Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 19 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Knock Out
Past

Knock Out

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
chas1n wrote:
RemcoM. wrote:Is het gewoon te bereiken via OV? stel deze vraag ivm nucleaire top. Op NS geeft ie nog niets aan
Gemakkelijk te bereiken, vanaf R'dam centraal metrolijn C/D nemen richting De Akkers en dan uitstappen bij Zuidplein, dan zo'n 5 minuutjes lopen.
E/D* Slinge of De Akkers :)
A
Hardtraxxer
255 posts member since 2013
last seen Aug 2014
Festuca wrote:
chas1n wrote:
RemcoM. wrote:Is het gewoon te bereiken via OV? stel deze vraag ivm nucleaire top. Op NS geeft ie nog niets aan
Gemakkelijk te bereiken, vanaf R'dam centraal metrolijn C/D nemen richting De Akkers en dan uitstappen bij Zuidplein, dan zo'n 5 minuutjes lopen.
E/D* Slinge of De Akkers :)

Let btw wel op dat het echt druk zal zijn in en rond die stations ;) just saying :beer:

Benieuwd naar Festuca, voor mij onbekend.. :x
A
Lenny wrote:
AndyAsteroids wrote:
Taxi wrote:Hoe komt het überhaupt dat Festuca ineens goede maatjes is met, wat het lijkt, Platinum. Hij staat op veel grote feesten de laatste tijd, al is het maar als opener of de tweede area. Niet om te haten op hem, super tof voor 'm natuurlijk. Maar zijn er niet veel meer beginnende dj's die zo'n plek verdienen? Waarom Festuca vraag ik me af.
Kijk uit hoor, dit is een gevoelig onderwerp. Vorige keer dat ik deze vraag stelde voelde iedereen zich aangevallen.

Nee jij haatte hem. Dat is wat anders...

Festuca zit bij Headliner en dat is onderdeel van Platinum.
http://headliner-entertainment.com/
Hahaha ja jongen. Dat heb ik nooit gezegd en dat weet je ook wel :lol:
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Tatanka FB
Well, I thought the neck issue wasn't a big deal and I could heal in a couple of days... But it looks like it's something more severe...
Diagnosis = possible cervical hernia.
Gotta rest for a while...
I'll keep you guys posted

Ciao
Lijkt me dat ie niet kan draaien?
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 21 hours ago
Z'n nek in ieder geval niet.
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Delt-A wrote:Z'n nek in ieder geval niet.
Zijn hoofd ook niet.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Delt-A wrote:Z'n nek in ieder geval niet.
Hopelijk weten ze een leuke vervanging te regelen voor die dikke
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
titaantje mag t doen lees k :P
S
Hardtraxxer
878 posts member since 2011
last seen Dec 2024
Pfff wat zonde dit, was zo benieuwd hoe die twee totaal verschillende stijlen samen zouden gaan.. :huh:
M
Hardtraxxer
605 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Als ik zou gaan zou ik hier echt van balen.. Nu kan al het voorbereide spul niet gedraaid worden en krijg je een standaard vs. setje ben ik bang.. Jammer! Zou een leuke battle zijn geweest volgens mij..
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
Unfortunately, Tatanka can't be there tomorrow at ‪#‎KO14‬. We'd like to announce that Titan will replace him. The time table changed a bit because of that:
22.00 – 23.00 Festuca
23.00 – 00.00 Da Tweekaz vs. Wasted Penguinz
00.00 – 01.00 Bass Modulators vs. Atmozfears
01.00 – 02.00 Brennan Heart vs. Coone
02.00 – 03.00 Code Black vs. Outbreak
03.00 – 04.00 Psyko Punkz vs. Ran-D
04.00 – 05.00 Crypsis vs. E-Force
05.00 – 06.00 B-Front vs. Titan
06.00 – 07.00 Thera vs. Degos & Re-Done
See you tomorrow at Knock Out! Battle for Glory!
Donateur
last seen Oct 2023
Best wel blij dat Tatanka zich ziek heeft gemeld! :love:
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Had juist denk ik een vette set geweest, volgens mij zijn het goede vrienden dus dan komen er altijd leuke dingen voorbij. :P
Hardtraxxer
729 posts member since 2011
last seen Mar 2017
Opzich had ik Tatanka ook graag gezien, Maar Titan is natuurlijk wel een positieve vervanger! :D
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Heerlijke vervanger. :D
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
M-bition wrote:Als ik zou gaan zou ik hier echt van balen.. Nu kan al het voorbereide spul niet gedraaid worden en krijg je een standaard vs. setje ben ik bang.. Jammer! Zou een leuke battle zijn geweest volgens mij..
Zo had ik het nog niet bekeken, inderdaad jammer. Ach ja, kunnen ze weer een keer The Ultimate Diss gebruiken :P
Hardtraxxer
223 posts member since 2013
last seen Nov 2015
Zin an, tot zo !
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 14 days ago
Ook aanwezig! Heb er zin in :)
B
Wat een ongelooflijk dik feest was dit!

Leuke setjes en edits!

Crypsis & E-Force helden van de avond, na 5 uur echt geen puf meer gehad om nog wat te doen :bomb:
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Heerlijk feest gehad! Alles goed geregeld. Geluid stond ook prima. Set van de nacht duidelijk Crypsis vs E-Force. Bass Modulators vs atmozfears was verrassend lekker. Thera vs Degos & Re-Done vond ik wat tegenvallen helaas.
Hardtraxxer
514 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Ik heb ook een prima feest gehad: goed geregeld allemaal, geluid was goed en prima setjes. We kwamen binnen tijdens de intro van Bass Modulators vs. Atmozfears, was een goede binnenkomer! Helden van de avond waren Crypsis vs. E-Force, heerlijke set was dit! Vriend van me zat er helaas vanaf 2 uur al helemaal doorheen, dus zijn we uiteindelijk om 6 uur naar huis gegaan.
Hardtraxxer
168 posts member since 2011
last seen Jun 2024
Super feest net als vorig jaar :)
Temperatuur was prima, niet te warm. Geluid is echt ongelooflijk goed in Ahoy :D
Ook qua drukte was het prima te doen. Overal voldoende ruimte om los te gaan en elke plek in de zaal was makkelijk te bereiken.

Vond het alleen redelijk lang duren voordat er echt een beetje stevig gedraaid werd :P maar Crypsis en E-Force draaide wel echt een heerlijke set!
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Echt een top feest gehad, vond vooral Titan en B-Front een hele gave set met melodische raw hardstyle. Heb me ook echt rot gelachen om de lyrics die ze hadden aangepast. timehhhh was de leukste :thumbsup:
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 17 days ago
Mag je bij Knock Out de tribunes niet op? Omdat het bij die filmpjes lijkt dat er niemand zit?
Donateur
last seen Oct 2023
Basshunterzz wrote:Mag je bij Knock Out de tribunes niet op? Omdat het bij die filmpjes lijkt dat er niemand zit?
Jawel, alleen de tribunes aan de achterkant