Poster: Intents Festival - The Ultimate Celebration
Past

Intents Festival - The Ultimate Celebration

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
K
Hardtraxxer
382 posts member since 2010
last seen Mar 2026
PEPii wrote:Iemand enig idee hoever het lopen is vanaf de parkeerplaats naar de camping? Voor het eerst een weekend op de camping dit jaar na 3 keer eerder alleen op de zaterdag geweest te zijn, dus ben erg benieuwd :yay:
Ik vond de afstand echt reuze meevallen, schat nog geen 20 minuutjes. En de wegen er naartoe zijn ook prima.
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen Aug 2026
PEPii wrote: Ik heb met mijn vrienden al een parkeerticket gekocht, dus dat wordt gewoon parkeren op de parking van Intents. Maar tien minuten tot een kwartiertje valt mee, mits het weer meezit :thumbup: Karretje gaat goedkomen, thanks voor de info!

Ben echt benieuwd, hoor veel goede verhalen over IntensCity :beer: :yay:
Ja dat is op een van die velden gewoon, zijn weilanden van boeren omdat er anders niet voldoende parkeerplekken zijn :)
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 24 days ago
Als je weekend vip hebt als enige van de groep, dan staat je tent al op inclusief de BBQ al aan terwijl je maten nog in de rij staan voor de ingang. :lol:
Hardtraxx Elite
last seen Aug 2026
RTM93 wrote:Als je weekend vip hebt als enige van de groep, dan staat je tent al op inclusief de BBQ al aan terwijl je maten nog in de rij staan voor de ingang. :lol:
Weekend VIP moet ook gewoon in de rij staan, alleen een stuk minder druk :P En de rest van je spullen moet je ook zelf sjouwen.

EDIT: verkeerd gelezen :$
Hardtraxxer
74 posts member since 2015
last seen Dec 2024
Exterkate wrote:
fromrussiaWITLOF wrote:Klopt het dat je de vrijdag alleen kan gaan wanneer je weekend + camping hebt?
Wij hebben alleen weekend tickets, maar we wilden misschien toch al de vrijdag gaan. Maar als dit alleen kan wanneer je ook op de camping ligt, dan kan dat idee meteen van de baan. :P
Yep. Vrijdag is alleen voor weekend + camping. Weekendticket = zaterdag en zondag
Oke thanks! Dan wordt het vrijdag Tilburg in of zaterdagochtend pas oprijden. :whistle:
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 24 days ago
fromrussiaWITLOF wrote:
Exterkate wrote:
fromrussiaWITLOF wrote:Klopt het dat je de vrijdag alleen kan gaan wanneer je weekend + camping hebt?
Wij hebben alleen weekend tickets, maar we wilden misschien toch al de vrijdag gaan. Maar als dit alleen kan wanneer je ook op de camping ligt, dan kan dat idee meteen van de baan. :P
Yep. Vrijdag is alleen voor weekend + camping. Weekendticket = zaterdag en zondag
Oke thanks! Dan wordt het vrijdag Tilburg in of zaterdagochtend pas oprijden. :whistle:
Vrijdag Tilburg in deden wij ook altijd ja, om vervolgens zaterdag met een kater op Intents te staan xd
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Desley DD wrote:
Royvn_ wrote:Ik heb de vrijdag een tentamen dus moet ik in mn eentje gaan reizen.. heeft iemand ervaring met het ov naar intents gaan op vrijdag? Rijden er pendelbussen nog rond n uur of 6 vanaf oisterwijk?
Er zijn tickets te koop voor pendelbussen op vrijdag alleen geen idee tot hoelaat die rijden. Heb het al gevraagd aan Intents maar vooralsnog geen reactie.
De bussen rijden tot 23.00 kreeg ik als reactie.van de organisatie.
Hardtraxxer
74 posts member since 2015
last seen Dec 2024
THArdstyler wrote:
fromrussiaWITLOF wrote: Oke thanks! Dan wordt het vrijdag Tilburg in of zaterdagochtend pas oprijden. :whistle:
Vrijdag Tilburg in deden wij ook altijd ja, om vervolgens zaterdag met een kater op Intents te staan xd
En zo hoort het ook! :beer:
Hardtraxxer
644 posts member since 2017
last seen Mar 2026
Intents Festival - The Ultimate Celebration (1, 2 & 3 juni 2018, Oisterwijk)
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
Die eerste alinea ging in mijn hoofd met de stem van Tonight xd

Maar klinkt heel goed dit!
Soort Power Hour ala Intents ter ere van het 15 jarig bestaan ofzo.
Hardtraxx Veteran
last seen 24 days ago
R_vd wrote:Die eerste alinea ging in mijn hoofd met de stem van Tonight xd
Meer die van Het Gevoel Van :D
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
Nu je het zegt haha
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Vet idee, en leuk dat alle stijlen langskomen! Mits er een beetje plaats is om los te gaan en er geen overlapping is met een DJ die ik graag wil zien, misschien wel een kijkje nemen :thumbup:
Hardtraxx Elite
last seen Aug 2026
PEPii wrote:Vet idee, en leuk dat alle stijlen langskomen! Mits er een beetje plaats is om los te gaan en er geen overlapping is met een DJ die ik graag wil zien, misschien wel een kijkje nemen :thumbup:
^ precies, alleen ben ik bang dat het echt veel te druk wordt dat uur, dus hoop stiekem dat er een dj draait van 18-19u die ik wil zien.
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2024
mitch0162 wrote:
PEPii wrote:Vet idee, en leuk dat alle stijlen langskomen! Mits er een beetje plaats is om los te gaan en er geen overlapping is met een DJ die ik graag wil zien, misschien wel een kijkje nemen :thumbup:
^ precies, alleen ben ik bang dat het echt veel te druk wordt dat uur, dus hoop stiekem dat er een dj draait van 18-19u die ik wil zien.
Haha ik denk er hetzelfde over. Ik gok zomaaar dat het een beetje endshow-achtige taferelen gaan worden bij de mainstage.. lekker hutje mutje
Hardtraxx Veteran
3487 posts member since 2017
last seen 19 minutes ago
Na 15 jaar zal de organisatie waarschijnlijk ook op zoek moeten naar een nieuwe locatie...
Hardtraxx Veteran
5118 posts member since 2017
last seen 4 hours ago
Mark With A Tarrel wrote:Na 15 jaar zal de organisatie waarschijnlijk ook op zoek moeten naar een nieuwe locatie...
Denk je? Waar zouden ze dan heen moeten? Gemeente en oisterwijkers zijn altijd vol lof over het festival. Zou niet weten waarom ze ergens anders heen zouden gaan.
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2024
Zie dat niet zo snel gebeuren idd
Hardtraxx Veteran
last seen 24 days ago
Vandaag tijdtafel? ^^
B
Hardtraxxer
171 posts member since 2017
last seen Dec 2020
THArdstyler wrote:Vandaag tijdtafel? ^^
Als ze dezelfde timetable aanhouden, voor het uitbrengen van de timetables als vorig jaar, dan wel ja :clap:
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
B_Bass wrote:
THArdstyler wrote:Vandaag tijdtafel? ^^
Als ze dezelfde timetable aanhouden, voor het uitbrengen van de timetables als vorig jaar, dan wel ja :clap:
Ik had ze van de week bericht gestuurd, en tegelijkertijd gevraagd wanneer de timetable komt. Ze zeiden week 21, dus volgende week.
4 posts member since 2018
last seen Dec 2021
Nog op zoek naar 1 of 2 weekendtickets met camping, iemand die mij kan helpen? :worship: Via ticketswap heb ik er tot nu toe pas 1 (voor mezelf) kunnen krijgen
Hardtraxx Veteran
3892 posts member since 2013
last seen 9 hours ago
Ncrypta vs Riot Shift toegevoegd aan de zaterdag line-up, kijkje nemen dus :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3487 posts member since 2017
last seen 19 minutes ago
Hekzitter wrote:
Mark With A Tarrel wrote:Na 15 jaar zal de organisatie waarschijnlijk ook op zoek moeten naar een nieuwe locatie...
Denk je? Waar zouden ze dan heen moeten? Gemeente en oisterwijkers zijn altijd vol lof over het festival. Zou niet weten waarom ze ergens anders heen zouden gaan.
Dat kan wel zo zijn, maar momenteel is het landbouwgrond en het gaat bouwgrond worden waardoor het toegestaan wordt er bebouwing op te zetten.

Iig dat hoor ik al jaren, blijkbaar is het vanaf relatief binnenkort (?) toegestaan via het bestemmingsplan.
Hardtraxxer
119 posts member since 2017
last seen Mar 2020
Zaterdag ticket onder de maximale prijs op ticketswap weten te bemachtigen, aanwezig :thumbsup:
Last edited by Dyland on , edited 2 times in total.

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 33 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 3 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago