Kleine 2 weken nog. BAM BAM
Kettingzaag wrote:Kleine 2 weken nog. BAM BAM
Kettingzaag wrote:Kleine 2 weken nog. BAM BAM
Daveytl wrote:Nee, The R3belz @ Qbase was gewoon echt bagger.
Omstebeurten een euforisch plaatje en een ragplaatje gaat er bij mij niet in.
En Radical Redemption heb ik altijd al tof gevonden, bij Wish was het een gruwelijk goede set en de set bij Bass Academy was legendarisch![]()
Ik wacht ook lekker de timetable af, en dan ga ik gewoon lekker in mijn eentje daar ronddwalen.
Je komt iedereen toch wel tegen, en als Janus/ Pete/ Jurriën meewillen, dan komen ze maar mee om ff die vloer aan te vegen
Ik ga met het ov. Nog mensen die na de tijd richting het noorden gaan? Treinreis van rotterdam naar leeuwarden duurt zo lang in je eentje :pdennis wrote:Gaan jullie met de auto of met de OV?
Niets kan over theracords geweldRuubiie wrote:ik hoop dat joey afsluit @ loudness! dat zal denk ik wel
Harde Rag ja?Pommer wrote:Haha ik weet dat nog wel ja, we kwamen die hanger in lopen en iedereen keek elkaar aan van wtfVond het wel grappig eigenlijk
![]()
Maar daarna draaide hij wel lekker hoor, met nog Stampuh Remix, Harde Rag, Proud To Be Loud etc.
Mooi. Dan zouden wij dan kunnen meten op het station! Als jullie het niet erg vinden natuurlijkVik wrote:OV waarschijnlijk.dennis wrote:Gaan jullie met de auto of met de OV?
Waarom wil je jezelf of hun meten op het station?dennis wrote:Mooi. Dan zouden wij dan kunnen meten op het station! Als jullie het niet erg vinden natuurlijkVik wrote:OV waarschijnlijk.dennis wrote:Gaan jullie met de auto of met de OV?
Nee met een maat van me die ook ging met Q-BaseVik wrote:Lijkt me geen probleem hoor! Ga je alleen?dennis wrote:Mooi. Dan zouden wij dan kunnen meten op het station! Als jullie het niet erg vinden natuurlijkVik wrote: OV waarschijnlijk.
De shirts zijn ook bazig.G1LL wrote:Wat raar dat ik geen berichten meer zie over die t-shirts. Of waren 20 pagina's wel genoeg
![]()
Moeten we oppassen? HahahaEl Mare wrote:Ik hou jullie gesprekje ff in de gaten hoor
Ik heb er zin in. Hele avond stilstaand met me handjes klappen en filmen jwz. Jammer dat er geen tribune is.roberttt wrote:veel plezier alvast op dit kut feest vol met dagjesmensen
stilstaan sowiesoKettingzaag wrote:Ik heb er zin in. Hele avond stilstaand met me handjes klappen en filmen jwz. Jammer dat er geen tribune is.roberttt wrote:veel plezier alvast op dit kut feest vol met dagjesmensen
Je kan wel in die smerige gang zitten op die uberchille bankjesKettingzaag wrote:Ik heb er zin in. Hele avond stilstaand met me handjes klappen en filmen jwz. Jammer dat er geen tribune is.roberttt wrote:veel plezier alvast op dit kut feest vol met dagjesmensen