Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 18:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vijfde jaar op een rij Intents en eerste jaar camping, begin er toch wel heel veel zin in te krijgen bij het zien van de videoclip :clap:

Iemand enig idee wie de chick is die zingt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 18:35 
 
Hardtraxxer

Joey schreef:
Nee, hun succesformule is dat ze alle winst die ze maken steken in de editie van het jaar erop (aankleding, grote namen, etc) en de tickets betaalbaar houden. Dat, en de goodwill/interesse van mensen uit de omgeving die ook eens een feestje pakken.


Die interesse en goodwil van mensen uit de buurt zit het zeker wel goed ja, normaal vinden m'n ouders het alleen maar herrie maar over Intents zijn ze super enthousiast en gaan ze elk jaar naar de rondleiding en staat m'n moeder 2 dagen te werken bij de munten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 18:39 
 
Hardtraxxer

Denk dat het ook zeker aan bijdraagt dat het zowat iedere editie van Intents goed weer is geweest (althans afgelopen jaren)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Warm-up mixje van me:



https://forum.hardtraxx.com/hardstyle/delt-a-intents-festival-2018-warm-up-mix-t63708.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 20:44 
 
Hardtraxxer

Exterkate schreef:

Dit was eerst wel ja omdat zij een stichting waren maar volgens mij (ik kan het fout hebben) is dit niet meer zo. Ik neem aan dat nu zij zo groot zijn dat zij wel degelijk een potje maken voor eventuele onvoorziene omstandigheden in de toekomst :)


Het heet in ieder geval nog wel Stichting de Kloontjes. Als ze nu ondertussen al geen stichting meer zouden zijn mogen ze volgensmij ook niet meer hunzelf Stichting noemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staan in de KvK ook nog steeds als Stichting de Kloontjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2018 03:01 
 
Hardtraxx Veteran

De stichting bestaat nog , maar was het niet dat de stichting niet meer zou meewerken aan Intents als stichting maar dat een paar mensen van de stichting een organisatie hadden opgericht en van daaruit te werk gingen ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2018 09:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

R_vd schreef:
Iemand enig idee wie de chick is die zingt?

Volgens mij is het de zus van D-Block, zij doet vaker vocals in hun tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2018 12:13 
 
Hardtraxx Addict

Iemand nog een weekend + camping ticket in de aanbieding toevallig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2018 16:42 
 
Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
Iemand nog een weekend + camping ticket in de aanbieding toevallig?

Niet in de aanbieding, wel voor grof geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2018 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Keurige meid. Iemand toevallig haar 06?


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 21:37 
 
Hardtraxx Addict

Nocturnolz Album showcase in de indoor mainstage zaterdag.

Bron: Facebook Nolz
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 16:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb de vrijdag een tentamen dus moet ik in mn eentje gaan reizen.. heeft iemand ervaring met het ov naar intents gaan op vrijdag? Rijden er pendelbussen nog rond n uur of 6 vanaf oisterwijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 17:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Ik heb de vrijdag een tentamen dus moet ik in mn eentje gaan reizen.. heeft iemand ervaring met het ov naar intents gaan op vrijdag? Rijden er pendelbussen nog rond n uur of 6 vanaf oisterwijk?


Er zijn tickets te koop voor pendelbussen op vrijdag alleen geen idee tot hoelaat die rijden. Heb het al gevraagd aan Intents maar vooralsnog geen reactie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 20:33 
 
Hardtraxx Newbie

Wellicht zinloos, maar wie niet waagt wie niet wint ;)
Ik ben nog op zoek naar een zaterdagticket dus mocht je er één willen verkopen aan me, ik hoor het graag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 21:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
Royvn_ schreef:
Ik heb de vrijdag een tentamen dus moet ik in mn eentje gaan reizen.. heeft iemand ervaring met het ov naar intents gaan op vrijdag? Rijden er pendelbussen nog rond n uur of 6 vanaf oisterwijk?


Er zijn tickets te koop voor pendelbussen op vrijdag alleen geen idee tot hoelaat die rijden. Heb het al gevraagd aan Intents maar vooralsnog geen reactie.


Waar zijn die te koop? Hou me op de hoogte aub!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 22:06 
 
Hardtraxx Newbie

Is er iets van een floorplan bekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Desley DD schreef:
Royvn_ schreef:
Ik heb de vrijdag een tentamen dus moet ik in mn eentje gaan reizen.. heeft iemand ervaring met het ov naar intents gaan op vrijdag? Rijden er pendelbussen nog rond n uur of 6 vanaf oisterwijk?


Er zijn tickets te koop voor pendelbussen op vrijdag alleen geen idee tot hoelaat die rijden. Heb het al gevraagd aan Intents maar vooralsnog geen reactie.


Waar zijn die te koop? Hou me op de hoogte aub!


Onder het gedeelte: Weekend + IntentsCity Camping
https://intentsfestival.nl/bestellen/in ... tival2018/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WasabiWonka schreef:
Is er iets van een floorplan bekend?


komt meestal pas paar dagen van tevoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 23:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ah over t hoofd gezien, thanks. Heb intents ook nog n bericht gestuurd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 00:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klopt het dat je de vrijdag alleen kan gaan wanneer je weekend + camping hebt?
Wij hebben alleen weekend tickets, maar we wilden misschien toch al de vrijdag gaan. Maar als dit alleen kan wanneer je ook op de camping ligt, dan kan dat idee meteen van de baan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 08:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand enig idee hoever het lopen is vanaf de parkeerplaats naar de camping? Voor het eerst een weekend op de camping dit jaar na 3 keer eerder alleen op de zaterdag geweest te zijn, dus ben erg benieuwd :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 09:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Iemand enig idee hoever het lopen is vanaf de parkeerplaats naar de camping? Voor het eerst een weekend op de camping dit jaar na 3 keer eerder alleen op de zaterdag geweest te zijn, dus ben erg benieuwd :yay:


Wat ik mij ervan kan herinneren hebben wij er 20 a 25 minuten over gedaan met al die zooi. Het is op zich niet super ver weg maar het sjouwen maakt het toch een barre tocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 09:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Iemand enig idee hoever het lopen is vanaf de parkeerplaats naar de camping? Voor het eerst een weekend op de camping dit jaar na 3 keer eerder alleen op de zaterdag geweest te zijn, dus ben erg benieuwd :yay:


Het valt reuze mee met lopen, een aantal boeren stellen hun weiland ter beschikking voor het parkeren. Denk aan 10 minuten lopen tot aan de ingang van de camping. Echter sta je wel even te wachten voordat je binnen bent. Het ligt er ook op welk weiland je parkeert en waar de auto staat (vooraan of achteraan) en waar je op de camping staat.
Er staan een hoop houten vlonders voor de ingang, mocht je een koffer met wieltjes (of karretje oid) hebben zou ik die meenemen ;)

Camping verder is echt flink verbeterd elk jaar! Staan ook grote BBQ platen op de camping, vooral fijn voor de vrijdag als je zelf vlees meeneemt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 10:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
PEPii schreef:
Iemand enig idee hoever het lopen is vanaf de parkeerplaats naar de camping? Voor het eerst een weekend op de camping dit jaar na 3 keer eerder alleen op de zaterdag geweest te zijn, dus ben erg benieuwd :yay:


Wat ik mij ervan kan herinneren hebben wij er 20 a 25 minuten over gedaan met al die zooi. Het is op zich niet super ver weg maar het sjouwen maakt het toch een barre tocht


Jaa was ook van plan om iets van een opvouwbare kar mee te nemen voor bagage en tenten.

mitch0162 schreef:
PEPii schreef:
Iemand enig idee hoever het lopen is vanaf de parkeerplaats naar de camping? Voor het eerst een weekend op de camping dit jaar na 3 keer eerder alleen op de zaterdag geweest te zijn, dus ben erg benieuwd :yay:


Het valt reuze mee met lopen, een aantal boeren stellen hun weiland ter beschikking voor het parkeren. Denk aan 10 minuten lopen tot aan de ingang van de camping. Echter sta je wel even te wachten voordat je binnen bent. Het ligt er ook op welk weiland je parkeert en waar de auto staat (vooraan of achteraan) en waar je op de camping staat.
Er staan een hoop houten vlonders voor de ingang, mocht je een koffer met wieltjes (of karretje oid) hebben zou ik die meenemen ;)

Camping verder is echt flink verbeterd elk jaar! Staan ook grote BBQ platen op de camping, vooral fijn voor de vrijdag als je zelf vlees meeneemt :)


Ik heb met mijn vrienden al een parkeerticket gekocht, dus dat wordt gewoon parkeren op de parking van Intents. Maar tien minuten tot een kwartiertje valt mee, mits het weer meezit :thumbup: Karretje gaat goedkomen, thanks voor de info!

Ben echt benieuwd, hoor veel goede verhalen over IntensCity :beer: :yay:
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten