Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 107  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 17:59 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Jurheinen schreef:
Daveytl schreef:
Ik blijf denk ik de hele avond in zaal 2, maar wil ook ERG graag naar Adaro/ Chris One/ B-Front & The R3belz :cry:
Echt tyfus dat er 2 zalen zijn, dan moet je weer keuzes maken.

Wie gaan er nu eigenlijk allemaal? :whistle:

Pete, Janus, jij en ik waarschijnlijk :thumbsup:

Houdt Janus van Theracords?:P Anders ga ik wel met hem in zaal 1 tijdens een Theracordsact, vind 1 meer dan genoeg op een avond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 18:12 

Hardtraxx Veteran

Nope, vindt hij over het algemeen niets aan.
Hij varieert denk ik veel tussen zaal 1 & 2.

Radical Redemption gaan we sowieso naar toe, hadden we al beloofd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 18:33 

Hardtraxx Veteran

Toch wel apart dat hij opeens zo populair is. Komt dat puur door die albumtrailer? Straks is het geen ruk aan >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 18:37 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Toch wel apart dat hij opeens zo populair is. Komt dat puur door die albumtrailer? Straks is het geen ruk aan >.<

Dan loop je toch weg? Zo lastig is dat niet, als het goed is kun je binnen enkele seconde van zaal naar zaal gaan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 19:17 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

Awh nice! Dan kunnen jij en pete lekker bij theracords blijven gaan wij wel area 1 onveilig maken :D
En sowieso RR, dat gaat echt de bomb worden! Ik voel het gewoon, en bij JoS uiteraard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 19:32 

Hardtraxx Veteran

Hoef Zany niet te zien, ook niet op een Loudness. :) Alleen als E-Force oid in zaal 2 draait ga ik wel even kijken denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 19:34 

Donateur

Jurheinen schreef:
Daveytl schreef:

Awh nice! Dan kunnen jij en pete lekker bij theracords blijven gaan wij wel area 1 onveilig maken :D
En sowieso RR, dat gaat echt de bomb worden! Ik voel het gewoon, en bij JoS uiteraard!

Mag ik niet meer kiezen wat ik doe? Ik wacht mooit TimeTable'tje af.. Ga jij maar vervanging regelen , anders ben je al kapot als je er bent. Wel lief van mij dat ik je sws tot 5 heb gepland he :$$:$:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 19:56 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Whaha, ik denk dat ik niet eens kans krijg naar zany te gaan, afhankelijk van de tt..

Zany is mijn held, dus ik ben d'r gewoon bij :P . Zou wel zuur zijn als Radical Redemption tegelijk staat, maar daar ga ik niet van uit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 19:58 

Hardtraxx Veteran

Pete schreef:

Mag ik niet meer kiezen wat ik doe? Ik wacht mooit TimeTable'tje af.. Ga jij maar vervanging regelen , anders ben je al kapot als je er bent. Wel lief van mij dat ik je sws tot 5 heb gepland he :$$:$:$

Ja sowieso heel lief skatje, maar jij en davey hebben vrijwel dezelfde muzieksmaak dacht ik zo toch? Dus dacht dat jullie wel bij elkaar bleven :P
En waarschijnlijk werkt Ricky voor mij s'ochtends! Hoef ik alleen s'middags, is niet zon ramp dacht ik zo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 21:52 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Rik schreef:
Whaha, ik denk dat ik niet eens kans krijg naar zany te gaan, afhankelijk van de tt..

Zany is mijn held, dus ik ben d'r gewoon bij :P . Zou wel zuur zijn als Radical Redemption tegelijk staat, maar daar ga ik niet van uit :)

Ja alhoewel, ik weet het ook nog niet, ik zie Zany wel in een keer helemaal wat anders doen (ben de setjes van hem de laatste tijd een beetje zat).

Kan dus ook erg dik worden! Moeilijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 22:02 

Hardtraxx Addict

Firetrap schreef:

Als ik tijdens Crypsis op Thrillogy rechts van mij kijk en zie daar RR helemaal los gaan dan moet ik gewoon een solo set van hem aanschouwen! Zijn set samen met Chain Reaction op Qontinent was ook echt geniaal! Voor de rest nog nooit echt hem kunnen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 22:31 

Donateur

Jurheinen schreef:
Pete schreef:

Ja sowieso heel lief skatje, maar jij en davey hebben vrijwel dezelfde muzieksmaak dacht ik zo toch? Dus dacht dat jullie wel bij elkaar bleven :P
En waarschijnlijk werkt Ricky voor mij s'ochtends! Hoef ik alleen s'middags, is niet zon ramp dacht ik zo :)

Zeker niet.. Kun je mooi bier koud zetten voor in de auto voor de muiters.. Ik ga gewoon af wat ik wil , laat me keuzes niet door davey beinvloeden haha :P . Maar het zou wel heel veel overeen komen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 22:32 

Hardtraxx Veteran

Radical Redemption MOET ik gewoon zien :worship: Maakt niet uit tijdens wie hij staat, maar dat is echt degene die ik gewoon MOET zien. Voor de rest heel graag Zany, Jack Of Sound, B-front, Chris One, Degos & Re-Done of CO2 (1 van de 2 sowieso en als er in de grote zaal dan Activator of iets draait allebei) en voor de rest zie ik het wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 22:38 

Hardtraxx Elite

Welke ik wil zien is B-Front, Zany, Jack Of Sound. Maar de gene die ik MOET zien zijn. CO2 Radical Redampion Chris One.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 23:28 

Hardtraxx Veteran

Als ik zou moeten kiezen en dat moet ik als ze gelijk moeten draaien, kies ik voor D&R, CO2 heb ik met XX Raw gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 23:35 

Hardtraxx Veteran

Catatonic Overload, Jack of Sound, Radical Redemption, Chris One & The Rebelz mag ik echt niet missen! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 23:37 

Hardtraxx Addict

b-ram schreef:
Catatonic Overload, Jack of Sound, Radical Redemption, Chris One & The Rebelz mag ik echt niet missen! :woot:

Ik hoop wel ECHT dat the Rebelz weten op welk feest ze staan, en realiseren dat ze niet moeten aankomen met zon chaos set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 00:10 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
b-ram schreef:

Ik hoop wel ECHT dat the Rebelz weten op welk feest ze staan, en realiseren dat ze niet moeten aankomen met zon chaos set.

Het is er tegenwoordig 1 he paap ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 00:21 

Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
mr_vertigo schreef:
b-ram schreef:

Ja paap! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 01:49 

Hardtraxx Addict

Mr Lellebel schreef:
mr_vertigo schreef:
b-ram schreef:

Ja o ja, hij is nu alleen. Kut naam! Iig blijft mn punt t zelfde...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 11:19 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
Mr Lellebel schreef:
mr_vertigo schreef:

Ja o ja, hij is nu alleen. Kut naam! Iig blijft mn punt t zelfde...

Reken er maar niet op.. Ik ga er iig niet heen. Ga m'n feest niet verpesten met Faster 'N Further en nog meer rotzooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 11:25 

Hardtraxx Veteran

We have to jump!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 11:31 

Bierkoning

Haha ik weet dat nog wel ja, we kwamen die hanger in lopen en iedereen keek elkaar aan van wtf :lol: Vond het wel grappig eigenlijk :P

Maar daarna draaide hij wel lekker hoor, met nog Stampuh Remix, Harde Rag, Proud To Be Loud etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 13:49 

Hardtraxx Veteran

Nee, The R3belz @ Qbase was gewoon echt bagger.
Omstebeurten een euforisch plaatje en een ragplaatje gaat er bij mij niet in.

En Radical Redemption heb ik altijd al tof gevonden, bij Wish was het een gruwelijk goede set en de set bij Bass Academy was legendarisch :bomb:

Ik wacht ook lekker de timetable af, en dan ga ik gewoon lekker in mijn eentje daar ronddwalen.
Je komt iedereen toch wel tegen, en als Janus/ Pete/ Jurriƫn meewillen, dan komen ze maar mee om ff die vloer aan te vegen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 18:46 

Hardtraxx Veteran

ik hoop dat joey afsluit @ loudness! dat zal denk ik wel :bomb:
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 107  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten