Poster: Intents Festival - The Ultimate Celebration
Past

Intents Festival - The Ultimate Celebration

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
C
Hardtraxxer
617 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Mark With A Tarrel wrote:Zanger Kafke, moet die kerel nog steeds een keer meemaken. Hopelijk hier erbij.
Dat dachten op 7th Sunday ook genoeg mensen, spiegeltent was zo druk dat de beveiligers buiten wel meer dan 100 man tegen moest houden tijdens het begin van z'n kwartiertje.
Hardtraxx Veteran
5118 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Grim wrote:
B-rent wrote:Wat gebeurd er dan in dat uurtje tussen elf en twaalf?
Rad van snats
Mijn wereldkaart ligt ook al thuis te wachten daarvoor! :D
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 21 days ago
Hekzitter wrote:
Grim wrote:
B-rent wrote:Wat gebeurd er dan in dat uurtje tussen elf en twaalf?
Rad van snats
Mijn wereldkaart ligt ook al thuis te wachten daarvoor! :D
Nice, 11 uur aanwezig dan!
Neem jij de keta mee?
C
Hardtraxxer
617 posts member since 2012
last seen 2 days ago
NSCLT in de boombox (L)
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Casey wrote:NSCLT in de boombox (L)
Zal wel druk worden :surrender: Is zondag nou hun laatste set op de relive?
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 23 days ago
PEPii wrote:
Ja, allerlaatste set.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Grim wrote:
PEPii wrote:
Ja, allerlaatste set.
Oh sick, wordt dat al de allerlaatste set ja? :oh:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 23 days ago
Rickzel wrote:Oh sick, wordt dat al de allerlaatste set ja? :oh:
Tenzij er ooit een comeback plaatsvind, ja.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Grim wrote:
Oh ja wist dat ze gingen stoppen hoor, maar niet dat het optreden in de Boombox letterlijk de laatste was.
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2024
Rickzel wrote:
Grim wrote:
Oh ja wist dat ze gingen stoppen hoor, maar niet dat het optreden in de Boombox letterlijk de laatste was.
Net voor en op Rebirth hadden ze dat aangekondigd. Sowieso van plan om een van die twee setjes in het weekend te bezoeken, helden :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Ja wij draaien voor ze die dag, vandaar... zou het wel mooi uitpuilen :lol:
Hardtraxx Veteran
3487 posts member since 2017
last seen 8 hours ago
Casey wrote:
Mark With A Tarrel wrote:Zanger Kafke, moet die kerel nog steeds een keer meemaken. Hopelijk hier erbij.
Dat dachten op 7th Sunday ook genoeg mensen, spiegeltent was zo druk dat de beveiligers buiten wel meer dan 100 man tegen moest houden tijdens het begin van z'n kwartiertje.
Prachtig
Hardtraxxer
834 posts member since 2014
last seen 4 days ago
1 uur 2-sidez :yay:

Hopelijk dat ze dan eindelijk wat vergeten platen erop leggen zoals Experimental en Grainable system override..

Bob... als je meeleest :innocent:
Hardtraxxer
834 posts member since 2014
last seen 4 days ago
Eerste keer Intents camping trouwens. Is er op intents ook zoiets als een 24-uurs tent? En zoja, wordt daar een lineup/timetable van vrijgegeven?
Hardtraxxer
644 posts member since 2017
last seen Mar 2026
Scotty018 wrote:Eerste keer Intents camping trouwens. Is er op intents ook zoiets als een 24-uurs tent? En zoja, wordt daar een lineup/timetable van vrijgegeven?
Voorgaande jaren niet, al was er vorig jaar wel een soort geïmproviseerde after op zaterdag volgens mij, heb er zelf alleen niks van mee gekregen. Merkte wel belachelijk veel overlast bij de tenten aangezien je bijna nergens terecht kon buiten een bios waar ze de hele nacht dumpert reeten aan hadden met veel te schel geluid. Dus iedereen die nog niet uit gefeest was kwam lekker in ons rijtje naar frenchcore en terror luisteren :sleep:
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 24 days ago
Desley DD wrote:
Scotty018 wrote:Eerste keer Intents camping trouwens. Is er op intents ook zoiets als een 24-uurs tent? En zoja, wordt daar een lineup/timetable van vrijgegeven?
Voorgaande jaren niet, al was er vorig jaar wel een soort geïmproviseerde after op zaterdag volgens mij, heb er zelf alleen niks van mee gekregen. Merkte wel belachelijk veel overlast bij de tenten aangezien je bijna nergens terecht kon buiten een bios waar ze de hele nacht dumpert reeten aan hadden met veel te schel geluid. Dus iedereen die nog niet uit gefeest was kwam lekker in ons rijtje naar frenchcore en terror luisteren :sleep:
Ik heb hier zo'n 2 uur naar gekeken en weet nog dat ik samen met een maat daarna over de camping zat te struinen en zo'n beetje alles wat we tegen kwamen gingen 'reeten' -.- :lol:
Hardtraxxer
644 posts member since 2017
last seen Mar 2026
:lol: :lol:
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2024
Desley DD wrote:
Wat een nachtmerrie
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen Aug 2026
Desley DD wrote:
Op zondag was er een afterparty in (volgens mij) datzelfde zaaltje als de bios, waar Frequencerz, Warface, Sub zero project, Requiem en Ceazer draaide (en MC Villain). Wij zijn daar even geweest maar het was daar zo onnoemelijk warm dat het gewoon niet uit te houden was.

Bioscoop was wel leuk om even binnen te kijken, maar aangezien ik alle dumpertreeten afleveringen al had gezien was dit ook maar leuk voor even.

Dit jaar ook nog niks gehoord van een eventuele after. Ik denk dat ze geen vergunning hebben om tot laat door te gaan met muziek.

Overigens was er vorig jaar op zondagnacht na de after nog een ”geheime” after in bij de douches xd we zijn hier terecht gekomen omdat we onderweg terug naar de tent wat beveiligers tegen kwamen die aan ons vroegen of we nog zin hadden in een feestje. Heb hier nog wel beeldmateriaal van (voor de liefhebbers, vraag het maar op intents). Heel geïmproviseerd wat boxjes in en op een kliko gezet zodat het geluid wat harder was. Een van de meest rare afters die ik ooit heb meegemaakt :lol:
J
Hardtraxxer
578 posts member since 2017
last seen 21 days ago
Is er eigenlijk een speciale reden waarom hier geen Wildstylez/Headhunterz of Noisecontrollers staat?
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 26 days ago
Zitten bij de verkeerde agency dus Intents wil niets meer met ze te maken hebben
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 2 hours ago
ULTIMO wrote:Zitten bij de verkeerde agency dus Intents wil niets meer met ze te maken hebben
Onzin. Zitten gewoon bij Platinum.
J
Hardtraxxer
167 posts member since 2017
last seen Aug 2024
joostmakaay wrote:Is er eigenlijk een speciale reden waarom hier geen Wildstylez/Headhunterz of Noisecontrollers staat?
Het Festival is overdag en niet 'Tonight'.
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
jackSparrow wrote:
joostmakaay wrote:Is er eigenlijk een speciale reden waarom hier geen Wildstylez/Headhunterz of Noisecontrollers staat?
Het Festival is overdag en niet 'Tonight'.
haha ik ga stuk
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Er is dan ook echt bar weinig ruimte op de main naast al die herrie.

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 36 minutes ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 34 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago