Ik heb die van mij de 16de bestelt en vandaag binnen gekregen!Pommer wrote:Fuck ik heb nog steeds niet besteldHoelang duurt het voordat ze binnen zijn? Ben ik nog op tijd als ik het morgen doe?
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
Heb Zondag besteld, beter dat ik hem Vrijdag / Zaterdag heb.
Nog maar effe tussen het t-shirt gepraat door: Wat heb ik hier een zin in zeg, niet normaal

2 weken later moet je in dat gebouw zijn, dan wordt t pas geniaal. 
-
G
iddG1LL wrote:Nog maar effe tussen het t-shirt gepraat door: Wat heb ik hier een zin in zeg, niet normaal![]()
![]()
ik heb echt zin in Radical Redemption
Die specifiek!KSwoosh wrote:ik heb echt zin in Radical Redemption
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Een paar pagina's hiervoor staat dat hij wel vroeg is aangezien hij nog een andere boeking had, dus de kans is aanwezigKevin-Raw wrote:Hier nog 1 !!, Ik hoop alleen dat RR niet opent
, want dan mis ik het eerste half uurtje
Hou op hoor.. ik wil dat niemand opent in area 2, lastige zaakJurheinen wrote:Een paar pagina's hiervoor staat dat hij wel vroeg is aangezien hij nog een andere boeking had, dus de kans is aanwezigKevin-Raw wrote:Hier nog 1 !!, Ik hoop alleen dat RR niet opent
, want dan mis ik het eerste half uurtje
Als er dan toch een keuze gemaakt moet worden, doe dan (helaas) maar JoS, wel voor anderhalf uur dan ofzo..
gevolgd door E-Force, RR, CO2/D&R..
Als het er zo uitziet ben ik wel tevreden..
Maar Damn de keuzes die op dit feest met maar 2 area's gemaakt zullen moeten worden zijn al pijnlijk genoeg ben ik bang..
Last edited by Wesz91 on 24 Nov 2011 00:54, edited 1 time in total.
Radical Redemption openen, please no.
Wij zullen er wel al vanaf minuut 1 zijn door onze enthousiaste chauffeur maar ik zie hem liever later op de avond natuurlijk.
Ik zie gewoon op tegen de timetable
.
Haha inderdaad wordt echt afzien en moeilijke keuzes makenHenk-Jan wrote:Ik zie gewoon op tegen de timetable.
Mr Lellebel wrote:Haha inderdaad wordt echt afzien en moeilijke keuzes makenHenk-Jan wrote:Ik zie gewoon op tegen de timetable.
Wil wel sowieso naar RR,Chris One & Zany.
En als het kan ook B-Front, D&R en CO2.
Chris One, Zany, CO2 & Degos & Redone zijn mijn must see's.
Radical Redemption?? Jurre?Pommer wrote:Chris One, Zany, CO2 & Degos & Redone zijn mijn must see's.
Mijne ookPommer wrote:Chris One, Zany, CO2 & Degos & Redone zijn mijn must see's.
Ben MiM een beetje zat eigenlijkMr Lellebel wrote:Radical Redemption?? Jurre?Pommer wrote:Chris One, Zany, CO2 & Degos & Redone zijn mijn must see's.
Als dat gebeurt ga ik echt huilenPommer wrote:Ben MiM een beetje zat eigenlijkMr Lellebel wrote:Radical Redemption?? Jurre?Pommer wrote:Chris One, Zany, CO2 & Degos & Redone zijn mijn must see's.Maar ik wil best naar RR hoor, als ie maar niet gelijk staat met Zany of Chris One
Deze Loudness-editie komt in gevaar voor mij, doordat ik er waarschijnlijk een paar dagen van tevoren aan mijn knie wordt geopereerd.. Als ik kan ga ik zoiezo, al moet ik de hele avond stilstaan 
Dat moet toch ook als je op een feest bent?XtD wrote:Deze Loudness-editie komt in gevaar voor mij, doordat ik er waarschijnlijk een paar dagen van tevoren aan mijn knie wordt geopereerd.. Als ik kan ga ik zoiezo, al moet ik de hele avond stilstaan
Ik weet niet wat jij normaal gesproken op een feest doet, maar ik sta niet bepaald stilPommer wrote:Dat moet toch ook als je op een feest bent?XtD wrote:Deze Loudness-editie komt in gevaar voor mij, doordat ik er waarschijnlijk een paar dagen van tevoren aan mijn knie wordt geopereerd.. Als ik kan ga ik zoiezo, al moet ik de hele avond stilstaan
Soms is sarcasme moeilijk te herkennenXtD wrote:Ik weet niet wat jij normaal gesproken op een feest doet, maar ik sta niet bepaald stil
Ja ik zat al met het dilemma of het sarcasme was, of dat je bedoelde dat je niet kon zitten op een feestPommer wrote:Soms is sarcasme moeilijk te herkennenXtD wrote:Ik weet niet wat jij normaal gesproken op een feest doet, maar ik sta niet bepaald stil
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Kaart binnen 
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Shirt is knap gedaan, nu sinds gisteren binnen, alleen moest ie direct de was in want hij rook nogal zuur
En al een beetje voorbereidingen aan het treffen qua geld en transport, dit moet echt een superfeest worden
En al een beetje voorbereidingen aan het treffen qua geld en transport, dit moet echt een superfeest worden
Staat ook aangegeven hoe dat komtOx_Ite wrote:Shirt is knap gedaan, nu sinds gisteren binnen, alleen moest ie direct de was in want hij rook nogal zuur![]()