Ik hoop écht op een gunstige timetable!
The Prophet sluit afb-ram wrote:Ik hoop écht op een gunstige timetable!
The Prophet sluit afb-ram wrote:Ik hoop écht op een gunstige timetable!
Yes, dat wordt hakken geblazenurbandesigner wrote:The Prophet sluit afb-ram wrote:Ik hoop écht op een gunstige timetable!
Ik had Radical zaterdag nog gesproken bij XXlerator. Hij zei tegen me dat hij z'n eigen niet ging inhouden omdat die toevallig moet openenVik wrote:Radical Redemption staat van half 4 tot half 5 op Reset. Dat betekend dus vroeg op Loudness
He dat is jammerVik wrote:Radical Redemption staat van half 4 tot half 5 op Reset. Dat betekend dus vroeg op Loudness
Dikke fail als die moet openen. Stel je voor, RR opener en E-Force later.wesskeej wrote:Ik had Radical zaterdag nog gesproken bij XXlerator. Hij zei tegen me dat hij z'n eigen niet ging inhouden omdat die toevallig moet openenVik wrote:Radical Redemption staat van half 4 tot half 5 op Reset. Dat betekend dus vroeg op Loudness
JaaaaaaaaDakpan wrote:Ik heb geen Facebook maar zou graag Done nog een keer door de maassilo willen horen donderen.
Jij hoort hem natuurlijk al ver van tevoren aankomen natuurlijk.Duruz wrote:JaaaaaaaaDakpan wrote:Ik heb geen Facebook maar zou graag Done nog een keer door de maassilo willen horen donderen.
Weet niet of het waar is. Hij zei het tegen me, en hij zei ook dat die brutal 2.0 ging draaien en die had die ook gedraaitDakpan wrote:Dikke fail als die moet openen. Stel je voor, RR opener en E-Force later.wesskeej wrote:Ik had Radical zaterdag nog gesproken bij XXlerator. Hij zei tegen me dat hij z'n eigen niet ging inhouden omdat die toevallig moet openenVik wrote:Radical Redemption staat van half 4 tot half 5 op Reset. Dat betekend dus vroeg op Loudness
Alpha Twins afgelopen zaterdag op Penoze.Dakpan wrote:Titan is de enige die hem af en toe draait geloof ik.p-stylez wrote:waar heb ik hem dan gehoord haha. Ik heb hem ergens gehoord en dat weet ik zeker, en ik dacht echt loudness.
You've already proven your strength!Dakpan wrote:Jij hoort hem natuurlijk al ver van tevoren aankomen natuurlijk.Duruz wrote:JaaaaaaaaDakpan wrote:Ik heb geen Facebook maar zou graag Done nog een keer door de maassilo willen horen donderen.
p-stylez wrote:BAM BAM BAM BAM.... BAM BAM BAM BAM....
Kan niet wachten tot ik uit me stekker ga op Redemption, ongelovelijk dat wordt zeker een genietmomentje
Eindelijk iemand die het snapt.Daveytl wrote:Afsluiten met Hardcore is altijd bagger, zonder uitzonderingen.
Snap echt niet waarom dat gebeurt, ik ben daar gvd voor de Hardstyle, en die laatste minuten mogen van mij wel ingevuld worden met de meest rauwe shit.
Enige wat er fijn aan is, is dat je dan eerder naar huis kunt, waardoor je dus geen last hebt van drukte tijdens het weggaan.
Zegt de grootste stonerThe Anim0l wrote:lekker uit je stekker
stiekem aan de snoepjes
Echt he, tering wat ging dat lekker, zaterdag weer hoop ikRawbin wrote:Ik kon die industrial dus echt wel waarderen op het einde