Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2023 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook even bij Gezellige Uptempo wezen kijken.
Snap de hype echt niet maar oke, leuke poep hoofden.
Tering druk daar, maar wat een stront geluid.
Deed me echt denken aan GPF 2.0!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2023 19:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mooi weekend gehad met heel veel leuke mensen. Nog even alles aan het verwerken wat je allemaal meemaakt op zo’n camping.
Vrijdag verliep direct alles soepel. Onze vriendencamping zat helemaal links achterin maar niet echt een ramp, het terrein is niet heel erg groot. Snel binnen en rond 5 uur het festivalterrein op gegaan. Die dag overal de ruimte gehad wat erg fijn was. Leuke setjes gehoord van onder andere Frequencerz en Vertile. E-Force classics was iets teveel een hitparade alsnog prima vermaakt daar. Ook me eens gewaagd aan Cryex en Mutilator, wat misschien wel direct het lompste setje van het weekend was :bomb:. Het aantal fake drops is wel heel erg overdreven maar dat geld de laatste tijd voor zoveel artiesten binnen de raw.

Vrijdagnacht even naar de afterparty gegaan met de Savage Squad en Gezellige Uptempo, verder niet te gek gedaan om zaterdag fit aan de dag te beginnen en optijd het terrein op te zijn voor Chapter V & Vyral. Helaas was het toen het warmste moment van de dag en dat hakte er wel in. Had deze set liever aan het eind van de dag gehad. Wel leuk om alle liefhebbers te zien die hier speciaal voor optijd het terrein op waren gegaan.

Vorig jaar was het ontbreken van de Melodica wel een groot gemist dus dat moest dit jaar goed gemaakt worden. En wat was het ontzettend goud. Al die geweldige melodieën en blije gezichten in combinatie met het zonnetje, beter kon eigenlijk niet :loving: Even een uitstapje naar Rebelion en Vertile gemaakt. In eerste instantie niet op de planning maar de drukte en de warmte in de tent viel me alles mee en aangezien we daar met de hele groep stonden was dat wel een uur genieten. Toen ook gebleven bij Phuture Noize en Vertile. Later ook naar Phuture Noize z’n solo set gegaan op de main. Hij draaide bij beide sets bijna precies dezelfde platen, al is het natuurlijk geen straf om Starlight, of Edge of Glory meerdere keren te horen. Wel bijzonder was dat hij ook twee keer Aversion - Activation draaide dat weekend. Het leek wel een verplichting om die plaat erbij te pakken. Ik heb nauwelijks bij de raw stages gestaan en alsnog heb ik hem zovaak voorbij horen komen.
Muzikaal gezien en qua sfeer was zaterdag verreweg de beste dag.

Zondag gelukkig wel fit maar niet meer de hele dag zin gehad om tussen de drukte te staan dus maar een paar uur op het festival terrein geweest. Op de zondag merkte je ook wel dat er ander soort publiek op Intents afkomt.

+ De sfeer op de camping.
+ Melodica
+ Intents City stage. Niet veel geweest maar leuk dat ze een echte stage dit jaar hadden gebouwd op de camping.
+ Geluid was over het algemeen beter dan voorgaande jaren. Het schommelde af en toe nog wel wat maar zeker in de raw tent was het veel beter dan voorgaande jaren.
+ Drukte bij de barren. Het verliep allemaal veel sneller dan vorig jaar dus dat was een fijne verbetering.

- Jammer dat de classic stage dit jaar wat klein was terwijl het bij de Fanaticz stage af en toe ontzettend leeg leek. Had je die misschien beter kunnen omdraaien.

Eigenlijk niet veel aan te merken op de organisatie en waren er duidelijke verbeteringen ten opzichte van vorig jaar :thumbsup:. Volgend jaar uiteraard weer bij alleen even kijken of ik dan weer zin heb om op de camping te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2023 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Ook even bij Gezellige Uptempo wezen kijken.
Snap de hype echt niet maar oke, leuke poep hoofden.
Tering druk daar, maar wat een stront geluid.
Deed me echt denken aan GPF 2.0!


Als er nou één hardtraxxer was waarvan ik had gedacht dat het de doelgroep was dan was jij het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2023 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Martin Waus schreef:
Ook even bij Gezellige Uptempo wezen kijken.
Snap de hype echt niet maar oke, leuke poep hoofden.
Tering druk daar, maar wat een stront geluid.
Deed me echt denken aan GPF 2.0!


Als er nou één hardtraxxer was waarvan ik had gedacht dat het de doelgroep was dan was jij het wel.

Als er rood bij je kak zit is het niet goed maat
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2023 07:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap 'm niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2023 09:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Denk aan je bloeddruk Rick
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2023 10:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Twee leuke dagen gehad afgelopen weekend!
Zaterdag om 11:00 vertrokken en gelukkig optijd binnen voor Chapter V & Vyral, aan het begin van de set erg rustig, maar leuk om te zien dat er erg veel liefhebbers op af kwamen en het halverwege de set bijna vol stond! :thumbsup:
Daarna naar de Melodica gelopen voor Jones, lekkere muziek, zon en speciaalbiertjes! Hing een heerlijk sfeertje daar!

De rest van de dag voornamelijk bij de Melodica en de Fanaticz doorgebracht. Geluid op de Fanaticz was echt bizar goed! Enige nadeel daar was de drukte, vooral bij Mutilator was het echt niet te doen. Gelukkig daarna voldoende ruimte voor de set van het weekend, Kruelty vs Exproz, wat een ongekend geweld! :worship: hierna nog even bij Fraw vs So Juice geweest en rond half 12 naar de bus gelopen om de gigantische drukte van vorig jaar te vermijden.
(helaas pas om 02:20 weg kunnen rijden van het parkeerterrein voor de bussen)

Zondag verrassend fit wakker geworden en na een goed ontbijtje weer optijd vertrokken. Stuk rustiger bij aankomst en in tegenstelling tot de zaterdag stond er geen rij bij de ingang en konden we gelijk doorlopen. Rondje over het terrein gedaan en naar de classics gegaan voor Josh & Wesz, die zoals altijd een lekker setje draaiden, maar dit keer ook wat verrassende nummers erbij pakte. Heerlijk sfeertje, iedereen ging los en dit is precies hoe ik een festivaldag wil starten! :cool:
Thera vs Geck-O was ook weer erg genieten! Hierna nog een stukje van Jones meegepakt en daarna naar Rave Love gegaan. Wat stond het geluid hier toch weer bizar goed! Na Rave Love richting de main gegaan voor The Purge, draaide veel dezelfde nummers als zijn andere Trippin' sets en een aantal nummers al gehoord in zijn set met Omnya op de zaterdag, maar blijft toch leuk!

Na The Purge richting onze amigo's gelopen, maar halverwege maar omgedraaid door de gigantische drukte xd
Stukje 25Zany megepakt, maar vond dit redelijk tegenvallen en zijn optijd naar de Fanaticz gegaan voor Element Live, wat een baas blijft Element toch :worship:
Hierna weer richting de main voor Adjuzt vs Aversion vs Mutilator, maar ook hier omgedraaid door de gigantische hoeveelheid mensen die hetzelfde idee hadden om daar te gaan kijken.

Mooi naar Frequencerz en Adaro vs Crypsis gegaan, wat een hele goede keuze is geweest! :thumbsup:

Plus- en minpunten:
+++ Setjes van Kruelty vs Exproz, Chapter V vs Vyral, Element live, Rave Love, Thera vs Geck-O, Adaro vs Crypsis
+++ Sfeer bij de classics en de Melodica
+++ Geluid bij de Fanaticz :worship:
++ Het weer en de hoeveelheid bekenden
++ Snelheid entree, kluisjes en munten halen
+ Aardige security

-- Drukte op beide dagen
-- Totaal geen verbinding, toch vervelend als je met een grote groep bent en wil weten waar iedereen staat
-- Wegrijden bij de parking op beide dagen

Al met al prima vermaakt en volgend jaar weer 2 dagen aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2023 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Stukje 25Zany megepakt, maar vond dit redelijk tegenvallen

Ben wel benieuwd (alvast voor Defqon), wat heeft hij allemaal gedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2023 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
helaas pas om 02:20 weg kunnen rijden van het parkeerterrein voor de bussen

Tering jantje. :lol:

corneelwr schreef:
Mitch schreef:
Stukje 25Zany megepakt, maar vond dit redelijk tegenvallen

Ben wel benieuwd (alvast voor Defqon), wat heeft hij allemaal gedraaid?

Ik vond de set juist wel meevallen, waar ik vooraf geen hoge verwachtingen had. Heb niet alles meegemaakt maar voor mijn gevoel was het 50/50 eigen platen en ander werk maar wel veelal hitjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2023 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk dagje gehad!
Kwamen binnen bij Sound Rush live, leuke plaatjes meegepakt en meteen maar op een zuipen gezet.
Toen moest ik schijten om 16:00 wat super kut was want het was tering druk bij de dixies.
Had ik eindelijk een wc, was die volgelopen omdat er GIGANTISCHE drollen in zaten(net de gezellige uptempo hoofden).
Maargoed ik moest zo tering nodig dat ik maar gegaan ben maar gadverdamme.
Toen Jones en The Pitcher meegepakt, wat een heerlijke muziek blijven die classics toch. Denk leukste setjes van de dag, Summer in the City part 2, Strange Love :loving: .
Toen wou een maat graag naar The Purge, vond ik nog best geinig. Die Vendetta Bootleg voor eerst live gehoord, lekker rammen.
Toen Vertile en Cryex, dat was ook echt supervet, wat een kicks en drive :yay: .
Vervolgens ff gegeten(3,5 munt voor een broodje hamburger, schandalig.)
Was wel erg lekker, dat dan weer wel. En je weet van te voren dat je veel geld kwijt bent dus eigl moet je niet zeuren maar doe het lekker toch.
Toen naar Frontliner classics(On The Rise, The First Cut, 1.000.000 Stars lekker man).
Stukje Frequencerz mee gepakt, No Escape (Alcatraz Anthem) :loving: .
Vervolgens de meest kutte muziek ooit meegemaakt:

20:30 – 21:30 Adjuzt VS Aversion VS Mutilator
21:30 – 22:00 Warface LIVE

Is echt helemaal niks voor mij, alleen Aversion - Activation heeft nog kicks die gaan. De rest klonk allemaal hol en leeg. Helft vd tijd fakedrops en als er dan een lekkere kick in komt zitten er miljoen kickrolls in en is die kick na 7 seconde alweer vervangen voor een andere PVC tokje.
Als je dan van de classics af komt en je hoort deze muziek, dan moet je toch concluderen dat het zoveel laagdrempeliger is geworden, word er zelfs een beetje droevig van :cry: .
Achja mss ben ik ook een ouwe bok geworden.

Afgesloten bij Rooler, dat blijft echt geniale feest muziek :clap: .
Vervolgens de eindshow, heel vet :loving: .
Kortom mooie dag, wel veel geld kwijt maar ach daar werk je ook voor toch.

Ps. Wat was het heet zeg, heerlijk weer :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2023 11:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Mitch schreef:
Stukje 25Zany megepakt, maar vond dit redelijk tegenvallen

Ben wel benieuwd (alvast voor Defqon), wat heeft hij allemaal gedraaid?


Pfoe, inderdaad zo'n 50/50 eigen platen en platen van anderen.

Zany & Tatanka - Front 2 Back
Zany - Sky High
Donkey Rollers - The Last City On Earth

Voor de rest durf ik het niet te zeggen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2023 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sky High, Originele of Technoboy Remix?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2023 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
corneelwr schreef:
Mitch schreef:
Stukje 25Zany megepakt, maar vond dit redelijk tegenvallen

Ben wel benieuwd (alvast voor Defqon), wat heeft hij allemaal gedraaid?


Pfoe, inderdaad zo'n 50/50 eigen platen en platen van anderen.

Zany & Tatanka - Front 2 Back
Zany - Sky High
Donkey Rollers - The Last City On Earth

Voor de rest durf ik het niet te zeggen :lol:

Science & Religion, Angel of the Sun, Sound Intense City (Decibel Anthem 2011). Toen ben ik gaan eten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2023 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Allemaal best vet spul, ook al zijn het z'n "hitjes". Thanks heren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2023 12:59 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wat was t genieten :love:

Hier is onze tracklist:
01. Dj Thera - Doggystyle
02. Geck-o - Respect Mah Clap (Wannabe Edit)
03. Dj Thera & Pavo - All Get Down (Again)
04. Dj Thera - Again And Again
05. Geck-o - It's What We Are (Headhunterz Edit)
06. Brian M vs McBunn - Vibrations
07. TNT - Pulsation
08. 2 Best Enemies - Les Drums (TBY Remix)
09. TNT & Zany - Heatwave
10. The Prophet feat Headhunterz - Scar Ur Face
11. Geck-o - Go Get Busy
12. Dj Thera - Love Feels Right
13. Wavolizer meets Dj Thera vs Geck-o - Two And A Half Kings
14. Geck-o - Nasty Bite
15. Trance Generators - Do You Want A Balloon
16. The Underdog Project vs The Sunclub - Summer Jam (Geck-o Remix)
17. Geck-o - Soul Train
18. Open Source - 2012 (Catatonic Overload Remix)
19. Geck-o - BRING THAT BEAT BACK!!! (Reverse Bass Mix)
20. Dj Thera - Good Work!
21. Geck-o - Assquake VIP
22. Delete - Eternal
23. Dj Thera - Stash
24. Davide Sonar - My World (Riverside Mashup)
25. Delete - Dismissed/Ghetto/Level (Dj Thera Mashup)
26. Geck-o - Space Jam
27. Dj Thera - Mmhmm
28. Dj Thera & Geck-o - Give It All
29. Dj Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2023 13:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
tracklist:


:worship: :woot:

DjThera schreef:
01. Dj Thera - Doggystyle


@Remi
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2023 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
15. Trance Generators - Do You Want A Balloon


Pohhh
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2023 14:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De zaterdag aanwezig geweest en heb me echt enorm vermaakt. Eigenlijk de hele dag bij de Melodica gestaan, de sfeer was daar echt ongekend - iedereen met een grote glimlach aan het genieten en los aan het gaan. Jones draaide daar even een top 3 setje of all time voor mij, wat is het toch heerlijk om al die euforische paten van 2013-2017 eens live te horen. Hij wist precies wat het publiek graag wou horen en stond zelf ook zichtbaar te genieten. Ook complimenten voor The Pitcher, die buiten 2 misplaatste freestyleplaten in het midden van de set voor mij liet horen dat ook de moderne euforische sound zeker nog een plek verdient op Intents. Volgend jaar hopelijk wel met een iets beter geluidssysteem, zelfs de Boombox had nog beter geluid..

Ik had nog wel wat andere setjes die ik misschien mee wou pakken maar na de set van Jones besloten om de groep vaarwel te zeggen, mijn eigen plan te trekken en daar lekker te blijven staan. Hier en daar nog wel wat rondjes gemaakt en kort bij de andere stages wezen buurten, maar denk niet dat ik langer dan een uurtje bij de main gestaan heb in totaal. Dus buiten een stukje Chapter V & Vyral en Omnya & The Purge niet heel veel anders bewust meegemaakt.

Nog wat losse plus en minpunten:
+++ Hoeveelheid toiletten, voor het eerst in een lange tijd geen abnormale rijen gezien bij een festival van dit formaat. Echt een verademing als dit goed geregeld is.
++ Opstelling terrein: Alles op redelijke loopafstand. En verrast dat je zelfs bij de Melodica tussen de Main en Uptempo geen hele erge soundbleed had, waar ik van tevoren wel bang voor was.
+ Kwaliteit en aanbod aan eten. Met het warme weer waren de schepijsjes en slush puppies welkome toevoegingen.
- Prijs van het eten, €3,78 voor een (1) half volgroeide groene banaan is echt fraude.
-- Drama met (bus) vervoer. Onze chauffeur op de heenweg reed verkeerd en had ons bij de kiss & ride ingang afgezet, dus we moesten eerst het hele terrein over om bij ons kluisje aan te komen. Op de terugweg werden we de verkeerde kant opgestuurd naar de ophaalplek voor de touringcars. Op de beruchte T splitsing stond iemand van de security ''Bussen naar rechts'' te roepen, terwijl de bussen toch echt links stonden. Het is dat we in de straten van Oisterwijk een dame tegenkwamen die uit haar hoofd wist hoe we alsnog bij de touringcars terechtkwamen, want dezelfde weg weer terugkopen was door de enorme drukte ook geen fijne optie. Wij waren iets voor de eindshow richting de bus gelopen, maar hoorde van anderen die helemaal tot het eind gebleven waren dat het echt drama was met de uitloop. Vervolgens pas rond 01:50 weggereden, terwijl 01:00 vertekken een ''harde deadline'' was. Het feit dat er helemaal geen borden/markeringen waren buiten het terrein maakte het allemaal nog chaotischer.

Uiteindelijk wel echt een topdag gehad, zit er aan te denken om volgend jaar een weekend te doen met een Airbnb op fietsafstand van het terrein. Ik sprak iemand die dat dit jaar gedaan had en dat was erg goed bevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2023 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
DjThera schreef:
01. Dj Thera - Doggystyle


@Remi

Haha, heb nog tijdens het nummer al een bedankje gestuurd en kreeg een heel lief berichtje terug, dus ik was weer content. (L)
Ik vond het sowieso een gruwelijke lijst en anders dan normaal, wat ook al aangekondigd was. Wellicht mede vanwege het vroege tijdstip maar ik vond dit wel heel fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2023 15:13 
 
Hardtraxxer

Zaterdag de eerste keer Intents geweest, en toch met wat gemengde gevoelens. Op zich prima naar mijn zin gehad, maar geen onverdeeld succes.

De ligging en daarmee bereikbaarheid van het festival vallen toch wat tegen. Mede door wat pech met een vertraagde trein er zo'n 3 uur over gedaan om van Utrecht bij de ingang van het festival te komen, geen lekker begin.

Overdag prima vermaakt. Invector prima, daarna The Purge weer een kans gegeven, maar om één of andere reden vind ik dit niks. Zonnetje en relatief rustige Fanaticz op dat moment maakten dat het alsnog goed te doen was. Tussendoor even buurten bij Rebelion vs Vertile in een bomvolle tent. Vreemde set waarbij heerlijke tracks als City Lights afgewisseld werden met dat vreselijke Das Ist Kein Techno en de meest lelijke zaagedits van Vertile.

Hoogtepunten van de dag waren een stukje Melodica (de rest van de groep had hier niet zoveel mee, dus maar weinig geweest) en Luminite en afsluiten bij Adjuzt vs Rebelion. Qua hardere kanten merk ik dat ik veel meer kan met de bommen van Adjuzt en Luminite ipv de kant die Rebelion en Vertile etc. op lijken te gaan.

Overdag overigens eigenlijk overal erg goed geluid gehad, maar 's avonds was dit ineens een drama. Bij Wes vs Dimitri K vs Major Conspiracy één grote bak galm, klonk nergens naar. Toen naar Adaro, waar exact hetzelfde probleem was en Phuture Noize op de main stond mega zacht. Grote vrees voor de set van Adjuzt, maar toen leek dit na een kwartiertje wel weer verholpen.

Al met al prima vermaakt, zeker met dit mooie weer, maar echt wel één en ander op aan te merken. Daar komt het overwegend jonge publiek nog bij, waardoor ik me wel echt een oude lul begin te voelen. Vraag me af of Intents voor herhaling vatbaar is, dan zijn er toch voldoende alternatieven te vinden vrees ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2023 15:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
Bij Wes vs Dimitri K vs Major Conspiracy één grote bak galm, klonk nergens naar.


Feest DJ Wes?
https://www.facebook.com/feestdjwes/?locale=nl_NL
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2023 21:15 
 
Hardtraxxer

FransBezig schreef:
Zondag gelukkig wel fit maar niet meer de hele dag zin gehad om tussen de drukte te staan dus maar een paar uur op het festival terrein geweest. Op de zondag merkte je ook wel dat er ander soort publiek op Intents afkomt.

Wat voor soort publiek komt er meer op zondag?

Ik overweeg volgend jaar zondag te gaan. Was nu vrijdag, was erg blij met de (niet) drukte, vond het wel een relatief jong publiek (maar dat idee heb ik bij Intents sowieso wel iets meer).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2023 21:31 
 
Hardtraxxer

Zit zo'n vlog te kijken van Intents. Blijf dat kickrollen toch iets bijzonders vinden. Staan daar paar honderd man die letterlijk ieder nummer juist kunnen meedoen. Hoe krijg je dit voor mekaar? Staan die lui dan echt thuis voor de spiegel te oefenen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2023 21:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2023 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

poekiepoes12 schreef:
Zit zo'n vlog te kijken van Intents. Blijf dat kickrollen toch iets bijzonders vinden. Staan daar paar honderd man die letterlijk ieder nummer juist kunnen meedoen. Hoe krijg je dit voor mekaar? Staan die lui dan echt thuis voor de spiegel te oefenen?


Gewoon de nummers goed kennen en gaan met die banaan, net als vroeger ;)

Jaren geleden werd daar heel stoer over gedaan op hardtraxx maar omdat de massa het nu doet en/of de muziek hen niet meer aanstaat is het ineenkeer kut!
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten