Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 51  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 19:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Psycho :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer The Machine IT :')


Psycho klinkt echt heerlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 21:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zou hier heel graag heen wille, maar zal wel weer moeilijk worden met mense meekrijgen/vervoer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 21:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bij de maak van de trailer is zeker weten na de cover-art van de plaat Loudness van Max Enforcer gekeken! :D

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Psychooooooo :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 22:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Bij de maak van de trailer is zeker weten na de cover-art van de plaat Loudness van Max Enforcer gekeken! :D

Afbeelding

Die plaat was volgens mij ook het anthem voor Loudness in 2008, dus zou ik nog niet eens zo heel gek vinden! :P

In de omgeving maar ff rondkijken of ik mensen mee kan krijgen, want dit gaat denk wel een mooi feest worden met deze locatie en lineup!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 22:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

100000% bij! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een kutfeest.
Wat een herrie.
Dit gaat me allemaal veels te hard, zeker niet aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 22:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Wat een kutfeest.
Wat een herrie.
Dit gaat me allemaal veels te hard, zeker niet aanwezig.

23 oktbober DBSTF! :DDD
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 23:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een zieke plaat is Psycho zeg, moeten ze verbieden dit soort dingen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 23:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
moeten ze verbieden dit soort dingen...


Zeg es niet zulke gemene dingen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaadlozingverwekkend
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 23:57 
 
Artiest

deze lineup mist maar 1 naam... ACTIVATOR
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
deze lineup mist maar 1 naam... ACTIVATOR

Want? Zou rauw is dat niet..

Titan.. Zany.. had nog wel leuk geweest denk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 00:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als je iemand kon kiezen die erbij mag, zou ik zeggen The Beholder iniedergeval ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier wil ik sowieso bij zijn! :yay:
Frontliner vind ik eigenlijk juist gruwelijk, omdat hij hier geen zacht setje KAN neerzetten.
Hoop echt ZOOOO erg dat hij keihard gaat knallen.
De hele line-up is gewoon geweldig, al weet ik niet of ik veel tracks ga herkennen bij The Machine/Chris One.
Eigenlijk had ik hier graag Ran-D bij gezien :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 08:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Hier wil ik sowieso bij zijn! :yay:
Frontliner vind ik eigenlijk juist gruwelijk, omdat hij hier geen zacht setje KAN neerzetten.
Hoop echt ZOOOO erg dat hij keihard gaat knallen.
De hele line-up is gewoon geweldig, al weet ik niet of ik veel tracks ga herkennen bij The Machine/Chris One.
Eigenlijk had ik hier graag Ran-D bij gezien :thumbsup:


Jaa ieder ze eigen mening over Frontliner >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 09:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
deze lineup mist maar 1 naam... ACTIVATOR

Alsjeblieft zeg.
Na Hysteria kan je die beter neerzetten in de kinderspeeltuin. Wat een enorme teleurstelling zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 09:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Pithune schreef:
deze lineup mist maar 1 naam... ACTIVATOR

Alsjeblieft zeg.
Na Hysteria kan je die beter neerzetten in de kinderspeeltuin. Wat een enorme teleurstelling zeg.


Klopt :/ maar daarintegen Chris One op Hysteria :loving: wauwauwwauwiewoewa :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line up ziet er goed uit, alleen tja helemaal in Rotterdam. Gaat zeker geen tourbus die kant op ? xd
Denk dat ik na zon avondje helemaal verrot ben om nog terug te rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 13:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Pithune schreef:
deze lineup mist maar 1 naam... ACTIVATOR

Alsjeblieft zeg.
Na Hysteria kan je die beter neerzetten in de kinderspeeltuin. Wat een enorme teleurstelling zeg.

Het scheelt dat Activator vele malen beter is alleen dan samen met Fransisco Zeta ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
dawasiknie schreef:
Pithune schreef:
deze lineup mist maar 1 naam... ACTIVATOR

Alsjeblieft zeg.
Na Hysteria kan je die beter neerzetten in de kinderspeeltuin. Wat een enorme teleurstelling zeg.

Het scheelt dat Activator vele malen beter is alleen dan samen met Fransisco Zeta ;)


Solo draait die ook gewoon de troep van de laatste Activa release hoor, snap die hele hype rond Acti op feesten niet helemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 14:16 
 
Artiest

p-stylez schreef:
Pithune schreef:
deze lineup mist maar 1 naam... ACTIVATOR

Want? Zou rauw is dat niet..

Titan.. Zany.. had nog wel leuk geweest denk.

de activator van toen dan, in 2007, 8, oeee :D 1 van de rauwste producers toen

moet wel bekennen datk geen idee heb wattie nu uitbrengt, of amper enig idee heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
p-stylez schreef:
Pithune schreef:
deze lineup mist maar 1 naam... ACTIVATOR

Want? Zou rauw is dat niet..

Titan.. Zany.. had nog wel leuk geweest denk.

de activator van toen dan, in 2007, 8, oeee :D 1 van de rauwste producers toen

moet wel bekennen datk geen idee heb wattie nu uitbrengt, of amper enig idee heb


Volg jij uberhaupt andere artiesten dan Toneshifterz en Bioweapon? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 15:39 
 
Artiest

PNXRMX schreef:
Volg jij uberhaupt andere artiesten dan Toneshifterz en Bioweapon? :P

mwuah artiesten wel, maar releases tegenwoordig wat minder dan vroeger, laat ik 't zo stellen :)

uiteindelijk krijg ik 't toch wel allemaal te horen ergens
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 51  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten