Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 13:27 
 
Hardtraxxer

Mark With A Tarrel schreef:
Zanger Kafke, moet die kerel nog steeds een keer meemaken. Hopelijk hier erbij.


Dat dachten op 7th Sunday ook genoeg mensen, spiegeltent was zo druk dat de beveiligers buiten wel meer dan 100 man tegen moest houden tijdens het begin van z'n kwartiertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
B-rent schreef:
Wat gebeurd er dan in dat uurtje tussen elf en twaalf?


Rad van snats


Mijn wereldkaart ligt ook al thuis te wachten daarvoor! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Grim schreef:
B-rent schreef:
Wat gebeurd er dan in dat uurtje tussen elf en twaalf?


Rad van snats


Mijn wereldkaart ligt ook al thuis te wachten daarvoor! :D

Nice, 11 uur aanwezig dan!
Neem jij de keta mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 13:57 
 
Hardtraxxer

NSCLT in de boombox (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 14:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Casey schreef:
NSCLT in de boombox (L)


Zal wel druk worden :surrender: Is zondag nou hun laatste set op de relive?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Casey schreef:
NSCLT in de boombox (L)


Zal wel druk worden :surrender: Is zondag nou hun laatste set op de relive?


Ja, allerlaatste set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
PEPii schreef:
Casey schreef:
NSCLT in de boombox (L)


Zal wel druk worden :surrender: Is zondag nou hun laatste set op de relive?


Ja, allerlaatste set.


Oh sick, wordt dat al de allerlaatste set ja? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Oh sick, wordt dat al de allerlaatste set ja? :oh:


Tenzij er ooit een comeback plaatsvind, ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Rickzel schreef:
Oh sick, wordt dat al de allerlaatste set ja? :oh:


Tenzij er ooit een comeback plaatsvind, ja.


Oh ja wist dat ze gingen stoppen hoor, maar niet dat het optreden in de Boombox letterlijk de laatste was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 15:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Grim schreef:
Rickzel schreef:
Oh sick, wordt dat al de allerlaatste set ja? :oh:


Tenzij er ooit een comeback plaatsvind, ja.


Oh ja wist dat ze gingen stoppen hoor, maar niet dat het optreden in de Boombox letterlijk de laatste was.


Net voor en op Rebirth hadden ze dat aangekondigd. Sowieso van plan om een van die twee setjes in het weekend te bezoeken, helden :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja wij draaien voor ze die dag, vandaar... zou het wel mooi uitpuilen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 15:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Casey schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Zanger Kafke, moet die kerel nog steeds een keer meemaken. Hopelijk hier erbij.


Dat dachten op 7th Sunday ook genoeg mensen, spiegeltent was zo druk dat de beveiligers buiten wel meer dan 100 man tegen moest houden tijdens het begin van z'n kwartiertje.


Prachtig
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 16:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1 uur 2-sidez :yay:

Hopelijk dat ze dan eindelijk wat vergeten platen erop leggen zoals Experimental en Grainable system override..

Bob... als je meeleest :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 16:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste keer Intents camping trouwens. Is er op intents ook zoiets als een 24-uurs tent? En zoja, wordt daar een lineup/timetable van vrijgegeven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 17:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Eerste keer Intents camping trouwens. Is er op intents ook zoiets als een 24-uurs tent? En zoja, wordt daar een lineup/timetable van vrijgegeven?


Voorgaande jaren niet, al was er vorig jaar wel een soort geïmproviseerde after op zaterdag volgens mij, heb er zelf alleen niks van mee gekregen. Merkte wel belachelijk veel overlast bij de tenten aangezien je bijna nergens terecht kon buiten een bios waar ze de hele nacht dumpert reeten aan hadden met veel te schel geluid. Dus iedereen die nog niet uit gefeest was kwam lekker in ons rijtje naar frenchcore en terror luisteren :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 17:17 
 
Hardtraxx Veteran

Desley DD schreef:
Scotty018 schreef:
Eerste keer Intents camping trouwens. Is er op intents ook zoiets als een 24-uurs tent? En zoja, wordt daar een lineup/timetable van vrijgegeven?


Voorgaande jaren niet, al was er vorig jaar wel een soort geïmproviseerde after op zaterdag volgens mij, heb er zelf alleen niks van mee gekregen. Merkte wel belachelijk veel overlast bij de tenten aangezien je bijna nergens terecht kon buiten een bios waar ze de hele nacht dumpert reeten aan hadden met veel te schel geluid. Dus iedereen die nog niet uit gefeest was kwam lekker in ons rijtje naar frenchcore en terror luisteren :sleep:

Ik heb hier zo'n 2 uur naar gekeken en weet nog dat ik samen met een maat daarna over de camping zat te struinen en zo'n beetje alles wat we tegen kwamen gingen 'reeten' -.- :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 17:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 18:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
Scotty018 schreef:
Eerste keer Intents camping trouwens. Is er op intents ook zoiets als een 24-uurs tent? En zoja, wordt daar een lineup/timetable van vrijgegeven?


Voorgaande jaren niet, al was er vorig jaar wel een soort geïmproviseerde after op zaterdag volgens mij, heb er zelf alleen niks van mee gekregen. Merkte wel belachelijk veel overlast bij de tenten aangezien je bijna nergens terecht kon buiten een bios waar ze de hele nacht dumpert reeten aan hadden met veel te schel geluid. Dus iedereen die nog niet uit gefeest was kwam lekker in ons rijtje naar frenchcore en terror luisteren :sleep:


Wat een nachtmerrie
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 18:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
Scotty018 schreef:
Eerste keer Intents camping trouwens. Is er op intents ook zoiets als een 24-uurs tent? En zoja, wordt daar een lineup/timetable van vrijgegeven?


Voorgaande jaren niet, al was er vorig jaar wel een soort geïmproviseerde after op zaterdag volgens mij, heb er zelf alleen niks van mee gekregen. Merkte wel belachelijk veel overlast bij de tenten aangezien je bijna nergens terecht kon buiten een bios waar ze de hele nacht dumpert reeten aan hadden met veel te schel geluid. Dus iedereen die nog niet uit gefeest was kwam lekker in ons rijtje naar frenchcore en terror luisteren :sleep:


Op zondag was er een afterparty in (volgens mij) datzelfde zaaltje als de bios, waar Frequencerz, Warface, Sub zero project, Requiem en Ceazer draaide (en MC Villain). Wij zijn daar even geweest maar het was daar zo onnoemelijk warm dat het gewoon niet uit te houden was.

Bioscoop was wel leuk om even binnen te kijken, maar aangezien ik alle dumpertreeten afleveringen al had gezien was dit ook maar leuk voor even.

Dit jaar ook nog niks gehoord van een eventuele after. Ik denk dat ze geen vergunning hebben om tot laat door te gaan met muziek.

Overigens was er vorig jaar op zondagnacht na de after nog een ”geheime” after in bij de douches xd we zijn hier terecht gekomen omdat we onderweg terug naar de tent wat beveiligers tegen kwamen die aan ons vroegen of we nog zin hadden in een feestje. Heb hier nog wel beeldmateriaal van (voor de liefhebbers, vraag het maar op intents). Heel geïmproviseerd wat boxjes in en op een kliko gezet zodat het geluid wat harder was. Een van de meest rare afters die ik ooit heb meegemaakt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 20:45 
 
Hardtraxxer

Is er eigenlijk een speciale reden waarom hier geen Wildstylez/Headhunterz of Noisecontrollers staat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zitten bij de verkeerde agency dus Intents wil niets meer met ze te maken hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Zitten bij de verkeerde agency dus Intents wil niets meer met ze te maken hebben


Onzin. Zitten gewoon bij Platinum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 21:26 
 
Hardtraxxer

joostmakaay schreef:
Is er eigenlijk een speciale reden waarom hier geen Wildstylez/Headhunterz of Noisecontrollers staat?

Het Festival is overdag en niet 'Tonight'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 21:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jackSparrow schreef:
joostmakaay schreef:
Is er eigenlijk een speciale reden waarom hier geen Wildstylez/Headhunterz of Noisecontrollers staat?

Het Festival is overdag en niet 'Tonight'.


haha ik ga stuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 23:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Is er eigenlijk een speciale reden waarom hier geen Wildstylez/Headhunterz of Noisecontrollers staat?

Er is dan ook echt bar weinig ruimte op de main naast al die herrie.
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten