Denk dat ik toch niet meer aanwezig ben
weekend is al druk genoeg en line up is me eigenlijk ook niet interessant genoeg.
View on SoundCloud
Omdat? Niet relevant? Loudness wordt hun eerste boeking in Nederland. Misschien niet gek om te zien wat we kunnen verwachten.wrote:Ik denk niet dat je dat hier hoeft te posten...
Valt me op dat The Machine altijd live staat, draait ie zo slecht ofzo?The Machine live
Yes, hij kan totaal niet mixen daarom livewrote:Valt me op dat The Machine altijd live staat, draait ie zo slecht ofzo?The Machine live
Heb toch maar even snel een ticket gehaald nu.wrote:Bijna uitverkocht
Bron: facebook b2s
Ik hoop dat jij wat verstandiger bent geworden tegen de tijd dat je 18 bent.wrote:Ik hoop maar dat ze met een betere line-up komen tegen de tijd dat ik 18 ben.
Dit gaat nog lastig worden.wrote:Meer dan 600 kaarten gezocht op ticketswap. WTF![]()
wrote:Zijn er soms nog mensen hoe ik aan een ticket geraak?
Dat zegt, als je een béétje welwillende bekenden op je FB hebt, echt niet zoveel hoor. Iedereen ramt gewoon die gezocht knop op ticketswap of ze nou zeker willen gaan of niet. Ook over de prijs is nog niets afgesproken. Als jij gewoon een beetje FB in de gaten houdt en zorgt dat wat volk weet dat je wil gaan zul je toch wel ergens in getagd worden op ten duur? Er worden toch altijddrie miljoen kaarten verkocht voor de Maassilo dus er moeten genoeg kaarten rondzwerven.wrote:Meer dan 600 kaarten gezocht op ticketswap. WTFWat ben ik blij met mijn kaartje.
Jij goeie nederlands pratenwrote:Zijn er soms nog mensen hoe ik aan een ticket geraak?
Wat een trieste opmerking, hij stelt toch gewoon een vraag. Misschien is hij helemaal niet Nederlands, weet jij veel. Doe niet zo sneu.wrote:Jij goeie nederlands pratenwrote:Zijn er soms nog mensen hoe ik aan een ticket geraak?
Deze is beterwrote:Ik bedoelde of er nog mensen zijn die weten hoe ik aan een ticket kan herkansen voor loudness?
denk dat je herkansing ergens eind april volgend jaar iswrote:Ik bedoelde of er nog mensen zijn die weten hoe ik aan een ticket kan herkansen voor loudness?
Hoop er nog een te vinden
![]()
je weet op wat voor forum je zit he? de mensen die er in geinteresseerd zouden zijn zouden het allang wetenwrote:Omdat? Niet relevant? Loudness wordt hun eerste boeking in Nederland. Misschien niet gek om te zien wat we kunnen verwachten.wrote:Ik denk niet dat je dat hier hoeft te posten...