Daveytl schreef:
Dat komt natuurlijk ook omdat dat toen ongeveer het enige grote 'raw' feest was.
Deze keer helaas niet bij, line-up en datum zijn beide klote. Klokgebouw hopelijk weer er bij

Loudness topic eind 2010, 53 pagina's en toen was zo ongeveer dit hele forum 10 procent van het totale aantal bezoekers op het hele feest. Kan me geen ander feest meer herinneren waarop ik zoveel bekenden ben tegen gekomen.
Dat waren de leukste tijden, tussen 2010 en 2011

Weinig aanbod voor een kleine hechte groep die op iedere kleine gelegenheid vanuit het hele land weer massaal aanwezig was. Ondanks dat het niet bepaald de meest gevarieerde feesten waren qua muziek (je moest er wel rekening mee houden dat een aantal nummers minstens 2/3 keer langs kwamen door het smalle aanbod aan 'raw' toen)
