Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2023 11:25 
 
Hardtraxx Elite

Fantazoo schreef:
Voor de gene die het gemist hebben: er wordt dit jaar ook weer een DJ Contest georganiseerd waarbij je kans maakt om de Dynamite te openen op vrijdag (voor de hardcore-DJ's onder ons) of op zondag de mainstage te openen.

Als Astronomics uiteraard een poging wagen, maar verdomd lastig om een korte selectie te maken van fijne zomerse plaatjes :$


Ben ook wat aan het voorbereiden maar inderdaad al die zomerse platen die je in het begin wilt horen duren ook nog verdomd lang, dat wordt creatief wezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2023 15:06 
 
Hardtraxx Newbie

Zojuist bevestigd dat op zondag Dual Damage verplaatst is naar de Fanaticz stage.
Opzich logisch met alle vragen die er waren.

Ben wel benieuwd wie er nu ingekort wordt o.i.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2023 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Hopelijk draaien ze deze dan :drool: :drool: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2023 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is inderdaad exact dezelfde artiesten naam! Goed gevonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2023 16:54 
 
Hardtraxxer

ik vind t leuk voor die gasten, maar echt overhyped af.
t is meer grappig dan kicken.
Wel goed dat ze het aangepast hebben, want in de boombox waren er anders ongelukken gebeurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2023 19:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DeBuurman schreef:
Zojuist bevestigd dat op zondag Dual Damage verplaatst is naar de Fanaticz stage.
Opzich logisch met alle vragen die er waren.

Ben wel benieuwd wie er nu ingekort wordt o.i.d.


plus ze staan vrijdag b2b met aversion, en zaterdag op de camping stage.

meteen uitmelken die handel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2023 22:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

oot schreef:
DeBuurman schreef:
Zojuist bevestigd dat op zondag Dual Damage verplaatst is naar de Fanaticz stage.
Opzich logisch met alle vragen die er waren.

Ben wel benieuwd wie er nu ingekort wordt o.i.d.


plus ze staan vrijdag b2b met aversion, en zaterdag op de camping stage.

meteen uitmelken die handel...


Wat maakt die Dual Damage act nou eigenlijk zo bijzonder?
Net 1 van hun 3 spotify platen geluisterd en klinkt gewoon als een vage combi tussen Fraw en een algemeen raw plaatje. Hoe kan het nou dat die gozers opeens zoveel aandacht hebben terwijl het zo ontzettend 13/12 is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 00:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rubrix schreef:
oot schreef:
DeBuurman schreef:
Zojuist bevestigd dat op zondag Dual Damage verplaatst is naar de Fanaticz stage.
Opzich logisch met alle vragen die er waren.

Ben wel benieuwd wie er nu ingekort wordt o.i.d.


plus ze staan vrijdag b2b met aversion, en zaterdag op de camping stage.

meteen uitmelken die handel...


Wat maakt die Dual Damage act nou eigenlijk zo bijzonder?
Net 1 van hun 3 spotify platen geluisterd en klinkt gewoon als een vage combi tussen Fraw en een algemeen raw plaatje. Hoe kan het nou dat die gozers opeens zoveel aandacht hebben terwijl het zo ontzettend 13/12 is.


Gekke harde kicks die anders klinken dan wat de rest doet. In principe wel de succesformule geweest binnen de scene voor zo lang ik meega: SZP, Rebelion en Vertile zijn zo allemaal doorgebroken. Zelf alleen weinig met Dual Damage, want het klinkt gewoon nog enorm amateuristisch en geforceerd. Een maat van me wist het mooi samen te vatten: pvc kicks en kleuter melodieën.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 06:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miauw kicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DeBuurman schreef:
Opzich logisch met alle vragen die er waren.

Wat voor vragen dan? Ik ken Dual Damage totaal niet, waarschijnlijk mis ik iets, maar is dit nu zo populair dan?

Albatrots schreef:
het klinkt gewoon nog enorm amateuristisch en geforceerd. Een maat van me wist het mooi samen te vatten: pvc kicks en kleuter melodieën.

Hier word ik niet enthousiast van om direct te gaan luisteren. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 09:49 
 
Hardtraxx Veteran

Zijn vooral door hun edits van Game Over en nog wat andere tracks ineens viral gegaan op TikTok. De formule om normale tracks nog harder te maken werkt, want het is nog harder. Dat het voor geen meter klinkt (haattraxx je weet zelf), boeit al die mensen niet want het gaat echt hard en het gaat iedere keer nog harder. Daarnaast lijken mensen het leuk te vinden om ineens die-hard fan te zijn van een act die niemand kent, want den ben je anders. "Pff Rooler is zo 2021, ik luister veel liever [INSERT NIEUWE RAW ARTIEST]", een beetje doen alsof je de ontdekker bent van iets nieuws. Is van alle tijden.

Ik zie het ook zo gebeuren dat Dual Damage deze zomer zo gehyped wordt met alle stages, dat alle 'die-hard' fans afhaken omdat het te "commercieel" wordt. Dan staat er vast ergens weer een andere artiest op die ineens de shit is en echt de hardste van allemaal is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
andere artiest


Basshunterzz schreef:
de shit


Akkoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had voor de gein ff "Blades" opgezet. Weet iemand wat er in die climax gebeurt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Had voor de gein ff "Blades" opgezet. Weet iemand wat er in die climax gebeurt?


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je weet wel dat je het gemaakt hebt als hardtraxx zich boos om je maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een disstrack jegens ons is wel weer een tijdje geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 12:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hachtmdrie
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
TikTok.

Weten we ook het niveau van de mensen die het leuk vinden. Wat een enorm treurig platform is dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Basshunterzz schreef:
TikTok.

Weten we ook het niveau van de mensen die het leuk vinden. Wat een enorm treurig platform is dat.


Toen ik het ging gebruiken is mijn mening over tiktok wel wat veranderd. Los van het privacy/china verhaal is het een bijzonder interessant algoritme dat precies weet van welk soort lekkere wijven ik hou!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 13:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Komt de Melodica nou in het uiltje terecht?
Kan je toch eigenlijk niet maken naar de toch wel grote namen die daar staan. Hopelijk is het geluid wel goed daar anders ben ik bang dat ik niet veel tijd daar ga door brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gebruik dagelijks tiktok en heb nog nooit dual damage voorbij zien komen, wel lekkere wijven. Dus doe ermee wat je wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 13:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
THArdstyler schreef:
Basshunterzz schreef:
TikTok.

Weten we ook het niveau van de mensen die het leuk vinden. Wat een enorm treurig platform is dat.


Toen ik het ging gebruiken is mijn mening over tiktok wel wat veranderd. Los van het privacy/china verhaal is het een bijzonder interessant algoritme dat precies weet van welk soort lekkere wijven ik hou!


Das leuk en aardig tot je kinderen TikTok filmpjes gaan maken en ze langzaam hun aandachtspanne frituren tot er niets meer van overblijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 13:56 
 
Hardtraxxer

Hopelijk leest Intents hier mee en verplaatsen ze ook wat lekkere wijven naar de Fanaticz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Albatrots schreef:
Das leuk en aardig tot je kinderen TikTok filmpjes gaan maken en ze langzaam hun aandachtspanne frituren tot er niets meer van overblijft.


Als mijn kinderen ook maar een fractie op mij lijken dan hebben ze het qua 'aandachtspanne' überhaupt al niet echt getroffen.

Riiss schreef:
Hopelijk leest Intents hier mee en verplaatsen ze ook wat lekkere wijven naar de Fanaticz.


https://partyflock.nl/party/446542:Intents-Festival

Ze zijn al zo slim geweest om de 5 drollen op de main te zetten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 14:05 
 
Hardtraxxer

FransBezig schreef:
Komt de Melodica nou in het uiltje terecht?
Kan je toch eigenlijk niet maken naar de toch wel grote namen die daar staan. Hopelijk is het geluid wel goed daar anders ben ik bang dat ik niet veel tijd daar ga door brengen.


Dat is zeker te hopen.

Dan zou dit zomaar eens het 'verborgen' pareltje van de zaterdag kunnen worden. Ik ga hier sowieso zaterdag wel koekeloeren. Jay Reeve en Solstice zijn voor mij een zekerheidje. Kreeg al flinke last van FOMO toen ik de beelden van de Euphoria zag op Rebirth. Volle bak ambiance!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten