Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 19:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima timetable voor mij, eigenlijk alleen jammer van de overlapping tussen Delete vs Chris One en Mind Dimension vs The Purge, verder komt alles prima uit!

1 uur lang 2-Sidez :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 19:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
n op de plattegrond ziet het er naar uit dat er niet veel ruimte zit tussen Fanaticz en Outrageous, dus ben benieuwd of je daar de muziek door elkaar gaat horen.


Die grensde vorig jaar op dezelfde manier aan elkaar, nergens last van gehad toen dus hopen dat het weer goed zit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 19:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ook al weet ik dat ik me eigen hier nooit aan ga houden, voor het idee is het wel zo fijn om alvast te plannen. :D
vrijdag
17:00-22:00 keltek-code black-db&stfan-digital punk vs hard driver-phuture noize live
22:00-00:00 d-fence-n-vitral
00:00-00:30 aggressive act live
00:30-01:00 warface heavy artillery
after

zaterdag
12:00-13:00 deenis
13:00-14:30 rvage vs myst
14:00-15:00 rejecta
15:00-16:00 radical vs d-sturb
16:00-17:00 furyan
17:00-17:30 act of rage live
17:30-18:00 radical vs crypsis
18:00-19:00 15 years experience
19:00-20:00 b-front vs phuture noize
20:00-20:30 partyraiser vs mad dog vs anime
20:30-21:30 partyraiser vs miss k8
21:30-22:00 db&stfan vs frequencerz
22:00-22:45 frequencerz
22:45-23:15 szp
23:15-23:45 angerfist vs radical
23:45-00:00 endshow

zondag
13:00-14:00 soundrush vs adrenalize
14:00-15:00 tears of fury vs bodyshock
15:00-16:00 d-fence
16:00-16:30 deadly guns
16:30-17:45 rougstate alliance
17:45-18:00 destructive tendecies vs tha playah
18:00-19:00 destructive tendecies vs angerfist
19:00-20:00 radical vs regain
20:00-21:30 warface vs delete vs e-force
21:30-22:00 dr peacock live
22:00-22:50 mental theo
22:50-23:00 endshow
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 19:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
kegel77w schreef:
n op de plattegrond ziet het er naar uit dat er niet veel ruimte zit tussen Fanaticz en Outrageous, dus ben benieuwd of je daar de muziek door elkaar gaat horen.


Die grensde vorig jaar op dezelfde manier aan elkaar, nergens last van gehad toen dus hopen dat het weer goed zit!


Volgens mij niet, toen stonden ze niet zo naast elkaar, en zat er wel een aardig stuk tussen dacht ik. Maar we gaan t zien.

Zin begint wel aardig te komen onderhand. Gaan er veel mensen hier weekend, of vooral losse dagen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 19:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Desley DD schreef:
kegel77w schreef:
n op de plattegrond ziet het er naar uit dat er niet veel ruimte zit tussen Fanaticz en Outrageous, dus ben benieuwd of je daar de muziek door elkaar gaat horen.


Die grensde vorig jaar op dezelfde manier aan elkaar, nergens last van gehad toen dus hopen dat het weer goed zit!


Volgens mij niet, toen stonden ze niet zo naast elkaar, en zat er wel een aardig stuk tussen dacht ik. Maar we gaan t zien.

Zin begint wel aardig te komen onderhand. Gaan er veel mensen hier weekend, of vooral losse dagen?


Je hebt gelijk inderdaad, verkeerd gezien. Er zat toen meer ruimte tussen en de Boombox zat daar ook ergens aan die kant volgens mij. Misschien betekend dat wel dat de Fanaticz groter is (hoop ik).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 19:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik hoop t, zou eigenlijk wel moeten met de populariteit van de raw tegenwoordig. En wil zelf heel graag de nieuwe live act van Regain een keer meemaken
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 19:55 
 
Hardtraxx Veteran

Als ik even die lineup doorspit dan moet ik toch wel zeggen dat er op zaterdag echt maar weinig interessante namen staan. Tevens de zondag enige positieve is de Relive stage
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 20:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Veel zin in B-Front vs Phuture Noize, Mind Dimension vs The Purge, Warface vs D-Sturb en in Rejecta op de zaterdag!

Vrijdagavond ook leuke setjes op de planning staan, AA live, Warface HA, PN live :loving:
Zondag denk ik pendelen tussen Mainstage en Relive :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 20:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vrijdag 19:00 meeting bij Mandy? :cool:

Vrijdag niet veel bijzonders wat ik wil zien. Phuture Noize, N-Vitral, Aggressive Act en Warface een zekerheid, voor rest kijken waar het gezellig is.

Pipa schreef:
Als ik even die lineup doorspit dan moet ik toch wel zeggen dat er op zaterdag echt maar weinig interessante namen staan. Tevens de zondag enige positieve is de Relive stage


Zaterdag weinig interessante namen inderdaad. Voornamelijk bij de Fanaticz te vinden. Bij The Opposition, Rooler, Mind Dimension & The Purge sowieso daar te vinden!

Zondag heel de dag bij de Relive en de mainstage :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 20:43 
 
Hardtraxxer

Zanger Kafke enige zekerheid, rest zie ik daar wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Mij en Hekzitter plus aanhang :woot:

Maar even serieus wie verzint het om blademasterz en avio tegelijk te zetten. En ook jammer dat ik delete dus mis maar goed die back to back to back set was vorige jaar ook niet denderend.

Vind het niet de beste time table maar ach ik loop wel waar het gezellig is.


Wordt mooi!

Ja blademasterz en AVIO tegelijkertijd is zeker jammer, maar ga toch voor Blademasters, aangezien je die vrijwel nooit zien.

Verder alleen 2-sidez zekerheid + Zanger Kafke, rest lekker struinen over het terrein. Vriendin + zus daarvan wil lil kleine ook graag zien, dus daar maar aansluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mag je wel ff flink wat pils harken Job voor lil kleine
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 22:29 
 
Hardtraxx Addict

Prima TT voor mij. Hele pijnlijke overlapping is wel B-Front vs Phuture Noize en Sound Rush. Die wilde ik beide heel graag zien. Wordt toch B-Front vs PN. Verder zeker te vinden bij Devin Wild, Demi Kanon vs JNXD, KELTEK en NSCLT vs Ecstatic. Deze namen heb ik maar weinig of niet gezien dus heel benieuwd naar die serjes. ‘s Avonds vanaf DBSTF op de main te vinden. Hoop ook dat ik mijn vriendin nog meekrijg naar Deetox vs Clockartz. Wordt sowieso een heerlijk dagje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 07:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
1 uur lang 2-Sidez :loving:

Och nice, was me nog niet opgevallen!

TT is prima voor mij, ben enkel zondag aanwezig voor de classics en vermits Blademasterz samen staat met AVIO hoef ik de classics area niet uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 09:19 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Vriendin + zus daarvan wil lil kleine ook graag zien, dus daar maar aansluiten.


Ik zal je bijstaan.


We komen met de auto dus ik mag mijn bier toch niet meer drinken dan, heb ik mooi een doelwit. :corn:

nee rustig maar, ik ga niet echt bier gooien mensen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik er zondag zou zijn zou ik serieus naar Lil Kleine gaan, hoor. Is gewoon master.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable op zaterdag vind ik niet écht gunstig. Ik verwacht wel, zeker met lekker weer, grotendeels bij de Hard Island te staan. Lekker een euforisch dagje. :loving:. Wat ik alleen elk jaar zo matig vindt is het laatste uurtje. Mainstage trek ik dan absoluut niet en de andere laatste acts zijn ook niet zo mijn ding. En dit is eigenlijk elk jaar wel zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 09:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als er iemand een zondag ticket over heeft neem ik deze graag over.
M'n maat is zo slim geweest om tot de laatste moment te wachten en Ticketswap is onmogelijk want daar zit je tegen bots op te boksen en die zijn net iets sneller :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ROY/RTM/Hekzitter

Top ^^ Gaan ons best doen er iets moois van te maken :clap:

2 nieuwe tracks af, en natuurlijk een partij onverwachte plaatjes om af te stoffen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 10:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zie op de site van Intents dat het festival op zaterdag al om 11 uur begint maar volgens timetable beginnen de eerste dj's pas allemaal om 12 uur... . Wat gebeurd er dan in dat uurtje tussen elf en twaalf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 10:44 
 
Hardtraxx Newbie

Zaterdag Devin Wild, Demi Kanon vs JNXD, Act of Rage LIVE, vanaf een uurtje of 6/7 voornamelijk bij de main te vinden, met misschien een uitstapje naar Sound Rush en D-Sturb vs Warface.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 10:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Erg balen dat Hypnose vs Airtunes zo vroeg staan. Had ik ze liever omgewisseld gezien met MickeyG en Art Frequency. Ook jammer dat Primeshock zo vroeg staan, maar dat was wel te verwachten. Oh ja, en MYST weer eens een keertje vroeg :lol: . Vraag me af of er ooit nog eens een festival komt waar die op een fatsoenlijke tijd staat, want ik heb hem hierdoor nog nooit live gezien. Hoop het grootste gedeelte van de dag lekker bij de Hard Island stage te staan (met hopelijk een graadje of 25), met uitstapjes naar Devin Wild, D-Block & S-Te-Fan en MD & The Purge. Lekker dagje euforisch in het zonnetje.

En +++++ dat ik eigenlijk moest rijden, maar we nu een andere bob hebben geregeld hiephoi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 12:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zanger Kafke, moet die kerel nog steeds een keer meemaken. Hopelijk hier erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-rent schreef:
Wat gebeurd er dan in dat uurtje tussen elf en twaalf?


Rad van snats
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrij geregeld, dus (mocht ik een kaart kunnen fixen) de zondag aanwezig! Zal wel grotendeels een een dagje Classics worden met uitstapjes naar Blademasterz en Dana. Eerste twee uurtjes op de main zien er ook tof uit. :)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten