zou je wat foto's kunnen maken? ik ben wel benieuwd hoe ie er uit ziet in goede kwaliteit93Wesley93 wrote:Heb het shirt ook binnen. Ziet er vet uit en voor de verandering past het eens goed.
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
-
G
Ik krijg ze niet ge-uploadKSwoosh wrote:nope, L93Wesley93 wrote:Heb je een slimfit M Jorrit?
@El Mare: show ff wat pics van et shirt dan, ik ben wel benieuwd[in goede kwaliteit wwel he
]
-
G
http://www.speedyshare.com dan maar?El Mare wrote:Ik krijg ze niet ge-uploadKSwoosh wrote:nope, L93Wesley93 wrote:Heb je een slimfit M Jorrit?
@El Mare: show ff wat pics van et shirt dan, ik ben wel benieuwd[in goede kwaliteit wwel he
]
-
G
hoeft nietEl Mare wrote:Wil je btw dat ik hem aan heb?
mss handiger van niet?
Zal is foto's proberen te maken als ik de camera van me zusje mag lenen/jatten.KSwoosh wrote:zou je wat foto's kunnen maken? ik ben wel benieuwd hoe ie er uit ziet in goede kwaliteit93Wesley93 wrote:Heb het shirt ook binnen. Ziet er vet uit en voor de verandering past het eens goed.
Gaat toch niet lukken ze heeft die camera verstopt. 
-
G
93Wesley93 wrote:Gaat toch niet lukken ze heeft die camera verstopt.
Ik krijg hem hopelijk morgen binnen, ben vroeg thuis dus zal kijken wat ik kan doen.
-
G
Nee, mag niet, helaas.flevoboys wrote:Hier wil ik wel aanwezig zijn!
Ghehejoooorrit wrote:Altijd die flevoboys hooligans die het weer verpesten voor de feestgangersKSwoosh wrote:Nee, mag niet, helaas.flevoboys wrote:Hier wil ik wel aanwezig zijn!
Je bedoelt dat je geen zin hebt om je buik de hele avond in te trekken.joooorrit wrote:L anders kon ik mijn spierbundels niet kwijt
mocht ik mijn qlimax kaart met wat winst verkopen
..
probeer ik hier toch nog bij te zijn!
mag deze speciale editie (voor mij dan 3e) eigenlijks niet missen..
denk dat ik dan zo vies hard baal op die avond... moet voorkomen worden!
probeer ik hier toch nog bij te zijn!
mag deze speciale editie (voor mij dan 3e) eigenlijks niet missen..
denk dat ik dan zo vies hard baal op die avond... moet voorkomen worden!
Yeay mijn shirt is binnen. Past precies.
Laat Loudness maar komen!!
-
G
pics?dennis wrote:Yeay mijn shirt is binnen. Past precies.Laat Loudness maar komen!!
Hoe lang duurde het bij jou Dennis? Wil hem Zaterdag aan kunnen doen :|
Joykill wrote:Nog maar tweeënhalve week
Hier nog 1 !!
, Ik hoop alleen dat RR niet opent
, want dan mis ik het eerste half uurtje 
Even kijken of het lukt. Maar denk dat ze er vanavond wel er op komen!!KSwoosh wrote:pics?dennis wrote:Yeay mijn shirt is binnen. Past precies.Laat Loudness maar komen!!
Nu je het zegt: wat NICEJoykill wrote:Nog maar tweeënhalve week
Fuck ik heb nog steeds niet besteld
Hoelang duurt het voordat ze binnen zijn? Ben ik nog op tijd als ik het morgen doe?