Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 08:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Edit: Oja en jezus wat veel vrouwelijk schoon :love: Ben wel 30 keer verliefd geworden.

En zij?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 08:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Mooie dag gehad! Beetje tussen de classics, freestyle en main gelopen. Grootste gedeelte van de dag met Stefan op pad geweest, was mooi. Set vd dag zonder twijfel 2sidez, wát een sfeer hing daar!


Was zeker mooi maat! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 08:42 
 
Hardtraxx Veteran

Schrikbarend hoe populair die lil kleine eigenlijk is en hoe die tent uitpuilde.

Not my proudest klaplong.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 08:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Not my proudest klaplong.

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 09:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat heeft 2-Sidez allemaal gedraaid aangezien zij een DJ set draaide?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag een heerlijke dag Intents gehad. Weer was eigenlijk gewoon perfect voor een festival, qua organisatie en aankleding zit het altijd wel goed en aren met een leuke groep. Beetje her en der rondkijken, zonder echt teveel met de timetable bezig te zijn. Enige waar ik perse heen wilde was Delete & C1, maar zoals al vaker aangehaald kregen die uiteindelijk veel minder tijd :thumbdown: Trouwens wel een dikke +1 dat ze Assquake draaiden!

+++ het weer, Delete & C1
++ Organisatie en aankleding
++ Alle setjes die ik gehoord heb
+ Werd redelijk snel geholpen bij de bar

- Weinig beschikbare taxi's na afloop, gelukkig uiteindelijk 1 gekregen (vroeg €100,-, waren maar met z'n drieën maar gelukkig moesten er nog 2 anderen ook naar Tilburg dus konden we mooi delen).
-- Drukte, vooral tijdens 15 years set
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 09:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Pommer schreef:
Edit: Oja en jezus wat veel vrouwelijk schoon :love: Ben wel 30 keer verliefd geworden.

En zij?!

Op het begin wel maar om de een of andere reden leek het gedurende de dag steeds minder te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke dag gehad zaterdag. Was met een groep raw en uptempo fanaten en zodoende het grootste deel vd dag bij dat raketpodium geweest. Het enige wat ik graag wilde zien was Mind Dimension vs The Purge en de rest van de sets niet heel bewust meegemaakt.

Achteraf enorm blij mee dat wij om 2330 al gingen, andere bekenden reden 0145 pas van de parkeerplaats af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag een toffe dag gehad.
Van te voren deze tt een beetje gepland
Citaat:
Intents zaterdag
14:00 - 15:00 Devin Wild
15:00 - 16:00 Demi Kanon vs JNXD
16:00 - 17:00 Galactixx vs Jay Reeve
17:00 - 18:00 Keltek
18:00 - 19:00 15 Year Experience Show of The Opposition
19:00 - 20:00 B-Front vs Phuture Noize
20:00 - 21:00 NSCLT vs Ecstatic
21:00 - 22:00 D-Block & S-Te-Fan (vs Freqz stukje)
22:15 - 23:15 Delete vs Chris One
23:15 - eind Geen idee

en eigenlijk best aan gehouden. Rond half 2 binnen gekomen op de main, daar een beetje bekenden opgezocht en daarna bij Clockartz en Deetox gaan kijken. Daarna richting Hard Island gegaan vanaf Galactixx en Jay Reeve t/m 6 uur. Even 10 minuutjes naar die Experience gekeken vanaf die bottle bar achterin en even gaan eten. Terug gekomen vlak voor Sound Rush. Daarna NSCLT en Ecstatic nog meegemaakt waar de sfeer er goed in zat, was tof. Hele dag op de Hard Island veel ruimte gehad, geluid was niet super goed, bij Keltek overigens wel. Vervolgens even een uurtje op de main gehangen en daarna naar Delete en Chris One gegaan. Dat vond ik denk ik wel het setje van de dag, samen met NSCLT --> Lunatic :drool: Na die set nog even naar Malice en Rebelion geweest omdat daar veel andere bekenden stonden maar dat was eigenlijk meer de tijd uit zitten.
We stonden geparkeerd op die prio parking en dat was echt dikke prima. Reden zo weg.
Heel de dag muzikaal gezien niet zo mee gemaakt maar wel een hele toffe dag gehad dus dat was eigenlijk wel prima. Ben niet op de freestyle, hardcore, boombox en feestcafé (helaas) geweest maar heb ook niet per sé het gevoel dat ik iets gemist heb. Kwam er de eerste uren trouwens maar moeilijk in maar dat had meer met zijn zware kater te maken. Pas vanaf NSCLT ging het weer wat beter :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 11:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Wat heeft 2-Sidez allemaal gedraaid aangezien zij een DJ set draaide?

Nomansland
Warphole
Bitcrusher (Chris One) :surrender: :surrender:
Listen
Freakin'
Lunatick
Inner Creativtiy
Techno Prime (Psyko Punkz)
Magic
Chronic Disorder (BPM)
Born Slippy (Wildstylez)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woutr schreef:
Zamble schreef:
Wat heeft 2-Sidez allemaal gedraaid aangezien zij een DJ set draaide?

Nomansland
Warphole
Bitcrusher (Chris One) :surrender: :surrender:
Listen
Freakin'
Lunatick
Inner Creativtiy
Techno Prime (Psyko Punkz)
Magic
Chronic Disorder (BPM)
Born Slippy (Wildstylez)

Pff was me een partij klaplongen zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 11:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk weekend gehad! Zondag was stuk leuker dan zaterdag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 11:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was weer een prima feestje! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke dag gehad gisteren. Voornamelijk bij de Classics gestaan met een uitstapje naar Blademasterz op de main, wat een leuk setje was, maar was verder niet heel bijzonder. Vond de setjes op de Classics ook verre van bijzonder de hele dag, waar Zatox en Tatanka de kroon spanden. :lol: Paar leuke platen gehoord maar het laatste half uur waren het bijna alleen maar 2013 platen. 2-Sidez was wel mega dik met een leuk sfeertje linksvoor! Lunatick (Noisecontrollers remix) was een aangename verrassing, evenals Bitcrusher (Chris One Remix)! :love:

Verder zag alles er weer prima uit en was alles top geregeld, alleen de entree duurde wel erg lang helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 12:22 
 
Hardtraxx Addict

Een heerlijke dag gehad zaterdag. Rond half twee binnen, gelijk een nieuw shirt gehaald van Da Tweekaz, welke ik al langer wilde hebben. Kluisje en muntjes was snel geregeld en Devin Wild was een leuke opener van onze dag. Hierna richting de Hard Island gegaan voor meer euforische hardstyle, hier werd heerlijk gedraaid en er hing een leuke sfeer. Bij de Outrageous was het echt enorm druk toen we aankwamen bij Da Tweekaz Vs Destructive Tendencies, en ook daarna tijdens 15 Years of Intents weer gruwelijk druk op de main. Het leek mij sowieso veel drukker dan andere jaren…Hierna even gezeten en uitgerust bij de Hard Island om weer op tijd terug te zijn voor de set van de dag B-Front en PN was echt genieten (The Solution :drool: !)! Ran-D gewoon een leuke set, maar niet speciaal, en ik miste The Hunt? Of wordt ik nu echt doof. DBSTF op B-Front en PN na de leukste set, heerlijk om op een later tijdstip euforische hardstyle te hebben. Frequencerz en daarna Sub Zero Project prima, maar niet heel bijzonder. TIjdens RR en Angerfist het laatste restje energie uit de benen gehaald, en halverwege de eindshow rustig naar de kluis/uitgang gekuierd want de taxi stond er al. Hierna nog een leuke after gehad in de stamkroeg, aangezien we om 1 uur thuis waren.

++ Phuture Noize & B-Front
++ DBSTF
+ Overal weer uitstekend georganiseerd, snelle bediening bij het eten en drinken, mooie stages weer
+ Veel bekende en overall een leuke sfeer
-- Het lijkt wel elk jaar drukker te worden

Intents tot volgend jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 12:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weer onderweg naar huis na een geweldig weekend! Intents is voor mij toch echt hét (weekend) festival van het jaar :yay: Wat hebben ze het daar toch altijd goed voor elkaar! Zaterdagmiddag bij de Hard Island denk ik het best vermaakt! Wat een lekker sfeertje hing daar :worship: En gister, ondanks de “classics” set van Tat en Zat, vond ik het misschien wel de beste set van de dag :D Wat ging het ook abnormaal los rechtsvoor xd Volgend jaar zijn we er gewoon weer bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:

Edit: Oja en jezus wat veel vrouwelijk schoon :love: Ben wel 30 keer verliefd geworden.

Dit was zondag ook het geval, de tering. :love:

Eigenlijk de hele dag bij de Relive gestaan met wat korte uitstapjes naar Blademasterz en Delete/E-Force/Warkees (omdat m'n groep daar stond). Blademasterz draaide One Blade/Masterblade en Acid Nightmare remix nog, helaas geen Golden Era. Verder geen bijzondere set ofzo, net als die van Delete, E-Force en Warface.
Nog even een vermelding naar Dana voor haar set op de Outrageous, liep even langs omdat er wat vrienden stonden maar ben uiteindelijk de hele set blijven staan. Alleen maar vette millenium hc en early hc platen gehoord. Op het eind nog Fingerz van Noize Supressor :woot: Verder niet heel veel bijzondere setjes gehoord. NSCLT en Davide Sonar waren wel goed te doen. 2-Sidez prima met wat dikke onverwachte platen (alleen raar hoe Pulse soms mixte.. Freakin' echt al na 12 sec in de eerste climax uitgemixt?). Daarna afgesloten bij Angernoizer/DRS/DT. Maximaal genoten van al die rare snelle platen waar je eigenlijk totaal niet op kunt bewegen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 13:50 
 
Hardtraxx Veteran

The Z & Jones set van de dag! :clap:
Lekkere trackkeuze en prima mixwerk
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 13:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Net thuis van een top weekend, even bijkomen vandaag, en morgen uitgebreider verslag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 14:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog steeds aan het nagenieten van alle filmpjes. En toch wel de klapper van de zaterdag was zoals velen al zeiden de cola van B-front en Phuture Noize (The Solution). Wat een gigantische lekkere plaat is dat zeg. Iedereen ging los en zoveel sfeer heb ik zelden gezien.

heerlijk! Hopelijk komt die snel uit op spotify etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HB1992 schreef:
Nog steeds aan het nagenieten van alle filmpjes. En toch wel de klapper van de zaterdag was zoals velen al zeiden de cola van B-front en Phuture Noize (The Solution). Wat een gigantische lekkere plaat is dat zeg. Iedereen ging los en zoveel sfeer heb ik zelden gezien.

Ik wil ook cola van B-Front en Phuture Noize waar iedereen van losgaat. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 15:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
HB1992 schreef:
Nog steeds aan het nagenieten van alle filmpjes. En toch wel de klapper van de zaterdag was zoals velen al zeiden de cola van B-front en Phuture Noize (The Solution). Wat een gigantische lekkere plaat is dat zeg. Iedereen ging los en zoveel sfeer heb ik zelden gezien.

Ik wil ook cola van B-Front en Phuture Noize waar iedereen van losgaat. :drool:


Ik wil wel een klapthee van Raven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 15:09 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Wauw, eindelijk wat bekomen van gisteren. Alleen maar gisteren gegaan en eigenlijk zo goed als de ganse dag aan de Relive gestaan ( op Pat B en De Snollebollekes na hahaha). Was echt geniaal, iedereen links voor ging gewoon megahard los op al die prachtige platen met koning Hekzitter als orgulpunt natuurlijk. Heeft er iemand nog filmpjes van gemaakt trouwens? Was echt leuk om te zien dat daar 30 man tegelijk stond te klaplongen. Prima feest, volgend jaar natuurlijk weer een zekerheidje! Enkel kijken dat ik wat sneller de bus neem ipv tot het allerlaatste te blijven hangen.. Was pas rond 2u30 weer thuis xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

so naar iedereen die linksvoor lkkr stond te klaplongen!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 15:22 
 
Hardtraxx Veteran

HB1992 schreef:
heerlijk! Hopelijk komt die snel uit op spotify etc.


Wil hier toch even op reageren want wat denk je nu zelf? Die plaat was nog geen 24 uur oud, voor het eerst gedraaid op Intents en je ''hoopt'' nu al dat is snel op spotify komt? Ben oprecht benieuwd achter deze gedachtegang
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten