Geweldig feest! [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=FK6zaPy1j5Y[/youtube] ging zo lekker he. Eforce Crypsis heldden van de avond, vind het wel jammer dat ik Kronos - Game Over niet heb gehoord...die had Tatanka dan wel gedraaid waarschijnlijk.
Wat een geweldig feest was dit weer. Eigenlijk al vanaf Atmozfears vs Bass Modulators mezelf goed vermaakt. Crypsis & E-Force toch wel de set van de avond. B-Front vs Titan was ook genieten. (Weet iemand trouwens wat de laatste plaat van hun was (B-Front vs Titan).)
Ook leuke edits gehoord over de gehele avond. Ook was er genoeg ruimte en met geluid was ook niks mis mee. Ahoy is toch een goede locatie, vorig jaar ook al zo gebleken.
Wat een geweldig feest was dit weer. Eigenlijk al vanaf Atmozfears vs Bass Modulators mezelf goed vermaakt. Crypsis & E-Force toch wel de set van de avond. B-Front vs Titan was ook genieten. (Weet iemand trouwens wat de laatste plaat van hun was (B-Front vs Titan).)
Ook leuke edits gehoord over de gehele avond. Ook was er genoeg ruimte en met geluid was ook niks mis mee. Ahoy is toch een goede locatie, vorig jaar ook al zo gebleken.
Als ik het goed heb was dat Typhoon - Glimpse of the Future.
Geweldig feest! [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=FK6zaPy1j5Y[/youtube] ging zo lekker he. Eforce Crypsis heldden van de avond, vind het wel jammer dat ik Kronos - Game Over niet heb gehoord...die had Tatanka dan wel gedraaid waarschijnlijk.
Weer een gruwelijk feest gehad, op het begin bij festuca en wasted penguinz vs da tweekaz zat er nog helemaal geen sfeer in de zaal. Dat was wel jammer.
Bass modulators waren baas met goede edits zoals tim een justin bieber noemen etc. Atmozfears vond ik erg slecht, hele tijd die dat klote getease met dildo slaat helemaal nergens op. Iedereen begon zich daar ook aan te ergeren naar verloop van tijd.
De rest van de setjes waren dikke prima! Met e-force vs crypsis als grootste uitschieter... wat een set was dat!
Geweldig feest! [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=FK6zaPy1j5Y[/youtube] ging zo lekker he. Eforce Crypsis heldden van de avond, vind het wel jammer dat ik Kronos - Game Over niet heb gehoord...die had Tatanka dan wel gedraaid waarschijnlijk.
Wildstylerz schreef:
Bass modulators waren baas met goede edits zoals tim een justin bieber noemen etc. Atmozfears vond ik erg slecht, hele tijd die dat klote getease met dildo slaat helemaal nergens op. Iedereen begon zich daar ook aan te ergeren naar verloop van tijd.
De rest van de setjes waren dikke prima! Met e-force vs crypsis als grootste uitschieter... wat een set was dat!
Kon er anders wel om lachen, beste set van de avond samen met die van Eforce vs Crypsis
Was weer een mooi feest! Kwam binnen tijdens I Survived . Die plaat maakte voor mij wel duidelijk wat voor slappe hap die mainstream kicks van tegenwoordig zijn. Atmozfears vs Bass Modulators en de laatste 3 uur waren top. Geluid in Ahoy was net als vorig jaar echt heerlijk en qua drukte was het precies goed. Was wel flink genieten toen B-Front & Titan The Shade draaiden