Dat dachten op 7th Sunday ook genoeg mensen, spiegeltent was zo druk dat de beveiligers buiten wel meer dan 100 man tegen moest houden tijdens het begin van z'n kwartiertje.wrote:Zanger Kafke, moet die kerel nog steeds een keer meemaken. Hopelijk hier erbij.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
C
Hardtraxxer
617 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Mijn wereldkaart ligt ook al thuis te wachten daarvoor!wrote:Rad van snatswrote:Wat gebeurd er dan in dat uurtje tussen elf en twaalf?
Nice, 11 uur aanwezig dan!wrote:Mijn wereldkaart ligt ook al thuis te wachten daarvoor!wrote:Rad van snatswrote:Wat gebeurd er dan in dat uurtje tussen elf en twaalf?
Neem jij de keta mee?
C
Hardtraxxer
617 posts member since 2012
last seen 2 days ago
NSCLT in de boombox 
Zal wel druk wordenwrote:NSCLT in de boombox
Ja, allerlaatste set.wrote:Zal wel druk wordenwrote:NSCLT in de boomboxIs zondag nou hun laatste set op de relive?
Oh sick, wordt dat al de allerlaatste set ja?wrote:Ja, allerlaatste set.wrote:Zal wel druk wordenwrote:NSCLT in de boomboxIs zondag nou hun laatste set op de relive?
Tenzij er ooit een comeback plaatsvind, ja.wrote:Oh sick, wordt dat al de allerlaatste set ja?
Oh ja wist dat ze gingen stoppen hoor, maar niet dat het optreden in de Boombox letterlijk de laatste was.wrote:Tenzij er ooit een comeback plaatsvind, ja.wrote:Oh sick, wordt dat al de allerlaatste set ja?
Net voor en op Rebirth hadden ze dat aangekondigd. Sowieso van plan om een van die twee setjes in het weekend te bezoeken, heldenwrote:Oh ja wist dat ze gingen stoppen hoor, maar niet dat het optreden in de Boombox letterlijk de laatste was.wrote:Tenzij er ooit een comeback plaatsvind, ja.wrote:Oh sick, wordt dat al de allerlaatste set ja?
Ja wij draaien voor ze die dag, vandaar... zou het wel mooi uitpuilen 
Prachtigwrote:Dat dachten op 7th Sunday ook genoeg mensen, spiegeltent was zo druk dat de beveiligers buiten wel meer dan 100 man tegen moest houden tijdens het begin van z'n kwartiertje.wrote:Zanger Kafke, moet die kerel nog steeds een keer meemaken. Hopelijk hier erbij.
1 uur 2-sidez
Hopelijk dat ze dan eindelijk wat vergeten platen erop leggen zoals Experimental en Grainable system override..
Bob... als je meeleest
Hopelijk dat ze dan eindelijk wat vergeten platen erop leggen zoals Experimental en Grainable system override..
Bob... als je meeleest
Eerste keer Intents camping trouwens. Is er op intents ook zoiets als een 24-uurs tent? En zoja, wordt daar een lineup/timetable van vrijgegeven?
Voorgaande jaren niet, al was er vorig jaar wel een soort geïmproviseerde after op zaterdag volgens mij, heb er zelf alleen niks van mee gekregen. Merkte wel belachelijk veel overlast bij de tenten aangezien je bijna nergens terecht kon buiten een bios waar ze de hele nacht dumpert reeten aan hadden met veel te schel geluid. Dus iedereen die nog niet uit gefeest was kwam lekker in ons rijtje naar frenchcore en terror luisterenwrote:Eerste keer Intents camping trouwens. Is er op intents ook zoiets als een 24-uurs tent? En zoja, wordt daar een lineup/timetable van vrijgegeven?
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 24 days ago
Ik heb hier zo'n 2 uur naar gekeken en weet nog dat ik samen met een maat daarna over de camping zat te struinen en zo'n beetje alles wat we tegen kwamen gingen 'reeten'wrote:Voorgaande jaren niet, al was er vorig jaar wel een soort geïmproviseerde after op zaterdag volgens mij, heb er zelf alleen niks van mee gekregen. Merkte wel belachelijk veel overlast bij de tenten aangezien je bijna nergens terecht kon buiten een bios waar ze de hele nacht dumpert reeten aan hadden met veel te schel geluid. Dus iedereen die nog niet uit gefeest was kwam lekker in ons rijtje naar frenchcore en terror luisterenwrote:Eerste keer Intents camping trouwens. Is er op intents ook zoiets als een 24-uurs tent? En zoja, wordt daar een lineup/timetable van vrijgegeven?
Wat een nachtmerriewrote:Voorgaande jaren niet, al was er vorig jaar wel een soort geïmproviseerde after op zaterdag volgens mij, heb er zelf alleen niks van mee gekregen. Merkte wel belachelijk veel overlast bij de tenten aangezien je bijna nergens terecht kon buiten een bios waar ze de hele nacht dumpert reeten aan hadden met veel te schel geluid. Dus iedereen die nog niet uit gefeest was kwam lekker in ons rijtje naar frenchcore en terror luisterenwrote:Eerste keer Intents camping trouwens. Is er op intents ook zoiets als een 24-uurs tent? En zoja, wordt daar een lineup/timetable van vrijgegeven?
Op zondag was er een afterparty in (volgens mij) datzelfde zaaltje als de bios, waar Frequencerz, Warface, Sub zero project, Requiem en Ceazer draaide (en MC Villain). Wij zijn daar even geweest maar het was daar zo onnoemelijk warm dat het gewoon niet uit te houden was.wrote:Voorgaande jaren niet, al was er vorig jaar wel een soort geïmproviseerde after op zaterdag volgens mij, heb er zelf alleen niks van mee gekregen. Merkte wel belachelijk veel overlast bij de tenten aangezien je bijna nergens terecht kon buiten een bios waar ze de hele nacht dumpert reeten aan hadden met veel te schel geluid. Dus iedereen die nog niet uit gefeest was kwam lekker in ons rijtje naar frenchcore en terror luisterenwrote:Eerste keer Intents camping trouwens. Is er op intents ook zoiets als een 24-uurs tent? En zoja, wordt daar een lineup/timetable van vrijgegeven?
Bioscoop was wel leuk om even binnen te kijken, maar aangezien ik alle dumpertreeten afleveringen al had gezien was dit ook maar leuk voor even.
Dit jaar ook nog niks gehoord van een eventuele after. Ik denk dat ze geen vergunning hebben om tot laat door te gaan met muziek.
Overigens was er vorig jaar op zondagnacht na de after nog een ”geheime” after in bij de douches
J
Hardtraxxer
578 posts member since 2017
last seen 21 days ago
Is er eigenlijk een speciale reden waarom hier geen Wildstylez/Headhunterz of Noisecontrollers staat?
Zitten bij de verkeerde agency dus Intents wil niets meer met ze te maken hebben
Onzin. Zitten gewoon bij Platinum.wrote:Zitten bij de verkeerde agency dus Intents wil niets meer met ze te maken hebben
J
Hardtraxxer
167 posts member since 2017
last seen Aug 2024
Het Festival is overdag en niet 'Tonight'.wrote:Is er eigenlijk een speciale reden waarom hier geen Wildstylez/Headhunterz of Noisecontrollers staat?
haha ik ga stukwrote:Het Festival is overdag en niet 'Tonight'.wrote:Is er eigenlijk een speciale reden waarom hier geen Wildstylez/Headhunterz of Noisecontrollers staat?
Who was there
Nobody has said they're going yet.