Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2014 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat ik toch niet meer aanwezig ben :( weekend is al druk genoeg en line up is me eigenlijk ook niet interessant genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 19:53 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Preview van paar upcoming tracks van Shellshock. Klinkt erg lekker als je het mij vraagt :thumbsup:

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 21:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik denk niet dat je dat hier hoeft te posten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 22:58 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Ik denk niet dat je dat hier hoeft te posten...


Omdat? Niet relevant? Loudness wordt hun eerste boeking in Nederland. Misschien niet gek om te zien wat we kunnen verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 11:06 
 
Hardtraxxer

Citaat:
The Machine live


Valt me op dat The Machine altijd live staat, draait ie zo slecht ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 11:10 
 
Hardtraxx Veteran

doemaariets schreef:
Citaat:
The Machine live


Valt me op dat The Machine altijd live staat, draait ie zo slecht ofzo?


Yes, hij kan totaal niet mixen daarom live
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 14:33 
 
Hardtraxx Veteran

Bijna uitverkocht
Bron: facebook b2s
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje binnen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 15:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Bijna uitverkocht
Bron: facebook b2s


Heb toch maar even snel een ticket gehaald nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 16:52 
 
Hardtraxx Veteran

En uitverkocht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 17:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aardig snel voor een line-up met veel "onbekende" namen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 17:07 
 
Hardtraxxer

Beviel vorig jaar erg goed dus dit jaar weer aanwezig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 20:27 
 
Hardtraxx Newbie

Op zoek naar 2/3 kaarten :(
Hopelijk kan iemand me helpen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 21:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Ik hoop maar dat ze met een betere line-up komen tegen de tijd dat ik 18 ben.


Ik hoop dat jij wat verstandiger bent geworden tegen de tijd dat je 18 bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 16:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Meer dan 600 kaarten gezocht op ticketswap. WTF :lol: Wat ben ik blij met mijn kaartje. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 17:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Roan schreef:
Meer dan 600 kaarten gezocht op ticketswap. WTF :lol:

Dit gaat nog lastig worden. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 22:02 
 
Hardtraxx Newbie

Zijn er soms nog mensen hoe ik aan een ticket geraak?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 22:38 
 
Hardtraxxer

fneke_Mf schreef:
Zijn er soms nog mensen hoe ik aan een ticket geraak?


:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 22:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Roan schreef:
Meer dan 600 kaarten gezocht op ticketswap. WTF :lol: Wat ben ik blij met mijn kaartje. :loving:

Dat zegt, als je een béétje welwillende bekenden op je FB hebt, echt niet zoveel hoor. Iedereen ramt gewoon die gezocht knop op ticketswap of ze nou zeker willen gaan of niet. Ook over de prijs is nog niets afgesproken. Als jij gewoon een beetje FB in de gaten houdt en zorgt dat wat volk weet dat je wil gaan zul je toch wel ergens in getagd worden op ten duur? Er worden toch altijddrie miljoen kaarten verkocht voor de Maassilo dus er moeten genoeg kaarten rondzwerven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 06:46 
 
Hardtraxx Newbie

Ik bedoelde of er nog mensen zijn die weten hoe ik aan een ticket kan herkansen voor loudness?
Hoop er nog een te vinden
^^ :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 14:54 
 
Hardtraxx Veteran

fneke_Mf schreef:
Zijn er soms nog mensen hoe ik aan een ticket geraak?


Jij goeie nederlands praten
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
fneke_Mf schreef:
Zijn er soms nog mensen hoe ik aan een ticket geraak?


Jij goeie nederlands praten

Wat een trieste opmerking, hij stelt toch gewoon een vraag. Misschien is hij helemaal niet Nederlands, weet jij veel. Doe niet zo sneu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 16:13 
 

fneke_Mf schreef:
Ik bedoelde of er nog mensen zijn die weten hoe ik aan een ticket kan herkansen voor loudness?


Deze is beter :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 02:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fneke_Mf schreef:
Ik bedoelde of er nog mensen zijn die weten hoe ik aan een ticket kan herkansen voor loudness?
Hoop er nog een te vinden
^^ :)

denk dat je herkansing ergens eind april volgend jaar is
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 03:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TVEE schreef:
Ventrue schreef:
Ik denk niet dat je dat hier hoeft te posten...


Omdat? Niet relevant? Loudness wordt hun eerste boeking in Nederland. Misschien niet gek om te zien wat we kunnen verwachten.


je weet op wat voor forum je zit he? de mensen die er in geinteresseerd zouden zijn zouden het allang weten
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten