Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 11:28 
 
Hardtraxx Veteran

Het concept is toch dat er 2 artiesten tegen elkaar draaien? Wat doet Festuca daar dan als opener?
Bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TT en laatste info in een bericht:
http://www.hardtraxx.nl/nieuws/knock-ou ... matie.html
Bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 13:09 
 

B2S begrijpt timetables maken toch best goed :D
Bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Het concept is toch dat er 2 artiesten tegen elkaar draaien? Wat doet Festuca daar dan als opener?


Openen? Bij Hard Bass opent er ook gewoon 1 iemand het eerste uur :P
Bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 14:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je moet het als een warm-up setje zien ;)
Bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 14:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoe komt het überhaupt dat Festuca ineens goede maatjes is met, wat het lijkt, Platinum. Hij staat op veel grote feesten de laatste tijd, al is het maar als opener of de tweede area. Niet om te haten op hem, super tof voor 'm natuurlijk. Maar zijn er niet veel meer beginnende dj's die zo'n plek verdienen? Waarom Festuca vraag ik me af.
Bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 16:33 
 

Taxi schreef:
Hoe komt het überhaupt dat Festuca ineens goede maatjes is met, wat het lijkt, Platinum. Hij staat op veel grote feesten de laatste tijd, al is het maar als opener of de tweede area. Niet om te haten op hem, super tof voor 'm natuurlijk. Maar zijn er niet veel meer beginnende dj's die zo'n plek verdienen? Waarom Festuca vraag ik me af.

Kijk uit hoor, dit is een gevoelig onderwerp. Vorige keer dat ik deze vraag stelde voelde iedereen zich aangevallen.
Bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca, wat kunnen we verwachten van je opener? Wat ouder werk of vooral zelfpromotie?
Bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 17:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Festuca, wat kunnen we verwachten van je opener? Wat ouder werk of vooral zelfpromotie?


doe mij maar ouder werk. Misschien is het dan de moeite om 22.00 binnen te zijn
Bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 18:03 
 
Hardtraxx Veteran

AndyAsteroids schreef:
Taxi schreef:
Hoe komt het überhaupt dat Festuca ineens goede maatjes is met, wat het lijkt, Platinum. Hij staat op veel grote feesten de laatste tijd, al is het maar als opener of de tweede area. Niet om te haten op hem, super tof voor 'm natuurlijk. Maar zijn er niet veel meer beginnende dj's die zo'n plek verdienen? Waarom Festuca vraag ik me af.

Kijk uit hoor, dit is een gevoelig onderwerp. Vorige keer dat ik deze vraag stelde voelde iedereen zich aangevallen.



Nee jij haatte hem. Dat is wat anders...

Festuca zit bij Headliner en dat is onderdeel van Platinum.
http://headliner-entertainment.com/
Bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 20:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Festuca, wat kunnen we verwachten van je opener? Wat ouder werk of vooral zelfpromotie?

Yes! Zeker wat ouder werk gemengd met wat nieuwe tracks en natuurlijk wat van mezelf :)
Bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
chas1n schreef:
Festuca, wat kunnen we verwachten van je opener? Wat ouder werk of vooral zelfpromotie?

Yes! Zeker wat ouder werk gemengd met wat nieuwe tracks en natuurlijk wat van mezelf :)


:) ! Misschien wel vanaf het begin erbij.
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 09:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg veel zin in, blijft een gewelidg concept! Natuurlijk benieuwd naar wat edits! :D
Lekker opbouwende TT, de hele avond ''raw'' hoeft van mij ook niet meer. :)
Verder kijk ik wel echt uit naar de laatste battle! :worship:
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 14:04 
 
Hardtraxx Veteran

aanbod/1x-kaartje-knock-out-22-03-2014-t42892.html
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
chas1n schreef:
of vooral zelfpromotie?

en natuurlijk wat van mezelf :)

JVDM schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/aanbod/1x-kaartje-knock-out-22-03-2014-t42892.html


Flauw hoor, alleen daarom? :P
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 15:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is het gewoon te bereiken via OV? stel deze vraag ivm nucleaire top. Op NS geeft ie nog niets aan
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RemcoM. schreef:
Is het gewoon te bereiken via OV? stel deze vraag ivm nucleaire top. Op NS geeft ie nog niets aan


Met de RandstadRail moet het lukken, moet je alleen wel even letten op de D lijn die vanaf Rotterdam centraal ridin' solo doet.
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 16:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



:lol:
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 17:24 
 
Hardtraxx Veteran

:worship:
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net zoals die van vorig jaar van coone, super vet bedacht!
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 17:55 
 
Hardtraxxer

Hahaha geweldig gedaan! Dit is toch echt wel een mooi concept hoor! Goeie hardstyle + een dosis humor! Volgend jaar maar eens overwegen om te gaan :)
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 18:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind die van Coone vrij gay eerlijk gezegd :/
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die van Outbreak vs Code Black slaat dan weer nergens op, maar ik moest ook wel erg lachen om die van Coone. Veel zin in zaterdag!
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 01:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RemcoM. schreef:
Is het gewoon te bereiken via OV? stel deze vraag ivm nucleaire top. Op NS geeft ie nog niets aan


Gemakkelijk te bereiken, vanaf R'dam centraal metrolijn C/D nemen richting De Akkers en dan uitstappen bij Zuidplein, dan zo'n 5 minuutjes lopen.
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 09:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oke thanks, weet nog wel van vorig jaar dat het een fijne verbinding is zo, vanuit deurne rechtstreeks naar Rotterdam en dan de metro/tram. Heb er wel weer zin in, vorig jaar tijdens een aantal battles goed vermaakt.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten