Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iRon schreef:
chas1n schreef:
ramon038 schreef:
Ik mis namen als Sasha F, Vazard, Zirkum, Chris One, Hardstyle Mafia, Prefix & Density, Warface, Titan en nog veel meer :P
Had beter gekund... maar denk dat ik wel aanwezig ben


Die missen we op veel te veel feesten, veel te ondergewaardeerd :( .

Vazard ook vooral inderdaad. Toch eigenlijk oprichter van Spoontech met Delete? Denk dat je, als je echt veel boekingen wilt hebben, sowieso wel in Nederland moet wonen.

Hij heeft een prima baan in Australië en wil daar niet te vaak weg zijn, juist daarom heeft hij relatief weinig boekingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2014 11:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Hij heeft een prima baan in Australië en wil daar niet te vaak weg zijn, juist daarom heeft hij relatief weinig boekingen.


En dat is maar goed ook. Zo blijft het nieuw en speciaal. Exclusiviteit is heel belangrijk denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2014 12:32 
 
Hardtraxxer

zo ie zo weer aanwezig! vond de editie van 2012 in de maassilo echt steen goed! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2014 12:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vorig jaar voor het eerst naar Loudness in de Maassilo gegaan.. die undergroundsfeer is nog steeds blijven hangen.. :worship: Dit jaar dus zeker weer erbij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2014 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

€27,50 is volgens mij wel een redelijke prijs :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 15:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

M'n eerste jaar als 18 jarige, dan moet je natuurlijk wel Loudness meepakken :D
Ik ben erbij! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 17:34 
 
Hardtraxx Elite

Van de week even kaartje bestellen en dan op hoop van zegen dat ik binnen kom :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 17:45 
 
Hardtraxx Elite

Lees bij dit feest wel vaak "hopen dat ik binnenkom blabla" wacht gewoon een jaartje of 2/3 of hoe oud je ook mag zijn. Dat je 't risico neemt oke, maar ze hebben niet voor niks die leeftijdsgrens zo gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 18:40 
 
Hardtraxx Elite

Hard4Us schreef:
Lees bij dit feest wel vaak "hopen dat ik binnenkom blabla" wacht gewoon een jaartje of 2/3 of hoe oud je ook mag zijn. Dat je 't risico neemt oke, maar ze hebben niet voor niks die leeftijdsgrens zo gemaakt.



Klopt, Alleen wacht al genoeg jaartjes op hierheen te gaan haha, het is dicht bij huis dus wil het risico wel nemen :) En anders gewoon pech.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 21:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dylan-E schreef:
Hard4Us schreef:
Lees bij dit feest wel vaak "hopen dat ik binnenkom blabla" wacht gewoon een jaartje of 2/3 of hoe oud je ook mag zijn. Dat je 't risico neemt oke, maar ze hebben niet voor niks die leeftijdsgrens zo gemaakt.



Klopt, Alleen wacht al genoeg jaartjes op hierheen te gaan haha, het is dicht bij huis dus wil het risico wel nemen :) En anders gewoon pech.

Als je er rond de 18 uitziet wordt je bij de Maassilo wel gewoon om ID gevraagt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 22:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben er in februari geweest met hardcore4life en toen moest echt iedereen ID laten zien..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon met wat oudere gasten meelopen, ook al ken je ze niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twee jaar terug toen ik 16 was gewoon binnengekomen, werden wel wat mensen gecontroleerd maar naar mijn idee pikten ze er gewoon random wat uit voor een steekproef.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 18:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gewoon baard laten staan en evt. een nep tattoo in je nek, ziet er ook wel badass 18+ uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens in de zoveel tijd wel weer een steekpartij oid. bij de Maassilo, sinds de laatste keer zijn ze een stuk strenger betreft controles, zeker met ID-kaart. Als je nog geen 18 bent is de kans relatief groot dat je niet binnen komt ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 23:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar hier voor het eerst mensen van onze groep op ID gecontroleerd ook al waren ze 21 jaar oud. Voor de rest nog nooit meegemaakt in de afgelopen jaren dus denk dat ze hier wel redelijk streng zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je geen 18 bent raad ik je aan om het niet te doen. Vorig jaar als 17-jarige hierheen gegaan en werd op ID gecontroleerd en ze lieten mij echt helemaal niet binnen. Toen kon ik nog in mn eentje een 2 uur lange terugreis naar huis nemen, en als ik geen bekenden tegen was gekomen dan had ik daar waarschijnlijk de hele nacht moeten staan. Als je het wilt doen, prima, het is je eigen keuze. Maar ik wil jullie bij deze even waarschuwen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 08:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Vorig jaar als 17-jarige hierheen gegaan en werd op ID gecontroleerd en ze lieten mij echt helemaal niet binnen.


MAAT.. ECHT? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 15:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Eens in de zoveel tijd wel weer een steekpartij oid. bij de Maassilo, sinds de laatste keer zijn ze een stuk strenger betreft controles, zeker met ID-kaart. Als je nog geen 18 bent is de kans relatief groot dat je niet binnen komt ;) .

Er zijn ook meerdere schietpartijen geweest bij van die urban/rnb/hiphop feesten de laatste jaren. Dus reden genoeg om streng te controleren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond de controle qua ID een paar weken terug bij Refuse (ook b2s) anders niet zo heel schokkend. Is wel Factory 010 ipv Maassilo maar zoveel verschil zal dat toch niet maken.

Blijft eigen risico natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 17:58 
 
Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Ik hoop maar dat ze met een betere line-up komen tegen de tijd dat ik 18 ben.


Nou ik vind de line-up anders prachtig. Ik ga nog moeite krijgen met kiezen normaal gesproken heb ik alles al 6x gezien dus dan maakt t me niet uit maar hier juist niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 18:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Vond de controle qua ID een paar weken terug bij Refuse (ook b2s) anders niet zo heel schokkend. Is wel Factory 010 ipv Maassilo maar zoveel verschil zal dat toch niet maken.


Dat stelde inderdaad helemaal niks voor. Was mijn zakken alvast aan het leeghalen voor het fouilleren, maar ik kon gewoon doorlopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 20:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb er wel aardig zin in!
Hopelijk hebben ze het geluid wat beter onder controle. Zaad twee was echt drama en zaal 1 een overvloed aan BASSSS. Enkel zaal 3 was genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2014 20:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja dit wordt vet, mijn eerste feest weer sinds een tijd. :D
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten