Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 22:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Mag je bij Knock Out de tribunes niet op? Omdat het bij die filmpjes lijkt dat er niemand zit?


Maar als het goed is betaal jij geen 60 euro voor een kaartje om daar te gaan zitten lijkt mij :P
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 22:52 
 
Hardtraxx Veteran

Arrow schreef:
Basshunterzz schreef:
Mag je bij Knock Out de tribunes niet op? Omdat het bij die filmpjes lijkt dat er niemand zit?


Maar als het goed is betaal jij geen 60 euro voor een kaartje om daar te gaan zitten lijkt mij :P


Nee, heb zelf nog nooit een minuut op de tribune doorgebracht eerlijk gezegd. Maar het viel me op :P
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 23:21 
 

Basshunterzz schreef:
Arrow schreef:
Basshunterzz schreef:
Mag je bij Knock Out de tribunes niet op? Omdat het bij die filmpjes lijkt dat er niemand zit?


Maar als het goed is betaal jij geen 60 euro voor een kaartje om daar te gaan zitten lijkt mij :P


Nee, heb zelf nog nooit een minuut op de tribune doorgebracht eerlijk gezegd. Maar het viel me op :P


Op de filmpjes lijkt het ook niet erg druk.
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 00:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zijn de livesets ergens te vinden? naast die van da tweekaz en WP?
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
zijn de livesets ergens te vinden? naast die van da tweekaz en WP?


Nope, B2S heeft ze allemaal dus het is afwachten of ze meer uploaden.
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:

Op de filmpjes lijkt het ook niet erg druk.


Genoeg ruimte inderdaad, was wel prima. Gezellig druk :P
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 10:20 
 
Hardtraxxer

Geweldig feest! [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=FK6zaPy1j5Y[/youtube] ging zo lekker he. Eforce Crypsis heldden van de avond, vind het wel jammer dat ik Kronos - Game Over niet heb gehoord...die had Tatanka dan wel gedraaid waarschijnlijk.
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 10:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een geweldig feest was dit weer.
Eigenlijk al vanaf Atmozfears vs Bass Modulators mezelf goed vermaakt.
Crypsis & E-Force toch wel de set van de avond. B-Front vs Titan was ook genieten. (Weet iemand trouwens wat de laatste plaat van hun was (B-Front vs Titan).)

Ook leuke edits gehoord over de gehele avond. Ook was er genoeg ruimte en met geluid was ook niks mis mee.
Ahoy is toch een goede locatie, vorig jaar ook al zo gebleken.
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DolleTraktor schreef:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=FK6zaPy1j5Y[/youtube]


Even de 's' weghalen uit de https:// ;)
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 12:33 
 
Hardtraxxer

Arrow schreef:
Basshunterzz schreef:
Mag je bij Knock Out de tribunes niet op? Omdat het bij die filmpjes lijkt dat er niemand zit?


Maar als het goed is betaal jij geen 60 euro voor een kaartje om daar te gaan zitten lijkt mij :P


Niet iedereen heeft zin om elk moment volgas te gaan hoor ;)
ik vind de tribune juist wel relaxt om ff te zitten en te kijken naar de show etc
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 12:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RemcoM. schreef:
Wat een geweldig feest was dit weer.
Eigenlijk al vanaf Atmozfears vs Bass Modulators mezelf goed vermaakt.
Crypsis & E-Force toch wel de set van de avond. B-Front vs Titan was ook genieten. (Weet iemand trouwens wat de laatste plaat van hun was (B-Front vs Titan).)

Ook leuke edits gehoord over de gehele avond. Ook was er genoeg ruimte en met geluid was ook niks mis mee.
Ahoy is toch een goede locatie, vorig jaar ook al zo gebleken.

Als ik het goed heb was dat Typhoon - Glimpse of the Future.
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DolleTraktor schreef:
Geweldig feest! [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=FK6zaPy1j5Y[/youtube] ging zo lekker he. Eforce Crypsis heldden van de avond, vind het wel jammer dat ik Kronos - Game Over niet heb gehoord...die had Tatanka dan wel gedraaid waarschijnlijk.


Bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 15:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Amazis schreef:
Arrow schreef:
Basshunterzz schreef:
Mag je bij Knock Out de tribunes niet op? Omdat het bij die filmpjes lijkt dat er niemand zit?


Maar als het goed is betaal jij geen 60 euro voor een kaartje om daar te gaan zitten lijkt mij :P


Niet iedereen heeft zin om elk moment volgas te gaan hoor ;)
ik vind de tribune juist wel relaxt om ff te zitten en te kijken naar de show etc


da doedde de dag erop maar, met behulp van filmpjes :lol:
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arrow schreef:
Amazis schreef:
Arrow schreef:
Maar als het goed is betaal jij geen 60 euro voor een kaartje om daar te gaan zitten lijkt mij :P


Niet iedereen heeft zin om elk moment volgas te gaan hoor ;)
ik vind de tribune juist wel relaxt om ff te zitten en te kijken naar de show etc


da doedde de dag erop maar, met behulp van filmpjes :lol:

Seker seker hele nach staan hakku lache feesje
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 17:05 
 
Hardtraxxer

Arrow schreef:

da doedde de dag erop maar, met behulp van filmpjes :lol:


Ja maar bepaal jij dat? zoals ik zei niet iedereen komt alleen maar om te 'hakkuh' ;)
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 17:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Naam van het feest deed wel eer aan, nog nooit zoveel mensen KO zien gaan op de gang
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 17:46 
 
Hardtraxx Veteran

Weer een gruwelijk feest gehad, op het begin bij festuca en wasted penguinz vs da tweekaz zat er nog helemaal geen sfeer in de zaal. Dat was wel jammer.

Bass modulators waren baas met goede edits zoals tim een justin bieber noemen etc. Atmozfears vond ik erg slecht, hele tijd die dat klote getease met dildo slaat helemaal nergens op. Iedereen begon zich daar ook aan te ergeren naar verloop van tijd.

De rest van de setjes waren dikke prima! Met e-force vs crypsis als grootste uitschieter... wat een set was dat!
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 22:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Coone draaide ineens een hard nummer zeg. Volgens mij van The Machine, wie weet welke?
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 09:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rossieking schreef:
Naam van het feest deed wel eer aan, nog nooit zoveel mensen KO zien gaan op de gang


Van de kaartgehalte was abnormaal hoog, maar misschien kwam dat ook wel omdat ik nu nuchter was en het me heel erg opviel.
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

martieboy schreef:
Coone draaide ineens een hard nummer zeg. Volgens mij van The Machine, wie weet welke?

Stampede (The Machine Bootleg)
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 13:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
martieboy schreef:
Coone draaide ineens een hard nummer zeg. Volgens mij van The Machine, wie weet welke?

Stampede (The Machine Bootleg)

Yesss dankje!!
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 11:19 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
DolleTraktor schreef:
Geweldig feest! [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=FK6zaPy1j5Y[/youtube] ging zo lekker he. Eforce Crypsis heldden van de avond, vind het wel jammer dat ik Kronos - Game Over niet heb gehoord...die had Tatanka dan wel gedraaid waarschijnlijk.




:loving:
Wildstylerz schreef:
Bass modulators waren baas met goede edits zoals tim een justin bieber noemen etc. Atmozfears vond ik erg slecht, hele tijd die dat klote getease met dildo slaat helemaal nergens op. Iedereen begon zich daar ook aan te ergeren naar verloop van tijd.

De rest van de setjes waren dikke prima! Met e-force vs crypsis als grootste uitschieter... wat een set was dat!


Kon er anders wel om lachen, beste set van de avond samen met die van Eforce vs Crypsis
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 13:32 
 
Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Rossieking schreef:
Naam van het feest deed wel eer aan, nog nooit zoveel mensen KO zien gaan op de gang


Van de kaartgehalte was abnormaal hoog, maar misschien kwam dat ook wel omdat ik nu nuchter was en het me heel erg opviel.


Denk dat je dan iid vaker nuchter moet gaan hehe xD
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 12:32 
 
Hardtraxx Veteran

Was weer een mooi feest! Kwam binnen tijdens I Survived :love: . Die plaat maakte voor mij wel duidelijk wat voor slappe hap die mainstream kicks van tegenwoordig zijn. Atmozfears vs Bass Modulators en de laatste 3 uur waren top. Geluid in Ahoy was net als vorig jaar echt heerlijk en qua drukte was het precies goed. Was wel flink genieten toen B-Front & Titan The Shade draaiden :loving:
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 19:29 
 
Hardtraxxer

p-stylez schreef:
martieboy schreef:
Coone draaide ineens een hard nummer zeg. Volgens mij van The Machine, wie weet welke?

Stampede (The Machine Bootleg)

Staat niet in de tracklist van Coone?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten