Who's going

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 17 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 20 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 hours ago
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 4 days ago
PNXRMX wrote:Zijn er mensen uit (omgeving) Eindhoven die rijden en een of twee plekjes over hebben in de auto? Laat maar weten :)
Wij gaan misschien met de auto, vanuit Someren.. Maar kans is het grootst dat we met de trein gaan :)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Daveytl wrote:Afsluiten met Hardcore is altijd bagger, zonder uitzonderingen.
Snap echt niet waarom dat gebeurt, ik ben daar gvd voor de Hardstyle, en die laatste minuten mogen van mij wel ingevuld worden met de meest rauwe shit.

Enige wat er fijn aan is, is dat je dan eerder naar huis kunt, waardoor je dus geen last hebt van drukte tijdens het weggaan.
Ligt aan het feest en wat er voor de rest gedraaid is, ik vond het bij de vorige Loudness eigenlijk fucking gruwelijk, terwijl ik normaal ook neit van hardcore hou
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Pommer wrote:
Snap echt niet waarom dat gebeurt, ik ben daar gvd voor de Hardstyle, en die laatste minuten mogen van mij wel ingevuld worden met de meest rauwe shit.

Enige wat er fijn aan is, is dat je dan eerder naar huis kunt, waardoor je dus geen last hebt van drukte tijdens het weggaan.
Ligt aan het feest en wat er voor de rest gedraaid is, ik vond het bij de vorige Loudness eigenlijk fucking gruwelijk, terwijl ik normaal ook neit van hardcore hou
Ben gelijk weggelopen toen ik de hardcore hoorde. Vrienden en ik hadden er genoeg van, waren allemaal kapot.
Enige feest waar ik het nog enigszins aan kon horen was Wish.
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014

Vindt jij xd

Ik vond het heerlijk.
Industrial eindelijk eens een keer.
De meest rauwe hardstyle is tegenwoordig zwaar overplayed.
Op XXLerator Ten Years de laatste keer was dit dan ook een groot irritatiepuntje.

Van mij mag er weer afgesloten worden met Industrial :thumbsup:
Last edited by Olijfboompje on 05 Dec 2011 20:49, edited 1 time in total.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Ze moeten gewoon met hardstyle afsluiten... of industrial en anders nie!

Mainstream hc is boring...
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Of wat frenchcore, is ook wel lekker ^^
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 20 hours ago
Ik zie ook liever een kneiterharde hardstyle set als afsluiter :drool:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Of gewoon keiharde jumpstyle op 200 BPM :love:

Anyway, als er nog mensen een warming upje nodig hebben of wat luistervoer voor onderweg:
Pommer - Loudness 2011 Warm Up
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Olijfboompje wrote:

Op XXLerator Ten Years de laatste keer was dit dan ook een groot irritatiepuntje.

Zwaar overplayed? Er zijn wel meer kneiterharde nummers dan alleen Psycho/ Haunter of the Dark waar mee afgesloten kan worden ;) 'Helaas' (niet dat ik ze niet vet vindt, integendeel zelfs, maar worden beiden wel erg vaak gedraaid) wordt er dan vaak gekozen voor die 2 die ik net noemde, maar dat betekent zeker niet dat alles overplayed is.

Kijk bijvoorbeeld alleen al eens naar de poll op de facebook-pagina van Catatonic Overload, en durf dan nog te zeggen dat die allemaal overplayed zijn :P
http://www.facebook.com/CO2official

Blijft natuurlijk een kwestie van smaak.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Daveytl wrote:
Olijfboompje wrote:

Zwaar overplayed? Er zijn wel meer kneiterharde nummers dan alleen Psycho/ Haunter of the Dark waar mee afgesloten kan worden ;) 'Helaas' wordt er dan vaak gekozen voor die 2 die ik net noemde, maar dat betekent zeker niet dat alles overplayed is.

Kijk bijvoorbeeld alleen al eens naar de poll op de facebook-pagina van Catatonic Overload, en durf dan nog te zeggen dat die allemaal overplayed zijn :P

Goed punt dat je daar aanbrengt.
Ik durf dan idd niet meer te zeggen dat ze overplayed zijn, maar er word helaas nooit mee afgesloten.
Als dat nou een keertje wel werd gedaan, dan zou je gelijk hebben.

Helaas is dit negen van de tien keer niet het geval en kom ik tot mijn conclusie.
Nu heb ik er echter alle vertrouwen in dat dit feit deze Loudness gaat veranderen met deze alternatieve line up @ zaal 2.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Hardstyle kan echt gruwelijk afgesloten worden alleen heeft 90% van de dj's tegenwoordig niet meer de ballen/hersenen om die platen erop te gooien.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Dakpan wrote:Hardstyle kan echt gruwelijk afgesloten worden alleen heeft 90% van de dj's tegenwoordig niet meer de ballen/hersenen om die platen erop te gooien.
Noem is paar voorbeelden (a)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Dakpan wrote:Hardstyle kan echt gruwelijk afgesloten worden alleen heeft 90% van de dj's tegenwoordig niet meer de ballen/hersenen om die platen erop te gooien.
Ben ik met je eens ja :)

Spoontech ofzo zou wel eens leuke afsluitertjes kunnen geven.
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
Thera sloot de vorige editie echt heldig af :) Maar ben benieuwd of het deze editie net zo hard zal gaan op t eind, ik verwacht eigenlijk van niet.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Olijfboompje wrote:
Daveytl wrote:
Olijfboompje wrote: De meest rauwe hardstyle is tegenwoordig zwaar overplayed.

Zwaar overplayed? Er zijn wel meer kneiterharde nummers dan alleen Psycho/ Haunter of the Dark waar mee afgesloten kan worden ;) 'Helaas' wordt er dan vaak gekozen voor die 2 die ik net noemde, maar dat betekent zeker niet dat alles overplayed is.

Goed punt dat je daar aanbrengt.
Ik durf dan idd niet meer te zeggen dat ze overplayed zijn, maar er word helaas nooit mee afgesloten.
Als dat nou een keertje wel werd gedaan, dan zou je gelijk hebben.

Helaas is dit negen van de tien keer niet het geval en kom ik tot mijn conclusie.
Nu heb ik er echter alle vertrouwen in dat dit feit deze Loudness gaat veranderen met deze alternatieve line up @ zaal 2.
Het is dan ook jammer dat zaal 2 een uur eerder dicht zal gaan dan de main.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Chukkels wrote: Het is dan ook jammer dat zaal 2 een uur eerder dicht zal gaan dan de main.
Baal daar hard van...
In zaal 1 staat naar mijn mening niks boeiends.
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
serieus? :(
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Zit idd wat in ja, misschien Chris One, rest is vrij weinig boeiends idd.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Hooli wrote:serieus? :(
Als het zaterdag is, na wat leuke dingen, heb je inderdaad last van een zere neus.
T
Olijfboompje wrote:
Als het zaterdag is, na wat leuke dingen, heb je inderdaad last van een zere neus.
Wie weet draaien alle dj's wel anderhalf uur :thumbup:
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Ik kan helaas niet meer gaan, mensen met wie ik ga hebben geen kaarten:(

Voor degene die geïnteresseerd zijn kaartje staat te koop in Aanbod topic
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
wesskeej wrote:
Olijfboompje wrote:
Wie weet draaien alle dj's wel anderhalf uur :thumbup:
Met een zere neus?
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 20 hours ago
THArdstyler wrote:Ik kan helaas niet meer gaan, mensen met wie ik ga hebben geen kaarten:(

Gewoon alleen gaan ;)
Hardtraxxer
935 posts member since 2010
last seen Mar 2023
THArdstyler wrote:Ik kan helaas niet meer gaan, mensen met wie ik ga hebben geen kaarten:(

Zoek de Loudness shirtjes en het zit wel snor.
Artiest
348 posts member since 2010
El Mare wrote:Zit idd wat in ja, misschien Chris One, rest is vrij weinig boeiends idd.
Juist niet, Chris One vind ik de minst boeiende van de main.. Hoop dan ook niet dat ie afsluit want het laatste uur staan we dus gedwongen in de main.