Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 18:39 
 

Naam weggehaald

Buzz Fuzz
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 19:31 
 
Hardtraxx Addict

Chris Two schreef:
Ritsurt schreef:
Ben hier hoogstwaarschijnlijk bij ipv van Dominator :)

Je bent gek!


Tja klinkt gek maar ik ga niet in me eentje naar Dominator als al mijn vrienden die ook naar Dominator zouden gaan op Last World staan, en ach vermaak me hier ook vast wel, alleen dan voor helft van het geld :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2012 23:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig! Dit wordt men eerste keer hier. Leuke dingen over gehoord iig! The R3belz, Artic, The Machine, Adaro,... Wordt gezellig! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2012 23:11 
 
Hardtraxx Addict

Ik ben hier nu ook voor 99% aanwezig, lineup is erg sterk inderdaad met The R3belz, Adaro, Arkaine, Frontliner, Digital punk, Kasparov en The Viper als favorieten voor mij.

Heb er veel zin in, helemaal als ik zie dat deze lineup voor mij eigenlijk minstens zo goed is dan op Defqon Saturday, en daar heb ik 3x zoveel voor betaald. Alleen nog even vrij krijgen van mijn werk maar dat moet wel lukken denk ik ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 22:36 
 
Hardtraxx Elite

Ik heb er nu al zin in! Word dus mijn eerste outdoor feestje. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 20:03 
 
Hardtraxxer

Dozer gaat het anthem maken dit jaar.
Ben benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 00:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Henkiev112 schreef:
Dozer gaat het anthem maken dit jaar.
Ben benieuwd


Met de hulp van B-front, komt dus normaal gezien wel goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 20:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoppa onze Marsiascout overgehaalt om toch mee te gaan! Goed bezig Lars! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 21:15 
 
Hardtraxx Addict

Ik heb hier heel veel zin in, me baas vroeg nog of ik wou komen werken op die dag, dacht het niet :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 14:28 
 
Hardtraxxer

Heb er ook erg veel zin in nu :D

Anthem is er trouwens ook al:



Klinkt niet verkeerd :). Vond wel het anthem van vorig jaar tikje vetter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 19:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ZIN :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 19:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 21:46 
 
Hardtraxx Elite

Nog twee weekjes! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 19:01 
 
Hardtraxx Elite

Ben benieuwd of deze Last world vorig jaar kan overtreffen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 11:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tickets zijn binnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 18:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo Defqon en Wish Outdoor heb ik overleeft. Dus dit zal ik ook wel goed gaan komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 20:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is er al een timetable bekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 13:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wordt weer goeie dit! Vorig jaar ook goed te doen. Timetable komt waarschijnlijk morgen trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 15:09 
 

anthem klinkt zwaar dik, jammer dat ik er niet bij kan zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 17:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wegens omstandigheden 2 x E-Ticket (PDF) te koop voor Last World Festival 2012.

Tegen elk aannemelijk bod.
Gegevens graag via pm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 18:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

L.ast City Mainstage
T14:00 - 15:00 Parallel Wayz
15:00 - 16:00 Dweazle
16:00 - 17:00 The Machine
17:00 - 18:00 Zany
18:00 - 19:00 Tatanka
19:00 - 20:30 Dozer
20:30 - 21:30 Brennan Heart
21:30 - 22:30 Anagenetic
22:30 - 23:00 Toneshifterz live
23:00 - 00:00 D-Block & S-te-fan
00:00 - 01:00 Technoboy
01:00 - 01:50 Paul Elstak
01:50 - 02:00 End with fireworks
MC Apster

Concrete Canyon
14:00 - 15:00 The Anarchist
15:00 - 16:00 Arkaine
16:00 - 17:00 Audiofreq
17:00 - 18:00 The R3belz
18:00 - 19:00 Frontliner
19:00 - 20:00 Arctic
20:00 - 21:00 Digital Punk
21:00 - 22:00 Alpha²
22:00 - 22:30 E-Force live
22:30 - 23:30 Adaro
23:30 - 01:00 Kasparov
MC Da syndrome

Black Rock Desert
14:00 - 15:00 Xardio vs NJ Kwan
15:00 - 16:00 Trypsin vs Repeater
16:00 - 17:00 Promo
17:00 - 18:00 The Demon Dwarf
18:00 - 19:00 Tommyknocker
19:00 - 20:00 Headbanger
20:00 - 21:00 Ruffneck
21:00 - 22:00 D-passion
22:00 - 23:00 The Outside Agency
23:00 - 00:00 The Viper
00:00 - 01:00 Meccano Twins
MC R.G.

Atmoz on Tour
14:00 - 15:00 BE-shockers
15:00 - 16:00 Pat Krimson vs Nico Parisi
16:00 – 17:00 Jimmy Goldschmitz
17:00 - 18:00 Nico Parisi
18:00 - 19:00 Pat Krimson
19:00 - 20:30 Yves Deruyter
20:30 - 22:00 Gert Corvers
22:00 - 23:30 Francois
23:30 - 01:00 Sven Lanvin

Vulcano Valley
15:00 - 16:30 Pat-B
16:30 - 18:00 Dj Bjorno
18:00 - 19:00 Dione
19:00 - 20:00 Distortion
20:00 - 21:00 Pavo
21:00 - 22:00 Human Resource
22:00 - 23:00 Panic
23:00 - 23:30 Rotterdam Terror Corps live
23:30 - 00:15 Leviathan
00:15 - 01:15 Rob & MC Joe
MC V

Jungle Town
14:00 - 15:00 Dave D
15:00 - 16:00 Dany BPM
16:00 - 17:00 Royal S
17:00 - 18:00 Playboyz
18:00 - 19:00 H4bitane & Gordon Smith
19:00 - 20:00 Fenix
20:00 - 20:30 Forenzik live
20: 30 - 21:30 DNA Killers
21:30 - 22:00 Manu Kenton live
22:00 - 23:00 Ghost
23:00 - 24:00 Teka-B
24:00 - 01:00 Q-ic

Green Garden
14:00 - 16:00 La Rique
16:00 - 17:30 Houseworkx
17:30 - 19:00 Partyshakerz
19:00 - 21:00 Frenz
21:00 - 23:00 DJ Ruben
23:00 - 01:00 Mr. Side Chain

Goldmine
DJ Tony
Boedaah
Mr. Tee
Der Klown
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 18:37 
 
Hardtraxx Elite

Aaaaaaaaahrg kut timetables elke keer weer godver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 18:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ga jij ook Onthafloorx?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 20:09 
 
Hardtraxxer

Begin er toch nog wel zin in te krijgen.

TT is iid weer niet super.
Wss rond half 4/4 uur aanwezig denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 20:16 
 
Hardtraxx Elite

dennis schreef:
Ga jij ook Onthafloorx?


Jup :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten