Niet de mijnewrote:Mooie auto.
Plaatje komt van de PRDX-Facebook pagina
Niet de mijnewrote:Mooie auto.
Best mooie golf heb ik jawrote:Mooie auto.
wrote: Dag 2
Crypsis (live)
Adaro VS B-Front
Radical Redemption
PRDX VS Noisecult
Yellow Claw
Paul Elstak ft. MC Ruffian
La Fuente ft. MC Iceman
Mental Theo
Welke troll weet mijn naamwrote:haha tom wil jij wel tussen al die dagjesmensen staan stampen tijdens een stage van theracords? hahawrote:Heb gehoord dat Theracords op een ander feest dan Alcatrazz nog een eigen stage gaat hosten, zou wat zijn als dat hier is![]()
Dan weet ik 1 ding en is het instant aanwezig
Verwacht zelf ook overal behalve hier hoorwrote:Denk eerder aan Wish eigenlijk, maar dat gevoel is nergens op gebasseerd. Maar je zegt 'nog' een eigen stage...Alcatrazz zeker dus?
Welke troll weet mijn naamwrote:wrote:haha tom wil jij wel tussen al die dagjesmensen staan stampen tijdens een stage van theracords? hahawrote:Heb gehoord dat Theracords op een ander feest dan Alcatrazz nog een eigen stage gaat hosten, zou wat zijn als dat hier is![]()
Dan weet ik 1 ding en is het instant aanwezig
Die kunnen ook nog op dag 1 komen hoorwrote:Baal er stiekem toch van dat Crypsis, B-front, Adaro en Radical Redemption op dag 2 komen...
Omdat ik natuurlijk 'n kaartje voor dag 1 in de pocket heb. Maar wie weet, komt er wel een vette stage op dag 1 waar ik helemaal uit me plaat kan gaan, anders lekker vertoefen bij de hardcore bij de snuufkes, was vorig jaar ook mooi.
Nog een deel van de lineup?wrote:Ben benieuwd wat ze te zeggen hebben om 20:00..
Dus ik verwacht dat die 2 namen bekend gemaakt zullen worden om 20:00uurTwee top artiesten hosten een eigen stage op Intents Festival Day 1. Morgen avond meer info!
Intents Festival
Breaking news! Ran-D & Adaro, twee van de beste hardstyle-artiesten van dit moment, gaan een eigen area hosten op de uitverkochte Day 1 van Intents Festival 2013! Met de vetste acts en ondersteund door Scantraxx Recordz vormen zij een brute line-up. Naast gevestigde namen is er ook ruimte voor rising stars en dikke combi's. In deze area draait het allemaal om die rauwe clubfeeling en uiteraard snoeiharde beats!

Of dat Adaro terugdenkt aan zijn setje vorig jaar met Thera, en die held uitnodigt..Dat was genieten!wrote:Ookal is het eigenlijk gewoon een Scantraxx tent, hoop ik dat Ran-D & Adaro B-Front uitnodigen
echt he.... kunnen ze niet gewoon een keer een ander label laten komen wat niets te maken heeft met scantraxx...wrote: Over het bericht: valt me behoorlijk tegen, vooral omdat je er nu al uit op kunt maken dat Scantraxx de boventoon zal voeren
Ohwrote:Haha omdat ik dat gewoon weetwrote: Welke troll weet mijn naam![]()
Zie je inboxwrote:Iemand nog een weekendticket over??