Van 11 tot 12 draai ik zaterdag weer op de camping. Verzoekjes om de dag goed mee te beginnen voor de campinggangers mogen er in.
Last edited by Mark With A Tarrel on , edited 1 time in total.
en veel naar de Melodica, uitstapjes naar The Purge & Omnya en Luminitewrote:Vroeg aanwezig bij Chapter V & Vyral
Was altijd chaudfontaine, maar je kan ook een universele dop meenemen of gewoon vragen voor een dop op je flesje (vriendin zwanger, jwz)wrote:Dat wordt weer puzzelen... Kruelty óf Adjuzt bijvoorbeeld..?
Andere vraag, welk merk water verkopen ze (ivm flesjes)?
Klein, klein twijfeltje om niet even bij Kruelty te gaan kijken maar met Defqon is dat al een zekerheidje, dus mooi na Jay Reeve naar huis. Neem je je partycrew weer mee? > Mark met een tarrel ook aanwizzy?wrote:Ja! Ja! Zin in!We gaan er weer een gezellig sfeertje van maken en die Melodica afsluiten in stijl!
Helaas, moeten al op tijd het vliegtuig pakken naar Usquert voor een boeking om 23u aan de Waddenzee. Hopelijk op tijd terug voor de afterparty zondagnacht.wrote:Klein, klein twijfeltje om niet even bij Kruelty te gaan kijken maar met Defqon is dat al een zekerheidje, dus mooi na Jay Reeve naar huis. Neem je je partycrew weer mee? > Mark met een tarrel ook aanwizzy?wrote:Ja! Ja! Zin in!We gaan er weer een gezellig sfeertje van maken en die Melodica afsluiten in stijl!
Oh god dat gaat de classics politie niet leuk vinden.wrote: (2013-2016)
Verzoek vanuit onze kant om het woord 'classics' niet te gebruiken in de bovenstaande zin, dan is dat probleem ook opgelost.wrote:Oh god dat gaat de classics politie niet leuk vinden.wrote: euphoric classics set (2013-2016)
Gecondoleerd! Kom je anders zondag een kijkje nemen?wrote:Okeeeeee, zaterdag gaat hem helaas niet meer worden voor ons vanwege een uitvaart. Behoorlijk klote. Des te meer omdat ik gruwelijk veel zin had in de Melodica, Jones zondag had beloofd om flink uit te pakken met een dikke set én Galactixx iets tofs op de main gaat doen.
Ik vraag even in mijn groep rond en anders laat ik hier wel weten of er nog kaarten beschikbaar zijn (@Rickert). Kaarten zijn wel via Ticketswap gekocht voor 97 euro dus dan mogen jullie de portemonnee trekken.
Ah zonde maatje, gecondoleerd en sterktewrote:Okeeeeee, zaterdag gaat hem helaas niet meer worden voor ons vanwege een uitvaart. Behoorlijk klote. Des te meer omdat ik gruwelijk veel zin had in de Melodica, Jones zondag had beloofd om flink uit te pakken met een dikke set én Galactixx iets tofs op de main gaat doen.
Ik vraag even in mijn groep rond en anders laat ik hier wel weten of er nog kaarten beschikbaar zijn (@Rickert). Kaarten zijn wel via Ticketswap gekocht voor 97 euro dus dan mogen jullie de portemonnee trekken.
edit > laat maar weten of er interesse is. Anders zet ik ze morgenavond op Ticketswap.
Heb me weer laten overhalen dus tot zondag! App je nog wel even voor de privé parkingwrote:Kom je anders zondag een kijkje nemen?wrote:Okeeeeee, zaterdag gaat hem helaas niet meer worden voor ons vanwege een uitvaart. Behoorlijk klote. Des te meer omdat ik gruwelijk veel zin had in de Melodica, Jones zondag had beloofd om flink uit te pakken met een dikke set én Galactixx iets tofs op de main gaat doen.