Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na alle goede reacties op voorgaande editie, claimt b2s op 22 maart 2014 voor de tweede keer het befaamde Sportpaleis van Ahoy met het ultieme hardstyle battle toernooi: Knock Out! Ook deze editie zal de elite van de hardstyle scene worden uitgenodigd om muzikaal de stijd aan te gaan tijdens de bekende-, stevige- & onvervalste battles.

Bekijk hier de trailer:


The 2014 Battles for Glory brought by b2s are:
Psyko Punkz  vs Ran-D  
Brennan Heart  vs Coone 
Crypsis  vs E-Force  
Wasted Penguinz  vs Da Tweekaz 
Code Black  vs Outbreak 
B-Front  vs Tatanka 
Bass Modulators  vs Atmozfears 
Thera  vs Degos & Re-Done  

Gedurende deze nacht is Villain de master of ceremony.
De voorverkoop begint zaterdag 11 januari om 13.00 uur via b2s.nl. Meer informatie over het evenement vind je op www.b2s.nl/knockout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 12:14 
 
Hardtraxx Veteran

Vette line-up! Waarschijnlijk wel aanwezig dus.

Alleen Tatanka vs. B-Front iseen beetje vreemd, 2 totaal andere stijlen... Ben erg benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hmm valt toch een beetje tegen, had dan bijvoorbeeld liever Thera vs Crypsis gezien en Degos & Re-done vs B-front ofzo, iets "bijzonderdere" battles, aangezien thera vs degos & re-done wel vaker voor komt.

denk dat ze wel voor geniale edits gaan zorgen ^^

maar ben er denk ik niet bij, tenzij de line-up van Qapital heeel erg tegen valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 12:23 
 

sowieso bij, lekker dichtbij en mooi concept :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had toch zo graag een keer iets als Neophyte vs Promo (als afsluiter dan) hier gezien, twee mannen die nog wel iets recht te zetten hebben en ook helemaal los kunnen en zouden gaan met dit concept. Ah well, gaan doe ik (nu) toch niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 13:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Best diverse lineup, maar sommige battles hadden wel wat interessanter gemogen. Ik zal hier toch pas heen gaan wanneer het echt de rauwe kant op gaat ipv 3/4 om 1/4.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 13:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Had toch zo graag een keer iets als Neophyte vs Promo (als afsluiter dan) hier gezien, twee mannen die nog wel iets recht te zetten hebben en ook helemaal los kunnen en zouden gaan met dit concept. Ah well, gaan doe ik (nu) toch niet.


Zou Promo vs Paul Elstak dan niet wat wezen? :P Als je kijkt naar vroeger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Steffnov schreef:
Had toch zo graag een keer iets als Neophyte vs Promo (als afsluiter dan) hier gezien, twee mannen die nog wel iets recht te zetten hebben en ook helemaal los kunnen en zouden gaan met dit concept. Ah well, gaan doe ik (nu) toch niet.


Zou Promo vs Paul Elstak dan niet wat wezen? :P Als je kijkt naar vroeger.

Misschien qua onderlinge 'feud' wel, maar ik heb helemaal geen vertrouwen in Paul meer :P Jeroen zou er op een goede dag nog wat leuks van kan maken

Wesz91 schreef:
Best diverse lineup, maar sommige battles hadden wel wat interessanter gemogen. Ik zal hier toch pas heen gaan wanneer het echt de rauwe kant op gaat ipv 3/4 om 1/4.

Voor organisatoren is B-Front vs Tatanka de perfecte semi-raw om de opstap te maken, heb je 3/8, niet gek toch? Of blijf jij echt een alles raw enter mannetje? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The 4th Kind gevolgd door Shine Again, lekker man :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 14:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja, dan ben ik dat ja.. voor minder dan de helft doe ik het al niet meer, zelfde geld weer voor HardBass, ook maar weer 1/4. Vind Hardstyle sowieso al wat minder interessant worden, en de euforische kant ervan volg ik helemaal al niet meer. Daar zou ik alleen nog maar heengaan als het in de buurt is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 14:15 
 
Hardtraxx Elite

Slechte lineup, vorig jaar stukke beter! Ik zou hierheen gaan maar ik ga nu definitief naar Qapital.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 14:22 
 
Hardtraxxer

hotymoty schreef:
Slechte lineup, vorig jaar stukke beter! Ik zou hierheen gaan maar ik ga nu definitief naar Qapital.


Hahaha slechte lineup ?? man man man..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 14:26 
 
Hardtraxxer

Dikke lineup hoor :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 15:29 
 
Hardtraxxer

Denk dat ik hier wel een kijkje ga nemen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meeste wel onverwachts op Thera vs D&R na. Betekend niet dat dat een mindere set wordt, want dat zal misschien wel de dikste set worden (Als ze mogen afsluiten, wat ik wel verwacht).

Verder zal Crypsis vs E-Force wel leuk worden, net als B-Front vs Tatanka. Enige sets waar ik weinig aan zal vinden zijn BH vs Coone en WP vs Da Tweekaz. PP vs Ran-D en Code Black vs Outbreak zouden nog wel 'iets' kunnen worden.

Al met al is het een leuk concept en na alleen in 2011 dit bezocht te hebben, nu toch wel weer aanwezig denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 23:32 
 
Hardtraxx Addict

pecola-tje schreef:
Wasted Penguinz vs Da Tweekaz
Thera vs Degos & Re-Done


Optie!! :loving: :loving: :loving:

pecola-tje schreef:
Bass Modulators vs Atmozfears


Zal ook wel leuk zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:

Alleen Tatanka vs. B-Front iseen beetje vreemd, 2 totaal andere stijlen... Ben erg benieuwd!



dat is toch juist het leuke van battles..het heeft weinig effect als je 2 dezelfde stijlen laat battlen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 20:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er rijdt geen event travel dus wil je naar knock out vanuit friesland kijk dan even naar deze link :)
Bus vertrekt vanuit heerenveen maar vanaf 10 man kun opstapplek aanvragen kunnen nog 38 bij.
http://www.partybussen.nl/festival/knoc ... een-gerben
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 21:19 
 
Hardtraxx Veteran

Moeilijk veel zin in. Concept & locatie spreekt me erg aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig met grote groep vrienden, thuiswedstrijdje. Wil dit concept ook wel eens meemaken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 11:47 
 
Hardtraxxer

chas1n schreef:
Aanwezig met grote groep vrienden, thuiswedstrijdje. Wil dit concept ook wel eens meemaken :D


Enige waarvoor ik al zou gaan is die dj wissel :thumbsup:
De epic round bell, en t vuur is al zwz een +1 waard :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 12:57 
 
Hardtraxx Elite

Hoe zit het met de warmte in deze toko?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig, vorig jaar was het overigens niet warm, terwijl ik het vrij snel warm heb. Gelukkig waren er ook weinig shirtlozen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 16:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ook aanwezig :) mijn laatste Knockout was 2011 in het Silverdome. Ben benieuwd hoe het is een Ahoy
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

22.00 – 23.00 Festuca
23.00 – 00.00 Da Tweekaz vs. Wasted Penguinz
00.00 – 01.00 Bass Modulators vs. Atmozfears
01.00 – 02.00 Brennan Heart vs. Coone
02.00 – 03.00 Code Black vs. Outbreak
03.00 – 04.00 Psyko Punkz vs. Ran-D
04.00 – 05.00 B-Front vs. Tatanka
05.00 – 06.00 Crypsis vs. E-Force
06.00 – 07.00 Thera vs. Degos & Re-Done
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten