Het concept is toch dat er 2 artiesten tegen elkaar draaien? Wat doet Festuca daar dan als opener?
TT en laatste info in een bericht:
http://www.hardtraxx.nl/nieuws/knock-ou ... matie.html
Openen? Bij Hard Bass opent er ook gewoon 1 iemand het eerste uurwrote:Het concept is toch dat er 2 artiesten tegen elkaar draaien? Wat doet Festuca daar dan als opener?
Kijk uit hoor, dit is een gevoelig onderwerp. Vorige keer dat ik deze vraag stelde voelde iedereen zich aangevallen.wrote:Hoe komt het überhaupt dat Festuca ineens goede maatjes is met, wat het lijkt, Platinum. Hij staat op veel grote feesten de laatste tijd, al is het maar als opener of de tweede area. Niet om te haten op hem, super tof voor 'm natuurlijk. Maar zijn er niet veel meer beginnende dj's die zo'n plek verdienen? Waarom Festuca vraag ik me af.
doe mij maar ouder werk. Misschien is het dan de moeite om 22.00 binnen te zijnwrote:Festuca, wat kunnen we verwachten van je opener? Wat ouder werk of vooral zelfpromotie?
wrote:Kijk uit hoor, dit is een gevoelig onderwerp. Vorige keer dat ik deze vraag stelde voelde iedereen zich aangevallen.wrote:Hoe komt het überhaupt dat Festuca ineens goede maatjes is met, wat het lijkt, Platinum. Hij staat op veel grote feesten de laatste tijd, al is het maar als opener of de tweede area. Niet om te haten op hem, super tof voor 'm natuurlijk. Maar zijn er niet veel meer beginnende dj's die zo'n plek verdienen? Waarom Festuca vraag ik me af.
Yes! Zeker wat ouder werk gemengd met wat nieuwe tracks en natuurlijk wat van mezelfwrote:Festuca, wat kunnen we verwachten van je opener? Wat ouder werk of vooral zelfpromotie?
wrote:Yes! Zeker wat ouder werk gemengd met wat nieuwe tracks en natuurlijk wat van mezelfwrote:Festuca, wat kunnen we verwachten van je opener? Wat ouder werk of vooral zelfpromotie?
wrote:en natuurlijk wat van mezelfwrote:of vooral zelfpromotie?
Flauw hoor, alleen daarom?wrote:https://hardtraxx.com/aanbod/1x-kaartje-knock-out-22-03-2014-t42892.html
Met de RandstadRail moet het lukken, moet je alleen wel even letten op de D lijn die vanaf Rotterdam centraal ridin' solo doet.wrote:Is het gewoon te bereiken via OV? stel deze vraag ivm nucleaire top. Op NS geeft ie nog niets aan
Gemakkelijk te bereiken, vanaf R'dam centraal metrolijn C/D nemen richting De Akkers en dan uitstappen bij Zuidplein, dan zo'n 5 minuutjes lopen.wrote:Is het gewoon te bereiken via OV? stel deze vraag ivm nucleaire top. Op NS geeft ie nog niets aan