Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 14:16 
 
Hardtraxx Newbie

Wat? Last World - The Journey
Waar? Kristalpark Lommel (België)
Wanneer? Zaterdag 7 juli 2012 om 13:00 tot zondag 8 juli 2012 om 1:00
Prijs? TBA

Line-up? TBA

Afbeelding

http://www.lastworld.be
http://twitter.com/lastworldfstvl
http://www.facebook.com/lastworldfestival
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 18:14 
 

Ik hoop hier heen te kunnen, de eerste keer (2010) was le-gen-darisch :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 21:09 
 

ik heb gehoord dat dit vorig jaar erg vet was, dus misschien dat ik ook maar tickets ga halen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 23:08 
 

in korte tijd teveel feestjes.. is wel dichtbij... twijfel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 23:45 
 
Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
ik heb gehoord dat dit vorig jaar erg vet was, dus misschien dat ik ook maar tickets ga halen!


Was inderdaad een dik feest vorig jaar!
Zou er graag weer heen gaan, maar ben dan op vakantie :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heel goed van ze dat ze het niet dezelfde dag als WiSH hebben gedaan.

Optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 10:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sowieso aanwezig :)

2011 editie was 1 van de betere feesten voor mij van dat jaar

Er is dit jaar alweer een aparte raw-stage :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 11:35 
 

Niet vorig jaar man, het jaar daarvoor, legendarisch :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 13:49 
 
Hardtraxxer

Ook sowieso aanwezig, was een zeer aangename verrassing vorig jaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 13:59 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Ik hoop hier heen te kunnen, de eerste keer (2010) was le-gen-darisch :D.

Had ik jouw daar niet gezien? Of was dat vorig jaar :P

Anyway aanwezig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 14:31 
 

bRt_ schreef:
stefaneke schreef:
Ik hoop hier heen te kunnen, de eerste keer (2010) was le-gen-darisch :D.

Had ik jouw daar niet gezien? Of was dat vorig jaar :P

Anyway aanwezig! :D


In 2010 was ik er, met Timmer en DjShag :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 16:20 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
In 2010 was ik er, met Timmer en DjShag :P.

Dacht het wel! Had Timmer op een begaaide manier aangesproken haha! :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is alleen zo'n gare locatie. Gewoon die hele open vlakte met massa's wind. Vind het maar raar, en dan gewoon die last world, zo'n kleine vierkant op heel die open weides.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 17:37 
 

Roebén schreef:
Het is alleen zo'n gare locatie. Gewoon die hele open vlakte met massa's wind. Vind het maar raar, en dan gewoon die last world, zo'n kleine vierkant op heel die open weides.


Ik vind dat wel vet, tussen de windmolens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 16:17 
 
Hardtraxxer

Ben er ook in 2010 geweest. Was een mooi feestje toen.
Vorig jaar helaas niet aanwezig kunnen zijn.
Dit jaar wordt het weer serieus overwogen om heen te gaan.

Op zich wel een vette locatie vlak bij de windmolens.
Was de vorige keer alleen slecht aangegeven hoe je er moest komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 14:18 
 
Hardtraxxer

2010 was idd erg dik! :)
Op het laatste volle gas in de regen met rtc! :worship:

Vorig jaar over moeten slaan helaas. :(


dit jaar zeker weer aanwezig! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met een leuke lineup in overweging te nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 02:05 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Last World
EARLY BIRD + LINE UP + WINACTIE:
Op dinsdag 20 maart om 10.00 uur barst de Early Bird Actie van Last World Festival los! twee-voor-de-prijs-van-1, waardoor je samen met jouw vriend of vriendin 2 tickets voor €24,50 (ex fee) kunt halen @ www.lastworld.be.

Daarnaast presenteren wij vanaf vandaag iedere dag enkele namen uit de line-up. De volledige line-up zal op maandag 19 maart worden gepresenteerd.

WINACTIE: DEEL nu dit bericht met jouw vrienden en win de eerste Early Bird tickets voor Last World Festival - The Journeyl!!

De eerste artiesten die wij alvast aan jullie bekend maken zijn:
Technoboy| Frontliner | djruffneck | Teka B Official Fanpage


:thumbup: goed begin!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 15:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb gehoord dat Coone, P.P. en dergelijke ook aanwezig zullen zijn.

Best wel spijtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 18:06 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Last World
Als beloofd delen wij vandaag met jullie weer enkele namen voor Last World Festival - The Journey:

Dj Adaro | The Machine | D-Block & S-te-Fan | Q-ic

ps: vergeet niet jouw wekker alvast op 10.00u te zetten voor volgende week dinsdag...


Ik weet niet hoor maar ik vind het al uitstekend :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 18:13 
 

Ja hoor, hier wil ik heen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 18:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Heb gehoord dat Coone, P.P. en dergelijke ook aanwezig zullen zijn.

Best wel spijtig.

Er zijn dan genoeg andere area's hoor!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 18:53 
 

dennis schreef:
Vincent_ schreef:
Heb gehoord dat Coone, P.P. en dergelijke ook aanwezig zullen zijn.

Best wel spijtig.

Er zijn dan genoeg andere area's hoor!!


Inderdaad! Als ik namen zie zoals Adaro en The Machine zullen ze die wel op een andere area knallen. Voorgaande jaren waren er ook verschillende hardstyle stages ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Machine, dikke shit! :D Toch dit misschien overwegen in plaats van Dreamfields mocht de line up super vet gaan worden. Is namelijk stuk dichterbij en nog eens goedkoper ook, al was Dreamfields vorig jaar een van de vetste festivalletjes..

Dilemma's!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 19:04 
 

93Wesley93 schreef:
The Machine, dikke shit! :D Toch dit misschien overwegen in plaats van Dreamfields mocht de line up super vet gaan worden. Is namelijk stuk dichterbij en nog eens goedkoper ook, al was Dreamfields vorig jaar een van de vetste festivalletjes..

Dilemma's!


Ik kijk wat de financieele situatie is, maar ik heb ook geen behoefte om naar Dreamfields te gaan. Duur aan kaartje en reiskosten. Dan doe ik in zo'n financieele turbulente periode liever een feestje zoals dit aan :).
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten