Poster: Intents Festival - The Ultimate Celebration
Past

Intents Festival - The Ultimate Celebration

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
DerBeuker wrote:Moeten we over doen bij 2sidez op defqon.
Hopelijk weer een DJ-set als ik zie wat ze gedraaid hebben :drool:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 15 hours ago
Fuzzylogic wrote:
DerBeuker wrote:Moeten we over doen bij 2sidez op defqon.
Hopelijk weer een DJ-set als ik zie wat ze gedraaid hebben :drool:
Nop
Hardtraxxer
223 posts member since 2012
last seen Jun 2021
kegel77w wrote: urbandesigner (man met de bandana om, makkelijk herkenningspunt :lol:)
Aha, op Supersized al ontmoet en zondag dus weer
Na DefQon zal ik iedereen wel kennen :P
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Haha schitterend filmpje!
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 17 days ago
Prachtig weekend gehad! Absoluut hoogtepunt voor mij was toch wel de 15 Years show, waar gewoon even Zatox - Drop The Track en Creation na elkaar voorbij kwamen :love:
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 19 days ago
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 5 days ago
Dikke endshow. Die nirvana bootleg :cry: hoop echt dat ie een keer uitkomt nou
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
makrooy wrote:Dikke endshow. Die nirvana bootleg :cry: hoop echt dat ie een keer uitkomt nou
Ik was een gelukkig man toen ik die hoorde :loving:. Kippenvel elke keer weer. Het origineel is ook goud

View on SoundCloud
Hardtraxxer
112 posts member since 2017
last seen Mar 2022
Vette endshow :thumbup:
Een moment om te onthouden toen we met de groep arm in arm stonden mee te blééren op guus meeuwis :$
Hardtraxxer
579 posts member since 2018
last seen Oct 2019
De videos doen eigenlijk geen recht aan hoe bizar vet die mainstage was. Elke keer als ik er langsliep bleef ik een paar minuten staan om dat enorme bouwsel te waarderen. Ik denk dat dit toch wel de vetste stage is die ik ooit heb gezien, zeker toen het wat donkerder werd kwam hij uitstekend tot zijn recht.
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2024
broodjebeenham wrote:De videos doen eigenlijk geen recht aan hoe bizar vet die mainstage was. Elke keer als ik er langsliep bleef ik een paar minuten staan om dat enorme bouwsel te waarderen. Ik denk dat dit toch wel de vetste stage is die ik ooit heb gezien, zeker toen het wat donkerder werd kwam hij uitstekend tot zijn recht.
En vooral omdat veel mensen zeiden dat hij overdag saai was. Toen het eenmaal wat donkerder werd kwam die hele mainstage tot leven, heb echt zelden zo'n zieke mainstage gezien in het donker! Echt probs to intents hoe ze het ieder jaar weer voor elkaar krijgen om het feest te verbeteren, zoals de stages en aankleding!

Edit: Was de eerste keer weekendfestival voor mij, meteen mijn beste weekend ooit. :thumbsup:
Last edited by PEPii on , edited 1 time in total.
Hardtraxxer
87 posts member since 2017
last seen Sep 2021
eindelijk bijgekomen,
vetste weekend ooit.
pluspunten:
- de silent disco was vet
- alles was zoals gewoonlijk goed aangekleed
paar minpuntjes:
- silent disco was klein en nat van het zweet aan de zijkant door de drukte
- controle zondagmiddag van camping naar festival was te grondig (rij van 3 kwartier)

volgend jaar wel weer zeker op de camping te vinden
Hardtraxxer
110 posts member since 2018
last seen Apr 2023
broodjebeenham wrote:De videos doen eigenlijk geen recht aan hoe bizar vet die mainstage was. Elke keer als ik er langsliep bleef ik een paar minuten staan om dat enorme bouwsel te waarderen. Ik denk dat dit toch wel de vetste stage is die ik ooit heb gezien, zeker toen het wat donkerder werd kwam hij uitstekend tot zijn recht.
dit dus! Kon er echt van genieten! Veel festivals geweest maar dit was verreweg de bruutste
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 19 days ago
De aftermovie staat online en zit weer onwijs goed in elkaar! :thumbsup:

View on YouTube
J
Hardtraxxer
167 posts member since 2017
last seen Aug 2024
Heel gaaf weer die aftermovie. Mooie sfeer
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2024
Vette aftermovie! :worship:
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Aftermovie ziet er weer echt top uit. Hard4Us en Simon10pont ook gespot :D
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Hekzitter wrote:Aftermovie ziet er weer echt top uit. Hard4Us en Simon10pont ook gespot :D
Ze vonden Simon leuker dan mij. Gingen eerst mij filmen maar gingen toen naar Simon :lol:. Pakken het ook wel echt professioneel aan daar die aftermovies. Ze hadden zelfs een heel ding mee dat voor reflectie van de zon moet zorgen
Hardtraxx Veteran
3487 posts member since 2017
last seen 8 hours ago
Ziet er technisch ontzettend goed uit en doet precies wat aftermovies moeten doen; een utopisch en onrealistich beeld gegeven van de werkelijkheid.

Vanuit dit besef en mijn perspectief voor mij daarom ook niet weggelegd :innocent:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 19 hours ago
Mark With A Tarrel wrote:Ziet er technisch ontzettend goed uit en doet precies wat aftermovies moeten doen; een utopisch en onrealistich beeld gegeven van de werkelijkheid.

Vanuit dit besef en mijn perspectief voor mij daarom ook niet weggelegd :innocent:
haha wat? :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Rickzel wrote:
Mark With A Tarrel wrote:Ziet er technisch ontzettend goed uit en doet precies wat aftermovies moeten doen; een utopisch en onrealistich beeld gegeven van de werkelijkheid.

haha wat? :lol:
Ik snap wel een beetje wat hij bedoeld. Ze willen met een aftermovie het perfecte plaatje/feest creëren. En voor veel mensen is Intents dat zeker, maar voor een aantal is Intents dat weer niet. Dan ziet zo'n aftermovie er inderdaad als een utopie uit.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 6 hours ago
Mooie beelden, maar ik vind de trackkeuze behoorlijk eenzijdig.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Helicaze wrote:Mooie beelden, maar ik vind de trackkeuze behoorlijk eenzijdig.
Dat krijg je als je een tent vult met D-sturb & Radical. Zullen wel afspraken over gemaakt zijn denk ik. Ik hoop dat er volgend jaar wel een interessante hosting is in de indoor main. Dan wellicht wel een keer zaterdag aanwezig.
Hardtraxxer
644 posts member since 2017
last seen Mar 2026
Hekzitter wrote:
Dat krijg je als je een tent vult met D-sturb & Radical. Zullen wel afspraken over gemaakt zijn denk ik. Ik hoop dat er volgend jaar wel een interessante hosting is in de indoor main. Dan wellicht wel een keer zaterdag aanwezig.
Ik hoop eigenlijk dat ze lekker afstappen van dat hele hosting gedoe en gewoon een interessante, diverse line up neerzetten. Heb al 2 jaar geen stap in die tent gezet, zonde aangezien de productie elk jaar gewoon dik in orde is.
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 27 days ago
Dit inderdaad, en dat nieteens over deze aftermovie specifiek maar over de jaren heen van Intents:
Viel me oprecht op tijdens de premiere dat er alwéer een track van Radical in zat, en blijkt na ff gecheckt te hebben dus al voor 4e jaar op rij zo te zijn, waarbij nu zelfs 2 platen en in 2015 ook 2. Nu D-sturb 2x en vorig jaar ook al 2 platen van hem.
Achja, zal ook wel te maken hebben met het publiek dat ze willen aanspreken ofzo.
Desley DD wrote: Heb al 2 jaar geen stap in die tent gezet, zonde aangezien de productie elk jaar gewoon dik in orde is.
Hier precies hetzelfde, als ze nou een programmering neerzetten zoals de Blue op Defqon-zondag zou het voor mij echt veel interessanter maken.

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago