Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 01:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Hard4Us schreef:
Misschien is de vraag al gesteld maar; Wij gaan met de auto en moeten dus parkeren in Moergestel. Daarna met pendelbussen heen en terug, hoelaat rijden die dingen voor het laatst terug?

23:30

Last minute kaartje gefixt, tot morgen!
Hele dag classics waarschijnlijk :yay:


Lekker maadt (L) Doen we een pilske
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 01:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Redle schreef:
Wel jammer dat Delete en Chris One een kwartier later begon, en 10 minuten eerder stopte.

Inderdaad. :thumbdown:

Platen uit die set waren wel ontiegelijk vet, maar had graag nog wel wat meer gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 04:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Mooi feestje. Dark Sun (L) (L) (L) (L) (L)

Wie kwam ik ook alweer tegen na mijn Pokemon ode in dat feestcafe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 08:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook eindelijk richting Oisterwijk vandaag :love: Zou wel veel pendelen tussen main en relive worden!

Tot straks :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 09:32 
 
Hardtraxx Newbie

Beetje jammer dat Sub Zero het enige waar ik in hun set naaruit keek eruit hebben geknipt, mid-intro van XPRMNT
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om 13:00 voor de deur met Hekzitter en aanhang, eerste twee uur naar de main en daarna pendelen tussen de main en relive met uitstapjes naar Dana en 2Faced !

Te herkennen aan bandana.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 10:29 
 
Hardtraxx Veteran

Rijden met een uurtje die kant op.

Kut geslapen dus kijk wel hoe het gaat vandaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 10:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na een lange tijd lopen klooien met activatiemailtjes eindelijk een keer een hardtraxx account aangemaakt (hallo allemaal), dus kwam ik meteen even vragen wat die platen waren waarmee Delete & Chris One openden en afsloten. Was die Loudness plaat het befaamde Phrantic - Loudness tool waar hier wel eens over word gepraat, of wat dat zn eigen anthem? Die aflsuitende crossbreed-achtige plaat was ook zeer lekker.

Heerlijk weer trouwens, een stuk beter dan de miljoenmiljard graden van de afgelopen jaren. Fijn om een feest te hebben in Oisterwijk en niet het oppervlak van de zon.

EDIT: Oh en +1 voor Mind Dimension en the Purge voor openen met Warface - cosmic sin, en The Shade voor Explosions en Civil Disobedience. Rejecta had ook een erg lekker setje, lekker opbouw met wat oudere plaatjes. Als ik er zo op terug kijk heb ik eigenlijk geen slechte setjes over de dag heen gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 11:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dit blijft voor mij toch het festival van het jaar. Alles top geregeld en die stages zijn echt adembenemend mooi!
Heerlijke setjes gehoord over de gehele dag. Prima weertje en een geweldige eindshow. Volgend jaar weer aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 11:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben alleen tijdens Sound Rush bij de hard island stage geweest maar wat was er met t geluid? Stond vrij zacht en daardoor komt t wat minder over. Kan me van vorig jaar herinneren dat z juist echt hard en loepzuiver geluid was bij die stage
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

broodjebeenham schreef:
Na een lange tijd lopen klooien met activatiemailtjes eindelijk een keer een hardtraxx account aangemaakt (hallo allemaal), dus kwam ik meteen even vragen wat die platen waren waarmee Delete & Chris One openden en afsloten. Was die Loudness plaat het befaamde Phrantic - Loudness tool waar hier wel eens over word gepraat, of wat dat zn eigen anthem? Die aflsuitende crossbreed-achtige plaat was ook zeer lekker.


Was de Loudness OST van Chris One & Clockartz, zag ik op insta.
En die crossbreed-achtige plaat was Delete - Sin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 12:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Zonder al te hoge verwachtingen heen gegaan, maar die zijn dan ook wel ruim overtroffen! Sfeer was goed, heb niet echt last gehad van jonger publiek ofzo, feestcafe was goud, geluid was overal goed, het weer was perfect, muzikaal was het ondanks de mindere line up eigenlijk ook dikke prima. Ook nog Jorien ter Mors ontmoet, al duurde het ongeveer een half uur voordat ik door had dat ze naast me stond :P Oja en de moeder van Jay Reeve nog op m'n schouders gehad :lol: Je maakt wat mee.

Setjes van de dag Jay Reeve en die andere, Keltek, BF & PN en DBSTF

Enige minpuntje was het pokketering eind lopen van en naar de bus. Maarja al met al dus een super dag gehad.

Edit: Oja en jezus wat veel vrouwelijk schoon :love: Ben wel 30 keer verliefd geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 12:25 
 
Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
Om 13:00 voor de deur met Hekzitter en aanhang, eerste twee uur naar de main en daarna pendelen tussen de main en relive met uitstapjes naar Dana en 2Faced !

Te herkennen aan bandana.


Geen Pat-B Live?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
urbandesigner schreef:
Om 13:00 voor de deur met Hekzitter en aanhang, eerste twee uur naar de main en daarna pendelen tussen de main en relive met uitstapjes naar Dana en 2Faced !

Te herkennen aan bandana.


Geen Pat-B Live?!

Jasgoed xx
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 15:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Belachelijk dat Chris One & Delete maar een halfuur hebben gekregen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 15:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Belachelijk dat Chris One & Delete maar een halfuur hebben gekregen...


Het leek wel alsof de klokken van de organisate verkeerd stonden. Delete en Chris One stopen om 23:08 ipv 23:15, en toen we daarna naar de main liepen voor RR vs Angerfist stonden die ook al te draaien. Volgens mij stopten zij ook 5 minuten eerder dan op de TT stond, maar dat weet ik niet meer zeker. Vooral zonde, aangezien ik nog uitkeek naar een plaatje als Level VIP om af te sluiten bij Delete.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 15:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

broodjebeenham schreef:
Seeker Of Fire schreef:
Belachelijk dat Chris One & Delete maar een halfuur hebben gekregen...


Vooral zonde, aangezien ik nog uitkeek naar een plaatje als Level VIP om af te sluiten bij Delete.

Die nieuwe track waar hij mee afsloot (SIN) ging anders ook snoeihard
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 15:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dyland schreef:
broodjebeenham schreef:
Seeker Of Fire schreef:
Belachelijk dat Chris One & Delete maar een halfuur hebben gekregen...


Vooral zonde, aangezien ik nog uitkeek naar een plaatje als Level VIP om af te sluiten bij Delete.

Die nieuwe track waar hij mee afsloot (SIN) ging anders ook snoeihard


Ik schrok me echt de pleuris toen die erin klapte, jezus christus zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 16:46 
 
Hardtraxx Newbie

Wat blijft dit toch een topfestival! Gisteren geweest, perfect weer en de stages zagen er wel geweldig uit. Vooral de mainstage was weer een geweldig design, mooi kleurrijk, maar 's avonds kwam deze echt tot leven met al het licht.
Durf toch wel te zeggen dat Intents inmiddels voorop in Nederland loopt met stagedesign en dat je niet altijd een bak lasers nodig hebt om een mooie show neer te zetten. Prima geluid overal en niet onbelangrijk goede sfeer! Op het einde wel nog even een logistiek probleempje bij de kluisjes, ging even niet zo lekker, maar al met al super dagje gehad dus sowieso volgend jaar weer aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 17:24 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Zonder al te hoge verwachtingen heen gegaan, maar die zijn dan ook wel ruim overtroffen! Sfeer was goed, heb niet echt last gehad van jonger publiek ofzo, feestcafe was goud, geluid was overal goed, het weer was perfect, muzikaal was het ondanks de mindere line up eigenlijk ook dikke prima. Ook nog Jorien ter Mors xd ontmoet, al duurde het ongeveer een half uur voordat ik door had dat ze naast me stond :P Oja en de moeder van Jay Reeve nog op m'n schouders gehad :lol: Je maakt wat mee.

Setjes van de dag Jay Reeve en die andere, Keltek, BF & PN en DBSTF

Enige minpuntje was het pokketering eind lopen van en naar de bus. Maarja al met al dus een super dag gehad.

Edit: Oja en jezus wat veel vrouwelijk schoon :love: Ben wel 30 keer verliefd geworden.


Haha Held xd

Was jij deze persoon of niet?
https://www.facebook.com/jayreevemusic/ ... 9718092055

Goed om te lezen dat je je vermaakt hebt bij mijn set met Galactixx
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 17:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ja met het roze shirt haha, mooie foto :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 23:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dankuwel iedereen tijdens 2-sidez.
Ik ken de meeste nog niet bij naam maar wat een genot!! Die sfeer :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 02:35 
 
Hardtraxx Elite

Mooie dag gehad! Beetje tussen de classics, freestyle en main gelopen. Grootste gedeelte van de dag met Stefan op pad geweest, was mooi. Set vd dag zonder twijfel 2sidez, wát een sfeer hing daar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 02:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook weer thuis, degenen die die bloed hitte in de boombox hebben getrotseerd om onze set bij te wonen, echt eindbazen :worship: Vet dat die boombox zo afgeladen was :thumbsup:

Nog een hele groep met zelfgemaakte 2Faced shirts aanwezig :lol: Helden

Tracklist:
1. B-Front - Inner Creativity
2. 2Faced - Resonate
3. Supaboyz - Master Flat (Maxter Remix)
4. Digital Punk & B-Front Awake
5. Crypsis - Damned
6. Artifact - Dark Galaxies
7. 2Faced - High On Lies
8. Chris One - Advocating Violence
9. D-Sturb - Anxious
10. Day-Mar - Feel Terror Cloud Your Senses (Radical Redemption remix)
11. Warface & Regain - Wakin'Up
12. Cryex - What The Crowd Deserves
13. Sub Sonik - Chronic Freakz
14. 2Faced - Gun Click
15. Regain - Xcorsism
16. Restless - F_ck You Up
17. 2Faced - The Darkside 2018 edit
18. High Voltage - Dead Stars
19. Radical Redemption - Brutal 3.0
20. Vazard & Delete & Main Concern - Gone Too Far
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 03:04 
 
Hardtraxxer

Wat een mooi weekend. Over de zaterdag zal ik kort zijn. Lekkere setjes gehoord en overal en nergens geweest. Hoogtepunt was bfront & PN, wat een set en dikke nieuwe nummers!

Maar de zondag, pooooh
Toen ik binnenkwam en naar de main liep, was silentium de 1e plaat vd dag. Was voor de rest ook een topset. Daarna aan een stuk bij de relive gestaan. Wat een sfeer :worship:
Lekker rondjes gelopen en gestampt met urbandesigner en de rest vd dag met nog veel meer harde trekkers en anderen keihard mn longinhoud eruit gestampt. 1000 maal hulde voor hoe het hier los ging, zeker met het groepje tijdens 2sidez :love:
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten