Dat word weer hard stampen met dawasiknie tijden Zany

Hoop ik
Ze zijn allemaal vet! Maar zijn ze ook allemaal jou aanwezigheid waard?!Lowrenz wrote:Idd, de keuzes hier gaan zo moeilijk worden. Gewoon elke artiest is vet!
Dat mag echt gewoon niet man! Dan wordt ik echt zwaar pissigwootum wrote:Degene die ik echt echt echt per se 100% moet zien zijn Radical Redemption & Chris One. Zul je zien dat die twee op hetzelfde tijdstip staan.
+1wootum wrote:Degene die ik echt echt echt per se 100% moet zien zijn Radical Redemption & Chris One. Zul je zien dat die twee op hetzelfde tijdstip staan.
Ik zal wel weer filmen (hopende dat de profeet nog langs komt)G1LL wrote:Dat word weer hard stampen met dawasiknie tijden Zany![]()
Sowieso aanstekers de lucht in als ie Lighters draaitG1LL wrote:Dat word weer hard stampen met dawasiknie tijden Zany![]()
When suddenly... A wild DJ The Prophet apeared.G1LL wrote:Dat word weer hard stampen met dawasiknie tijden Zany![]()

ik denk dat ik gewoon bij stage 2 de hele avond,Rawbin wrote:Ik wilde sowieso naar RR, Adaro, The R3belz en Zany. Zany is nog een beetje twijfelgeval, ligt eraan wie dan in de andere zaal is. Aan de ene kant denk ik dat Zany wel weet wat het concept in houdt, aan de andere kant ben ik bang dat het vooral een lijstje met nieuwe fusion platen wordt. B-Front is ook nog een optie die ik open laat
+1. Waarom moet ik keuzes makenDaveytl wrote:Ik blijf denk ik de hele avond in zaal 2, maar wil ook ERG graag naar Adaro/ Chris One/ B-Front & The R3belz![]()
Echt tyfus dat er 2 zalen zijn, dan moet je weer keuzes maken.
Wie gaan er nu eigenlijk allemaal?Daveytl wrote:Ik blijf denk ik de hele avond in zaal 2, maar wil ook ERG graag naar Adaro/ Chris One/ B-Front & The R3belz![]()
Pete, Janus, jij en ik waarschijnlijkJurheinen wrote:Wie gaan er nu eigenlijk allemaal?Daveytl wrote:Ik blijf denk ik de hele avond in zaal 2, maar wil ook ERG graag naar Adaro/ Chris One/ B-Front & The R3belz![]()
Als dat gebeurd ben ik direct weg, naar de andere zaalRik wrote:When suddenly... A wild DJ The Prophet apeared.G1LL wrote:Dat word weer hard stampen met dawasiknie tijden Zany![]()