DarkBeatz schreef:
Rik schreef:
Dat denk ik niet hoor. Fusion is toch écht een begrip in de hardstyle wereld. En ik vond juist dat de kaart verkoop moeilijk verliep! Had echt binnen een week uitverkocht verwacht. Mijn conclusie hieruit is dus dat het nog niet echt heel erg storm loopt op een feest als dit

.
Ik weet het niet, feesten in de hmh zijn nooit zo snel uitverkocht, er kan ook al 5500man in de grote zaal, dat is toch even meer als 5x meer als op Loudness. Ik vond trouwens dat er op Fusion niet heel erg rauw gedraaid werd

Geef mij maar lekker Crypsis op Loudness die kan pas doorknallen. Ik verwacht dat dit makkelijk uitverkocht geraakt, als je het een beetje aankijkt merk je wel dat het publiek richting de raw hardstyle trekt. Kijk maar hoe je tegenwoordig steeds minder vaak namen als Headhunterz terug vind op de grote feesten en steeds vaker namen als Crypsis tevoorschijn komen. Dit is omdat het publiek dit zo wilt hoor

Hier op internet wordt de raw hardstyle indd wel helemaal de lucht in geprezen (ja ik ben er zelf ook fan van). Maar je kan niet ontkennen dat een line up met hhz enz. veeeeel meer bezoekers trekt. Die zie je simpelweg niet op hardtraxx.
En Euphoria, een feest wat je denk ik goed kan vergelijken met Loudness (organisatie, grootte enz.). Is de laatste tijd altijd wel uitverkocht, behalve toen er een Raw stage was...