Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 14:06 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Albatrots schreef:
Das leuk en aardig tot je kinderen TikTok filmpjes gaan maken en ze langzaam hun aandachtspanne frituren tot er niets meer van overblijft.


Als mijn kinderen ook maar een fractie op mij lijken dan hebben ze het qua 'aandachtspanne' überhaupt al niet echt getroffen.

Riiss schreef:
Hopelijk leest Intents hier mee en verplaatsen ze ook wat lekkere wijven naar de Fanaticz.


https://partyflock.nl/party/446542:Intents-Festival

Ze zijn al zo slim geweest om de 5 drollen op de main te zetten. :)


b2b met Mandy
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2023 08:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Extra artiesten aangekondigd, wij zijn er ook (weer) bij! :clap:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2023 08:59 
 
Hardtraxx Newbie

Citaat:
Wat voor vragen dan? Ik ken Dual Damage totaal niet, waarschijnlijk mis ik iets, maar is dit nu zo populair dan?


Op TikTok honderden filmpjes van mensen die zeiden dat het verplaatst moest worden.
Is gewoon een hype en lijkt me als Intents zijnde vrij logisch dat ze hierop inspringen, simpelweg hoe het werkt.
Los van dat het gewoon lomp beuken is en kwalitatief niet al te hoogstaand is het prima toch!
Als een deel van het publiek er om vraagt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2023 10:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ook niet de eerste keer dat dit gebeurt, de zelfde reacties waren er toen Rebelion net begon en toen je opeens Psychopaths & Olero had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2023 17:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ook niet de eerste keer dat dit gebeurt, de zelfde reacties waren er toen Rebelion net begon en toen je opeens Psychopaths & Olero had.


De laatste 2 die je opnoemt was me toch een diepte punt. Zie nog steeds die beelden van fatality outdoor voorbijkomen :x :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2023 09:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjeezus, omdat het vandaag moederdag is kan je een vrijdag ticket kopen en je moeder gratis mee naar binnen nemen xd
Beetje x-qlusive holland praktijken met je grootouders meenemen :cry:
Verzin aub wat anders, geef die kaarten dan weg aan de dames hockey teams hier in NL
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2023 11:44 
 
Hardtraxxer

Martin Waus schreef:
Sjeezus, omdat het vandaag moederdag is kan je een vrijdag ticket kopen en je moeder gratis mee naar binnen nemen xd
Beetje x-qlusive holland praktijken met je grootouders meenemen :cry:
Verzin aub wat anders, geef die kaarten dan weg aan de dames hockey teams hier in NL

Dit is meer een rede om de vrijdag tickets nog een keer ‘op een leuke manier’ te belichten dan dat echt veel mensen dit gaan toch lijkt me?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2023 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indoor mainstage is verplaatst en andere tent.
Lijkt langer, maar niet breder

Afbeelding

Afbeelding

Time table vrijdag

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2023 20:08 
 
Hardtraxxer

Man, Jay Reeve al gelijk om 14.00 uur.. Die man verdient wel een betere spot dan openen op de vrijdag. :list:

Wel bij uiteraard! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2023 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Birdieb1992 schreef:
Man, Jay Reeve al gelijk om 14.00 uur.. Die man verdient wel een betere spot dan openen op de vrijdag. :list:

Wel bij uiteraard! :clap:


Adjuzt net zo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2023 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

O ja, ik moet nog steeds 2 kaarten voor de zaterdag hebben. Help me out!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2023 11:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Birdieb1992 schreef:
Man, Jay Reeve al gelijk om 14.00 uur.. Die man verdient wel een betere spot dan openen op de vrijdag. :list:

Wel bij uiteraard! :clap:


Adjuzt net zo :D


Ze willen het festivalterrein vroeg vol hebben denk ik zo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2023 11:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Martin Waus schreef:
Birdieb1992 schreef:
Man, Jay Reeve al gelijk om 14.00 uur.. Die man verdient wel een betere spot dan openen op de vrijdag. :list:

Wel bij uiteraard! :clap:


Adjuzt net zo :D


Ze willen het festivalterrein vroeg vol hebben denk ik zo :)

Het werkt iig, want ik ga mn best doen om er om 14:00 te zijn. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2023 13:51 
 
Hardtraxxer

Martin Waus schreef:
Birdieb1992 schreef:
Man, Jay Reeve al gelijk om 14.00 uur.. Die man verdient wel een betere spot dan openen op de vrijdag. :list:

Wel bij uiteraard! :clap:


Adjuzt net zo :D


Die staat niet eens solo.. Echt jammer. Of gaan die Savage Squad boys om beurten een setje doen? Hoe dan ook, zonde dat die man niet ergens een eigen uurtje krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2023 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Voor de gene die het gemist hebben: er wordt dit jaar ook weer een DJ Contest georganiseerd waarbij je kans maakt om de Dynamite te openen op vrijdag (voor de hardcore-DJ's onder ons) of op zondag de mainstage te openen.

Als Astronomics uiteraard een poging wagen, maar verdomd lastig om een korte selectie te maken van fijne zomerse plaatjes :$


Voor de liefhebber:


Toch een mooie selectie kunnen maken uiteindelijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2023 15:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Birdieb1992 schreef:
Martin Waus schreef:
Birdieb1992 schreef:
Man, Jay Reeve al gelijk om 14.00 uur.. Die man verdient wel een betere spot dan openen op de vrijdag. :list:

Wel bij uiteraard! :clap:


Adjuzt net zo :D


Die staat niet eens solo.. Echt jammer. Of gaan die Savage Squad boys om beurten een setje doen? Hoe dan ook, zonde dat die man niet ergens een eigen uurtje krijgt.


Ach. Hij draait alle 3 de dagen op Intents zie ik, dus zo veel medelijden hoeven we ook weer niet te hebben denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2023 10:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook wij (Resonance) doen mee aan de DJ Contest voor Intents Festival, uiteraard met en setje bomvol Classics! :love:

We hopen met een flink aantal edits, mashups en wat leuke overgangen net iets anders te doen dan de meeste deelnemers.

Enjoy it to the max en we zijn benieuwd wat jullie er van vinden!

hardstyle/resonance-intents-festival-hardstyle-mainstage-dj-contest-t78488.html

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2023 11:44 
 
Hardtraxxer

Het mooie van al die contest setjes en ook van de warm-up setjes is dat die altijd een stuk beter, diverser en leuker zijn om naar te luisteren dan de livesets van de ‘artiesten’ op het feest zelf… :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2023 20:36 
 
Hardtraxxer

Naast de verplaatsing en de andere ‘tent’ van de indoor Main, valt het mij op dat het op de map lijkt alsof de main iets meer ruimte naar achter heeft gekregen en er meer ruimte is gekomen voor WCs.
Kan een klein ding zijn op de map, of toch een welkome aanpassing ten opzichte van vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2023 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit jaar voor het eerst sinds 2016 weer eens de zondag meepakken. Zekerheidjes zijn Bazzleggerz en Zany, rest zie ik daar wel :P Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2023 20:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2023 21:33 
 
Hardtraxxer

Criminal Mayhem en The Smiler tegelijk… :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2023 21:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat wordt een gezellig dagje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2023 08:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekker beginnen bij de hardstyle classics met Josh & Wesz, Thera vs Geck-O, Jones en daarna door naar The Purge en Gezellige Uptempo :)
Afsluiten bij Rooler of zoals elk jaar gezellig op de main :cool:

Alleen jammer dat Element en Møscardø tegelijk staan, maar verder een top timetable voor de zondag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2023 09:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ticket kunnen scoren voor de zaterdag :thumbsup:

Eerste keer Intents, dus ben heel benieuwd.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten