Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij zegt toch "hoopt" en niet "verwacht", zegt niks geks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 15:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weer een erg leuke dag gehad gisteren, dat had ook zeker met het geweldige weer te maken. Verder veel leuke mensen een hele dag een fijne sfeer bij de Relive. Als hoogtepunt een uur lang vollebak gaan bij 2-Sidez, wat werd daar lekker gemaaid zeg, bedankt was weer leuk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 16:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hij zegt toch "hoopt" en niet "verwacht", zegt niks geks.

Roughstate duurt gemiddeld iets van 34 maanden ofzo toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 16:45 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Absolute hoogtepunt van het weekend: The XPRMNT. Ik durf ook te zeggen dat ik met de kick edit van Basstrain één van de dikste kicks in de hardstyle ooit heb gehoord. Deze mannen leggen het niveau telkens weer een stukje hoger voor zichzelf maar ook voor de scene :worship:


marktkraam1/ricowarrior, is that you? :P

Maar eens man. Die gasten blijven zichzelf ontstijgen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn eindeloze respect naar die boys is nog groter dan het al was. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ben wel 30 keer verliefd geworden.


30 biertjes gedronken? :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 17:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weekend weer overleefd. Wat een feest! :surrender: :worship: Ik kan geen slechte set opnoemen die ik heb bijgewoond, dat zegt al genoeg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 17:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gisteren toch nog wat vrijkaartjes gefixt en het fietsje gepakt. Eigenlijk alleen maar op de Relive gestaan met een uitstapje naar Lil' Kleine en NSCLT in de boombox. Verder muzikaal bar weinig meegekregen van alles.

Helaas Zanger Kafke ook moeten skippen omdat het daar veel te druk was xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 18:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Rickzel schreef:
Hij zegt toch "hoopt" en niet "verwacht", zegt niks geks.

Roughstate duurt gemiddeld iets van 34 maanden ofzo toch?


Beetje overdreven hoor, extended version van Beyond Reality kwam 30 april uit dus dat duurde maar 25 maanden na de release van zn album voor 2020 moet nog te doen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 18:54 
 
Hardtraxx Addict

Echt een heerlijke dag gehad zaterdag! Kwamen rond 1 uur binnen, ging lekker vlot allemaal, nergens op hoeven wachten. Stages zagen er allemaal weer prima uit, vond alleen de indoor main wat minder. Led schermen en die vuurpijlen was erg gaaf gedaan bij de main. Begonnen bij Devin Wild, wat echt een heerlijke set was :loving: Wat een talent heeft die jongen zeg en hulde voor Our World. Hierna Demi Kanon vs JNXD, klonk ook weer prima alhoewel ik het idee had dat JNXD telkens wel wat hardere plaatjes erop gooide in tegenstelling tot de platen van DK. Toen door naar Deetox vs Clockartz, waar het aanzienlijk een stuk drukker was. Die stage is al 3 jaar aan het vergroten, maar nog steeds te klein imo. Wel een dikke set, goede combinatie ook. Openen met Inner Circle en later ook nog Unlocked :surrender: De 15 Years Show van het VIP deck gekeken maar jeetje wat was het toen druk zeg. Met wat duw en trek werk bij de ingang van de vip gekomen. Vond het wel gaaf in elkaar gezet allemaal. Hierna B-Front vs Phuture Noize en wat was ik blij dat de main helemaal afdroop, want ik had echt geen zin in die drukte. 5 minuutjes gewacht en we stonden vrij vooraan met genoeg ruimte. Heerlijke set zoals altijd en The Solution, wauw :loving: Hierna NSCLT en Ecstatic. Wat was dat mooi om te zien zeg, de heren van NSCLT stonden daar echt optimaal van te genieten. Heerlijke sfeer en een mooi afscheid voor ze. Vanaf DBSTF alleen bij de main geweest. Dit was ook weer genieten en Frequencerz was ook echt prima. Die eerste plaat van ze was echt dik.
Toen wtf-moment van de dag: Sub Zero Project :oh: Tering wat een kicks kwamen hier voorbij zeg, helft van de tijd met mond open gestaan. En toen die edit van de Basstrain, absurpt gewoon. Wat een bazen.
Eindshow zat ook weer strak in elkaar, alleen vond ik hem wel wat minder spectaculair als vorig jaar.
Al met al een prima dag gehad. Organisatorisch was alles prima en sfeer zat er overal goed in. Volgend jaar zeker weer aanwezig! :D

+++ Sub Zero Project, Devin Wild, PN & B-Front
++ Snelheid aan bar, watertappunten, geluid en stages
+ Desporados
- Drukte middag en eindshow
- - Na afloop met de bus, daar mag zeker nog iets aan gedaan worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 20:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Uniforce schreef:
+ Desporados

--- dat je ze bij de 'normale' barren bij de stages niet kon halen. Voor m'n portemonnee wel beter geweest, maar toch jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Langzamerhand een beetje aan het herstellen van het weekend maar het was het meer dan waard! Hele weekend wel lekkere setjes gehoord, gezellige mensen overal, veel bekenden en een lekkere sfeer (vooral bij de pre party en de Relive op de zondag). Volgend jaar vast wel weer aanwezig

+ Setjes van DBSTF (pre party, Relive), Phuture Noize, Physika, MD & The Purge en eigenlijk de meeste Relive setjes wel. Vond de 15 years show in het begin vooral ook erg geslaagd qua muziek. De drukte was alleen wat minder
+ Echt heerlijke hamburgers op het camping terrein :loving:
+ De zondagavond after, halve nacht in de slappe lach gelegen van alle gebeurtenissen
+ Snelheid aan de Barren voor het drinken
+ Smells Like Teen Spirit Remix in de zaterdag endshow

- Ik vond het met momenten iets te druk
- Op de vrijdag was het geluid niet altijd even optimaal, rest vh weekend meer dan prima
- Smerige wc’s op de camping en vaak tekort aan wc papier
- Fouilleren dat niet altijd even snel ging van de camping naar het festivalterrein
- Ik vond de zondag endshow muzikaal gezien niet zo bijzonder
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 22:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook maar even een verslag van dit weekend. Vrijdagavond pas laat aangekomen op de camping vanwege een enorme file onderweg en school tot 1 uur. Nadat alles was opgezet snel een paar biertjes geharkt en rond 12 uur naar het terrein vertrokken om Agressive Act en Warface Heavy Artillery te bekijken. Sfeertje zat er lekker in en enorm genoten van Warface. Baalde wel enorm dat ik Phuture Noize live had gemist, maar gelukkig mag ik vrijdag naar zijn album release party!

Zaterdag was het weer perfect voor een festivaldagje. Was super hyped, dus zaterdagmiddag iets voor 2 uur richting het terrein gelopen om op tijd te zijn voor Rejecta, die een heerlijk setje neerzette. Vooral zijn eigen platen deden het goed. Na Rejecta ging ik naar de set van Radical vs D-Sturb voor The Arrival. De eerste plaat die ze draaiden was de nieuwe collab van hun, echt een heerlijk nummer! Maar het was zo snikheet in die tent dat ik na een halfuurtje weer wegging. Heb toen met mijn vrienden een tijdje gezeten, om daarna aan te sluiten bij Deetox & Clockartz bij de Fanaticz, wat een lekkere combinatie was dat! Zo dropte Clockartz hun nieuwe plaat, The Beat is On (?). Dirty Italy op het eind was de kers op de taart, wat een knaller :bomb: . Daarna gingen we naar KELTEK, die heerlijk draaide met o.a. zijn nieuwe parel Dark Sun. Sfeer zat er lekker in daar. Rond zes uur richting The Opposition gegaan, omdat dit hun laatste keer draaien was in deze formatie. Daarna snel naar de mainstage voor Phuture Noize vs. B-Front (The Solution :loving: :surrender:) Daarna weer terug naar de Fanaticz om Regain te zien, wat een drive in zijn set zeg! Daarna klein stukje Luminite vs. Unresolved gezien, maar merkte dat ik moe werd dus even pauze genomen. Kwam eind van de set weer terug, net op tijd om Rooler live te zien. Die meteen begon met Domination en later nog de Stroopwafel edit dropte :worship: . Daarna was het tijd voor de set waar ik al zo lang naar had uitgekeken, Mind Dimension vs. The Purge!! En wat een set was dat, klaplongen voor je leven was het! Na hun set wilde mijn vrienden naar de mainstage voor Radical vs. Angerfist. Dus ben maar gevolgd en heb genoten van de eindshow. Nadat het was afgelopen meteen doorgegaan naar de after op de camping waar SZP met hun vrienden draaiden. Was echt vet! Sliep rond 4 uur en werd zondag wakker in een snikhete tent..

Uiteindelijk vanwege de hitte besloten om rond 6 uur richting het terrein te gaan om D-Sturb live te zien. Wat is die gozer toch lekker bezig! Ook kwam Sefa nog even het podium op om hun nieuwe collab te laten horen, heerlijk! Na D-Sturb kwam Radical vs. Regain, wat in mijn ogen echt een topset was. Dit kwam vooral door de platen die Regain draaide, zo kwam Cocaine, Brain Hits The Floor en For The Streets (Regain Remix) voorbij. Toen kwam de b2b2b set van Warface, Delete & E-Force. Heerlijke nummers voorbij horen komen, zoals de E-Force edit van Reloaded, Seven (edit), Take It Back, W4RR1OR en Stan (Warface Bootleg). Na deze set kwam Rebelion live. Begin van de set was erg dik, maar naarmate de set vorderde kwamen er steeds meer vage kicks langs en haakte ik een beetje af. Als laatste set van de avond kwam Mental Theo met Partyraiser op het podium, die samen verrassend dik draaide en ook enkele mash ups lieten horen. De eindshow was dik qua lichten en vuurwerk, alleen muzikaal gezien vond ik het zaterdag fijner! Na de zondag toch maar even gekeken bij de after, waar echt alleen maar dikke schijven werden gedraaid door Frequencerz en the Wolfpack friends. Na de after begon er nog een after in het wc gebouw, wat daar gebeurde was echt te bizar om uit te leggen hahah. Na een kort nachtje vanochtend alles ingepakt om weer dik twee uur richting de Kop van Noord Holland te rijden.

Al met al een super geslaagd weekend, waar bijna alles aan klopte. Vond alleen dat het merkbaar drukker was op de zaterdag in vergelijking met vorig jaar. Zondag vond ik de drukte goed te doen en kon ik overal lekker uit mijn plaat gaan.

Op naar volgend jaar! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 22:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Na de after begon er nog een after in het wc gebouw, wat daar gebeurde was echt te bizar om uit te leggen hahah.:


mitch0162 schreef:

Overigens was er vorig jaar op zondagnacht na de after nog een ”geheime” after in bij de douches xd we zijn hier terecht gekomen omdat we onderweg terug naar de tent wat beveiligers tegen kwamen die aan ons vroegen of we nog zin hadden in een feestje. Heb hier nog wel beeldmateriaal van (voor de liefhebbers, vraag het maar op intents). Heel geïmproviseerd wat boxjes in en op een kliko gezet zodat het geluid wat harder was. Een van de meest rare afters die ik ooit heb meegemaakt :lol:


Dit jaar was het een veel grotere en misschien nog wel bizarrere after daar inderdaad :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 22:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
PEPii schreef:
Na de after begon er nog een after in het wc gebouw, wat daar gebeurde was echt te bizar om uit te leggen hahah.:


mitch0162 schreef:

Overigens was er vorig jaar op zondagnacht na de after nog een ”geheime” after in bij de douches xd we zijn hier terecht gekomen omdat we onderweg terug naar de tent wat beveiligers tegen kwamen die aan ons vroegen of we nog zin hadden in een feestje. Heb hier nog wel beeldmateriaal van (voor de liefhebbers, vraag het maar op intents). Heel geïmproviseerd wat boxjes in en op een kliko gezet zodat het geluid wat harder was. Een van de meest rare afters die ik ooit heb meegemaakt :lol:


Dit jaar was het een veel grotere en misschien nog wel bizarrere after daar inderdaad :lol:


Ik besef het nog steeds niet helemaal haha, was ook retedruk daar. Maar ook buiten in de gangpaden tussen de tenten bij de vriendendistricten zatten ook groepen mensen te afteren. De beveiliging was gisteravond erg soepeltjes denk ik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 23:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
HB1992 schreef:
heerlijk! Hopelijk komt die snel uit op spotify etc.


Wil hier toch even op reageren want wat denk je nu zelf? Die plaat was nog geen 24 uur oud, voor het eerst gedraaid op Intents en je ''hoopt'' nu al dat is snel op spotify komt? Ben oprecht benieuwd achter deze gedachtegang


Haha ik snap ook wel dat dat nog even duurt daarom zeg ik ook “hoop”. Wie hoopt dat niet? Haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HB1992 schreef:
ErikZ schreef:
HB1992 schreef:
heerlijk! Hopelijk komt die snel uit op spotify etc.


Wil hier toch even op reageren want wat denk je nu zelf? Die plaat was nog geen 24 uur oud, voor het eerst gedraaid op Intents en je ''hoopt'' nu al dat is snel op spotify komt? Ben oprecht benieuwd achter deze gedachtegang


Haha ik snap ook wel dat dat nog even duurt daarom zeg ik ook “hoop”. Wie hoopt dat niet? Haha


Ik hoop het niet. Lekker 20 maanden een hype organiseren.. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 07:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

broodjebeenham schreef:
Beetje overdreven hoor, extended version van Beyond Reality kwam 30 april uit dus dat duurde maar 25 maanden na de release van zn album voor 2020 moet nog te doen zijn.

:lol: Jezus
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Linkerduim en rechtermiddenvinger doen nog steeds pijn van het slaan op de container tijdens 2Faced >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 10:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een machtig weekend was het idd weer :thumbsup:

Geen zin om een heel verslag te schrijven, het meeste is hierboven al wel gezegd.

Toch nog een paar dingetjes: Wat waren de afters toch supervet en goed geregeld. Soms wel moeilijk om binnen te komen, maar als je dan binnen stond was er prima geluid en genoeg ruimte om los te gaan. Goed dat ze het daar niet helemaal volpropte. (hitte was vooral op zondag echt al niet normaal).
Ook relaxt dat de security vrij mild was mbt boxen op de camping. Ze stonden rustig toe te kijken of de wc-party niet uit de hand liep en als je het niet te bont maakte met het geluid op de camping kon je daar ook best nog wel een feestje bouwen.

Eigenlijk heel het weekend weinig last gehad van de security. Mocht doorlopen bij de campingcontrole terwijl ze zagen dat ik het dubbel aantal toegelaten blikken baco bijhad, mocht elke keer mijn chaudfontaine dopje houden bij het oplopen van het festivalterrein en stonden vrolijk te lachen toen we iets te hard zongen en uit onze dak gingen op frozen van Da Tweekaz om 5 uur in de ochtend ergens op de camping :lol:

Ook ontzettend genoten van het geluid op de mainstage. Stonden redelijk vooraan maar daar dreunde het echt loepzuiver door je heen. Hadden vele plannen om andere stages te bezoeken, maar door het geluid eigenlijk bijna heel de dag op de main blijven plakken.

Had het idee dat je bij de andere stages wel echt even de juiste plek op moest zoeken om goed geluid te hebben. Vooral op vrijdag was het nergens echt top. (zal waarschijnlijk wel te maken hebben met vergunningen en geluidrestricties ofzo).

Drukte was afgezien van de 15 years show (logisch) en de laatste anderhalf uur op de mainstage op zaterdag (eigenlijk ook logisch) best goed te doen. De stages leken van buiten vaak voller dan ze daadwerkelijk waren. Iedereen blijft achterin plakken, maar als je dan jezelf naar voren wurmde was er vaak meer dan genoeg plek. Ook op zondag zelfs meer dan genoeg plek gehad bij mental theo op de main. Ook bij de barren stond je nooit langer dan een 1 minuutje te wachten, top!

Eerste keer Intents weekend geweest maar denk dat er wel meer gaan volgen. Sfeer was overal opperbest, meeste allemaal goed geregeld en bovenal niet zo duur als de andere weekendfeesten....
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Mooi feestje. Dark Sun (L) (L) (L) (L) (L)

Wie kwam ik ook alweer tegen na mijn Pokemon ode in dat feestcafe?


Denk dat ik dat was, goed filmpje ook :P
Zo ook maar eens een verslagje schrijven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 11:07 
 
Hardtraxxer

Zojuist wakker geworden uit een 13 uur durende slaap. Het was nodig na dit weekend denk ik.

Jammer van het beetje regen vrijdag, maar dat mocht de pret niet drukken. Ik vond de preparty erg vet. Sets van DBSTF en Phuture Noize waren de uitschieters. Hing een geweldige sfeer ook deze avond. Hoogtepunt was de remix van Nomandsland tijdens de set van Adaro.

Zaterdag viel voor mij erg tegen tot een uur of 7. Kon nergens mijn draai vinden, ontzettend druk op bijna alle plekken waar ik was. Continu lopende mensen. Het leek t.o.v. vorig jaar of er echt veel meer mensen waren. Leuke momentje was dat de complete zaal tijdens RR / Dsturb het bos in ging bij Brutal 5 :lol: In de avond me wel prima vermaakt tijdens E-force live (Reloaded edit :drool: ) en Delete / C1.

Nog iets moois meegemaakt wat zeker het noemen waard is. Zaterdagavond op de mainstage vroeg een maat aan een random gozer die voorbij liep of hij een foto van onze groep wilde maken. Bleek het Requiem te zijn :lol: :lol: . Hij snapte eerst even niet dat hij er niet op mocht. Ik zei vervolgens dat mn maat geen idee had dat hij het was. Hij kon het gelukkig wel waarderen.

In de nacht nog even de silent disco en stukje after meegemaakt. Veel gelachen hier.

Zondagmorgen vroeg een bak koffie gaan halen toen opeens een jongen naast me in de rij in elkaar zakte. Pfff was ff schrikken :oh: Overeind geholpen en gelukkig ging het daarna wat beter.

Verder heb ik me zondag echt geweldig goed vermaakt. Heerlijk weer, veel meer ruimte en de sfeer vond ik ook veel beter dan de zaterdag. Begonnen met Adrenalize op de mainstage (Get up, Feel good :love: ) en bij AVIO mijn oude en tevens vergeten favoriet opeens gehoord: The Otherside :loving: Geweldig! Ook voor het eerst The Solution gehoord, wat een track!
Bijna de hele avond op de mainstage gestaan, ging goed los en heerlijke sets gehoord.

Vieze mestgeur vooraan mainstage en een munt voor een koude douche waren enige minpuntjes wat mij betreft, naast de eerder genoemde drukte op zaterdag. Intents tot volgend jaar, op naar Defqon! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 11:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Koever schreef:
Vieze mestgeur vooraan mainstage

Dit was wel erg ja, op zaterdag ook een paar keer echt een veel te ranzige strontlucht op de main geroken, vooral vooraan. Hier mogen ze wel wat aan doen volgend jaar.

Fantazoo schreef:
Pommer schreef:
Mooi feestje. Dark Sun (L) (L) (L) (L) (L)

Wie kwam ik ook alweer tegen na mijn Pokemon ode in dat feestcafe?


Denk dat ik dat was, goed filmpje ook :P
Zo ook maar eens een verslagje schrijven :)

Oja haha, was lachen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Minpunt was dat Pommer me ontliep bij de Hard Island.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 11:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Uniforce schreef:
++ Snelheid aan bar, watertappunten, geluid en stages


Waar zaten die dan? Ik heb bij de WC's bij de main alleen 2 keer 6 kraantjes gezien voor alle WC's bij elkaar (met een langzaam pisstraaltje dat er uit kwam) en nog 3 keer 3 kraantjes bij de WC's bij de Fanaticz (waar je drinken niet eens mee naar binnen mocht en waar er bij stond dat het geen drinkwater was).

Niet dat het me nu veel uitmaakte omdat ik toch vooral een miljoenmiljard bier heb gedronken, maar bij mooier weer was dit toch wel redelijk kut geweest.
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten