Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 51  Volgende
Bericht Geplaatst op 05 okt 2010 12:38 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Heel gaaf om hier Chris One en The Machine tussen te zien staan :) dik verdiend!
Bericht Geplaatst op 05 okt 2010 12:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
hsrobin schreef:
DarkBeatz schreef:
Weet iemand trouwens de capaciteit van Factory 010? Ik dacht dat er in de grote zaal daar maar een 1000tal man inkunnen...

Ik denk 1000/1500 ongeveer :D
Veel meer gaan er volgens mij ook niet in, tenzij ze de zalen van maassilo op de begane grond ook gebruiken.. ;)


Dat vind ik bizar weinig voor zo een lineup :/


op de website staat grote zaal 10e verdieping (dat is factory010) capaciteit feesten 1000. :whistle:

zie: http://www.maassilo.com/b2b/accommodatie.asp?pi=35
Bericht Geplaatst op 05 okt 2010 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
hsrobin schreef:
DarkBeatz schreef:
Weet iemand trouwens de capaciteit van Factory 010? Ik dacht dat er in de grote zaal daar maar een 1000tal man inkunnen...

Ik denk 1000/1500 ongeveer :D
Veel meer gaan er volgens mij ook niet in, tenzij ze de zalen van maassilo op de begane grond ook gebruiken.. ;)


Dat vind ik bizar weinig voor zo een lineup :/

Vind ik nog wel mee vallen (ik vind de line up ook super hoor). Maar het verkoopt nou eenmaal veel minder als een "scantraxx" line up. Kijk hoe weinig mensen naar Hysteria kwamen...
Denk juist dat het relatief kleine aantal, met (alleen maar) liefhebbers gaat zorgen voor een fantastische sfeer :D

DjThera schreef:
Heel gaaf om hier Chris One en The Machine tussen te zien staan :) dik verdiend!

Jij had 't ook dik verdiend :x :/

Maar het is een begin :thumbup:
Bericht Geplaatst op 05 okt 2010 14:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hysteria vind ik toch wel niet vergelijkbaar met een b2s feestje... Fusion was ook raw hardstyle en ook uitverkocht he, met zo een lineup kunnen ze echt wel de grote zaal in de maassilo gevuld krijgen. Misschien dat ze gewoon eerst even zien hoe de kaartverkoop gaat ofzo.
Bericht Geplaatst op 05 okt 2010 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Hysteria vind ik toch wel niet vergelijkbaar met een b2s feestje... Fusion was ook raw hardstyle en ook uitverkocht he, met zo een lineup kunnen ze echt wel de grote zaal in de maassilo gevuld krijgen. Misschien dat ze gewoon eerst even zien hoe de kaartverkoop gaat ofzo.

Dat denk ik niet hoor. Fusion is toch écht een begrip in de hardstyle wereld. En ik vond juist dat de kaart verkoop moeilijk verliep! Had echt binnen een week uitverkocht verwacht. Mijn conclusie hieruit is dus dat het nog niet echt heel erg storm loopt op een feest als dit :P.
Bericht Geplaatst op 05 okt 2010 14:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Dat denk ik niet hoor. Fusion is toch écht een begrip in de hardstyle wereld. En ik vond juist dat de kaart verkoop moeilijk verliep! Had echt binnen een week uitverkocht verwacht. Mijn conclusie hieruit is dus dat het nog niet echt heel erg storm loopt op een feest als dit :P.


Ik weet het niet, feesten in de hmh zijn nooit zo snel uitverkocht, er kan ook al 5500man in de grote zaal, dat is toch even meer als 5x meer als op Loudness. Ik vond trouwens dat er op Fusion niet heel erg rauw gedraaid werd :x Geef mij maar lekker Crypsis op Loudness die kan pas doorknallen. Ik verwacht dat dit makkelijk uitverkocht geraakt, als je het een beetje aankijkt merk je wel dat het publiek richting de raw hardstyle trekt. Kijk maar hoe je tegenwoordig steeds minder vaak namen als Headhunterz terug vind op de grote feesten en steeds vaker namen als Crypsis tevoorschijn komen. Dit is omdat het publiek dit zo wilt hoor :thumbup:
Bericht Geplaatst op 05 okt 2010 14:45 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Jij had 't ook dik verdiend :x :/


Thanks :D Ik heb die datum volgens mij 2 andere boekingen dus geen zorgen over mij xd
Bericht Geplaatst op 05 okt 2010 14:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik ben eigenlijk helemaal niet blij met deze line-up xd
op die datum is ook reset in zaandam en daar kan ik lekker op de fiets heen maar aan deze line-up te zien zal die van reset wel zwaar kut worden :P

DjThera schreef:
Rik schreef:
Jij had 't ook dik verdiend :x :/


Thanks :D Ik heb die datum volgens mij 2 andere boekingen dus geen zorgen over mij xd


reset? :P
Bericht Geplaatst op 05 okt 2010 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Rik schreef:
Dat denk ik niet hoor. Fusion is toch écht een begrip in de hardstyle wereld. En ik vond juist dat de kaart verkoop moeilijk verliep! Had echt binnen een week uitverkocht verwacht. Mijn conclusie hieruit is dus dat het nog niet echt heel erg storm loopt op een feest als dit :P.


Ik weet het niet, feesten in de hmh zijn nooit zo snel uitverkocht, er kan ook al 5500man in de grote zaal, dat is toch even meer als 5x meer als op Loudness. Ik vond trouwens dat er op Fusion niet heel erg rauw gedraaid werd :x Geef mij maar lekker Crypsis op Loudness die kan pas doorknallen. Ik verwacht dat dit makkelijk uitverkocht geraakt, als je het een beetje aankijkt merk je wel dat het publiek richting de raw hardstyle trekt. Kijk maar hoe je tegenwoordig steeds minder vaak namen als Headhunterz terug vind op de grote feesten en steeds vaker namen als Crypsis tevoorschijn komen. Dit is omdat het publiek dit zo wilt hoor :thumbup:

Hier op internet wordt de raw hardstyle indd wel helemaal de lucht in geprezen (ja ik ben er zelf ook fan van). Maar je kan niet ontkennen dat een line up met hhz enz. veeeeel meer bezoekers trekt. Die zie je simpelweg niet op hardtraxx.

En Euphoria, een feest wat je denk ik goed kan vergelijken met Loudness (organisatie, grootte enz.). Is de laatste tijd altijd wel uitverkocht, behalve toen er een Raw stage was...
Bericht Geplaatst op 05 okt 2010 18:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ïk ben zeker van de partij :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 05 okt 2010 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
hsrobin schreef:
DarkBeatz schreef:
Weet iemand trouwens de capaciteit van Factory 010? Ik dacht dat er in de grote zaal daar maar een 1000tal man inkunnen...

Ik denk 1000/1500 ongeveer :D
Veel meer gaan er volgens mij ook niet in, tenzij ze de zalen van maassilo op de begane grond ook gebruiken.. ;)


Dat vind ik bizar weinig voor zo een lineup :/

Toch moet ik zeggen dat ze het denk ik met moeite vol kunnen krijgen. Voor de mensen die minder die-hard luisteraar zijn is dit toch minder aantrekkelijk.
Bericht Geplaatst op 05 okt 2010 19:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Toch moet ik zeggen dat ze het denk ik met moeite vol kunnen krijgen. Voor de mensen die minder die-hard luisteraar zijn is dit toch minder aantrekkelijk.


Op pf heb je nu al bijna 400 bezoekers, en de prijs of vvk datum is nog niet eens bekend. Nou dit gaat echt wel met gemak vollopen!
Bericht Geplaatst op 05 okt 2010 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Khadber schreef:
Toch moet ik zeggen dat ze het denk ik met moeite vol kunnen krijgen. Voor de mensen die minder die-hard luisteraar zijn is dit toch minder aantrekkelijk.


Op pf heb je nu al bijna 400 bezoekers, en de prijs of vvk datum is nog niet eens bekend. Nou dit gaat echt wel met gemak vollopen!

Op PF ja, dat wil echter niet heel veel zeggen gezien het feit dat dit weinig "dagjesvolk" zal trekken.
Bericht Geplaatst op 05 okt 2010 21:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Twijfel hier nog over, net Fusion gehad, en Qlimax & Qountdown komen nog, en heb helaas geen geldboom in de tuin :P
Bericht Geplaatst op 05 okt 2010 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
DarkBeatz schreef:
Khadber schreef:
Toch moet ik zeggen dat ze het denk ik met moeite vol kunnen krijgen. Voor de mensen die minder die-hard luisteraar zijn is dit toch minder aantrekkelijk.


Op pf heb je nu al bijna 400 bezoekers, en de prijs of vvk datum is nog niet eens bekend. Nou dit gaat echt wel met gemak vollopen!

Op PF ja, dat wil echter niet heel veel zeggen gezien het feit dat dit weinig "dagjesvolk" zal trekken.

Ja zo denk ik er ook over. "niet liefhebbers" hebben ook minder partyflock, of houden dat bij. Dus ik verwacht niet dat het aantal van pf in 't echt heel veel hoger gaat uitvallen.
Bericht Geplaatst op 06 okt 2010 09:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geweldige line up :drool: jammer dat et in r'dam is !
Bericht Geplaatst op 06 okt 2010 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat wordt dit toch een vet feest weer... die lineups de laatste tijd... Great Zany Show, Dominator, Hysteria, Fusion en nu dit :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 06 okt 2010 17:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Wat wordt dit toch een vet feest weer... die lineups de laatste tijd... Great Zany Show, Dominator, Hysteria, Fusion en nu dit :thumbsup:


Ik vind de lineup nog veel vetter als alle andere voorgaande feestjes (op Q-Base dan misschien na :drool: )
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 00:08 
 
Hardtraxx Newbie

Hier zijn we zeker bij :beer:
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 01:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

oh wat vet! die lokatie is zo ziek!
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 09:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaarten: 20€ (ex. fee) :woot:
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 09:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Kaarten: 20€ (ex. fee) :woot:

dat is niet duur :thumbsup: jammer dat de reis reis erheen ook 30 a 40 euro is ofzo
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 09:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Kaarten: 20€ (ex. fee) :woot:


Relaxt! :drool:
Hier ben ik zeker bij!!! , treinkaartje voor mij is ook maar 5 euo :innocent:
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 09:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
DarkBeatz schreef:
Kaarten: 20€ (ex. fee) :woot:

dat is niet duur :thumbsup: jammer dat de reis reis erheen ook 30 a 40 euro is ofzo


:huh: Reis je niet met reductie? Dat betaal ik zelfs niet vanuit hier (26eur retour)...
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 11:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet iemand al vanaf wanneer je kaarten kan bestellen? Wil wel zeker zijn dat ik hier bij kan zijn :woot:
Voor dat geld is het helemaal super :yay: Ik wil dit iig niet missen! :thumbup:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 51  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten