Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
p-stylez wrote:nou als chris one gaat draaien zoals hij nu op TMS doet, dan wordt het niet echt best helaas. :( Heel laat inmixen en overplayed hitjes.
Ik vind Chris one sowieso wat overhyped hier..
roberttt wrote:
Kettingzaag wrote:
roberttt wrote:veel plezier alvast op dit kut feest vol met dagjesmensen
Ik heb er zin in. Hele avond stilstaand met me handjes klappen en filmen jwz. Jammer dat er geen tribune is.
stilstaan sowieso xd in april stond ik hele tijd stil hahah kut maagzuur xd
Stilstaan (L) (L) (L)
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
losgaan is gay...
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
roberttt wrote:veel plezier alvast op dit kut feest vol met dagjesmensen
En jij bent hun opperhoofd :cool:
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
roberttt wrote:losgaan is gay...
Dan maar gay xd ik ga beuken als een gek!
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
als Chris One mij de belofte doet om wat S&I werk erin te gooien ben ik aanwezig tijdens zijn set, anders lekker in zaal 2 aanwezig!
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 2 days ago
net alsof een beetje euphorisch erg is in een avond vol met rauwe tracks, want enkel rauw de hele avond trek ik niet ...
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Dan moet je niet naar dit feest gaan >.<
A
Firetrap wrote:net alsof een beetje euphorisch erg is in een avond vol met rauwe tracks, want enkel rauw de hele avond trek ik niet ...
Hele avond hetzelfde idd :) Beetje afwisseling is niet verkeerd
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Lyst wrote:Dan moet je niet naar dit feest gaan >.<
Haha idd :P Al kwam je de vorige keer met Tatanka, The Beholder & Ran-D ook nog wel toe aan wat euphorische tracks.
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
en de alpha twins :)
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Loudness is qua nummers sowieso niks vergeleken met bijvoorbeeld Bass Academy.
Daar werden eigenlijk alleen maar kneiterharde platen gedraaid, bij Loudness zijn er nog 2 á 3 acts die het een beetje kalm aan doen.

Ik denk dat daar deze keer wel verandering in komt.
Artiest
348 posts member since 2010
Daveytl wrote:Loudness is qua nummers sowieso niks vergeleken met bijvoorbeeld Bass Academy.
Daar werden eigenlijk alleen maar kneiterharde platen gedraaid, bij Loudness zijn er nog 2 á 3 acts die het een beetje kalm aan doen.

Deze keer is de line-up toch echt wel hard idd, misschien dat het bij E-Force en Activator nog meevalt, maar de rest wordt toch wel rammen :cool:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Korey wrote:
Daveytl wrote:Loudness is qua nummers sowieso niks vergeleken met bijvoorbeeld Bass Academy.

Deze keer is de line-up toch echt wel hard idd, misschien dat het bij E-Force en Activator nog meevalt, maar de rest wordt toch wel rammen :cool:
Jij ook weer aanwezig jongen?
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Ruubiie wrote:als Chris One mij de belofte doet om wat S&I werk erin te gooien ben ik aanwezig tijdens zijn set, anders lekker in zaal 2 aanwezig!
Degos & Re-Done kun je ook daar voor vragen! Draaiden toen in Bozzini ook Immortal :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026

Ligt denk ik ook aan de grootte van het evenement. Maassilo is een heel stuk groter dan Are48.
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Korey wrote:
Hoop dat activator een eary set draait, dan gaat het wel hard. Dat E-force op loudness staat begrijp ik niet, heb de raw factor in zn tracks nog niet kunnen vinden.
Artiest
146 posts member since 2010
last seen Aug 2013
PierrePruuk wrote:
Ruubiie wrote:als Chris One mij de belofte doet om wat S&I werk erin te gooien ben ik aanwezig tijdens zijn set, anders lekker in zaal 2 aanwezig!
Degos & Re-Done kun je ook daar voor vragen! Draaiden toen in Bozzini ook Immortal :thumbsup:
Je kan het ook aan CO2, E-Force, Adaro, B-Front vragen :P
O
Hardtraxx Addict
1337 posts member since 2011
last seen May 2016
Lyst wrote:Dan moet je niet naar dit feest gaan >.<
Hahahah, ya'll heard it from the master :D
H
New member
7 posts member since 2011
last seen Jan 2012
Deze keer de line up is echt gezellig :$ maar waar is de tweede area?:) in factory 10 ?
H
New member
7 posts member since 2011
last seen Jan 2012
Deze keer de line up is echt gezellig :$ maar waar is de tweede area?:) in factory 10 ?
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
hardasia wrote:Deze keer de line up is echt gezellig :$ maar waar is de tweede area?:) in factory 10 ?
Gezellige line up? Wat houdt een ''gezellige'' line up in?
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Kettingzaag wrote:
hardasia wrote:Deze keer de line up is echt gezellig :$ maar waar is de tweede area?:) in factory 10 ?
Gewoon gezellig aaaauwe! Biertje erbij alles, helemaal leip!
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Nando wrote:
Kettingzaag wrote:
Gewoon gezellig aaaauwe! Biertje erbij alles, helemaal leip!
LEEEIIIPP AAAAAUUUUWWEEE lekker gesellig een feesiej bouwe jeweetoch
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 8 hours ago
Wil iemand Drop The Beats Out draaien? Die moet ik gewoon nog een keer horen live :P.
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Henk-Jan wrote:Wil iemand Drop The Beats Out draaien? Die moet ik gewoon nog een keer horen live :P.
Dan vraag ik Unlocked er ook bij aan.