Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 20:05 
 
Hardtraxxer

93Wesley93 schreef:
The Machine, dikke shit! :D Toch dit misschien overwegen in plaats van Dreamfields mocht de line up super vet gaan worden. Is namelijk stuk dichterbij en nog eens goedkoper ook, al was Dreamfields vorig jaar een van de vetste festivalletjes..

Dilemma's!


Last World was vorig jaar anders ook één van m'n favorietjes en dit jaar kan het nog beter worden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

25 euro voor 2 tickets... niet ver weg... denk dat we hier wel heen gaan dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 20:55 
 

PNXRMX schreef:
25 euro voor 2 tickets... niet ver weg... denk dat we hier wel heen gaan dan :)


Jij was er in 2010 toch ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 21:20 
 
Hardtraxx Veteran

Kom maar op met die early-birds! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 18:47 
 

E-Force live, Zany, D-Passion & Manu Kenton Live!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

E-Force Live, Zany, The Machine, Adaro. Kan al tellen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel erg vet tot nu toe! Alleen had ik veel liever een DJ set gehad van E-Force. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 20:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Line up begint toch wel aan te dikken! :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 18:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het is weer WEEKEND!!!!
En omdat het weekend is, moeten we deze natuurlijk met zijn alle knallend in gaan!

Please welcome:
Digital Punk | Tommyknocker | DJ Kasparov | Dnakillerz | DJ Pavo
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 19:17 
 

Dus voor de hardstyle geinteresseerden, een kleine samenvatting:

- Technoboy
- Frontliner
- Adaro
- The Machine
- Zany
- Digital Punk
- Pavo
- E-Force LIVE
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 22:23 
 
Hardtraxx Veteran

JAZEKER! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 23:30 
 
Hardtraxxer

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 10:59 
 

Denk dat ik hier ook maar eens aanwezig zal zijn. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
PNXRMX schreef:
25 euro voor 2 tickets... niet ver weg... denk dat we hier wel heen gaan dan :)


Jij was er in 2010 toch ook?


Yep! Was een heel leuk festivalletje. Was mandi's 1e hardstyle ervaring zelfs :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 19:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nieuwe Namen:
Alpha Twins
Toneshifterz LIVE
Paul Elstak
Meccano Twins
Dany BPM
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 22:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja ik ben verkocht ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 04:44 
 

Staat een super leuke Line-Up op dit festival zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 12:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dus line up so far: (ongeveer per genre)

Frontliner
Technoboy
Adaro
D-Block & S-te-Fan
The Machine
E-Force LIVE
Zany
Digital Punk
Pavo
Alpha Twins
Toneshifterz LIVE
Brennan Heart
Anagenetic
Tatanka

Ruffneck
D-Passion
Tommyknocker
Kasparov
Paul Elstak
Meccano Twins
Promo
Panic
The Viper
RTC LIVE

Teka-B
Q-IC
Manu Kenton LIVE
DNA Killerz
Dany BPM
Forenzik LIVE
Fenix

Atmoz On Tour

Edit ! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 15:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nieuwe Namen:
Anagenetic
Tatanka
The Viper
RTC LIVE
Fenix
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 19:40 
 
Hardtraxxer

De volledige line-up staat in Reverze boekje. Zal het straks ff uittypen ;) (hij is heel erg vet!!!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 14:58 
 

Heartstyle schreef:
De volledige line-up staat in Reverze boekje. Zal het straks ff uittypen ;) (hij is heel erg vet!!!)


Doen dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja doen dan! Heb ook geen zin om hem uit te typen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 17:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Naar het schijnt is het niet de volledige line up. Er staat: many many more bij dacht ik gehoord te hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
typ maar uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 17:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
'foto'
typ maar uit :P

aangezien ik ziek thuis zit, zal ik me daar mee bezig houden xd
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten