Broken Balance schreef:
Steffnov schreef:
Had toch zo graag een keer iets als Neophyte vs Promo (als afsluiter dan) hier gezien, twee mannen die nog wel iets recht te zetten hebben en ook helemaal los kunnen en zouden gaan met dit concept. Ah well, gaan doe ik (nu) toch niet.
Zou Promo vs Paul Elstak dan niet wat wezen?

Als je kijkt naar vroeger.
Misschien qua onderlinge 'feud' wel, maar ik heb helemaal geen vertrouwen in Paul meer

Jeroen zou er op een goede dag nog wat leuks van kan maken
Wesz91 schreef:
Best diverse lineup, maar sommige battles hadden wel wat interessanter gemogen. Ik zal hier toch pas heen gaan wanneer het echt de rauwe kant op gaat ipv 3/4 om 1/4.
Voor organisatoren is B-Front vs Tatanka de perfecte semi-raw om de opstap te maken, heb je 3/8, niet gek toch? Of blijf jij echt een alles raw enter mannetje?
