Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste keer een heel weekend op Intents geweest, denk dat dit direct een van de meest legendarische weekenden is geweest die ik ooit heb meegemaakt. Perfect weer, perfecte sfeer, perfect festival en perfect gezelschap :D

Vrijdag tegen een uur of zes daar, waardoor we alle regen eigenlijk al gemist hebben. Na een paar biertjes op de camping en de eerste meetings met mensen (s/o naar Paul waar ik iedere dag meerdere dansjes mee heb kunnen wagen en pilsjes heb kunnen drinken :beer: ) maar eens richting de pre-party gegaan, waar de sfeer er goed in zat. Tijdens Phuture Noize zat de sfeer er linksvoor echt ontzettend goed in! Na de pre-party nog even over de camping gestruind en tegen een uur of 6 eens in m'n tent gaan liggen.

Zaterdag op tijd naar het festival gegaan, om daar de eerste uurtjes wat euforische plaatjes mee te pakken, weer zat goed mee dus plaatje klopte precies. Erg vette setjes gehoord van onder andere Deetox & Clockartz, The Opposition (zoveel goed doorkomende kicks), Riot Shift & Ncrypta. Hierna weer teruggegaan naar de main voor D-Block & S-te-fan en Frequencerz, redelijke hitjesparade, maar dat mocht de pret niet drukken, sfeer was weer goed rechtsvoor, maar dat zal ook deels gekomen zijn doordat ik verschillende vriendengroepen bij elkaar had staan waardoor we al gauw met een mannetje of 20/30 stonden. Hier ook nog even een tijdje staan praten met Ramon en Remi (wellicht herinnert hij het dit keer wel :P ). Het begon inmiddels wel echt heel erg druk te worden hier, dus even aan de drukte ontsnapt om een stukje Delete vs Chris One mee te pakken. Wat een geweld was dat, heb er eventjes van gebaald dat ik er maar zo kort geweest ben. Na het festival op de camping in de silent disco belandt, aparte ervaring met uptempo.

Zondag alweer vroeg m'n tent uit gezweet en eigenlijk wel genoten van de koude douche daarna, direct goed wakker. Omdat we al zo vroeg wakker waren maar op tijd begonnen met bier drinken en gewacht tot het festivalterrein open ging om daar vrij vroeg alweer naar toe te gaan. Voornamelijk op de main rondgehangen met uitstapjes naar D-Block & S-te-fan en 2-Sidez. Sfeer was echt ongekend op de Relive en vond de sfeer tijdens Roughstate ook weer heel goed, blijft toch een van m'n favoriete labels :)

Na het festival zondag nog op de after op de toiletten beland, een grote, vage bende :lol: uiteindelijk wel de nacht doorgehaald hier en na ongeveer een anderhalf uur in een tent gelegen te hebben toch maar besloten de spullen te gaan pakken en naar huis te gaan.

Kortom: hulde voor de organisatie en alle mooie mensen die dit fantastische weekend mogelijk gemaakt hebben, kijk alweer uit naar Defqon :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 11:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Minpunt was dat Pommer me ontliep bij de Hard Island.

Sorry, was te druk met Jorien ter Mors en Jay Reeve z'n moeder. Je had ook gewoon ff naar het feestcafe moeten komen, sowieso de beste ontmoetingsplek :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Uniforce schreef:
++ Snelheid aan bar, watertappunten, geluid en stages


Waar zaten die dan? Ik heb bij de WC's bij de main alleen 2 keer 6 kraantjes gezien voor alle WC's bij elkaar (met een langzaam pisstraaltje dat er uit kwam) en nog 3 keer 3 kraantjes bij de WC's bij de Fanaticz (waar je drinken niet eens mee naar binnen mocht en waar er bij stond dat het geen drinkwater was).

Niet dat het me nu veel uitmaakte omdat ik toch vooral een miljoenmiljard bier heb gedronken, maar bij mooier weer was dit toch wel redelijk kut geweest.

Bij de wc's bij de Fanaticz stonden daarbuiten nog tappunten, zelfde plek als waar ze vorig jaar stonden. Binnen was geen drinkwater maar buiten de wc's wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
een tijdje staan praten met Ramon en Remi (wellicht herinnert hij het dit keer wel :P )

Ja dit keer kan ik me het van begin tot eind herinneren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 11:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eindelijk beetje bijgekomen en ook maar even een verslagje typen.

Vrijdag:

Op tijd die kant op gegaan, omdat we rekening gehouden hadden met de file in de shuttle bus, echter was dat dit jaar veel beter geregeld en waren we nog geen 5 minuten onderweg, daardoor wel door de regen moet lopen, maar met een poncho was dit best te doen. Helaas wel een hele grote min punt naar het niet scannen van je shuttle bus ticket (zowel heen als terug niet). Kost 11 euro per bus ticket, waarmee nooit wat gedaan is, beetje makkelijk geld verdienen zo. Bij het scannen aangekomen had ik mijn ticket niet onder mijn eigen naam staan (ik had een gratis VIP upgrade gekregen van een maat van me), ja ga daar maar personaliseren. Dus lekker even half uur in de regen gestaan om te laten personaliseren, en ook dit kostte mij 5 euro per ticket, waarmee ik daarna met de zelfde ticket onder de verkeerde naam naar binnen kon :huh: :huh:, hierdoor al wel 32 euro kwijt aan niks voordat ik ook maar 1 stap op het terrein gezet had :thumbdown:. Wat ook heel raar was, de persoon onder wie zijn naam hem stond, had hem ook gepersonaliseerd voor zijn vriendin, zijn samen naar binnen gegaan, maar ook zij moest voor 5 euro opnieuw personaliseren. Dikke onzin allemaal. Pre-party zelf was heel gezellig, Dbstf, Warface en Thyron hele lekkere setjes.

Zaterdag:

Na wat lichte opstart problemen rond half 2 die kant op gegaan voor Rejecta, draaide prima setje met hier en der wat leuk mix werk, en een prima sfeertje. Lekkere opwarmer, en zijn eigen plaatjes klinken ook lekker. Hierna even bij The Arrival gaan kijken van Radical en D-Sturb, en wat was het moeilijk om daar binnen te komen. Had ook t gevoel dat die wel kleiner was dit jaar, maar rechtsachter een zee aan ruimte en vanaf daar half uurtje gekeken, maar was niet veel soeps. Deetox & Clockartz dikke prima, helden voor het wederom draaien van Unlocked :worship:. Prima set, maar te groot contrast tussen de 2 waardoor er niet echt een drive in de set was, met geen mixwerk. Opposition was ook weer leuk, en dan vooral Thera en Retaliation, vooral laatst genoemde kwamen met vette kicks aanzetten. Caine mag wat mij betreft echt weg blijven, kan er helemaal niks mee. Regain Live was ook erg vet, wat een ontzettend gave breaks en screeches heeft die man zeg. En die laatste plaat, wat een kick :surrender:. Gelukkig ook genoeg ruimte, waar ik me eerst wel zorgen om maakte bij deze set. Nog een klein stukje gezien van Rooler Live, en dat klonk ook allemaal heel vet, veel edits en ook weer dikke kicks voorbij horen komen. Bij deze set stond t wel aardig vol, zoals verwacht. Toen eindelijk The Purge vs Mind Dimension, heerlijke set. Openen met Definition of a Brain Killer en Cosmic Sin :worship:. Kicks kwamen heerlijk door, en een hele lekkere sfeer. de Rebirth edits en (volgens mij) Bad News van Mind Dimension gingen niet normaal hard :surrender:. Het laatste uurtje het VIP deck opgezocht en daar afgesloten, met een prima set van Radical & Angerfist. Eindshow vond ik maar mager. Terug op de camping maar op tijd gaan liggen, helemaal gesloopt. Helaas niet veel geslapen door hardcore/terror/frenchcore draaiende overburen van vriendencamping "teamveelstebegaait". Volgens mij deden deze gasten t er om, om mensen wakker te houden. 'S nachts muziek hard aan, overdag nooit gehoord.

Zondag:

Lekker op tijd die tipi uit gekropen, want de zon kwam er aardig vroeg op, dus dat was al snel geen doen meer. Grotendeel van de middag op de camping gezeten, pas voor Blademasterz naar het terrein gegaan. Nog wel een dikke schrikmoment, toen ik in de rij voor fouilleren stond, er achter komen dat er een filter uit je gehoorbescherming is. Gelukkig zat deze in mijn achterzak van mijn andere broek. Blademasterz zelf viel me toch wel tegen, misschien te hoge verwachtingen. Hierna eigenlijk niet veel gedaan tot Regain vs Radical. Niet een heel spectaculair setje, en helaas was de sfeer ook heel ver te zoeken. Nog even 3 nummers gestaan bij Delete, Warface en E-Force, maar ook hier de hoop op gegeven. Kut sfeer, met vooral mensen "Kijk hoe mooi en gespierd ik ben". Niemand die ook maar los ging, en als je zelf los ging werd je maar raar aangekeken als of je een op hol geslagen Harambe was. Dus maar even energie bespaard op de camping voor 2-Sidez. Hier was de sfeer perfect, iedereen ging los, en (volgens mij) urbandesigner (man met de bandana om, makkelijk herkenningspunt :lol:) die mijn vriendin ook nog aansprak met precies t zelfde over dat je raar aangekeken werd op de main als je los ging. Was echt een verademing om daar te staan met iedereen van hardtraxx, al ken ik er weinig ^^. Wel zonde dat sommige platen wel heel vroeg werden uitgemixt. Na deze set compleet gesloopt, maar toch even poging gedaan bij de main te kijken, eenmaal aangekomen is het VIP deck afgesloten omdat die vol zou staan :thumbdown:. Dus maar meteen terug gelopen naar de camping, en daar verder afgesloten.

Al met al een heel leuk weekend gehad en leuke setjes gehoord. Wel jammer van de sfeer op de main op zondag. Ze mogen het fouilleren van de camping naar het terrein ook wel eens gaan veranderen. Je staat gewoon gemiddeld zo'n 20 minuten te wachten om naar het terrein te kunnen. Iedereen werd elke keer grondig gefouilleerd, en elk vakje van je portemonnee, en telefoon werd opengemaakt. Hierdoor stond er altijd een rij, terwijl ik vrijdag helemaal niet gefouilleerd werd, en nauwelijks gecontroleerd toen ik de camping op kwam, dit zouden ze andersom moeten doen :lol:

Benieuwd met wat ze volgend jaar doen, die stage hostings hoeven van mij in ieder geval niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 12:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
De stages leken van buiten vaak voller dan ze daadwerkelijk waren. Iedereen blijft achterin plakken, maar als je dan jezelf naar voren wurmde was er vaak meer dan genoeg plek.


Dit viel mij ook steeds op, wanneer je even de moeite nam om wat meer naar voren te gaan had je genoeg ruimte om te dansen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 12:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Toen eindelijk The Purge vs Mind Dimension, heerlijke set. Openen met Definition of a Brain Killer en Cosmic Sin :worship:


Zo vaak Definition of a Brain Killer aangevraagd, eindelijk weer eens live gehoord. Mooiste moment van de zatedag! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 12:24 
 
Hardtraxx Elite

Haha dat filmen van mensen viel mij deze keer verschrikkelijk erg op, niet dat ik me er aan stoor. Paar keer bij de main gefilmd toen k met stefan volledig badr hari aan het gaan was op die paar plaatjes van Delete. En bij de freestyle maar dat snap k nog wel als je langs Urban & Hekzitter staat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 12:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Ik ben na dit weekend Radical z'n sets wel een beetje zat moet ik eerlijk zeggen :P


Fixed :P Niks tegen Radical maar elke set en elk moment in z'n sets zijn al zo lang hetzelfde, dat ik het niks meer aan vind :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Haha dat filmen van mensen viel mij deze keer verschrikkelijk erg op, niet dat ik me er aan stoor. Paar keer bij de main gefilmd toen k met stefan volledig badr hari aan het gaan was op die paar plaatjes van Delete. En bij de freestyle maar dat snap k nog wel als je langs Urban & Hekzitter staat :lol:

Hahaha wat was dat mooi :lol: .

Grafsfeer daar en dan worden Stampuh en Octavius Augustus gedraaid. Van die 17 jarige meisjes die je dan dodelijk chagrijnig aan het aankijken zijn en stiekem filmen :lol: . Wel mooi dat ook een paar dames mee gingen doen met ons.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 12:34 
 
Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
Hard4Us schreef:
Haha dat filmen van mensen viel mij deze keer verschrikkelijk erg op, niet dat ik me er aan stoor. Paar keer bij de main gefilmd toen k met stefan volledig badr hari aan het gaan was op die paar plaatjes van Delete. En bij de freestyle maar dat snap k nog wel als je langs Urban & Hekzitter staat :lol:

Hahaha wat was dat mooi :lol: .

Grafsfeer daar en dan worden Stampuh en Octavius Augustus gedraaid. Van die 17 jarige meisjes die je dan dodelijk chagrijnig aan het aankijken zijn en stiekem filmen :lol: . Wel mooi dat ook een paar dames mee gingen doen met ons.


Gewoon infecteren :D
En maximaal gaan op lose your mind van BH hahah
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Linkerduim en rechtermiddenvinger doen nog steeds pijn van het slaan op de container tijdens 2Faced >.<


Hahaha :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 13:48 
 
Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Linkerduim en rechtermiddenvinger doen nog steeds pijn van het slaan op de container tijdens 2Faced >.<

Was mooi.

Helaas iets eerder uit die container weggegaan en daarom die spoontech plaat op het laatst dus gemist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 14:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik realiseer me nu pas dat ik 120 euro aan munten heb uitgegeven. Waar ik normaal wel toekom met 50 euro voor twee dagen >.< En dat voor zo goed als alleen water en 3 hapjes...
Twee munten voor een flesje zonder dop is toch pure diefstal. :/

Verder wel een heel fijn weekend gehad, de sfeer zat er goed in op zondag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 14:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@simon, was jij dat die mij zondag op de main aantikte en aan keek? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 14:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zou zomaar kunnen. Tijdens Delete, E-Force & Warface?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 14:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Zou zomaar kunnen. Tijdens Delete, E-Force & Warface?


Hm, nee. Was tijdens Roughstate dacht ik. Beetje halverwege linkerkant richting de bar. Ik dacht dat dat iemand van hier is. Maar kan het me niet plaatsen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 14:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben niet bij Roughstate geweest, maar ik dacht mij toch te herinneren dat ik jou een hand heb gegeven zondag. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 14:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Ben niet bij Roughstate geweest, maar ik dacht mij toch te herinneren dat ik jou een hand heb gegeven zondag. :D


Dan was t misschien toch bij Delete, Warface en E-Force :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 15:03 
 
Hardtraxxer

simon10pont schreef:
Ik realiseer me nu pas dat ik 120 euro aan munten heb uitgegeven. Waar ik normaal wel toekom met 50 euro voor twee dagen >.< .

50,- voor twee dagen normaal gesproken? :huh: Das wel mooi goedkoop. Zit vaak al wel tegen de 120,- op één dag :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 15:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Zit vaak al wel tegen de 120,- op één dag :lol:


Voel me al een stuk beter nu ;)
Vorig jaar ging ik er bijna elk weekend op uit dus ik bespaarde op munten door flesjes bij te vullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 18:02 
 
Hardtraxxer



Een kleine sfeerimpressie voor de mensen die helaas de gruwelijk goeie sfeer tijdens 2Sidez (en eigenlijk zowat heel de dag op de relive) hebben moeten missen :worship:

Was leuk om eindelijk is wat mensen van hier te spreken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 18:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

2-Sidez was absoluut het vetste moment van het weekend. Het was al weer een tijdje geleden dat ik me zo heb gesmeten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
2-Sidez was absoluut het vetste moment van het weekend. Het was al weer een tijdje geleden dat ik me zo heb gesmeten. :P

Geweldig ,3 rijen van 10 man die tegelijk klaplongen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 20:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha respect voor dat snoeiploeg filmpje :worship: Moeten we over doen bij 2sidez op defqon.
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten