Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 12:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding


Line-up
Darkraver
Ruthless
Korsakoff
Mark with a K
Luna
Dark-E
Zany
Mental Theo
Paul Elstak
Hosted by Ruffian

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ahoy? Jezus, ze worden wel steeds groter zeg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 15:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat is dat voor vadsig wijf op die poster die aan de chocola zit. Strong zero tits.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 15:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kicken :D Lekker dichtbij :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 23:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel vet! Zal ook wel zo uitverkocht zijn denk
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga heel erg mijn best doen een ticket te krijgen, wil hier graag bij aanwezig zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 19:57 
 
Hardtraxx Elite

Mij niet gezien! :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 20:21 
 
Hardtraxx Addict

Onthafloorx schreef:
Mij niet gezien! :sick:

Vond je 't zo erg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 20:29 
 
Hardtraxx Elite

Strep schreef:
Onthafloorx schreef:
Mij niet gezien! :sick:

Vond je 't zo erg?


Ja, heb nog nooit zo'n slechte sfeer meegemaakt joh..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Strep schreef:
Onthafloorx schreef:
Mij niet gezien! :sick:

Vond je 't zo erg?


Ja, heb nog nooit zo'n slechte sfeer meegemaakt joh..

En dan is het nu ook nog eens in Rotterdam...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hihi, lekker knokken met de SCF boys :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 10:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

100% aanwezig, wat een geniaal feestje was dit + sinds KO helemaal fan van deze locatie. Hoop dat het meevalt met het gehalte mongols uit de regio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
100% aanwezig, wat een geniaal feestje was dit + sinds KO helemaal fan van deze locatie. Hoop dat het meevalt met het gehalte mongols uit de regio.


Nog nooit bij een PL geweest met onze vriendengroep, lijkt ons altijd leuk maar komt net niet uit (we komen uit Utrecht, onze editie was na oud en nieuw ;) )

We waren helemaal lyrisch over Ahoy na Knock Out, wat een geluid daarbinnen!! Deze pakken we dus mee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 15:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ook idd, zeer dik geluid en fijne zaal ook gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 12:19 
 
Hardtraxx Addict

En is alweer uitverkocht. Bizar hoe snel dit groeit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 13:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

xd Niet normaal denk dat ze het gelredome ook wel zo uitverkocht hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 15:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rossieking schreef:
xd Niet normaal denk dat ze het gelredome ook wel zo uitverkocht hebben


Hoe groot is Ahoy dan? Ben er nog nooit geweest namelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 15:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Rossieking schreef:
xd Niet normaal denk dat ze het gelredome ook wel zo uitverkocht hebben


Hoe groot is Ahoy dan? Ben er nog nooit geweest namelijk

Genoeg plek voor een mannetje of 10.000

Ik ben aanwezig iig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om 10:05 had ik 4 kaarten binnen :D ! Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 13:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kom op 15.000 uit via google.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 14:20 
 
Hardtraxx Veteran

Dit moet toch geniaal zijn. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 21:49 
 
Hardtraxx Veteran

Tis zomaar stil hier :)

22.00 – 23.00 Dark-E
22.30 – 00.00 Mark with a K
23.30 – 01.00 Ruthless
00.30 – 02.00 Luna
01.30 – 03.00 Darkraver
02.30 – 04.00 Zany
03.30 – 05.00 Paul Elstak
04.30 – 06.00 Mental Theo
05.30 – 06.30 Korsakoff
06.30 – 07.00 Pussy lounge closing
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 01:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch wel jammer dat ik hier toch niet meer ben, als ik dit even luister:



Wat een geweldig nummer :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 15:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was weer een mooi feestje! Veel goede setjes gehoord, waarbij ik Ruthless, Luna en Paul Elstak de beste setjes vond. Was ook eerste keer Ahoy voor mij, prima locatie.

Twee minpuntjes:
- Op sommige plekken in de zaal had je alleen een Wall of Bass;
- Het was grootschaliger, maar deed wel iets aan afbreuk aan de sfeer vond ik (deze was overigens wel nog prima).
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten