Hopelijk weer een DJ-set als ik zie wat ze gedraaid hebbenwrote:Moeten we over doen bij 2sidez op defqon.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Nopwrote:Hopelijk weer een DJ-set als ik zie wat ze gedraaid hebbenwrote:Moeten we over doen bij 2sidez op defqon.
Aha, op Supersized al ontmoet en zondag dus weerwrote: urbandesigner (man met de bandana om, makkelijk herkenningspunt)
Na DefQon zal ik iedereen wel kennen
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 17 days ago
Prachtig weekend gehad! Absoluut hoogtepunt voor mij was toch wel de 15 Years show, waar gewoon even Zatox - Drop The Track en Creation na elkaar voorbij kwamen 
Dikke endshow. Die nirvana bootleg
hoop echt dat ie een keer uitkomt nou
Ik was een gelukkig man toen ik die hoordewrote:Dikke endshow. Die nirvana bootleghoop echt dat ie een keer uitkomt nou
View on SoundCloud
Vette endshow
Een moment om te onthouden toen we met de groep arm in arm stonden mee te blééren op guus meeuwis
Een moment om te onthouden toen we met de groep arm in arm stonden mee te blééren op guus meeuwis
De videos doen eigenlijk geen recht aan hoe bizar vet die mainstage was. Elke keer als ik er langsliep bleef ik een paar minuten staan om dat enorme bouwsel te waarderen. Ik denk dat dit toch wel de vetste stage is die ik ooit heb gezien, zeker toen het wat donkerder werd kwam hij uitstekend tot zijn recht.
En vooral omdat veel mensen zeiden dat hij overdag saai was. Toen het eenmaal wat donkerder werd kwam die hele mainstage tot leven, heb echt zelden zo'n zieke mainstage gezien in het donker! Echt probs to intents hoe ze het ieder jaar weer voor elkaar krijgen om het feest te verbeteren, zoals de stages en aankleding!wrote:De videos doen eigenlijk geen recht aan hoe bizar vet die mainstage was. Elke keer als ik er langsliep bleef ik een paar minuten staan om dat enorme bouwsel te waarderen. Ik denk dat dit toch wel de vetste stage is die ik ooit heb gezien, zeker toen het wat donkerder werd kwam hij uitstekend tot zijn recht.
Edit: Was de eerste keer weekendfestival voor mij, meteen mijn beste weekend ooit.
Last edited by PEPii on , edited 1 time in total.
eindelijk bijgekomen,
vetste weekend ooit.
pluspunten:
- de silent disco was vet
- alles was zoals gewoonlijk goed aangekleed
paar minpuntjes:
- silent disco was klein en nat van het zweet aan de zijkant door de drukte
- controle zondagmiddag van camping naar festival was te grondig (rij van 3 kwartier)
volgend jaar wel weer zeker op de camping te vinden
vetste weekend ooit.
pluspunten:
- de silent disco was vet
- alles was zoals gewoonlijk goed aangekleed
paar minpuntjes:
- silent disco was klein en nat van het zweet aan de zijkant door de drukte
- controle zondagmiddag van camping naar festival was te grondig (rij van 3 kwartier)
volgend jaar wel weer zeker op de camping te vinden
dit dus! Kon er echt van genieten! Veel festivals geweest maar dit was verreweg de bruutstewrote:De videos doen eigenlijk geen recht aan hoe bizar vet die mainstage was. Elke keer als ik er langsliep bleef ik een paar minuten staan om dat enorme bouwsel te waarderen. Ik denk dat dit toch wel de vetste stage is die ik ooit heb gezien, zeker toen het wat donkerder werd kwam hij uitstekend tot zijn recht.
J
Hardtraxxer
167 posts member since 2017
last seen Aug 2024
Heel gaaf weer die aftermovie. Mooie sfeer
Aftermovie ziet er weer echt top uit. Hard4Us en Simon10pont ook gespot 
Ze vonden Simon leuker dan mij. Gingen eerst mij filmen maar gingen toen naar Simonwrote:Aftermovie ziet er weer echt top uit. Hard4Us en Simon10pont ook gespot
Ziet er technisch ontzettend goed uit en doet precies wat aftermovies moeten doen; een utopisch en onrealistich beeld gegeven van de werkelijkheid.
Vanuit dit besef en mijn perspectief voor mij daarom ook niet weggelegd
haha wat?wrote:Ziet er technisch ontzettend goed uit en doet precies wat aftermovies moeten doen; een utopisch en onrealistich beeld gegeven van de werkelijkheid.
Ik snap wel een beetje wat hij bedoeld. Ze willen met een aftermovie het perfecte plaatje/feest creëren. En voor veel mensen is Intents dat zeker, maar voor een aantal is Intents dat weer niet. Dan ziet zo'n aftermovie er inderdaad als een utopie uit.wrote:haha wat?wrote:Ziet er technisch ontzettend goed uit en doet precies wat aftermovies moeten doen; een utopisch en onrealistich beeld gegeven van de werkelijkheid.
Mooie beelden, maar ik vind de trackkeuze behoorlijk eenzijdig.
Dat krijg je als je een tent vult met D-sturb & Radical. Zullen wel afspraken over gemaakt zijn denk ik. Ik hoop dat er volgend jaar wel een interessante hosting is in de indoor main. Dan wellicht wel een keer zaterdag aanwezig.wrote:Mooie beelden, maar ik vind de trackkeuze behoorlijk eenzijdig.
Ik hoop eigenlijk dat ze lekker afstappen van dat hele hosting gedoe en gewoon een interessante, diverse line up neerzetten. Heb al 2 jaar geen stap in die tent gezet, zonde aangezien de productie elk jaar gewoon dik in orde is.wrote:Dat krijg je als je een tent vult met D-sturb & Radical. Zullen wel afspraken over gemaakt zijn denk ik. Ik hoop dat er volgend jaar wel een interessante hosting is in de indoor main. Dan wellicht wel een keer zaterdag aanwezig.wrote:Mooie beelden, maar ik vind de trackkeuze behoorlijk eenzijdig.
Dit inderdaad, en dat nieteens over deze aftermovie specifiek maar over de jaren heen van Intents:wrote:Mooie beelden, maar ik vind de trackkeuze behoorlijk eenzijdig.
Viel me oprecht op tijdens de premiere dat er alwéer een track van Radical in zat, en blijkt na ff gecheckt te hebben dus al voor 4e jaar op rij zo te zijn, waarbij nu zelfs 2 platen en in 2015 ook 2. Nu D-sturb 2x en vorig jaar ook al 2 platen van hem.
Achja, zal ook wel te maken hebben met het publiek dat ze willen aanspreken ofzo.
Hier precies hetzelfde, als ze nou een programmering neerzetten zoals de Blue op Defqon-zondag zou het voor mij echt veel interessanter maken.wrote: Heb al 2 jaar geen stap in die tent gezet, zonde aangezien de productie elk jaar gewoon dik in orde is.
Who was there
Nobody has said they're going yet.