Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 51  Volgende
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 11:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
DarkBeatz schreef:
Kaarten: 20€ (ex. fee) :woot:


Relaxt! :drool:
Hier ben ik zeker bij!!! , treinkaartje voor mij is ook maar 5 euo :innocent:


Minder nog, heb OV maat;)
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

20 euro maar :o das nog goedkoper dan euphoria zelfs!
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 11:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit word echt een pracht feestje:D:D:D
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 11:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik verwacht echt veel hiervan, decor kan me geen moer schelen maar de locatie is geweldig en de lineup gewoon een droom lineup. Dit zou zo maar eens het beste feest van het jaar kunnen worden voor mij :drool:
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 11:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Ik verwacht echt veel hiervan, decor kan me geen moer schelen maar de locatie is geweldig en de lineup gewoon een droom lineup. Dit zou zo maar eens het beste feest van het jaar kunnen worden voor mij :drool:


Alleen om Chris One weer te horen zou ik al gaan!!! :loving:

Na hem te hebben gezien op Hysteria en die set die hij daar neerknalde, wil ik meer HOREN !!! :clap:

Hij opende daar met Sleepwalker, nou dan zit je bij mij al snel goed!!! :bomb:
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ideetje: Als iedereen straks 2 kaartjes koopt per persoon, hebben we een uberfeest met 2x zoveel ruimte voor 40 euro pp xd
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

denk dat dit toch wel uitverkocht raakt, als er maar 1000 man in kunnen..
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 11:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
denk dat dit toch wel uitverkocht raakt, als er maar 1000 man in kunnen..


Dat weet ik echt wel zeker inderdaad... :cool:
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha trein (25) kost me dan meer dan kaartje xd

Maarja, dat is 't waarschijnlijk wel waard :D
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit wordt zo´n geil feest! Zeker met Da Syndrome, ik kan niet wachten!
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 17:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik heb ook wel zin om hierheen te gaan :P
line up is te mooi gewoon
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat er meerdere zalen open zullen zijn. Gok dat er wel 2/3 duizend man komt, mochten er meer zalen open zijn.
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Robster schreef:
Ik denk dat er meerdere zalen open zullen zijn. Gok dat er wel 2/3 duizend man komt, mochten er meer zalen open zijn.


De line-up is maar 1 zaal aan DJs hoor :P
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 19:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Robster schreef:
Ik denk dat er meerdere zalen open zullen zijn. Gok dat er wel 2/3 duizend man komt, mochten er meer zalen open zijn.


De line-up is maar 1 zaal aan DJs hoor :P


Inderdaad, maar misschien dat ze wel een optie op de Maasssilo hebben voor als de verkoop hard gaat en dat ze dan het gewoon in de grote zaal beneden doen (2400m). Zou nice zijn :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 19:27 
 
Artiest

wat een lineup! ik ben er absoluut bij :)

The Machine, Crypsis, AVIO, Chris One !! :love: :thumbsup:

dat allemaal vlak bij m'n huis! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 19:29 
 

Pithune schreef:
wat een lineup! ik ben er absoluut bij :)

The Machine, Crypsis, AVIO, Chris One !! :love: :thumbsup:

dat allemaal vlak bij m'n huis! :thumbsup:


Wat een line up :loving:
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 21:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

gvd, wat een porno line-up voor deze prijs.
jammer dat het bijna 3 uur treinen is :huh:
eens kijken of ik hier heen kan :P
Bericht Geplaatst op 09 okt 2010 19:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jaja zeker van de partij.Vooral met zo een dikke line up lekker Raw.
Ik moet ook uit belgie komen met de trein maar het is me de reis gewoon dik waard.
Bericht Geplaatst op 09 okt 2010 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thinuz schreef:
gvd, wat een porno line-up voor deze prijs.
jammer dat het bijna 3 uur treinen is :huh:
eens kijken of ik? hier heen kan :P

wat? welke prijs?
Bericht Geplaatst op 09 okt 2010 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

20 euro :D
Bericht Geplaatst op 09 okt 2010 19:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waneer begint kaartverkoop en waar kan je ze kopen? :innocent:
Bericht Geplaatst op 09 okt 2010 19:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Waneer begint kaartverkoop en waar kan je ze kopen? :innocent:


wanneer ? geen id, maar dat zal niet lang meer duren denk k zo
waar? b2s.nl uiteraard
Bericht Geplaatst op 09 okt 2010 19:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thinuz schreef:
Kevin-Raw schreef:
Waneer begint kaartverkoop en waar kan je ze kopen? :innocent:


wanneer ? geen id, maar dat zal niet lang meer duren denk k zo
waar? b2s.nl uiteraard

Heij goan ver wel noartouw he jong :cool: !
Bericht Geplaatst op 10 okt 2010 00:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aje moar wet, dat dit feeske hard zolt goan!
Bericht Geplaatst op 10 okt 2010 18:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 51  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten