Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Hekzitter schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Na 15 jaar zal de organisatie waarschijnlijk ook op zoek moeten naar een nieuwe locatie...


Denk je? Waar zouden ze dan heen moeten? Gemeente en oisterwijkers zijn altijd vol lof over het festival. Zou niet weten waarom ze ergens anders heen zouden gaan.


Dat kan wel zo zijn, maar momenteel is het landbouwgrond en het gaat bouwgrond worden waardoor het toegestaan wordt er bebouwing op te zetten.

Iig dat hoor ik al jaren, blijkbaar is het vanaf relatief binnenkort (?) toegestaan via het bestemmingsplan.


Kan je hiervan een bron geven? Want wat willen ze daar gaan bouwen dan? Dan moeten ze daar gewoon een volledige wijk extra gaan bouwen, terwijl pannenschuur buiten (bij heukelom) amper huizen verkocht worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 08:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op zoek naar een weekendticket inclusief camping.

Iemand hier die verhindert is? Ik heb nog een regular zaterdagticket ervoor in de aanbieding (verschil wordt uiteraard betaald)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 09:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:

Kan je hiervan een bron geven? Want wat willen ze daar gaan bouwen dan? Dan moeten ze daar gewoon een volledige wijk extra gaan bouwen, terwijl pannenschuur buiten (bij heukelom) amper huizen verkocht worden.


Zoals het er nu naar uit ziet wordt alleen sportpark den donk opnieuw ontwikkeld, dat vormt voorlopig nog geen gevaar voor het evenement neem ik aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Hekzitter schreef:

Kan je hiervan een bron geven? Want wat willen ze daar gaan bouwen dan? Dan moeten ze daar gewoon een volledige wijk extra gaan bouwen, terwijl pannenschuur buiten (bij heukelom) amper huizen verkocht worden.


Zoals het er nu naar uit ziet wordt alleen sportpark den donk opnieuw ontwikkeld, dat vormt voorlopig nog geen gevaar voor het evenement neem ik aan.


Nee denk ik ook niet. Ze kunnen nog verder naar achter schuiven lijkt me. Taxandria, Nevelo en fc Oisterwijk gaan samenvoegen, maar er zijn al zoveel velden die daar liggen en daar zullen misschien 2 velden bijkomen, maar dat zal vooral aan de andere kant liggen waar intents sowieso geen gebruik van maakt. Denk ook niet dat de gemeente zo'n intents heel erg wil dwarsbomen. Is altijd een goede samenwerking geweest wat dat betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 16:53 
 
Hardtraxx Veteran

Die voetbalvelden kunnen dan mooi als parkeerplaats dienen, is dan toch zomerstop!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 08:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand een zondagticket over? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Iemand een zondagticket over? :D

Ik niet!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rik flikker
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe eens aardig tegen elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 13:08 
 
Hardtraxx Newbie

https://www.buienradar.nl/weer/oisterwi ... 0/14daagse
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice, handig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 14:11 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Op zoek naar een kaartje voor de zondag! Iemand eentje over? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Ik niet!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intents timetable:

https://intentsfestival.nl/timetable/

Zondag 20:00 - 21:00 in de Boombox, wie gaan we zien :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 17:32 
 
Hardtraxx Veteran

Mij en Hekzitter plus aanhang :woot:

Maar even serieus wie verzint het om blademasterz en avio tegelijk te zetten. En ook jammer dat ik delete dus mis maar goed die back to back to back set was vorige jaar ook niet denderend.

Vind het niet de beste time table maar ach ik loop wel waar het gezellig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Intents timetable:

https://intentsfestival.nl/timetable/

Zondag 20:00 - 21:00 in de Boombox, wie gaan we zien :love:

Mij wss wel :thumbup:

Verder kon de time table me niet veel schelen. Ben allang blij dat B Front vs PN niet tegelijk staat met Delete & CO en MD & The Purge. Die b2b set van Delete vs Chris one verwacht ik toch niet zoveel van dus dat wordt mooi naar MD vs The Purge :clap:. Zondag wss bijna hele dag relive, die mainstage line Up heb ik echt helemaal niks mee grotendeels. Daarnaast zal ik dat toch op de zaterdag wel gedeeltelijk zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 17:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SNOLLEBOLLEKES!!1
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ahhw SZP tegelijk met Delete vs Chris One
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ivm werk kan ik helaas maar tot 9 uur aanwezig zijn op zaterdag, de leukste artiesten komen daarna eigenlijk pas. Gelukkig Bfront&PN wel voor die tijd :)

Wel grappig dat DBSTF na Ran-D staat, zo zie je het niet meer bij veel festivals :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 17:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De avond line-up op zaterdag zijn bij mij alleen maar overlappingen :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 18:03 
 
Hardtraxxer

Opzich wel beter dat veel namen meerdere dagen geboekt zijn. Dit maakt het in veel keuzes wat makkelijker.
Indeling van het terrein is volgens mij bijna identiek aan vorig jaar. Nog 10 dagen geduld :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 18:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel erg zonde dat Mind Dimension vs The Purge tussen Rooler Live en Rebelion vs Malice staan, de ruimte kan je nu dus wel afschrijven. En staan ook tegelijk met Delete vs Chris one... Vrijdag wel lekker relaxt avondje, en afsluiten met AA Live en Warface Live. Zondag lekker een uur lang afsluiten met 2-Sidez, verder zie ik t allemaal wel. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 18:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Blijf me idd zorgen maken over de ruimte bij de Fanaticz, aangezien er wel hele dikke namen staan als Regain, Rooler, Rebelion vs Malice en Mind Dimension vs The Purge. En wanneer je op de festival map kijkt lijkt het idd indentiek aan vorig jaar.. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 18:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het is zeker niet identiek, maar je kunt wel zien dat ze beperkt zijn met de ruimte. Neem aan dat de Boombox veel last gaat krijgen van de Fanaticz, Outrageous. En op de plattegrond ziet het er naar uit dat er niet veel ruimte zit tussen Fanaticz en Outrageous, dus ben benieuwd of je daar de muziek door elkaar gaat horen. Fanaticz zal ook dit jaar weer veel te klein zijn, vooral als je daar zulke namen op zet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 19:09 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Pff, hele opgave om überhaupt wat namen te kiezen waar ik heen wil gaan. Wat een bout line up ook eigenlijk.

Dan ook nog Sound Rush en B-Front & PN tegelijk, juist de enige 2 die ik graag wou zien :') Nouja ik ga het allemaal wel ter plekke zien dan.
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten