitenland was en probeerde ik meteen de dag na mijn vakantie. Jammer genoeg net sold out.
Wat een eikels...

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 4 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago