Hahaha ja dat was echt geniaal om te zienHooli wrote:Die mensen van Nightmare, hahaha de helft had al een dip die metro!
Geniaal
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
Pff ja dat weet ik nog wel in die metro, twee verschillende werelden. Heel dat Nightmare was toen al een aanfluitingMr Lellebel wrote:Hahaha ja dat was echt geniaal om te zienHooli wrote:Die mensen van Nightmare, hahaha de helft had al een dip die metro!
Geniaal
Ja, maar al die mensen keken ook gewoon moeilijk chagerijnig en alle hardstyle hippies lekker vrolijk, want wij zijn baasch!
*denkt terug aan de afsluiter*Daveytl wrote:Vorige Loudness had net zo goed Euphoria kunnen zijn.
Not sure if serious........
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Gelukkig ga ik met de auto
niks geen gezeik met het OV
Lang leve Pete!
Lang leve Pete!
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Jullie gaan ook vanuit de achterhoek niet?
Dat was de 2e hoor, en volgens mij beide 3x. En HotD 2x dan. BtF Remix was er nog niet in december geloof ik. Was bij Hard Nature in maart dit jaar nog nieuw namelijk.Daveytl wrote:Was '1e' (1e van de nieuwe serie Loudness feestjes) Loudness wel het geval hoor![]()
Kan me nog herinner dat de Bringing the Funk-remix & Oldskool beiden ongeveer 4 x zijn gedraaid.
Begin hier wel tering veel zin in te krijgen! echt niet normaal
Vind het nog steeds bijzonder dat het nog niet is uitverkocht..
MEER STAMP RUIMTE VOOR ONS!!!
Klopt, was de 2ePNXRMX wrote:Dat was de 2e hoor, en volgens mij beide 3x. En HotD 2x dan. BtF Remix was er nog niet in december geloof ik. Was bij Hard Nature in maart dit jaar nog nieuw namelijk.Daveytl wrote:Was '1e' (1e van de nieuwe serie Loudness feestjes) Loudness wel het geval hoor![]()
Kan me nog herinner dat de Bringing the Funk-remix & Oldskool beiden ongeveer 4 x zijn gedraaid.
Toen keek ik dus blijkbaar ook chagerijnig :|Hooli wrote:Ja, maar al die mensen keken ook gewoon moeilijk chagerijnig en alle hardstyle hippies lekker vrolijk, want wij zijn baasch!
Like button? I like itKevin-Raw wrote:Begin hier wel tering veel zin in te krijgen! echt niet normaal![]()
Denkt terug aan de afsluiter van B-Front @ Euphoria.Henk-Jan wrote:*denkt terug aan de afsluiter*Daveytl wrote:Vorige Loudness had net zo goed Euphoria kunnen zijn.
Not sure if serious........
Moet je ook niet te letterlijk nemen die uitspraak. Tuurlijk was het wel 'harder' dan Euphoria, maar het was de naam Loudness niet waardig vond ik qua sets.03. B-Front - Inner Creativity
04. Zatox & The R3belz - Odissea 2011
05. Zany - Worship
06. E-Force & MC DL - Passion 4 Life
07. B-Front & Digital Punk - For The Girls
08. Donkey Rollers - LMPSJNK
09. Zaza Front - De Grote Vette Bassplaat
10. Chain Reaction - Mausparade
11. Frequencerz - Revolution
12. B-Front & Frontliner - Magic
13. Zany - Symphonic Feedback (Titan Remix)
14. B-Front & Frequencerz - Night Colours Black
15. Gunz 4 Hire - Kings Of The Underground
16. B-Front & Crypsis - TBA
17. Crypsis - Gangsta Shit
18. B-Front - Virus
19. Jack Of Sound - Kaylee's Nightmare
20. B-Front - Sleepwalker
21. The R3belz - Reactivate The Bionicle
22. Adaro - Haunter Of The Dark
Heb je gelijk in. Denk alleen dat het niet echt reeël is om bij elk nummer stil te staan of het wel loudness waardig is of niet.. Voor de een gaat een bepaald nummer keihard, terwijl de ander het nummer maar veel te zacht voor een loudness vind.
ja dat was echt een helKSwoosh wrote:ik zeg dikke Hardtraxx after-meeting op metrostation!wootum wrote:Heel goed te bereiken met OV ja, ligt echt pal naast een metrostation. Wel gaat pas om 7 uur/half 8 (weet zo ff niet) de deur bij het metrostation open sochtends, dus dat is ff wachtenStyle wrote:is dit een beetje te doen met OV?
btw, waren we vorige keer niet allemaal volk van Nightmare fzo tegen gekomen?
( en dan klagen dat ze geen werk hebben)
Ik vermaak me wel, heb er zin in 
Ik denk dat we het er toch wel allemaal over eens zijn dat bijvoorbeeld Tatanka & Ran-D nou niet bepaald Loudness-waardig waren (afgezien van het laatste half uurtje van Ran-DHenk-Jan wrote:Heb je gelijk in. Denk alleen dat het niet echt reeël is om bij elk nummer stil te staan of het wel loudness waardig is of niet.. Voor de een gaat een bepaald nummer keihard, terwijl de ander het nummer maar veel te zacht voor een loudness vind.
Had ook zoveel meer verwacht van The Beholder
randy was wwl loudnes waardig.
en chain reaction was opper held
Chain Reaction was zooooo baasroberttt wrote:randy was wwl loudnes waardig.
Ja, pak bijvoorbeeld een Euphoria/ Who Wants This/ Fear Reigns Today.Vik wrote:Inderdaad. Vond hem zo enorm tegenvallen. Als hij wat oudere nummers van hem erbij neemt kan hij echt een dijk van een set neerzetten.Daveytl wrote:Had ook zoveel meer verwacht van The Beholder
Maar nee hoor, Decibel anthem & On the Go en zo kwamen langs
Wel heel erg dik dat hij toen Fade to Black draaide, ging helemaal kapot.
Chain Reaction was idd vet, op Thera na de set van de avond, vooral Times Like These was geniaal 
Type Face was vet, vooral omdat het alles van B-Front zo snoeihard wegblies.Pommer wrote:Chain Reaction was idd vet, op Thera na de set van de avond, vooral Times Like These was geniaal
Die set van B-Front is echt helemaal aan me voorbij gegaan, kan me alleen Magic nog herinneren die na de intro werd afgekapt, en NCB. Vond het niet zo'n succes toen die live-act.Daveytl wrote:Type Face was vet, vooral omdat het alles van B-Front zo snoeihard wegblies.Pommer wrote:Chain Reaction was idd vet, op Thera na de set van de avond, vooral Times Like These was geniaal
Ben zo bang voor de timetable..
Area 1
Zany
Activator
B-Front
Chris One
The Rebelz
Adaro
Area 2
Catatonic Overload
Jack of Sound
E-Force
Radical Redemption
Degos & Re-Done
Dikgedrukten zijn voor mij 4 verplichtingen die avond..
Area 1
Zany
Activator
B-Front
Chris One
The Rebelz
Adaro
Area 2
Catatonic Overload
Jack of Sound
E-Force
Radical Redemption
Degos & Re-Done
Dikgedrukten zijn voor mij 4 verplichtingen die avond..
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Loudness zou (IMO) eerder voor een Line-Up en Timetable van zoiets gezorgd moeten hebben:
Area 1
Activator
E-Force
Zany
B-Front
Chris One
Degos & Re-Done
Area 2
The Rebelz
Jack of Sound
Catatonic Overload
Adaro