Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 01:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopsaflopse, in de pocket!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 14:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mainstage:
Zany
Tatanka
Brennan heart
D-Block & S-Te-Fan
Technoboy
Parallel Wayz
Dweazle
The Machine
Anagenetic
Toneshifterz live
Paul Elstak
MC Apster

Concrete Canyon by A2 Records:
Alpha²
E-Force (live)
Adaro
Kasparov
Arctic
Digital Punk
The Anarchist
Arkaine
Audiofreq
The R3belz
Frontliner
MC Da Syndrome

Black Rock Desert by T-Town Masters:
Tommyknocker
Headbanger
Promo
The Demon Dwarf
D-passion
The Outside Agency
Ruffneck
Xardio vs NJ Kwan
Trypsin vs Repeater
The Viper
Meccano Twins
MC R.G.

Atmoz on tour:
Yves Deruyter
Francois
Pat Krimson
Gert Corvers
BE-Shockers
Jimmy Goldschmitz
Pat Krimson vs Nico Parisi
Sven Lanvin
Nico Parisi

Vulcano Valley:
Rotterdam Terror Corps (live)
Buzz Fuzz
Pavo
Human Resource
DJ Bjorno
Pat B
Panic
Leviathan
Rob & MC Joe
MC V

Jungle Town:
DJ Ghost
Manu Kenton (live)
Dave D
Playboyz
DNA Killers
Fenix
H4bitane & Gordon Smith
Royal S
Forenzik (live)
Danny BPM
Teka-B
Q-ic

Green Garden:
Partyshakerz
Houseworkx
DJ Ruben
DJ Frenz
Mr Side Chain
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 14:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind de line up wel goed voor hier in ons Belgenlandje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 14:55 
 
Hardtraxx Veteran

Zany
The Machine
Alpha²
Arctic
Audiofreq

Must see lijstje! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga hier naar toe in plaats van Dreamfields dit jaar. Hoor wel van vrienden die er vorig jaar geweest zijn dat het geluid ver onder de maat was, hoop dat daar dit jaar verbetering in zit! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 17:46 
 

93Wesley93 schreef:
Ga hier naar toe in plaats van Dreamfields dit jaar. Hoor wel van vrienden die er vorig jaar geweest zijn dat het geluid ver onder de maat was, hoop dat daar dit jaar verbetering in zit! :)


Het jaar daarvoor, tering wat ging dat hard. Toen ik de tent binnenliep werd Shiverz gedraaid, heldig :loving:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 00:18 
 
Hardtraxxer

93Wesley93 schreef:
Ga hier naar toe in plaats van Dreamfields dit jaar. Hoor wel van vrienden die er vorig jaar geweest zijn dat het geluid ver onder de maat was, hoop dat daar dit jaar verbetering in zit! :)


Huh? Geluid vorig jaar was snoeihard en erg goed! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 13:43 
 
Hardtraxx Elite

Vorig jaar goed vermaakt daar, kaartjes zijn dus alweer binnen :)
Hopen dat in de rawtent niet weer alsmaar het geluid uitvalt, ik ben iig daar te vinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 13:57 
 
Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
Vorig jaar goed vermaakt daar, kaartjes zijn dus alweer binnen :)
Hopen dat in de rawtent niet weer alsmaar het geluid uitvalt, ik ben iig daar te vinden!

Dat was bij Bioweapon hé? Vond de sfeer toen eigenlijk wel gruwelijk! :D
Ook Helya tegengekomen toen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 14:37 
 
Hardtraxx Elite

bRt_ schreef:
Onthafloorx schreef:
Vorig jaar goed vermaakt daar, kaartjes zijn dus alweer binnen :)
Hopen dat in de rawtent niet weer alsmaar het geluid uitvalt, ik ben iig daar te vinden!

Dat was bij Bioweapon hé? Vond de sfeer toen eigenlijk wel gruwelijk! :D
Ook Helya tegengekomen toen! :D

Klopt idd, was heel goede sfeer daar over het algemeen was er op last world een topsfeer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
bRt_ schreef:
Onthafloorx schreef:
Vorig jaar goed vermaakt daar, kaartjes zijn dus alweer binnen :)
Hopen dat in de rawtent niet weer alsmaar het geluid uitvalt, ik ben iig daar te vinden!

Dat was bij Bioweapon hé? Vond de sfeer toen eigenlijk wel gruwelijk! :D
Ook Helya tegengekomen toen! :D

Klopt idd, was heel goede sfeer daar over het algemeen was er op last world een topsfeer!

Vreemd dat Dennis totaal iets anders beweert. :P Achja, ik ga me hier sowieso wel vermaken. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 17:09 
 
Hardtraxx Elite

[quote="93Wesley93
Vreemd dat Dennis totaal iets anders beweert. :P Achja, ik ga me hier sowieso wel vermaken. ^^[/quote]

van sfeer of geluid ? :oh: haha was ook nog maar m'n 4e feest zeker dan vind je alles top :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 22:04 
 
Hardtraxx Elite

Na verhalen die ik gehoord heb over dit feest ben ik er dit jaar ook bij. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 22:53 
 
Hardtraxxer

Kaartjes zijn binnen. Kijken of ze kunnen evenaren aan 2010
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 17:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch eens kijken of ik dit niet zou meepakken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 19:32 
 

aaanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 14:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Early Bird Tickets UITVERKOCHT!

Het is zeer rap gegaan, maar nu zijn toch echt alle Early Bird Tickets uitverkocht. Maar liefst 2500 Last World gangers hebben meegeprofiteerd van de 2-voor-de-prijs-van-1 Early Bird Actie.

Vanaf nu is de reguliere verkoop gestart en zijn de prijzen als volgt:

Reguliere ticket: € 24,50
VIP Ticket (18+): € 50,-

Check voor tickets www.lastworld.be
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 17:13 
 
Hardtraxx Elite

Zijn wel veel early bird tickets, maar goed ik heb gelukkig ook 2 voor de prijs van 1. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 23:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ga er toch nog eens over nadenken om ook te gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 20:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch vind ik het best goedkoop voor 1 kaartje, die 24,50.

Line-up ziet er lekker uit EN het potverdikke nog vlakbij ook.
Half uurtje ben ik daar.

Zwaar aan het overwegen om hier (ook) heen te gaan zeg...

:yay: :yay: :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 23:23 
 
Hardtraxx Addict

Ben hier hoogstwaarschijnlijk bij ipv van Dominator :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 07:08 
 

Ritsurt schreef:
Ben hier hoogstwaarschijnlijk bij ipv van Dominator :)

Je bent gek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 19:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Naam toegevoegd: Dozer
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 19:23 
 
Hardtraxx Veteran

\0/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 17:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sowieso aanwezig, vorig jaar was 't echt top!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten