Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2023 12:50 
 
Hardtraxxer

14:00 - 15:00: Aankomst, munten + rondje lopen
15:00 - 15:30: Sound Rush
15:30 - 16:30: Aftershock vs Devin Wild
16:30 - 17:30: Phuture Noize vs B-Front
17:30 - 18:00: The Purge
18:00 - 19:00: Vertile vs Cryex
19:00 - 20:00: Pauze en eten
20:00 - 20:30: Bloodlust vs Unresolved
20:30 - 21:30: Adjuzt vs Mutilator vs Aversion
21:30 - 22:00: Warface Live
22:00 - 22:30: Anderex vs Deezl
22:45 - 23:00: Endshow

Meeste zin in Phuture Noize, Warface en de 3 musketiers, laat die zondag maar komen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2023 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat ik er ook eens 1 maken. Ook al komt er weinig van terecht

Vrijdag
14:00 - 16:30 The Savage Squad Take-Over
16:30 - 17:30 Rooler
17:30 - 18:30 Killshot
18:30 - 19:30 Bloodlust
19:30 - 20:00 Aversion Vs Dual Damage
20:00 - 21:00 Devin Wild
21:00 - 22:00 E-Force Classics
22:00 - 22:30 Vertiles Dimension X
22:30 - 22:45 Fraw Vs Unresolved
22:45 - 23:30 Anderex Live / Sickmode
23:30 - 00:00 Rebelion Overdose
00:00 - 00:30 Dimitri K Vs Major Conspiracy

Zaterdag
14:00 - 15:00 Jason Payne
15:00 - 15:30 niks bijzonders, lopen naar festival terrein
15:30 - 16:30 Rebelion Vs Vertile
16:30 - 17:00 The Purge Vs Omnya
17:00 - 18:00 Rebelion Vs Warface
18:00 - 18:30 Mish
18:30 - 19:30 Vertile Vs Rejecta
19:30 - 20:30 Rebelion Vs Regain
20:30 - 21:00 Dimitri K Vs Spitnoise
21:00 - 21:30 Aversion
21:30 - 22:00 Multilator Live
22:15 - 23:10 Sub Zero Project
23:10 - 23:40 D-Sturb
23:40 - 00:00 End Show

Zondag
Hele dag main met uitstapjes naar Killshot Vs E-Force en afsluiten bij Rooler
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2023 15:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alleen de zaterdag aanwezig, wordt zoiets:

13:00-14:00: Solstice
14:00-15:00: Atmozfears
15:00-15:30: Galactixx
15:30-16:00: Galactixx / Rebelion v.s. Vertile
16:00-16:30: Rebelion v.s. Vertile
16:30-17:00: Vertile v.s. Phuture Noize
17:00-18:00: Warface v.s. Rebelion
18:00-19:00: Da Tweekaz
19:00-19:45: B-Front
19:45-20:00: Demi Kanon
20:00-20:30: Refuzion
20:30-21:30: Aversion
21:30-22:00: Mutilator of Vertile v.s. Adaro (ff goed plekkie zoeken voor de volgende set)
22:00-23:00: Adjuzt v.s. Rebelion

Helaas daarna naar huis. Jammer dat ik die nieuwe liveact van D-Sturb moet missen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2023 16:28 
 
Hardtraxxer

Vrijdag:

14.00 - 15.00 Jay Reeve
15.00 - 16.00 Savage Squad Takeover
16.00 - 17.00 Mad Dog
17.00 - 18.00 Angerfist
18.00 - 19.00 Frequencerz (wilde mijn broertje graag zien, zal wel een hoop oud spul voorbij komen dus prima leuk).
19.00 - 21.00 Denk ff wat eten, beetje rondlopen, Kijken waar de rest zin in heeft.
21.00 - 22.00 E-Force Classics
22.00 - 22.30 Vertiles Dimension X
22.45 - 23.15 Anderex Live
23.30 - 00.30 Mainstage ( Overdose en Dimitri K vs Major Conspiracy)


Zaterdag:

13.00 - 14.00 Solstice
14.00 - 15.00 Jones
15.30 - 16.30 Rebelion vs Vertile
16.00 - 16.45 Deadly Guns/Barber
16.45 - 17.45 Zeer waarschijnlijk Jones op de Campingstage
17.45 - 18.45 Rooler op de campingstage(Gaat veel Italiaanse classics draaien begreep ik uit een insta post)
18.45 - 19.30 Denk ik ff eten ofzo
19.45 - 20.15 Code Black (Puur uit nieuwsgierigheid)
20.30 - 22.00 Geen idee nog. Ik laat me meevoeren naar waar het gezellig is.
22.00 - 23.00 Hevige twijfel tussen Jay Reeve en Rebelion vs Adjuzt. Ben er nog niet over uit.
22.00- 00.00. N-Vitral/D-sturb>> Endshow


Zondag:


13.00 - 14.00 Flux Overload op de main.
14.00 - 16.00 Josh en Wesz/Thera en Geck-O
16.00 - 17.30 We gaan het beleven(terwijl ik dit typ zie ik The Pitcher op de classics, dat is een goede mogelijkheid)
17.30 - 18.00 The Purge Trippin
18.00 - 19.00 Gezellige Uptempo/Vertile vs Cryex
19.00 - 20.30 Eten en dergelijke
20.30 - 21.30 Adjuzt, Mutilator en Aversion/Bombsquad
21.30 - 23.00 Ligt het open, waarschijnlijk kiezen tussen Adaro vs Crypsis en Anderex vs Deezl.

Er ligt nog een hoop open. Dit is mijn eerste weekender, dus het kan goed zijn dat deze hele lijst meteen de prullenbak in kan zodra ik daar een voet aan de grond zet ^^ Dit zijn in ieder geval wat eerste gedachtes. Enige zekerheid voor mij is E-Force vrijdag.

Hoe dan ook verdorie zin aan! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2023 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan helaas alleen Zondag ivm werk op Zaterdag.
Ga met 2 voetbalmaatjes van me, ben heel benieuwd.
Voor t laatst volgens mij in 2017 geweest.
Heel veel zin in, 1e grote festival sinds lange tijd weer.

Denk dat ik de hele dag op de Main hang en afsluit bij Rooler.
Jammer dat er weinig euforisch staat op zondag, maargoed. Toch lekker een dagje rammen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2023 11:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mannen, ik zie echt veel te weinig '16:00 - 17:00 Exodus' op de vrijdag timetables staan. Hoorde uit betrouwbare bron dat die set juist erg gezellig wordt. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2023 13:47 
 
Hardtraxxer

jaron123 schreef:
Kan helaas alleen Zondag ivm werk op Zaterdag.
Ga met 2 voetbalmaatjes van me, ben heel benieuwd.
Voor t laatst volgens mij in 2017 geweest.
Heel veel zin in, 1e grote festival sinds lange tijd weer.

Denk dat ik de hele dag op de Main hang en afsluit bij Rooler.
Jammer dat er weinig euforisch staat op zondag, maargoed. Toch lekker een dagje rammen :loving:


Ipv daarvan is de Relive (classics) heel fijn :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2023 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja eens, maar ga met 2 puppy's. Die hebben daar helaas niks mee :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2023 07:19 
 
Hardtraxxer

Alleen de zondag aanwezig. Ga de eerste paar uur de hedendaagse hardstyle weer een kans geven. Beetje schipperen tussen main en Fanaticz. Vanaf zany dan alleen nog te vinden bij de classics :thumbsup: . Zie dat die stage dit jaar de de outrageous is. Hopelijk is het geluid daar net zo goed als vorig jaar bij Fanaticz :drool: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2023 08:28 
 
Hardtraxxer

Is het mogelijk beetje in de buurt van camping te parkeren, maar niet op de belachelijk dure “parkeerplaatsen”?

Poahh wat ik veel zin in het wknd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2023 08:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel plezier allen die gaan, aan het weer zal het niet liggen pohhh. Wat een weertje het hele weekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2023 08:43 
 
Hardtraxx Addict

Lunatic schreef:
Is het mogelijk beetje in de buurt van camping te parkeren, maar niet op de belachelijk dure “parkeerplaatsen”?

Poahh wat ik veel zin in het wknd!

Ze zijn er in de buurt redelijk streng met in de straten parkeren.
Maar als je bereid bent een stukje te lopen is het wel te doen(kan je geen straat namen noemen, is me wat te lang geleden )
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2023 08:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Staan (stonden) altijd wat boeren die hun weiland opengooien om te parkeren voor n tientje, op een loopafstand van de camping ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2023 08:54 
 
Hardtraxxer

Bedankt voor de tips :thumbup:

Dat van die boeren lijkt me wel wat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2023 09:10 
 
Hardtraxx Veteran

Tip voor parkeren straatnaam Beerze. Dit is nog voor het spoor. Wij parkeerden hier jaren lang de auto en mag je nog 15/20 minuten lopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2023 11:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hyped voor morgen! Enige zekerheidjes zijn Chapter V & Vyral, Jones en The Pitcher. Verder een beetje rondhuppelen en hopelijk veel bij de Melodica te vinden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2023 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot zo :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2023 08:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gezellige Uptempo volgende keer op een grotere stage s.v.p.
Loopt helemaal uit de klauwen dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2023 09:21 
 
Hardtraxxer

Alleen vrijdag geweest, maar dat was flink klappen zeg.
Echt genoten, heerlijk weer, sfeer was echt vet en geluid was ook top.

Vertile, Overdose en Major opening was gruwelijkk :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2023 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren geweest en achteraf blij dat ik door omstandigheden niet op zaterdag kon, waar ik dus 97 euro via Ticketswap had betaald voor vrijwel alleen de Melodica. Dat had toch een beetje 'net niet' gevoeld.
Nu voor 45 euro een ticket voor zondag gekocht en vrijwel de gehele dag op de classics gestaan met een uitstapje naar Doris, stukje Adjuzt / Mutilator en nog iemand op de main maar dat publiek was echt 10 / 15 jaar jonger dan op de classics en niet echt m'n ding. Rond 21:15 vanaf de main gaan pissen bij de classics en hoorde bij Frequencerz nog D-Sturb - High Power voorbij komen volgens mij. Ekte classics, maatjes. Toen even gaan kijken bij Theodor Nabuurs en Criminal Mayhem en rond 21:45 naar de auto gegaan omdat ik vandaag moet werken.
Ik vond de sfeer overigens wisselend. Op de classics bij Josh & Wesz, Thera & Geck-O en Jones was het prima, daarna kakte het in en kwam ik er zelf ook niet meer zo lekker in. Nog een uitstapje naar de Gezellige Uptempo willen maken maar halverwege rechtsomkeert gemaakt want daar was echt geen doorkomen aan.

Vond het aan de barren op sommige momenten vrij druk en ik hou nooit zo van wachten. Loop liever iets langer zodat ik meteen aan de beurt ben dus vanaf de classics regelmatig naar de meest rechtse barren in de hardcoretent gelopen waar je meteen aan de beurt was. Toiletten vond ik vrij goed te doen en de maiden bij ons waren ook vrij snel klaar, kraantjes wat druk maar liep ook wel door. Al met al prima dagje gehad voor dit geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2023 10:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alleen de vrijdag geweest en echt een topfeest gehad :clap: Eigenlijk alles wat ik voorheen matig vond aan Intents - enorme drukte en gebrek aan sfeer - was deze dag niet aan de orde. Groot deel van de dag bij de Fusion stage gestaan en ik hoop ook dat ze deze erin gaan houden. Ik had uiteindelijk nog artiesten als Vertile, Sickmode en Rebelion een kans willen geven, wanneer er meer sfeer is, maar dat is voorlopig ook weer de laatste keer. Hoop dat zaagkicks slechts een hype zal zijn, die vroeg of laat een keer overwaait, want het is alsof iemand daar straks nog een keer de bruine noot mee weet te raken en het hele publiek z'n broek vol schijt. Na n stukje Sickmode ben ik dus ook maar weer vertrokken richting de Fusion stage. Hoogtepuntjes voor mij waren Devin Wild, de sfeer/gezelligheid op de main tijdens DBSTF en Frequencerz en de afsluitset van Mad Dog. Even vergeten hoe vet de vroegere hardcore ook was :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2023 11:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heerlijke dagen gehad. Op 2 uitstapjes naar B-Front op main na, alleen maar op de Melodica (zaterdag) en classics (zondag) geweest. Geweldig om bij de Melodica al die muziek in een festivalsetting te mogen horen. De sfeer zat er vanaf het begin al goed in, bijna heel de dag was de area goed gevuld en iedereen stond er met een grote glimlach op z'n gezicht. Meer van dit!!!!

De muziek op de classics stage is natuurlijk iets wat je vaker hoort, maar het verveelt nooit. Al werd er ook nog best verrassend gedraaid, vooral door Thera & Geck-o (Pulsation, Heatwave, Scar Ur Face, Brian M vs McBunn - Vibrations als ik het me goed herinner). Adaro die Zany & Tatanka - Front 2 Back draaide was ook heerlijk. Die Adaro & Crypsis set was sowieso echt ge-wel-dig om af te sluiten. Het zal komen door m'n nerdheid en 98% van het publiek valt het niet op, maar dat mixwerk van beide was echt weer subliem. Mooi ook dat er echt chemistry was tussen die 2 en je zag ze er zelf ook zichtbaar van genieten (mooi om te zien dat Adaro op een gegeven stond te klappen voor een overgang van Crypsis en hem daarna ging omhelsen :lol: )

Ohja, heel gaaf pluspunt was de CD die Bazzleggerz / AVIO uitdeelde tijdens de set. Lekker veel promo's er op en goeie knipoog naar hun Defqon set vroeger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2023 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Heerlijke dagen gehad. Op 2 uitstapjes naar B-Front op main na, alleen maar op de Melodica (zaterdag) en classics (zondag) geweest. Geweldig om bij de Melodica al die muziek in een festivalsetting te mogen horen. De sfeer zat er vanaf het begin al goed in, bijna heel de dag was de area goed gevuld en iedereen stond er met een grote glimlach op z'n gezicht. Meer van dit!!!!

De muziek op de classics stage is natuurlijk iets wat je vaker hoort, maar het verveelt nooit. Al werd er ook nog best verrassend gedraaid, vooral door Thera & Geck-o (Pulsation, Heatwave, Scar Ur Face, Brian M vs McBunn - Vibrations als ik het me goed herinner). Adaro die Zany & Tatanka - Front 2 Back draaide was ook heerlijk. Die Adaro & Crypsis set was sowieso echt ge-wel-dig om af te sluiten. Het zal komen door m'n nerdheid en 98% van het publiek valt het niet op, maar dat mixwerk van beide was echt weer subliem. Mooi ook dat er echt chemistry was tussen die 2 en je zag ze er zelf ook zichtbaar van genieten (mooi om te zien dat Adaro op een gegeven stond te klappen voor een overgang van Crypsis en hem daarna ging omhelsen :lol: )

Ohja, heel gaaf pluspunt was de CD die Bazzleggerz / AVIO uitdeelde tijdens de set. Lekker veel promo's er op en goeie knipoog naar hun Defqon set vroeger.

Bazen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2023 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ohja, heel gaaf pluspunt was de CD die Bazzleggerz / AVIO uitdeelde tijdens de set. Lekker veel promo's er op en goeie knipoog naar hun Defqon set vroeger.

O, die set vond ik overigens maar 'mwahhh'. Die stond vooraf ook niet op mijn lijstje, toch maar gebleven maar op een paar platen na vond ik die niet zo dik en het werd toen ook wel een stuk rustiger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2023 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima dagje gehad gisteren! Op de een of andere manier trekt Intents mij niet zo qua aankleding en sfeer, dit jaar ook niet helemaal maar merk wel dat dit voor de jongere generatie wel heel goed aanslaat en dat is mooi om te zien.
Uiteindelijk vrijwel hele dag bij de classics gestaan en genoten van het zonnetje, biertje en ook de sfeer was over het algemeen prima. Josh & Wesz die een paar verrassingen erbij pakten (originele Venom, Push That Feeling, I've Lost You) afgewisseld met de nummers die ze altijd wel draaien. Thera & Geck-o hadden een erg verfrissende set met hun eigen hitjes maar ook een handvol platen die ik nog nooit live had gehoord of niet eens kende. Top! Jones & The Pitcher geskipt voor B-Front & Phuture Noize op de main maar b2b setjes van een uur trekken mij meestal niet zo. Beide heren kwamen niet verder dan hun bekendste platen van de afgelopen jaren en die heb ik inmiddels wel genoeg gehoord. Neemt niet weg dat ik me alsnog prima vermaakt heb op deze set.

Na een hapje te hebben gegeten terechtgekomen bij Bazzleggerz wat echt leuk was om mee te maken maar merkte wel dat de sfeer was ingekakt. Wel mooi cd'tje kunnen vangen :D 25Zany viel lichtelijk tegen, had gehoopt om wat nummers verspreid over zijn hele discografie te horen maar in plaats daarvan besloot hij ook voor de helft hitjes van andere artiesten te draaien. Wel pluspunt voor Last City On Earth. Tijdens Frequencerz even naar stage van t Uiltje geweest en was heel tof voor even tussendoor, soort (Hard)techno. Adaro & Crypsis heb ik mij, ondanks dat er soms een mindere of veel te nieuwe plaat voorbijkwam (bijv Combination Style of The Illest), echt kostelijk op vermaakt. Dat mixwerk was echt om van te smullen, paar gouden overgangen van Crypsis en heerlijke teases van Adaro is echt een gouden combinatie gebleken. Een hoogtepunt was de overgang van Answers Remix naar Damned. Adaro stond echt met zn bek wagenwijd open en besloot daarna voor hem te klappen en te omhelzen haha. Een paar platen verder dacht Adaro: dat kan ik ook. En de beste man besloot The Illest geweldig in te mixen op Get Hit. Daarnaast ook nog een paar verrassingen gehoord als Zany & Tatanka - Front 2 Back, B-Front - Musical Analysis en The R3bels - Straight To Tha Beat. :clap: Deze set zal me nog lang bijblijven haha.

Wie weet volgend jaar wel weer 1 of 2 dagen Intents meepakken!
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten