Titatovenaar schreef:
Als je van rauwere hardstyle houd moet je hier gewoon bij zijn

zieke line up, ook aandacht aan een paar opkomende artiesten die echt snoekelhard zijn volgens mij


Misschien dat b2s m'n mail toch gelezen heeft maar gewoon geen antwoord heeft gegeven
Had een mail met complimentjes (even slijmen) en daarna aanbeveling voor DJ's: Solutio & The I's, Sasha F, The Machine, Degos & Re-done, Catatonic Overload. Natuurlijk verpakt in een mooi verhaal en m'n redenen wat onderbouwd.
Kan niet wachten tot die line-up er nou eens is

Ik gok dat The Machine er wel staat, hij zei nog iets over een belangrijke NL boeking waar hij niks over mocht zeggen. Tita's postje hierboven spreekt het iig niet tegen. Hoop iig van wel, zou een hele mooie toevoeging zijn