Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 08:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Op zondag was er een afterparty in (volgens mij) datzelfde zaaltje als de bios, waar Frequencerz, Warface, Sub zero project, Requiem en Ceazer draaide (en MC Villain). Wij zijn daar even geweest maar het was daar zo onnoemelijk warm dat het gewoon niet uit te houden was.

Bioscoop was wel leuk om even binnen te kijken, maar aangezien ik alle dumpertreeten afleveringen al had gezien was dit ook maar leuk voor even.

Dit jaar ook nog niks gehoord van een eventuele after. Ik denk dat ze geen vergunning hebben om tot laat door te gaan met muziek.

Overigens was er vorig jaar op zondagnacht na de after nog een ”geheime” after in bij de douches xd we zijn hier terecht gekomen omdat we onderweg terug naar de tent wat beveiligers tegen kwamen die aan ons vroegen of we nog zin hadden in een feestje. Heb hier nog wel beeldmateriaal van (voor de liefhebbers, vraag het maar op intents). Heel geïmproviseerd wat boxjes in en op een kliko gezet zodat het geluid wat harder was. Een van de meest rare afters die ik ooit heb meegemaakt :lol:


@Remi: even onthouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
ULTIMO schreef:
Zitten bij de verkeerde agency dus Intents wil niets meer met ze te maken hebben


Onzin. Zitten gewoon bij Platinum.

Frontliner approves
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 15:10 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Op foto's die op internet rondzwerven en op de plattegrond van Intents zelf is te zien dat de indoor main dit jaar kleiner is. Iemand een idee waarom ze dit doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 15:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HocusPocus schreef:
Op foto's die op internet rondzwerven en op de plattegrond van Intents zelf is te zien dat de indoor main dit jaar kleiner is. Iemand een idee waarom ze dit doen?


Volgens mij gewoon de zelfde tent als vorig jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 17:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij is de tent ook kleiner idd. De hardcore lijkt nu echt veel groter. Moeilijk te zeggen op basis van foto’s
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 20:52 
 
Hardtraxxer



Je ziet eigenlijk helemaal niets kwa echt stage design (voor de mensen die bang zijn voor spoilers).

Raw is dus gewoon nog steeds groter dan hardcore, is namelijk veel breder. Het zijn overigens gewoon exact dezelfde tenten als vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2018 11:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Desley DD schreef:
Scotty018 schreef:
Eerste keer Intents camping trouwens. Is er op intents ook zoiets als een 24-uurs tent? En zoja, wordt daar een lineup/timetable van vrijgegeven?


Voorgaande jaren niet, al was er vorig jaar wel een soort geïmproviseerde after op zaterdag volgens mij, heb er zelf alleen niks van mee gekregen. Merkte wel belachelijk veel overlast bij de tenten aangezien je bijna nergens terecht kon buiten een bios waar ze de hele nacht dumpert reeten aan hadden met veel te schel geluid. Dus iedereen die nog niet uit gefeest was kwam lekker in ons rijtje naar frenchcore en terror luisteren :sleep:


Op zondag was er een afterparty in (volgens mij) datzelfde zaaltje als de bios, waar Frequencerz, Warface, Sub zero project, Requiem en Ceazer draaide (en MC Villain). Wij zijn daar even geweest maar het was daar zo onnoemelijk warm dat het gewoon niet uit te houden was.

Bioscoop was wel leuk om even binnen te kijken, maar aangezien ik alle dumpertreeten afleveringen al had gezien was dit ook maar leuk voor even.

Dit jaar ook nog niks gehoord van een eventuele after. Ik denk dat ze geen vergunning hebben om tot laat door te gaan met muziek.

Overigens was er vorig jaar op zondagnacht na de after nog een ”geheime” after in bij de douches xd we zijn hier terecht gekomen omdat we onderweg terug naar de tent wat beveiligers tegen kwamen die aan ons vroegen of we nog zin hadden in een feestje. Heb hier nog wel beeldmateriaal van (voor de liefhebbers, vraag het maar op intents). Heel geïmproviseerd wat boxjes in en op een kliko gezet zodat het geluid wat harder was. Een van de meest rare afters die ik ooit heb meegemaakt :lol:


Dit was gewoon in het 'Intentscafé' waar ook de zaterdag nog een after gaande was, wat ook echt bloedje heet was. Die after's stonden ook niet online als in het campingboekje die ze vorig jaar uitdeelde aan de campinggasten, waar wel weer de pre party's voor alle dagen stonden weergeven inclusief TT en line up :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2018 13:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zal wel te maken hebben met vergunningen, dat ze de after dan maar ''stiekem'' gedaan hebben. Had aan Intents gevraagd naar de programmering van de pre party's op alle dagen en als het goed is komt die ook nog dus ik ben benieuwd. Hopelijk wat leuke onbekendere namen die het leuk maken om alvast in te komen met een biertje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2018 16:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

dit was de timetable vorig jaar voor op de camping :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2018 03:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het lukt het gewoon niet om twee zondagtickets te fixen. Dus als iemand twee tickets overheeft voor een leuke prijs, pls PM. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2018 13:09 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand ervaring met Kiss & Ride op zaterdag, met name het ophalen natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2018 16:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Iemand ervaring met Kiss & Ride op zaterdag, met name het ophalen natuurlijk


Dramatisch met ophalen, hebben vorig jaar minstens 30 minuten gereden voor we Oisterwijk is uit waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2018 18:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

Zal vast nog wel iets veranderen, maar begin me toch lichtelijk zorgen te maken over het terrein als er zoveel regen valt komende week/vrijdag. Ook hopen dat de geur van twee jaar terug uit blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2018 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ow Jezus dat was vorig jaar echt heftig. Heel de gierput stond open daar op sommige plekken. Maarja dat is niet te voorkomen met dit weer lijkt me. Kunnen zij ook weinig aan doen lijkt me. Overal zeilen leggen misschien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2018 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gewoon veel snuiven dan zit je neus lkkr dicht en ruik je niks whah
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 00:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Veel zin in! Ik heb nog een weekendticket maar ga alleen de zaterdag. Dus heb nog een zondagsticket te koop.

PM
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 08:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Afbeelding

Zal vast nog wel iets veranderen, maar begin me toch lichtelijk zorgen te maken over het terrein als er zoveel regen valt komende week/vrijdag. Ook hopen dat de geur van twee jaar terug uit blijft.


Deze voorspelling zie je alleen bij Buienradar. Al kijk ik op mijn app van Weatherpro zie ik gewoon 26 graden staan en droog. Voor Weeronline geldt hetzelfde, die geven voor vrijdag en zaterdag weercijfer 8 en 9. Alleen vrijdagochtend zou het kunnen regenen volgens hun. Tenminste dit was wat ik gisteren zag..

Edit: het is alweer veranderd, vrijdag ziet er slechter uit dan hoe het er gister voor stond.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 08:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Ik zoek nog naar één Intents Weekend + Camping ticket. Degene die mij kan helpen krijgt van mij 5 bier en een handtekening van 2Faced :surrender:


Ik voel me gebruikt
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Accuweather blijft ook nog dagelijks veranderen. Temperatuur blijft wel in de hoge 20.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrijdag misschien onweer. Mogen we straks weer naar de sportzaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 12:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sound Rush & Adrenalize classic special op de mainstage zondag :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 12:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog nooit zo'n run gezien op tickets, dacht dat Rebirth dit jaar al erg was. Ongekend....mission freaking impossible that is! :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 13:11 
 
Hardtraxx Elite

Last minute beslissen om nog te gaan zondag, net kaartje gekregen van n maat. Ff afwachten of het niet zo heet word als vorig jaar. Dag er na wel stage maar das niet zn heel groot punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog 1 ticket voor zondag gezocht voor iemand in onze groep. :$
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten