Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 107  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 18:16 

Hardtraxx Elite

Groep is verkleind naar 3 personen, maar dat kan de pret niet drukken. We gaan net zo hard! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 18:20 

Donateur

Henk-Jan schreef:
Wil iemand Drop The Beats Out draaien? Die moet ik gewoon nog een keer horen live :P.

Jep dit is denk ik de enige plaat die ik nog nooit live heb gehoord, dus wie offert zich op om dit zieke pareltje te draaien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 18:48 

Hardtraxx Addict

Mike-O schreef:
Groep is verkleind naar 3 personen, maar dat kan de pret niet drukken. We gaan net zo hard! :cool:

Eén grote familie (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 19:05 

Bierkoning

dawasiknie schreef:
Henk-Jan schreef:
Wil iemand Drop The Beats Out draaien? Die moet ik gewoon nog een keer horen live :P.

Jep dit is denk ik de enige plaat die ik nog nooit live heb gehoord, dus wie offert zich op om dit zieke pareltje te draaien :D

Zou idd erg vet zijn, ook voor mij één van de weinige tracks die ik echt nog wil horen. Ik hoop ook zo erg dat Who Wants This weer voorbij komt, misschien B-Front of Chris One, die draaien hem nog wel is :)

Ik heb trouwens nog steeds dat shirt niet gekocht xd Altijd dat uitstellen hahaha. Is ie nog op tijd als ik hem morgen écht bestel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 19:28 

Artiest

Daveytl schreef:
Korey schreef:
Daveytl schreef:
Loudness is qua nummers sowieso niks vergeleken met bijvoorbeeld Bass Academy.
Daar werden eigenlijk alleen maar kneiterharde platen gedraaid, bij Loudness zijn er nog 2 á 3 acts die het een beetje kalm aan doen.

Ik denk dat daar deze keer wel verandering in komt.

Deze keer is de line-up toch echt wel hard idd, misschien dat het bij E-Force en Activator nog meevalt, maar de rest wordt toch wel rammen :cool:

Jij ook weer aanwezig jongen?

Zeker! Loudness altijd :)

Hoop trouwens ZO hard dat Activator Still Drunk draait, wat een plaat is dat :worship: Who Wants This zou ook heerlijk zijn idd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 19:39 

Donateur

Kettingzaag schreef:
hardasia schreef:
Deze keer de line up is echt gezellig :$ maar waar is de tweede area?:) in factory 10 ?

Gezellige line up? Wat houdt een ''gezellige'' line up in?

Nee factory 010 is het niet, zaal 2 zit gewoon op de begane grond ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 19:44 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Dan moet je niet naar dit feest gaan >.<

Dat doe ik dus wel, aangezien dit een A-feest is voor een C-prijsje. Maar zou het echt zonde vinden als iedereen enkel raw draait. Dan lijkt alles op elkaar en hoor je bepaalde tracks 4 keer op een avond ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 19:45 

Donateur

Firetrap schreef:
Lyst schreef:

Dat doe ik dus wel, aangezien dit een A-feest is voor een C-prijsje. Maar zou het echt zonde vinden als iedereen enkel raw draait. Dan lijkt alles op elkaar en hoor je bepaalde tracks 4 keer op een avond ...

Neehoor! -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 19:47 

Hardtraxx Crew

Firetrap schreef:
Lyst schreef:

Dat hoeft echt helemaal niet zo het geval te zijn hoor. Je zult vast een track dubbel horen, maar als er gewoon genoeg afwisseling en een wat ouder plaatje doorheen wordt gegooid hoef je niet eens een melodieuze track te draaien. En dat hoop ik dan ook niet, want daarvoor ga ik niet naar Loudness :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 19:48 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Lyst schreef:

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 19:48 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Firetrap schreef:
Lyst schreef:

Neehoor! -.-

Was '1e' (1e van de nieuwe serie Loudness feestjes) Loudness wel het geval hoor ;)
Kan me nog herinner dat de Bringing the Funk-remix & Oldskool beiden ongeveer 4 x zijn gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 19:52 

Artiest

Daveytl schreef:
Kevin-Raw schreef:
Firetrap schreef:

Neehoor! -.-

Was '1e' (1e van de nieuwe serie Loudness feestjes) Loudness wel het geval hoor ;)
Kan me nog herinner dat de Bringing the Funk-remix & Oldskool beiden ongeveer 4 x zijn gedraaid.

Haunter of the Dark ook 4x ofzo... beetje jammer.

Maarja, raw en hard is toch wel het concept van Loudness, als je dat niet de hele avond wilt horen weet ik idd niet of je hier naartoe moet gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 19:58 

Hardtraxx Elite

Korey schreef:
Daveytl schreef:
Firetrap schreef:

Haunter of the Dark ook 4x ofzo... beetje jammer.

Maarja, raw en hard is toch wel het concept van Loudness, als je dat niet de hele avond wilt horen weet ik idd niet of je hier naartoe moet gaan

De tweede keer was het niet veel anders, a2 en ran-d hadden zowat identieke sets.

Heeft trouwens niks met raw of niet raw te maken, meer met de weinig originele trackkeuze van de dj's. Beter wordt die euforische meuk thuis gelaten deze editie, de vorige had er veel te veel van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 20:01 

Artiest

Sainen schreef:

Heeft trouwens niks met raw of niet raw te maken, meer met de weinig originele trackkeuze van de dj's. Beter wordt die euforische meuk thuis gelaten deze editie, de vorige had er veel te veel van.

Inderdaad, genoeg vette 'loudness-waardige' platen die ik niet heb gehoord toen. Maarja, denk dat deze line-up (vooral zaal 2) nog wel eens met wat verrassende plaatjes kan komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 20:06 

Hardtraxx Veteran

Vorige Loudness had net zo goed Euphoria kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 20:09 

Hardtraxx Crew

Klopt! En daarom heeft b2s met deze line-up (vooral zaal 2) een goede keuze gemaakt om het concept 'Loudness' echt naar voren te brengen deze editie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 20:10 

Hardtraxxer

is dit een beetje te doen met OV?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 20:12 

Hardtraxx Crew

Style schreef:

Heel goed te bereiken met OV ja, ligt echt pal naast een metrostation. Wel gaat pas om 7 uur/half 8 (weet zo ff niet) de deur bij het metrostation open sochtends, dus dat is ff wachten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 20:13 

Donateur

wootum schreef:
Style schreef:

Heel goed te bereiken met OV ja, ligt echt pal naast een metrostation. Wel gaat pas om 7 uur/half 8 (weet zo ff niet) de deur bij het metrostation open sochtends, dus dat is ff wachten :P

Dit dus, en dat was in April echt geen pretje zolang wachten op de eerste metro, handigste is om gewoon ff een taxi te pakken naar Centraal station ;) Kost ook niet veel als je met ze 4e ofso erin gaat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 20:17 

wootum schreef:
Style schreef:

ik zeg dikke Hardtraxx after-meeting op metrostation!

btw, waren we vorige keer niet allemaal volk van Nightmare fzo tegen gekomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 20:18 

Hardtraxx Veteran

Ja, ik met een maat wel, bij aanvang op het metrostation 's avonds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 20:24 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:

Doen We! :thumbsup:

KSwoosh schreef:

Ja klopt, toen wouden we de tram in die al aardig vol was van dat Nightmare volk.. Was op heenweg ook, maar toen was ik nog niet bij jullie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 20:25 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
wootum schreef:
Style schreef:

Haha klopt, allemaal vdk's in de metro die van Nightmare kwamen. :D
Dat uur wachten in de kou is wel superzuur trouwens.

Maar het is het vast wel weer waard! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 20:26 

Hardtraxx Crew

Gewoon zo lang mogelijk tijd rekken binnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 20:37 

Hardtraxx Addict

Die mensen van Nightmare, hahaha de helft had al een dip die metro!
Geniaal :thumbsup:
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 107  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten