Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DerBeuker schreef:
Moeten we over doen bij 2sidez op defqon.

Hopelijk weer een DJ-set als ik zie wat ze gedraaid hebben :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
DerBeuker schreef:
Moeten we over doen bij 2sidez op defqon.

Hopelijk weer een DJ-set als ik zie wat ze gedraaid hebben :drool:


Nop
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 22:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
urbandesigner (man met de bandana om, makkelijk herkenningspunt :lol:)

Aha, op Supersized al ontmoet en zondag dus weer
Na DefQon zal ik iedereen wel kennen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 22:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha schitterend filmpje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 17:52 
 
Hardtraxx Veteran

Prachtig weekend gehad! Absoluut hoogtepunt voor mij was toch wel de 15 Years show, waar gewoon even Zatox - Drop The Track en Creation na elkaar voorbij kwamen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 20:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke endshow. Die nirvana bootleg :cry: hoop echt dat ie een keer uitkomt nou
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Dikke endshow. Die nirvana bootleg :cry: hoop echt dat ie een keer uitkomt nou

Ik was een gelukkig man toen ik die hoorde :loving:. Kippenvel elke keer weer. Het origineel is ook goud

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 10:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vette endshow :thumbup:
Een moment om te onthouden toen we met de groep arm in arm stonden mee te blééren op guus meeuwis :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 19:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De videos doen eigenlijk geen recht aan hoe bizar vet die mainstage was. Elke keer als ik er langsliep bleef ik een paar minuten staan om dat enorme bouwsel te waarderen. Ik denk dat dit toch wel de vetste stage is die ik ooit heb gezien, zeker toen het wat donkerder werd kwam hij uitstekend tot zijn recht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 23:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

broodjebeenham schreef:
De videos doen eigenlijk geen recht aan hoe bizar vet die mainstage was. Elke keer als ik er langsliep bleef ik een paar minuten staan om dat enorme bouwsel te waarderen. Ik denk dat dit toch wel de vetste stage is die ik ooit heb gezien, zeker toen het wat donkerder werd kwam hij uitstekend tot zijn recht.


En vooral omdat veel mensen zeiden dat hij overdag saai was. Toen het eenmaal wat donkerder werd kwam die hele mainstage tot leven, heb echt zelden zo'n zieke mainstage gezien in het donker! Echt probs to intents hoe ze het ieder jaar weer voor elkaar krijgen om het feest te verbeteren, zoals de stages en aankleding!

Edit: Was de eerste keer weekendfestival voor mij, meteen mijn beste weekend ooit. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 23:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

eindelijk bijgekomen,
vetste weekend ooit.
pluspunten:
- de silent disco was vet
- alles was zoals gewoonlijk goed aangekleed
paar minpuntjes:
- silent disco was klein en nat van het zweet aan de zijkant door de drukte
- controle zondagmiddag van camping naar festival was te grondig (rij van 3 kwartier)

volgend jaar wel weer zeker op de camping te vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 15:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

broodjebeenham schreef:
De videos doen eigenlijk geen recht aan hoe bizar vet die mainstage was. Elke keer als ik er langsliep bleef ik een paar minuten staan om dat enorme bouwsel te waarderen. Ik denk dat dit toch wel de vetste stage is die ik ooit heb gezien, zeker toen het wat donkerder werd kwam hij uitstekend tot zijn recht.


dit dus! Kon er echt van genieten! Veel festivals geweest maar dit was verreweg de bruutste
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2018 11:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De aftermovie staat online en zit weer onwijs goed in elkaar! :thumbsup:

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2018 12:37 
 
Hardtraxxer

Heel gaaf weer die aftermovie. Mooie sfeer
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2018 13:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vette aftermovie! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2018 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aftermovie ziet er weer echt top uit. Hard4Us en Simon10pont ook gespot :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2018 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Aftermovie ziet er weer echt top uit. Hard4Us en Simon10pont ook gespot :D

Ze vonden Simon leuker dan mij. Gingen eerst mij filmen maar gingen toen naar Simon :lol:. Pakken het ook wel echt professioneel aan daar die aftermovies. Ze hadden zelfs een heel ding mee dat voor reflectie van de zon moet zorgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2018 16:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ziet er technisch ontzettend goed uit en doet precies wat aftermovies moeten doen; een utopisch en onrealistich beeld gegeven van de werkelijkheid.

Vanuit dit besef en mijn perspectief voor mij daarom ook niet weggelegd :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2018 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Ziet er technisch ontzettend goed uit en doet precies wat aftermovies moeten doen; een utopisch en onrealistich beeld gegeven van de werkelijkheid.

Vanuit dit besef en mijn perspectief voor mij daarom ook niet weggelegd :innocent:


haha wat? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 07:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Ziet er technisch ontzettend goed uit en doet precies wat aftermovies moeten doen; een utopisch en onrealistich beeld gegeven van de werkelijkheid.

Vanuit dit besef en mijn perspectief voor mij daarom ook niet weggelegd :innocent:


haha wat? :lol:


Ik snap wel een beetje wat hij bedoeld. Ze willen met een aftermovie het perfecte plaatje/feest creëren. En voor veel mensen is Intents dat zeker, maar voor een aantal is Intents dat weer niet. Dan ziet zo'n aftermovie er inderdaad als een utopie uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 07:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooie beelden, maar ik vind de trackkeuze behoorlijk eenzijdig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 08:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Mooie beelden, maar ik vind de trackkeuze behoorlijk eenzijdig.


Dat krijg je als je een tent vult met D-sturb & Radical. Zullen wel afspraken over gemaakt zijn denk ik. Ik hoop dat er volgend jaar wel een interessante hosting is in de indoor main. Dan wellicht wel een keer zaterdag aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 10:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Helicaze schreef:
Mooie beelden, maar ik vind de trackkeuze behoorlijk eenzijdig.


Dat krijg je als je een tent vult met D-sturb & Radical. Zullen wel afspraken over gemaakt zijn denk ik. Ik hoop dat er volgend jaar wel een interessante hosting is in de indoor main. Dan wellicht wel een keer zaterdag aanwezig.


Ik hoop eigenlijk dat ze lekker afstappen van dat hele hosting gedoe en gewoon een interessante, diverse line up neerzetten. Heb al 2 jaar geen stap in die tent gezet, zonde aangezien de productie elk jaar gewoon dik in orde is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 10:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Mooie beelden, maar ik vind de trackkeuze behoorlijk eenzijdig.


Dit inderdaad, en dat nieteens over deze aftermovie specifiek maar over de jaren heen van Intents:
Viel me oprecht op tijdens de premiere dat er alwéer een track van Radical in zat, en blijkt na ff gecheckt te hebben dus al voor 4e jaar op rij zo te zijn, waarbij nu zelfs 2 platen en in 2015 ook 2. Nu D-sturb 2x en vorig jaar ook al 2 platen van hem.
Achja, zal ook wel te maken hebben met het publiek dat ze willen aanspreken ofzo.

Desley DD schreef:
Heb al 2 jaar geen stap in die tent gezet, zonde aangezien de productie elk jaar gewoon dik in orde is.


Hier precies hetzelfde, als ze nou een programmering neerzetten zoals de Blue op Defqon-zondag zou het voor mij echt veel interessanter maken.
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten