Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 20:36 
 
Hardtraxx Veteran

Twee gewonnen VIP-tickets te koop! Check aanbod/2-last-world-vip-tickets-t27656.html :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 22:17 
 
Hardtraxxer

Voor mij is de timetable goed omdat ik nog tot 15.00 moet werken :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 00:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Twee gewonnen VIP-tickets te koop! Check aanbod/2-last-world-vip-tickets-t27656.html :) .


:oh: :oh: Weer gewonnen?!

Houd maar niet op bij jou
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 12:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Viper is omgedraaid met Headbanger op de timetable omdat ie nog een andere boeking had, mocht iemand dat boeien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 20:32 
 
Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:
Firetrap schreef:
Twee gewonnen VIP-tickets te koop! Check aanbod/2-last-world-vip-tickets-t27656.html :) .


:oh: :oh: Weer gewonnen?!

Houd maar niet op bij jou


Echt hè :P maar blijken helaas gastenlijstplekken te zijn die niet doorverkocht kunnen worden. Daar gaan mijn 60 euro's :(.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 22:08 
 

dennis schreef:
L.ast City Mainstage
T14:00 - 15:00 Parallel Wayz
15:00 - 16:00 Dweazle
16:00 - 17:00 The Machine
17:00 - 18:00 Zany
18:00 - 19:00 Tatanka
19:00 - 20:30 Dozer
20:30 - 21:30 Brennan Heart
21:30 - 22:30 Anagenetic
22:30 - 23:00 Toneshifterz live
23:00 - 00:00 D-Block & S-te-fan
00:00 - 01:00 Technoboy
01:00 - 01:50 Paul Elstak
01:50 - 02:00 End with fireworks
MC Apster


Hadden ze 'm niet beter iets van om kunnen draaien?

dennis schreef:
L.ast City Mainstage
T14:00 - 15:00 Parallel Wayz
15:00 - 16:00 Dweazle
16:00 - 17:00 Technoboy
17:00 - 18:00 D-Block & S-te-fan
18:00 - 19:00 Toneshifterz live
19:00 - 20:30 Anagenetic
20:30 - 21:30 Brennan Heart
21:30 - 22:30 Dozer
22:30 - 23:00 Tatanka
23:00 - 00:00 Zany
00:00 - 01:00 The Machine
01:00 - 01:50 Paul Elstak
01:50 - 02:00 End with fireworks
MC Apster
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 22:20 
 
Hardtraxx Veteran

Omdraaien lijkt mij goed idd. Gewoon beginnen met het einde met vuurwerk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 23:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

joooorrit schreef:
Jaaaaa, ik heb weer zin in een feestje! Kan niet wachten! :-D

Tot zaterdag! :bomb: :bomb:

Jorit ga jij ook, dat is lang gelen dat ik jou gezienn heb!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 12:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Aaaaaaaaahrg kut timetables elke keer weer godver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 18:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin in! en dan is het ook nog op mijn verjaardag :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 22:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Word t dan zoiets Dennis?

15.00-16.00: Dweazle
16:00-17:00: The Machine
17:00-18.00: Zany
18.00-19.00: Frontliner
19.00-20.00: Arctic
20.00-21.00: Digital Punk
21.00-21.30: Alpha2
21.30-22.00: Anagenetic
22.00-23.00: The Outside Agency
23.00-23.30: Adaro
23.30-00:00: Kasparov
00:00-01:00: Meccano Twins
01:00-02:00: Paul Elstak
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 23:08 
 
Hardtraxxer

Last World Festival - The Journey, Amsterdam








Hé, jij daar! :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 00:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

marsiascout schreef:
Word t dan zoiets Dennis?

15.00-16.00: Dweazle
16:00-17:00: The Machine
17:00-18.00: Zany
18.00-19.00: Frontliner
19.00-20.00: Arctic
20.00-21.00: Digital Punk
21.00-21.30: Alpha2
21.30-22.00: Anagenetic
22.00-23.00: The Outside Agency
23.00-23.30: Adaro
23.30-00:00: Kasparov
00:00-01:00: Meccano Twins
01:00-02:00: Paul Elstak

Grote kans van wel. Vergeet dat we Repeater ook niet misssen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 12:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Last minute toch nog aanwezig :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 10:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

W.O.W! Enigste woord hiervoor. Een van de beste feesten waar ik ooit naartoe geweest ben. :love: Kwamen binnen bij Arkaine, draaiden technisch schandalig slecht. Ik denk dat ze niet een overgang er mooi op hadden liggen of mooi hadden uitgecalculeerd, maar goed. Daarna naar The Machine gegaan, was SUPER vet! (Mosquito (L) ) Geluid was vrij goed maar hij mixte enkel wel traag. Zany was heeeeel lekker, veel album stuff dat ik niet kende en na een half uur naar The R3belz want had 'm nog nooit gezien was echt wel lekker en ik vond dat hij zeker niet al te slecht mixte... Verder nog Digital Punk gezien, Alpha Twins en ADARO. MAN, wat een BAAS! Beste set in tijden gehoord, geluis was heeeerlijk echt alles was perfect! Kapot gebeukt! En Bolivia knalt ongelofelijk hard echt niet normaal, zieke kippenvel! Maximaal nagenieten van deze set! :love:

+ Geluid (concrete canyon)
+ Vriendelijk personeel
+ Vriendelijke mensen (vooral NL'rs)
+ Snelle bediening
+ Waterijsjes :drool:
+ Losgaan van mensen bij Concrete Canyon (al om 15u)
+++++++ Adaro

-Arkaine
-Geluid bij momenten op de main

Heerlijk feest en ik raad echt iedereen aan om hier volgend jaar aanwezig te zijn!

Ps: ook nog PNXRMX ontmoet, toffe kerel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 11:04 
 
Hardtraxx Elite

Was weer net zo top als vorig jaar!
Belgisch feestje, maar zoveel Nederlanders. :thumbup: Ook geen brabants kutdagjesmensenwijven volk haha sorry niks tegen brabo's.

+ Set van digital punk.
+ Set van Anagenetic. :drool: :drool:
+ Vele Nederlanders en vriendelijke belgen!
+ Veel bekenden
+ Sfeer en geluid alhoewel die in de concrete beter kon..
+ Snoepkraam geniaal. :$

- Kutset van Zany, iig niet wat ik normaal van hem gewend ben..
- Dj's die goed draaien en dan ineens nr's erdoorheen gaan draaien als 'so high' of 'running late'. :(
- De extra kosten manman doe dan geen early bird actie he voor 12.50

Anyway topfeest! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 11:15 
 

Citaat:
- De extra kosten manman doe dan geen early bird actie he voor 12.50


? snap niet veel van
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 11:44 
 
Hardtraxx Elite

Chris Two schreef:
Citaat:
- De extra kosten manman doe dan geen early bird actie he voor 12.50


? snap niet veel van


2 euro voor een plasbandje 8 euro voor de parking. Als je per ticket 2 euro erbij deed zouden deze kosten er niet bijkomen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 11:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was wel een leuk feestje. Dat kwam vooral met de groep waar mee waren.

Even de + punten
+ Sets van Anagenetic, Adaro, The Outside Agency en Brennan Heart. (Daar later meer over)
+ Sfeer was over het algemeen wel goed!
+ Geluid
++ Onthafloorx ontmoet
+++ Desperados


De - punten.
- Al om half 3 een gevecht gezien bij de Hardcore.
- 2 euro voor een plasbandje
--- Het eten ik had een friet met en een broodje hamburger op. 10 munuten later kwam het er al weer uit :sick:

Verder echt een heel leuk feest gehad.

Maar nog even terug komen op de set van Brennan Heart. Ik weet niet waar hij mee bezig is. Je gelooft het gewoon niet! Hij draait halverwege zijn set: Kings Of The Underground, daarna Lose My Mind. Nu komt het aller mooiste Pattern 2. Achter me kaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 12:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
+ Sfeer en geluid alhoewel die in de concrete beter kon..


Waar stond je dan? Heb heel de tijd vooraan gestaan en daar was het heerlijk! En super veel bass! Soms zelf zoveel dat ik de hoge tonen niet meer duidelijk hoorde...

Onthafloorx schreef:
- Kutset van Zany, iig niet wat ik normaal van hem gewend ben..


Bedoel je dan het tweede half uur? Want wat ik van het eerste half uur had meegekregen beviel me echt erg goed!

Onthafloorx schreef:
- Dj's die goed draaien en dan ineens nr's erdoorheen gaan draaien als 'so high' of 'running late'. :(


Viel me ook op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 12:11 
 
Hardtraxx Elite

Deenite schreef:
Onthafloorx schreef:
+ Sfeer en geluid alhoewel die in de concrete beter kon..


Waar stond je dan? Heb heel de tijd vooraan gestaan en daar was het heerlijk! En super veel bass! Soms zelf zoveel dat ik de hoge tonen niet meer duidelijk hoorde...

Onthafloorx schreef:
- Kutset van Zany, iig niet wat ik normaal van hem gewend ben..


Bedoel je dan het tweede half uur? Want wat ik van het eerste half uur had meegekregen beviel me echt erg goed!


Onthafloorx schreef:
- Dj's die goed draaien en dan ineens nr's erdoorheen gaan draaien als 'so high' of 'running late'. :(


Viel me ook op!


Ik heb ook vooraan gestaan, misschien werken m'n oortjes te goed haha. Geluid op de main was niet normaal hard ook zei iedereen, maar ik had nergens last van. :P

Ik vond het eerste half uur ookal kut haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 12:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was zeker weer geslaagd. Vorig jaar beviel ook al goed. Vooral op de main gestaan (door de mensen met wie ik was).

+ punten
+ Sets van Toneshifterz en Brennan Heart.
+ Sfeer was over het algemeen wel goed! Zowel Nederlanders als Belgen waren gewoon aardig. Geen problemen gehad of gezien.
+ Geluid (wel hard aan het einde)
++ D-Block & S-te-fan (niet dat de set zo speciaal was, maar in de regen was het echt vet doordat je meer plaats had en alleen de fanatiekelingen bleven staan!)
+++ Kiss & Ride lekker dichtbij. Bij Daydream (op hetzelfde industrieterrein was dit namelijk behoorlijk slecht geregeld vond ik)


De - punten.
- Drukte op de main later op de avond. (maar dat is persoonlijk)

Gewoon een top feest dus.. volgend jaar weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 12:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oh ja, we waren met trein gegaan want op de site stond "op wandelafstand van het station Lommel". Ik weet niet wat zij verstaan onder "wandelafstand" maar we hebben zeker 45 mins gestapt... :cry: Kwamen we daaraan rond 15u, kwam er al onmiddellijk een ziekenwagen langs met iemand in. Stopt die ineens voor onze neus en gaan de achterdeuren open, waren ze hartmassage aan't geven. Echt niet leuk om te zien bij het binnen komen... :/ Nog iemand iets van meegekregen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 13:33 
 
Hardtraxx Veteran

Zo, wakker na een heerlijke dag!
Rond 3 uur aangekomen, binnengewandeld. Ging vlot, even dat plasbandje voor 2€ gehaald en de main eens bekenen. Ook even richting HC. Vervolgens terug de main op voor The Machine, verder Zany, Tommyknocker, Dozer, Brennan (opvallende drukte bij deze man .. het publiek dat duimpjes naar beneden gaf en begon te roepen dat Dozer er mee moest kappen .. Onbegrijpelijk! Dozer draaide heerlijk!!), Anagenetic. Wat draaide die laatste heerlijk zeg .. Toppunt van de dag voor mij! :loving:
Toneshifterz live was niet echt boeiend na deze Topset, maar bij DBSTF .. Wat een sfeer in die regen! :worship:
Technoboy opende met Countdown en toen kon mijn dag al helemaal niet meer stuk!
Prachtig feest, volgende jaar zowieso voor de 4de x weer aanwezig!

Ook even Onthafloorx gespot,
Onthafloorx schreef:
+ Snoepkraam geniaal. :$

Ja, dat zag ik ja! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 14:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo ik ben ook weer uit mijn nest geraakt :P. Wat een geniaal feest _O_ Binnen gekomen bij The Anarchist draaide lekker veel oud scantraxx spul :woot:. Nog stukje van arkaine gezien maar dat was niet echt boeiend. Dan The Machine, jezus dat was zo lekker! Het geluid was echt goed op de main vooraan. Heel erg gezellig volk was er ook, iedereen gewoon vriendelijk en enthousiast. Zany draaide veelal hetzelfde als op Defqon, maar dat was toen een van de beste sets dus vond ik het niet erg :P. Tatanka Draaide ook af en toe een lekkere track en dan zijn we maar gaan eten.

Dozer was ook heel dik, vond hem alleen tegenvallend mixen. Scary Noises en Fade To black nog op het laatst :love: Vollebak met PNXRMX en zijn vriendin staan raggen xd. Dan effe naar de concrete canyon geweest tot Anagenetic begon. Wat een graaf wijf is dat toch he! De set van de dag _O_. Daarna nog een spurtje getrokken naar Adaro. en dan afgesloten op de mainstage.

Heb de laatste feesten nooit zoveel op de mainstage gestaan, maar hier werd er gewoon in het algemeen redelijk hard en leuk gedraaid. Heel vet feest :yay:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten