Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 22:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Van 11 tot 12 draai ik zaterdag weer op de camping. Verzoekjes om de dag goed mee te beginnen voor de campinggangers mogen er in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2023 08:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volledig gemist dat de timetable bekend gemaakt is. Kaartjes geregeld, timetable best gunstig: best zin in! Vroeg aanwezig bij Chapter V & Vyral, daarna veelal Melodica met een klein uitstapje hier en daar.
Zag dat Jones (vergeten) euforische classics gaat draaien, dat gaat ook mooi worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2023 08:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2023 08:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Whoppa, zin in!
Sowieso
Remi schreef:
Vroeg aanwezig bij Chapter V & Vyral
en veel naar de Melodica, uitstapjes naar The Purge & Omnya en Luminite :cool:

Alleen jammer dat Jay Reeve tegelijk met Kruelty draait, maar waarschijnlijk wordt het Kruelty met de groep.

GVD ZIN IN GVD :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2023 09:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima timetable, vooral in de middag. In de avond qua overlap wel wat minder, maar met Defqon over een paar weken genoeg artiesten die op beide feesten staan. Wel klote dat ik Level 3 van D-Sturb moet missen door de pendelbus + trein. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2023 11:35 
 
Hardtraxxer

Dat wordt weer puzzelen... Kruelty óf Adjuzt bijvoorbeeld..?

Andere vraag, welk merk water verkopen ze (ivm flesjes)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2023 11:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lunatic schreef:
Dat wordt weer puzzelen... Kruelty óf Adjuzt bijvoorbeeld..?

Andere vraag, welk merk water verkopen ze (ivm flesjes)?


Was altijd chaudfontaine, maar je kan ook een universele dop meenemen of gewoon vragen voor een dop op je flesje (vriendin zwanger, jwz)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2023 13:56 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ja! Ja! Zin in! :love: We gaan er weer een gezellig sfeertje van maken en die Melodica afsluiten in stijl! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2023 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay Reeve schreef:
Ja! Ja! Zin in! :love: We gaan er weer een gezellig sfeertje van maken en die Melodica afsluiten in stijl! :thumbsup:

Klein, klein twijfeltje om niet even bij Kruelty te gaan kijken maar met Defqon is dat al een zekerheidje, dus mooi na Jay Reeve naar huis. Neem je je partycrew weer mee? > Mark met een tarrel ook aanwizzy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2023 14:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Jay Reeve schreef:
Ja! Ja! Zin in! :love: We gaan er weer een gezellig sfeertje van maken en die Melodica afsluiten in stijl! :thumbsup:

Klein, klein twijfeltje om niet even bij Kruelty te gaan kijken maar met Defqon is dat al een zekerheidje, dus mooi na Jay Reeve naar huis. Neem je je partycrew weer mee? > Mark met een tarrel ook aanwizzy?


Helaas, moeten al op tijd het vliegtuig pakken naar Usquert voor een boeking om 23u aan de Waddenzee. Hopelijk op tijd terug voor de afterparty zondagnacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2023 14:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Op een uitstapje naar B-Front na de hele dag op de Melodica te vinden :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2023 17:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jones draait een euphoric classics set (2013-2016) op de Melodica :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2023 21:17 
 
Hardtraxxer

Tering veel zin in
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2023 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FransBezig schreef:
(2013-2016)


Oh god dat gaat de classics politie niet leuk vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2023 11:02 
 
Hardtraxxer

Is er al een eigen digitale timetable gemaakt die ik zelf van kleurtjes kan voorzien. Een paar van jullie kunnen dat altijd zo goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2023 10:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2023 12:55 
 
Hardtraxx Veteran

Ik houd mij aanbevolen voor een zaterdag ticket als iemand die verkoopt :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2023 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
FransBezig schreef:
euphoric classics set (2013-2016)


Oh god dat gaat de classics politie niet leuk vinden.

Verzoek vanuit onze kant om het woord 'classics' niet te gebruiken in de bovenstaande zin, dan is dat probleem ook opgelost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2023 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Okeeeeee, zaterdag gaat hem helaas niet meer worden voor ons vanwege een uitvaart. Behoorlijk klote. Des te meer omdat ik gruwelijk veel zin had in de Melodica, Jones zondag had beloofd om flink uit te pakken met een dikke set én Galactixx iets tofs op de main gaat doen.
Ik vraag even in mijn groep rond en anders laat ik hier wel weten of er nog kaarten beschikbaar zijn (@Rickert). Kaarten zijn wel via Ticketswap gekocht voor 97 euro dus dan mogen jullie de portemonnee trekken. ;)

edit > Verkocht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2023 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Okeeeeee, zaterdag gaat hem helaas niet meer worden voor ons vanwege een uitvaart. Behoorlijk klote. Des te meer omdat ik gruwelijk veel zin had in de Melodica, Jones zondag had beloofd om flink uit te pakken met een dikke set én Galactixx iets tofs op de main gaat doen.
Ik vraag even in mijn groep rond en anders laat ik hier wel weten of er nog kaarten beschikbaar zijn (@Rickert). Kaarten zijn wel via Ticketswap gekocht voor 97 euro dus dan mogen jullie de portemonnee trekken. ;)


Gecondoleerd! Kom je anders zondag een kijkje nemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2023 14:23 
 
Hardtraxx Veteran

Gecondoleerd Remy, we hebben nog wel ff app contact maar ik snap dat je eerst andere dingen aan het hoofd hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2023 14:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Okeeeeee, zaterdag gaat hem helaas niet meer worden voor ons vanwege een uitvaart. Behoorlijk klote. Des te meer omdat ik gruwelijk veel zin had in de Melodica, Jones zondag had beloofd om flink uit te pakken met een dikke set én Galactixx iets tofs op de main gaat doen.
Ik vraag even in mijn groep rond en anders laat ik hier wel weten of er nog kaarten beschikbaar zijn (@Rickert). Kaarten zijn wel via Ticketswap gekocht voor 97 euro dus dan mogen jullie de portemonnee trekken. ;)

edit > laat maar weten of er interesse is. Anders zet ik ze morgenavond op Ticketswap.


Ah zonde maatje, gecondoleerd en sterkte :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2023 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Remi schreef:
Okeeeeee, zaterdag gaat hem helaas niet meer worden voor ons vanwege een uitvaart. Behoorlijk klote. Des te meer omdat ik gruwelijk veel zin had in de Melodica, Jones zondag had beloofd om flink uit te pakken met een dikke set én Galactixx iets tofs op de main gaat doen.
Ik vraag even in mijn groep rond en anders laat ik hier wel weten of er nog kaarten beschikbaar zijn (@Rickert). Kaarten zijn wel via Ticketswap gekocht voor 97 euro dus dan mogen jullie de portemonnee trekken. ;)


Kom je anders zondag een kijkje nemen?

Heb me weer laten overhalen dus tot zondag! App je nog wel even voor de privé parking ;)
Toch wel zin in! Zal eens een timetable op gaan stellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2023 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

13:00 - 14:00 Low Frequency
14:00 - 15:00 Josh & Wesz
15:00 - 16:00 Thera & Geck-O
16:00 - 17:00 Jones
17:00 - 17:45 Doris
18:00 - 19:00 Gezellige Uptempo / eten
19:30 - 20:30 Lastige keuzes: Element / Frontliner / MOSCARDO
20:30 - 21:30 Theodor Nabuurs
21:30 - ... Criminal Mayhem / The Smiler
Tussen half 10 en 10 richting de auto omdat ik maandag weer moet werken. Maar prima dagje zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2023 10:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

13:00 - 14:00: Low Frequency (Boombox)
14:00 - 15:00: Josh & Wesz (Outrageous)
15:00 - 16:00: Thera vs Geck-O (Outrageous)
16:00 - 16:30: Jones (Outrageous)
16:30 - 17:00: Sickmode vs Mish (Fanaticz)
17:00 - 17:30:
17:30 - 18:00: The Purge (Mainstage)
18:00 - 18:30: Gezellige Uptempo (Boombox)
18:30 - 19:30: 2SZany (Outrageous)
19:45 - 20:15: Element (Fanaticz)
19:30 - 20:30: Møscardø (Uiltje)
20:30 - 21:30: Adjuzt, Aversion, Mutilator (Mainstage)
21:30 - 22:45: Adaro vs Crypsis (Outrageous)
21:30 - 23:00: Warface / Mental Theo (Mainstage)

Zoiets wordt het zondag, afhankelijk van wat de groep doet en de drukte/het geluid :D
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten