Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 28 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Knock Out
Past

Knock Out

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Het concept is toch dat er 2 artiesten tegen elkaar draaien? Wat doet Festuca daar dan als opener?
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
A
B2S begrijpt timetables maken toch best goed :D
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
iMark wrote:Het concept is toch dat er 2 artiesten tegen elkaar draaien? Wat doet Festuca daar dan als opener?
Openen? Bij Hard Bass opent er ook gewoon 1 iemand het eerste uur :P
Hardtraxxer
168 posts member since 2011
last seen Jun 2024
Je moet het als een warm-up setje zien ;)
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Hoe komt het überhaupt dat Festuca ineens goede maatjes is met, wat het lijkt, Platinum. Hij staat op veel grote feesten de laatste tijd, al is het maar als opener of de tweede area. Niet om te haten op hem, super tof voor 'm natuurlijk. Maar zijn er niet veel meer beginnende dj's die zo'n plek verdienen? Waarom Festuca vraag ik me af.
A
Taxi wrote:Hoe komt het überhaupt dat Festuca ineens goede maatjes is met, wat het lijkt, Platinum. Hij staat op veel grote feesten de laatste tijd, al is het maar als opener of de tweede area. Niet om te haten op hem, super tof voor 'm natuurlijk. Maar zijn er niet veel meer beginnende dj's die zo'n plek verdienen? Waarom Festuca vraag ik me af.
Kijk uit hoor, dit is een gevoelig onderwerp. Vorige keer dat ik deze vraag stelde voelde iedereen zich aangevallen.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Festuca, wat kunnen we verwachten van je opener? Wat ouder werk of vooral zelfpromotie?
Hardtraxxer
742 posts member since 2009
last seen Nov 2023
chas1n wrote:Festuca, wat kunnen we verwachten van je opener? Wat ouder werk of vooral zelfpromotie?
doe mij maar ouder werk. Misschien is het dan de moeite om 22.00 binnen te zijn
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
AndyAsteroids wrote:
Taxi wrote:Hoe komt het überhaupt dat Festuca ineens goede maatjes is met, wat het lijkt, Platinum. Hij staat op veel grote feesten de laatste tijd, al is het maar als opener of de tweede area. Niet om te haten op hem, super tof voor 'm natuurlijk. Maar zijn er niet veel meer beginnende dj's die zo'n plek verdienen? Waarom Festuca vraag ik me af.
Kijk uit hoor, dit is een gevoelig onderwerp. Vorige keer dat ik deze vraag stelde voelde iedereen zich aangevallen.

Nee jij haatte hem. Dat is wat anders...

Festuca zit bij Headliner en dat is onderdeel van Platinum.
http://headliner-entertainment.com/
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
chas1n wrote:Festuca, wat kunnen we verwachten van je opener? Wat ouder werk of vooral zelfpromotie?
Yes! Zeker wat ouder werk gemengd met wat nieuwe tracks en natuurlijk wat van mezelf :)
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Festuca wrote:
Yes! Zeker wat ouder werk gemengd met wat nieuwe tracks en natuurlijk wat van mezelf :)
:) ! Misschien wel vanaf het begin erbij.
Hardtraxxer
729 posts member since 2011
last seen Mar 2017
Erg veel zin in, blijft een gewelidg concept! Natuurlijk benieuwd naar wat edits! :D
Lekker opbouwende TT, de hele avond ''raw'' hoeft van mij ook niet meer. :)
Verder kijk ik wel echt uit naar de laatste battle! :worship:
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 8 hours ago
Festuca wrote:
chas1n wrote:of vooral zelfpromotie?
en natuurlijk wat van mezelf :)
JVDM wrote:https://hardtraxx.com/aanbod/1x-kaartje-knock-out-22-03-2014-t42892.html
Flauw hoor, alleen daarom? :P
Hardtraxxer
167 posts member since 2010
last seen Jan 2025
Is het gewoon te bereiken via OV? stel deze vraag ivm nucleaire top. Op NS geeft ie nog niets aan
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
RemcoM. wrote:Is het gewoon te bereiken via OV? stel deze vraag ivm nucleaire top. Op NS geeft ie nog niets aan
Met de RandstadRail moet het lukken, moet je alleen wel even letten op de D lijn die vanaf Rotterdam centraal ridin' solo doet.
Hardtraxxer
706 posts member since 2011
last seen Oct 2025
View on YouTube

:lol:
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
:worship:
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 19 hours ago
Net zoals die van vorig jaar van coone, super vet bedacht!
M
Hardtraxxer
605 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Hahaha geweldig gedaan! Dit is toch echt wel een mooi concept hoor! Goeie hardstyle + een dosis humor! Volgend jaar maar eens overwegen om te gaan :)
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Ik vind die van Coone vrij gay eerlijk gezegd :/
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Die van Outbreak vs Code Black slaat dan weer nergens op, maar ik moest ook wel erg lachen om die van Coone. Veel zin in zaterdag!
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
RemcoM. wrote:Is het gewoon te bereiken via OV? stel deze vraag ivm nucleaire top. Op NS geeft ie nog niets aan
Gemakkelijk te bereiken, vanaf R'dam centraal metrolijn C/D nemen richting De Akkers en dan uitstappen bij Zuidplein, dan zo'n 5 minuutjes lopen.
Hardtraxxer
167 posts member since 2010
last seen Jan 2025
Oke thanks, weet nog wel van vorig jaar dat het een fijne verbinding is zo, vanuit deurne rechtstreeks naar Rotterdam en dan de metro/tram. Heb er wel weer zin in, vorig jaar tijdens een aantal battles goed vermaakt.