W.O.W! Enigste woord hiervoor. Een van de beste feesten waar ik ooit naartoe geweest ben.

Kwamen binnen bij Arkaine, draaiden technisch schandalig slecht. Ik denk dat ze niet een overgang er mooi op hadden liggen of mooi hadden uitgecalculeerd, maar goed. Daarna naar The Machine gegaan, was SUPER vet! (Mosquito

) Geluid was vrij goed maar hij mixte enkel wel traag. Zany was heeeeel lekker, veel album stuff dat ik niet kende en na een half uur naar The R3belz want had 'm nog nooit gezien was echt wel lekker en ik vond dat hij zeker niet al te slecht mixte... Verder nog Digital Punk gezien, Alpha Twins en ADARO. MAN, wat een BAAS! Beste set in tijden gehoord, geluis was heeeerlijk echt alles was perfect! Kapot gebeukt! En Bolivia knalt ongelofelijk hard echt niet normaal, zieke kippenvel! Maximaal nagenieten van deze set!
+ Geluid (concrete canyon)
+ Vriendelijk personeel
+ Vriendelijke mensen (vooral NL'rs)
+ Snelle bediening
+ Waterijsjes
+ Losgaan van mensen bij Concrete Canyon (al om 15u)
+++++++ Adaro
-Arkaine
-Geluid bij momenten op de main
Heerlijk feest en ik raad echt iedereen aan om hier volgend jaar aanwezig te zijn!
Ps: ook nog PNXRMX ontmoet, toffe kerel!