Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 10:43 
 
Hardtraxxer

PEPii schreef:
Iemand enig idee hoever het lopen is vanaf de parkeerplaats naar de camping? Voor het eerst een weekend op de camping dit jaar na 3 keer eerder alleen op de zaterdag geweest te zijn, dus ben erg benieuwd :yay:

Ik vond de afstand echt reuze meevallen, schat nog geen 20 minuutjes. En de wegen er naartoe zijn ook prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 11:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Ik heb met mijn vrienden al een parkeerticket gekocht, dus dat wordt gewoon parkeren op de parking van Intents. Maar tien minuten tot een kwartiertje valt mee, mits het weer meezit :thumbup: Karretje gaat goedkomen, thanks voor de info!

Ben echt benieuwd, hoor veel goede verhalen over IntensCity :beer: :yay:


Ja dat is op een van die velden gewoon, zijn weilanden van boeren omdat er anders niet voldoende parkeerplekken zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 11:16 
 
Hardtraxx Veteran

Als je weekend vip hebt als enige van de groep, dan staat je tent al op inclusief de BBQ al aan terwijl je maten nog in de rij staan voor de ingang. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 11:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Als je weekend vip hebt als enige van de groep, dan staat je tent al op inclusief de BBQ al aan terwijl je maten nog in de rij staan voor de ingang. :lol:


Weekend VIP moet ook gewoon in de rij staan, alleen een stuk minder druk :P En de rest van je spullen moet je ook zelf sjouwen.

EDIT: verkeerd gelezen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 11:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
fromrussiaWITLOF schreef:
Klopt het dat je de vrijdag alleen kan gaan wanneer je weekend + camping hebt?
Wij hebben alleen weekend tickets, maar we wilden misschien toch al de vrijdag gaan. Maar als dit alleen kan wanneer je ook op de camping ligt, dan kan dat idee meteen van de baan. :P


Yep. Vrijdag is alleen voor weekend + camping. Weekendticket = zaterdag en zondag

Oke thanks! Dan wordt het vrijdag Tilburg in of zaterdagochtend pas oprijden. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fromrussiaWITLOF schreef:
Exterkate schreef:
fromrussiaWITLOF schreef:
Klopt het dat je de vrijdag alleen kan gaan wanneer je weekend + camping hebt?
Wij hebben alleen weekend tickets, maar we wilden misschien toch al de vrijdag gaan. Maar als dit alleen kan wanneer je ook op de camping ligt, dan kan dat idee meteen van de baan. :P


Yep. Vrijdag is alleen voor weekend + camping. Weekendticket = zaterdag en zondag

Oke thanks! Dan wordt het vrijdag Tilburg in of zaterdagochtend pas oprijden. :whistle:

Vrijdag Tilburg in deden wij ook altijd ja, om vervolgens zaterdag met een kater op Intents te staan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 08:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
Royvn_ schreef:
Ik heb de vrijdag een tentamen dus moet ik in mn eentje gaan reizen.. heeft iemand ervaring met het ov naar intents gaan op vrijdag? Rijden er pendelbussen nog rond n uur of 6 vanaf oisterwijk?


Er zijn tickets te koop voor pendelbussen op vrijdag alleen geen idee tot hoelaat die rijden. Heb het al gevraagd aan Intents maar vooralsnog geen reactie.


De bussen rijden tot 23.00 kreeg ik als reactie.van de organisatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 08:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
fromrussiaWITLOF schreef:
Oke thanks! Dan wordt het vrijdag Tilburg in of zaterdagochtend pas oprijden. :whistle:

Vrijdag Tilburg in deden wij ook altijd ja, om vervolgens zaterdag met een kater op Intents te staan xd

En zo hoort het ook! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 12:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 13:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die eerste alinea ging in mijn hoofd met de stem van Tonight xd

Maar klinkt heel goed dit!
Soort Power Hour ala Intents ter ere van het 15 jarig bestaan ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

R_vd schreef:
Die eerste alinea ging in mijn hoofd met de stem van Tonight xd

Meer die van Het Gevoel Van :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 15:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nu je het zegt haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 15:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vet idee, en leuk dat alle stijlen langskomen! Mits er een beetje plaats is om los te gaan en er geen overlapping is met een DJ die ik graag wil zien, misschien wel een kijkje nemen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 15:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Vet idee, en leuk dat alle stijlen langskomen! Mits er een beetje plaats is om los te gaan en er geen overlapping is met een DJ die ik graag wil zien, misschien wel een kijkje nemen :thumbup:


^ precies, alleen ben ik bang dat het echt veel te druk wordt dat uur, dus hoop stiekem dat er een dj draait van 18-19u die ik wil zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 22:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
PEPii schreef:
Vet idee, en leuk dat alle stijlen langskomen! Mits er een beetje plaats is om los te gaan en er geen overlapping is met een DJ die ik graag wil zien, misschien wel een kijkje nemen :thumbup:


^ precies, alleen ben ik bang dat het echt veel te druk wordt dat uur, dus hoop stiekem dat er een dj draait van 18-19u die ik wil zien.


Haha ik denk er hetzelfde over. Ik gok zomaaar dat het een beetje endshow-achtige taferelen gaan worden bij de mainstage.. lekker hutje mutje
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 00:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Na 15 jaar zal de organisatie waarschijnlijk ook op zoek moeten naar een nieuwe locatie...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 07:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Na 15 jaar zal de organisatie waarschijnlijk ook op zoek moeten naar een nieuwe locatie...


Denk je? Waar zouden ze dan heen moeten? Gemeente en oisterwijkers zijn altijd vol lof over het festival. Zou niet weten waarom ze ergens anders heen zouden gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 08:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zie dat niet zo snel gebeuren idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 08:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag tijdtafel? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 09:04 
 
Hardtraxxer

THArdstyler schreef:
Vandaag tijdtafel? ^^


Als ze dezelfde timetable aanhouden, voor het uitbrengen van de timetables als vorig jaar, dan wel ja :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 11:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

B_Bass schreef:
THArdstyler schreef:
Vandaag tijdtafel? ^^


Als ze dezelfde timetable aanhouden, voor het uitbrengen van de timetables als vorig jaar, dan wel ja :clap:


Ik had ze van de week bericht gestuurd, en tegelijkertijd gevraagd wanneer de timetable komt. Ze zeiden week 21, dus volgende week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 16:04 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Nog op zoek naar 1 of 2 weekendtickets met camping, iemand die mij kan helpen? :worship: Via ticketswap heb ik er tot nu toe pas 1 (voor mezelf) kunnen krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ncrypta vs Riot Shift toegevoegd aan de zaterdag line-up, kijkje nemen dus :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 17:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Na 15 jaar zal de organisatie waarschijnlijk ook op zoek moeten naar een nieuwe locatie...


Denk je? Waar zouden ze dan heen moeten? Gemeente en oisterwijkers zijn altijd vol lof over het festival. Zou niet weten waarom ze ergens anders heen zouden gaan.


Dat kan wel zo zijn, maar momenteel is het landbouwgrond en het gaat bouwgrond worden waardoor het toegestaan wordt er bebouwing op te zetten.

Iig dat hoor ik al jaren, blijkbaar is het vanaf relatief binnenkort (?) toegestaan via het bestemmingsplan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 20:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaterdag ticket onder de maximale prijs op ticketswap weten te bemachtigen, aanwezig :thumbsup:
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten