Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Intents Festival - Kingdom of Unity

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
3484 posts member since 2017
last seen 9 hours ago
Van 11 tot 12 draai ik zaterdag weer op de camping. Verzoekjes om de dag goed mee te beginnen voor de campinggangers mogen er in.
Last edited by Mark With A Tarrel on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 18 hours ago
Volledig gemist dat de timetable bekend gemaakt is. Kaartjes geregeld, timetable best gunstig: best zin in! Vroeg aanwezig bij Chapter V & Vyral, daarna veelal Melodica met een klein uitstapje hier en daar.
Zag dat Jones (vergeten) euforische classics gaat draaien, dat gaat ook mooi worden!
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen Aug 2026
Intents Festival - Kingdom of Unity (2 t/m 4 juni 2023, Sportpark d'n Donk, Oisterwijk)
Hardtraxx Elite
last seen Aug 2026
Whoppa, zin in!
Sowieso
Remi wrote:Vroeg aanwezig bij Chapter V & Vyral
en veel naar de Melodica, uitstapjes naar The Purge & Omnya en Luminite :cool:

Alleen jammer dat Jay Reeve tegelijk met Kruelty draait, maar waarschijnlijk wordt het Kruelty met de groep.

GVD ZIN IN GVD :woot:
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2019
last seen 17 days ago
Prima timetable, vooral in de middag. In de avond qua overlap wel wat minder, maar met Defqon over een paar weken genoeg artiesten die op beide feesten staan. Wel klote dat ik Level 3 van D-Sturb moet missen door de pendelbus + trein. >.<
L
Hardtraxxer
216 posts member since 2021
last seen 24 days ago
Dat wordt weer puzzelen... Kruelty óf Adjuzt bijvoorbeeld..?

Andere vraag, welk merk water verkopen ze (ivm flesjes)?
Hardtraxx Elite
last seen Aug 2026
Lunatic wrote:Dat wordt weer puzzelen... Kruelty óf Adjuzt bijvoorbeeld..?

Andere vraag, welk merk water verkopen ze (ivm flesjes)?
Was altijd chaudfontaine, maar je kan ook een universele dop meenemen of gewoon vragen voor een dop op je flesje (vriendin zwanger, jwz)
Artiest
947 posts member since 2010
last seen Jul 2025
Ja! Ja! Zin in! :love: We gaan er weer een gezellig sfeertje van maken en die Melodica afsluiten in stijl! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen 18 hours ago
Jay Reeve wrote:Ja! Ja! Zin in! :love: We gaan er weer een gezellig sfeertje van maken en die Melodica afsluiten in stijl! :thumbsup:
Klein, klein twijfeltje om niet even bij Kruelty te gaan kijken maar met Defqon is dat al een zekerheidje, dus mooi na Jay Reeve naar huis. Neem je je partycrew weer mee? > Mark met een tarrel ook aanwizzy?
Hardtraxx Veteran
3484 posts member since 2017
last seen 9 hours ago
Remi wrote:
Jay Reeve wrote:Ja! Ja! Zin in! :love: We gaan er weer een gezellig sfeertje van maken en die Melodica afsluiten in stijl! :thumbsup:
Klein, klein twijfeltje om niet even bij Kruelty te gaan kijken maar met Defqon is dat al een zekerheidje, dus mooi na Jay Reeve naar huis. Neem je je partycrew weer mee? > Mark met een tarrel ook aanwizzy?
Helaas, moeten al op tijd het vliegtuig pakken naar Usquert voor een boeking om 23u aan de Waddenzee. Hopelijk op tijd terug voor de afterparty zondagnacht.
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 11 hours ago
Op een uitstapje naar B-Front na de hele dag op de Melodica te vinden :loving:
Hardtraxxer
631 posts member since 2017
last seen 15 days ago
Jones draait een euphoric classics set (2013-2016) op de Melodica :loving:
Hardtraxx Veteran
4446 posts member since 2023
last seen 2 days ago
Tering veel zin in
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 22 hours ago
FransBezig wrote: (2013-2016)
Oh god dat gaat de classics politie niet leuk vinden.
L
Hardtraxxer
216 posts member since 2021
last seen 24 days ago
Is er al een eigen digitale timetable gemaakt die ik zelf van kleurtjes kan voorzien. Een paar van jullie kunnen dat altijd zo goed :P
Hardtraxx Elite
last seen Aug 2026
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME :clap:
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Ik houd mij aanbevolen voor een zaterdag ticket als iemand die verkoopt :innocent:
Hardtraxx Veteran
8659 posts member since 2013
last seen 19 hours ago
Rickzel wrote:
FransBezig wrote: euphoric classics set (2013-2016)
Oh god dat gaat de classics politie niet leuk vinden.
Verzoek vanuit onze kant om het woord 'classics' niet te gebruiken in de bovenstaande zin, dan is dat probleem ook opgelost.
Hardtraxx Veteran
last seen 18 hours ago
Okeeeeee, zaterdag gaat hem helaas niet meer worden voor ons vanwege een uitvaart. Behoorlijk klote. Des te meer omdat ik gruwelijk veel zin had in de Melodica, Jones zondag had beloofd om flink uit te pakken met een dikke set én Galactixx iets tofs op de main gaat doen.
Ik vraag even in mijn groep rond en anders laat ik hier wel weten of er nog kaarten beschikbaar zijn (@Rickert). Kaarten zijn wel via Ticketswap gekocht voor 97 euro dus dan mogen jullie de portemonnee trekken. ;)

edit > Verkocht!
Last edited by Remi on , edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 4 days ago
Remi wrote:Okeeeeee, zaterdag gaat hem helaas niet meer worden voor ons vanwege een uitvaart. Behoorlijk klote. Des te meer omdat ik gruwelijk veel zin had in de Melodica, Jones zondag had beloofd om flink uit te pakken met een dikke set én Galactixx iets tofs op de main gaat doen.
Ik vraag even in mijn groep rond en anders laat ik hier wel weten of er nog kaarten beschikbaar zijn (@Rickert). Kaarten zijn wel via Ticketswap gekocht voor 97 euro dus dan mogen jullie de portemonnee trekken. ;)
Gecondoleerd! Kom je anders zondag een kijkje nemen?
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Gecondoleerd Remy, we hebben nog wel ff app contact maar ik snap dat je eerst andere dingen aan het hoofd hebt.
Hardtraxx Elite
last seen Aug 2026
Remi wrote:Okeeeeee, zaterdag gaat hem helaas niet meer worden voor ons vanwege een uitvaart. Behoorlijk klote. Des te meer omdat ik gruwelijk veel zin had in de Melodica, Jones zondag had beloofd om flink uit te pakken met een dikke set én Galactixx iets tofs op de main gaat doen.

edit > laat maar weten of er interesse is. Anders zet ik ze morgenavond op Ticketswap.
Ah zonde maatje, gecondoleerd en sterkte :(
Hardtraxx Veteran
last seen 18 hours ago
Hekzitter wrote:
Kom je anders zondag een kijkje nemen?
Heb me weer laten overhalen dus tot zondag! App je nog wel even voor de privé parking ;)
Toch wel zin in! Zal eens een timetable op gaan stellen.
Hardtraxx Veteran
last seen 18 hours ago
13:00 - 14:00 Low Frequency
14:00 - 15:00 Josh & Wesz
15:00 - 16:00 Thera & Geck-O
16:00 - 17:00 Jones
17:00 - 17:45 Doris
18:00 - 19:00 Gezellige Uptempo / eten
19:30 - 20:30 Lastige keuzes: Element / Frontliner / MOSCARDO
20:30 - 21:30 Theodor Nabuurs
21:30 - ... Criminal Mayhem / The Smiler
Tussen half 10 en 10 richting de auto omdat ik maandag weer moet werken. Maar prima dagje zo.
Hardtraxx Elite
last seen Aug 2026
13:00 - 14:00: Low Frequency (Boombox)
14:00 - 15:00: Josh & Wesz (Outrageous)
15:00 - 16:00: Thera vs Geck-O (Outrageous)
16:00 - 16:30: Jones (Outrageous)
16:30 - 17:00: Sickmode vs Mish (Fanaticz)
17:00 - 17:30:
17:30 - 18:00: The Purge (Mainstage)
18:00 - 18:30: Gezellige Uptempo (Boombox)
18:30 - 19:30: 2SZany (Outrageous)
19:45 - 20:15: Element (Fanaticz)
19:30 - 20:30: Møscardø (Uiltje)
20:30 - 21:30: Adjuzt, Aversion, Mutilator (Mainstage)
21:30 - 22:45: Adaro vs Crypsis (Outrageous)
21:30 - 23:00: Warface / Mental Theo (Mainstage)

Zoiets wordt het zondag, afhankelijk van wat de groep doet en de drukte/het geluid :D